hoitavat vanhuksia. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/64be8fc3-6a8e-4b90-88aa-d50d0beec2b6
Gambialaiset Musa ja Masa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
”... auttaminen pukeutumisessa ja pesuissa onnistuu hyvin niin mies-kuin NAISasiakkaiden kanssa.” ... juu ihan VARMAAN onnistuu! :P :/
Tuomioon asti? - Anonyymi
Olen jo iäkäs naisihminen, ja todellaki rukoilen Jumalaa, että ottaa minut täältä pois ennenkuin joudun heidälaistensa hoidettavaksi. Ei minua ihonväri haittaa, mutta haluan puhua hoitajien kanssa ihan selvää suomea, enkä halua miehiä alapäätäni pesemään.
- Anonyymi
Pesevätkö myös musliminaisia?Tuskin.
- Anonyymi
Voin sanoa, että meidän huonekalut ja autonrähjä
näyttää aika hyvältä Gambiassa.
Jos suomalainen nuolenta ja TH huolto näyttää niiden silmissä hyvältä. - Anonyymi
Rentoja tyyppejä.
- Anonyymi
Toinen on jo naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Kohta varmaan toinenkin! Pojat jää varmasti pysyvästi Suomeen. Toivottavasti saavat pysyvät työpaikat!
- Anonyymi
Kohdanneet ennakkoluuloja?!
Niin, mitä ne odotti? Että Suomi on osa afrikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931