Äärioikeiston terrori lisääntynyt +250%

Anonyymi

217

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo terroristi saastat pitäisi tuomita sharia lailla.

      • Anonyymi

        Kannattaako äärioikeisto sitä lakia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako äärioikeisto sitä lakia?

        Ei, äärivasemmisto kannattaa.


    • Anonyymi

      Vasurien lukutaito on valikoivaa. Viis siitä, että suurin ja leinojanosa terrorismista on islamistien tekemää. Viis siitä, että maailman vainotuin ihmisryhmä on kristityt. Viis siitäkään, että koko äärioikeiston terrosia olisi edes olemassa ilman haittamaahanmuuttoa kehitysmaista.

      Viis siitäkään, että ainakin saksassa muslimien juutalaisiin kohdistama terrori tilastoidaan "oikeistolaiseksi terroriksi".

      • Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        Kyllähän se valitsemasi arvomaailma on aina sinun oma valintasi. Minä olen kristitty ja olen valmis kuolemaan kristinuskon puolesta. Oletko sinä valmis tappamaan kristityn tai kuolemaan suvakkismin puoluesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se valitsemasi arvomaailma on aina sinun oma valintasi. Minä olen kristitty ja olen valmis kuolemaan kristinuskon puolesta. Oletko sinä valmis tappamaan kristityn tai kuolemaan suvakkismin puoluesta?

        Minulla ei ole halua tappaa ketään. Kyse oli kuitenkin siitä, päteekö sama ajattelu kristittyihin; onko vainon syy heissä itsessään, kuten se nähtävästi on muslimeissa, kun äärioikeiston teoille annoit (mikäli olet sama anonyymi) oikeutuksen sitä kautta.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Minulla ei ole halua tappaa ketään. Kyse oli kuitenkin siitä, päteekö sama ajattelu kristittyihin; onko vainon syy heissä itsessään, kuten se nähtävästi on muslimeissa, kun äärioikeiston teoille annoit (mikäli olet sama anonyymi) oikeutuksen sitä kautta.

        Syy on kristityissä sikäli kuin muslimit heitä vainoavat. Ja vainoavatko muut, muuten kuin ateistit verbaalisti? Tätä on äärioikeisto Saksassa. Äärioikeisto Suomessa on ne muutama aktiivi matu/juutalais/? vastainen, jotka eivät ole toistaiseksi ketään vahingoittaneet. Näitä rattaita on tosiaan useampi joilla ajetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syy on kristityissä sikäli kuin muslimit heitä vainoavat. Ja vainoavatko muut, muuten kuin ateistit verbaalisti? Tätä on äärioikeisto Saksassa. Äärioikeisto Suomessa on ne muutama aktiivi matu/juutalais/? vastainen, jotka eivät ole toistaiseksi ketään vahingoittaneet. Näitä rattaita on tosiaan useampi joilla ajetaan.

        Meillä on sikäli erilainen katsantokanta, että minä näen syylliseksi rikoksen tekijän, en kohdetta. Mutta jos nyt oikein viestisi ymmärsin, niin olet sikäli johdonmukainen, että pidät uhreja syypäinä laajemmin kuin vain yhden ryhmän osalta.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        No ei toi sen kummosempi selitys ollut kun Ohipuhesalon väite että haittamaahanmuuttaja-löyhäkaveriporukkaisten ryöstöt ja puukottelut johtuu huonosta kielitaidosta ja koronasta? :)

        Ja senhän toki uskoit, eikö vain?


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Meillä on sikäli erilainen katsantokanta, että minä näen syylliseksi rikoksen tekijän, en kohdetta. Mutta jos nyt oikein viestisi ymmärsin, niin olet sikäli johdonmukainen, että pidät uhreja syypäinä laajemmin kuin vain yhden ryhmän osalta.

        No mites ois tällai vertaus, jos vihdoin ymmärtäisitkin:
        Sut lukittais samaan huoneeseen nälkäisten ihmissyöjien kanssa, ja sulle ainoana anettais nuija käteen. Sun vaihtoehdot on siis tulla ateriaksi, tai nuijia kuoliaaksi ne kaikki ihmissyöjät.
        Ihmissyöjien vika ei lienee se, että niillä on nälkä? Sunkaan vika ei lienee se, ettet halua päätyä ateriaksi? Olisko siis vika niissä, jotka laittoi sut samaan lukittuun huoneeseen ihmissyöjien kanssa?

        Aivan samoin kuin suvakeissa on vika että meidänkin maahamme on laskettu ”ihmissyöjiä”.

        joko?


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        Mestari HA:n opit ovat ristiriitaisia, mutta sitä ei pitäisi myöntää!


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        Sinun logiikkasi menee siellä missä vasurilla aina, elikä postmodernisti ihan siellä missä sattuu huvittamaan.

        Kristinusko on pelkästään olemalla olemassa piikki muslimien lihassa, käsittääkseni pyrkivät olemaan melko hissukseen muslimimaissa kristityt. Mutta ei se auta.

        Sen sijaan eurooppaan tunkeutuvat kehitysmaalaiset yliedustavat kaikkia mahdollisia rikostilastoja, etenkin terrorismi-, väkivalta- ja seksirikoksissa.

        Itse ihmettelen lähinnä sitä, että kantaväestö euroopassa on vässyköitynyt niin pahasti, että enää vain marginaalinen "äärioikeisto" haluaa panna kampoihin. Muut ovat vain omaa vuoroaan odottavia uhreja. Bäääää!

        En itse ainakaan rinnastaisi noita kahta ilmiötä, mutta sinähän voit tehdä mitä sinua huvittaa, islamin puolestapuhuja Turban Legends.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari HA:n opit ovat ristiriitaisia, mutta sitä ei pitäisi myöntää!

        Ai? Kerrotko vielä missä asiassa ja millä tavalla?


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        Voi jestas. Yritätkös nyt vähän liikaa? Väkivaltaisten, länsimaalaisia vihaavien Muslimien ja Kristityttyjen vainot taitavat johtua HIEMAN eri syistä.

        Islam, on ongelma missä vaan, jopa täysin Islamilaisessa maassa. Hindut, Buddhalaiset, Kristityt, Juutalaiset pystyvät elämään samassa yhteiskunnassa, ilman konflikteja ja varsinkin jos puhutaan rikkaasta, hyvinvointi valtiosta. Islam, ei tule toimeen yhdenkään näiden kanssa ja oli maa mikä tahansa, samat ongelmat toistuvat sielläkin, mitä on Euroopassa nähty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi jestas. Yritätkös nyt vähän liikaa? Väkivaltaisten, länsimaalaisia vihaavien Muslimien ja Kristityttyjen vainot taitavat johtua HIEMAN eri syistä.

        Islam, on ongelma missä vaan, jopa täysin Islamilaisessa maassa. Hindut, Buddhalaiset, Kristityt, Juutalaiset pystyvät elämään samassa yhteiskunnassa, ilman konflikteja ja varsinkin jos puhutaan rikkaasta, hyvinvointi valtiosta. Islam, ei tule toimeen yhdenkään näiden kanssa ja oli maa mikä tahansa, samat ongelmat toistuvat sielläkin, mitä on Euroopassa nähty.

        Oletko sinä se, jolta kysyin? Ei sillä, tottahan jokainen saa mielipiteensä kertoa, mutta kirjautumattomien kommentteja on vaikea erottaa toisistaan.

        Aika paljon sitä saa tehdä rajauksia ajallisesti, maantieteellisesti ja asenteellisesti, jotta pääsee esittämääsi näkemykseen. Sinällään se on aika tavallinen asenne monien eri uskontojen uskovaisten keskuudessa. Kyllä ne perusteet aina löydetään sille, miten oma porukka on hyvää ja muu porukka pahaa. Tässäkin siis riippuu uskomuksista, onko syyllinen vainoaja vai vainottu.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        Turbaanilegendan logiikka ontuu pahasti, musuthan tulee länsimaihin, kristityt menee hyvin vähän musumaihin. Täytyy siis kieltää musujen ottaminen länsimaihin ja yhtä hyvin voi kieltää kristittyjen meno musumaihin, vaikka ei vät niissä terrori-iskuja ole tehneetkään.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Minulla ei ole halua tappaa ketään. Kyse oli kuitenkin siitä, päteekö sama ajattelu kristittyihin; onko vainon syy heissä itsessään, kuten se nähtävästi on muslimeissa, kun äärioikeiston teoille annoit (mikäli olet sama anonyymi) oikeutuksen sitä kautta.

        Selvästikin on, musujen hyysääminen länsimaissa lopetettava ja kaikki palautettava omiin maihinsa. Ihan samalla tavalla oma vika jos ottaa varallisen rakkirodun, parasta on vaan kieltää nekin.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Meillä on sikäli erilainen katsantokanta, että minä näen syylliseksi rikoksen tekijän, en kohdetta. Mutta jos nyt oikein viestisi ymmärsin, niin olet sikäli johdonmukainen, että pidät uhreja syypäinä laajemmin kuin vain yhden ryhmän osalta.

        Turbaanilegenda ei ole johdonmukainen koskaan, mutta hienoa jos nyt pidätkin musuja syyllisinä ja siihen autata vain se ettei niitä oteta länsimaihin ja entisetkin poistetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turbaanilegendan logiikka ontuu pahasti, musuthan tulee länsimaihin, kristityt menee hyvin vähän musumaihin. Täytyy siis kieltää musujen ottaminen länsimaihin ja yhtä hyvin voi kieltää kristittyjen meno musumaihin, vaikka ei vät niissä terrori-iskuja ole tehneetkään.

        Yritätkö sinä tässä nyt selittää, että mielestäsi vaino on aina oikeutettua, jos se kohdistuu omassa maassa oleviin uskonnollisiin vähemmistöihin? Vai miten tämän pitäisi liittyä siihen, onko syypää vainon tai rikoksen uhri vai vainoaja tai rikollinen?


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Oletko sinä se, jolta kysyin? Ei sillä, tottahan jokainen saa mielipiteensä kertoa, mutta kirjautumattomien kommentteja on vaikea erottaa toisistaan.

        Aika paljon sitä saa tehdä rajauksia ajallisesti, maantieteellisesti ja asenteellisesti, jotta pääsee esittämääsi näkemykseen. Sinällään se on aika tavallinen asenne monien eri uskontojen uskovaisten keskuudessa. Kyllä ne perusteet aina löydetään sille, miten oma porukka on hyvää ja muu porukka pahaa. Tässäkin siis riippuu uskomuksista, onko syyllinen vainoaja vai vainottu.

        Todella kauas saa mennä että kristinuskon nimissä olisi vainottu muita uskontoja, natsien vainot juutalaisia kohtaan ei perustuneet kristinuskoon ja siitäkin jo 70 vuotta.Nykyaikana käytännössä vaoin musut vainoaa muita uskontoja jopa maissa mihin tulevat hekemaan turvapaikkaa ja pahenee vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on kristityissä sikäli kuin muslimit heitä vainoavat. Ja vainoavatko muut, muuten kuin ateistit verbaalisti? Tätä on äärioikeisto Saksassa. Äärioikeisto Suomessa on ne muutama aktiivi matu/juutalais/? vastainen, jotka eivät ole toistaiseksi ketään vahingoittaneet. Näitä rattaita on tosiaan useampi joilla ajetaan.

        Muslimit ovat härikköjä tunnetusti ja näkyvästi, kun katsoo maailmaa ja muslimien sotaisia maita.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Oletko sinä se, jolta kysyin? Ei sillä, tottahan jokainen saa mielipiteensä kertoa, mutta kirjautumattomien kommentteja on vaikea erottaa toisistaan.

        Aika paljon sitä saa tehdä rajauksia ajallisesti, maantieteellisesti ja asenteellisesti, jotta pääsee esittämääsi näkemykseen. Sinällään se on aika tavallinen asenne monien eri uskontojen uskovaisten keskuudessa. Kyllä ne perusteet aina löydetään sille, miten oma porukka on hyvää ja muu porukka pahaa. Tässäkin siis riippuu uskomuksista, onko syyllinen vainoaja vai vainottu.

        Katso maailmaa ja näe tosiasiat, niin ei tarvitse keksiä satuja!


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Yritätkö sinä tässä nyt selittää, että mielestäsi vaino on aina oikeutettua, jos se kohdistuu omassa maassa oleviin uskonnollisiin vähemmistöihin? Vai miten tämän pitäisi liittyä siihen, onko syypää vainon tai rikoksen uhri vai vainoaja tai rikollinen?

        Ei musut tietysti saisi vainota omissa maissaankaan muita uskontoja, mutta parempi etteivät ainakaan levitä vainoaan muihin maihin. Et kain niin yksinkertainen ettet tuota tajua.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Yritätkö sinä tässä nyt selittää, että mielestäsi vaino on aina oikeutettua, jos se kohdistuu omassa maassa oleviin uskonnollisiin vähemmistöihin? Vai miten tämän pitäisi liittyä siihen, onko syypää vainon tai rikoksen uhri vai vainoaja tai rikollinen?

        Olen eri, mutta vastaan. Mielestäni rauhan, hyvinvoinnin ja tasapainoisen yhteiskunnallisen kehityksen takia länsimaiden ei tulisi ottaa kehitysmaista enää yhtään ihmisiä, jotka mm. kannattavat sharialakia tai kunniakulttuureja.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos äärioikeiston terroriteot johtuvat vain ja ainoastaan kohteistaan, kuten väität, niin tämä sama varmaan pätee kristittyjen vainoon - syypäänä ovatkin siis kristityt itse? Vai meneekö logiikkasi kaksilla rattailla?

        Persuilla ei ole logiikkaa,heillä on vain alkukantainen öyhötys


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Meillä on sikäli erilainen katsantokanta, että minä näen syylliseksi rikoksen tekijän, en kohdetta. Mutta jos nyt oikein viestisi ymmärsin, niin olet sikäli johdonmukainen, että pidät uhreja syypäinä laajemmin kuin vain yhden ryhmän osalta.

        Mitäs ne suomen lait sanoo, kumpi on syyllinen rikoksen tekijä vai uhri??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jestas. Yritätkös nyt vähän liikaa? Väkivaltaisten, länsimaalaisia vihaavien Muslimien ja Kristityttyjen vainot taitavat johtua HIEMAN eri syistä.

        Islam, on ongelma missä vaan, jopa täysin Islamilaisessa maassa. Hindut, Buddhalaiset, Kristityt, Juutalaiset pystyvät elämään samassa yhteiskunnassa, ilman konflikteja ja varsinkin jos puhutaan rikkaasta, hyvinvointi valtiosta. Islam, ei tule toimeen yhdenkään näiden kanssa ja oli maa mikä tahansa, samat ongelmat toistuvat sielläkin, mitä on Euroopassa nähty.

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioon?


    • Anonyymi

      Vaikka äärioikeiston terrori kasvaisi 1250%, se olisi silti vain murto-osa islamistien tekemästä. Mutta sellainenhan ei vasuria haittaa, koska #unelma ja #monikulttuurionrikkautta.

      • Anonyymi

        Nuohan on humpuukilukuja, suvakin keksimiä. Jos laskettaisiin natsiajoista, niin "äärioikeiston" väkivalta laskenut valtavasti tai jos lasketaan jostain yksittäisestä lähtien, niin toinen jo lisää 100%. Musuilla väkivalta sen sijaan jatkunut massiivisena koko ajan ja lisääntyy joka puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuohan on humpuukilukuja, suvakin keksimiä. Jos laskettaisiin natsiajoista, niin "äärioikeiston" väkivalta laskenut valtavasti tai jos lasketaan jostain yksittäisestä lähtien, niin toinen jo lisää 100%. Musuilla väkivalta sen sijaan jatkunut massiivisena koko ajan ja lisääntyy joka puolella.

        Äärioikeisto poltti politikkonsa roviolla ja PolPo katseli vierestä.

        Olen lukuisia kertoja selittänyt videoillani, blogissani ja somessa, miten oikeus ja poliisisetä Levonen valehtelevat ja vääristelevät asioita jutussani. Tässä väännän rautalangasta muutaman esimerkin Levosen valheista, joihin oikeuslaitos uskoo ja sen mukaan oikeusmurhasi minut.
        http://markusjansson.blogspot.com/2018/02/videot-vs-levosen-ja-hovioikeuden-totuus.html (20180211)


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa, äärioikeisto iskuissa kuolleet lisääntyivät 10.stä 25.een, eli 250%, kun kaikissa terrori iskuissa kuoli 13 800

    • Anonyymi

      Yhä useammin saadaan lukea uutisia jotka ovat häpeäksi ihmisyydelle.
      Myös Suomessa on väkivaltaan taipuvaisia Maskinvastustaja.

      VIDEOTALLENTEESTA näkyy, kuinka reittibussin takaosassa istuva mies nousee penkiltään ja menee huomauttamaan maskittomalle pariskunnalle kasvomaskin tarpeesta.

      Huomauttajalla itsellään on kasvomaski, kuten myös muilla bussin matkustajilla. Pietarissa tällä hetkellä voimassa olevien koronasääntöjen mukaan kasvomaskin käyttäminen julkisessa liikenteessä on pakollista, uutistoimisto Tass muistuttaa uutisessaan.

      Uutissivusto Fontankan mukaan maskiton mies vimmastui huomautuksesta ja ryhtyi haukkumaan huomauttajaa karkein sanankääntein. Tässä vaiheessa huomauttaja itse käyttäytyi vielä rauhallisesti ja käytti korrektia kieltä.

      Kun maskiton mies oli aikansa haukkunut maskillista, tämä menetti myös malttinsa. Videolta näkyy, että maskillinen mies huomasi bussin olevan pysähtymäisillään, jolloin hän päätti hypätä itse pois bussista, mutta löikin sitä ennen maskitonta miestä kasvoille.

      Maskittoman miehen niin ikään maskiton naisystävä yritti hillitä kumppaniaan, mutta tämä ryntäsi siinä samassa ulos bussista maskillisen miehen perään. Myös nainen poistui miesten vanavedessä.

      Tämän jälkeen tapahtumat etenivät kadulla niin, että maskiton mies löi puukolla maskillista. On olemassa myös videoita, joilta paljastuu, että puukottaja katui heti tapahtunutta ja yritti sen jälkeen elvyttää uhriaan, mutta se oli jo liian myöhäistä.

      Myös väkivaltaisesti käyttäytyvä Expolitikko maskien vastustaja Marco de Wit on hieman vaarallinen ympäristölleen.

      Ollut jopa kaksi kertaa oikeudessa epäiltynä lapsen pahoinpitelystä. Nytkin ehdollinen vankeusrangaistus. Mistäpä muusta kuin väkivallasta.

      https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=mvin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiB_smAqJTtAhVBlFkKHQj0ACcQ_AUoA3oECAcQAw&biw=600&bih=960

      • Anonyymi

        Ei tuo Geurtin poliittinen ura oikein lähtenyt kun ukolla ei ole minkäänlaista poliittista tietämystä, vastustaa vaan maahanmuuttajia. No nyt on itselleen kuuluvalla paikalla eli kortistossa kun hillotolppa ei oikein auennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Geurtin poliittinen ura oikein lähtenyt kun ukolla ei ole minkäänlaista poliittista tietämystä, vastustaa vaan maahanmuuttajia. No nyt on itselleen kuuluvalla paikalla eli kortistossa kun hillotolppa ei oikein auennut.

        Expolitikko Geurt on väkivaltaan taipuvainen rähinöitsijä. Tänäkin vuonna likemmäksi 10 kertaa oikeudessa. Kun sanat loppuu Geurt alkaa puhumaan nyrkein, nytkin menossa ehdollinen vankeustuomio väkivaltaisesta käytöksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Geurtin poliittinen ura oikein lähtenyt kun ukolla ei ole minkäänlaista poliittista tietämystä, vastustaa vaan maahanmuuttajia. No nyt on itselleen kuuluvalla paikalla eli kortistossa kun hillotolppa ei oikein auennut.

        Mano de Wit on ollut 10 vuotta sitten töissä. Viron romaaneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mano de Wit on ollut 10 vuotta sitten töissä. Viron romaaneja.

        99 % somaleista on ollu 10 vuotta sitten. Euroopan romaneita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        99 % somaleista on ollu 10 vuotta sitten. Euroopan romaneita?

        10 vuotta sitten töissä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Geurtin poliittinen ura oikein lähtenyt kun ukolla ei ole minkäänlaista poliittista tietämystä, vastustaa vaan maahanmuuttajia. No nyt on itselleen kuuluvalla paikalla eli kortistossa kun hillotolppa ei oikein auennut.

        Aivan kuten persu joilla ei muuta ole kuin maahanmuutto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuten persu joilla ei muuta ole kuin maahanmuutto

        Suvakit ovat päättömiöä musuttamisessaan :)


    • Anonyymi

      Emme tarvitse Islamistisen terrorismin lisäksi yhtään äärioikeiston terrorismia!!!

      • Anonyymi

        ... mutta ääri-islamilainen terrorismi on ihan jees? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... mutta ääri-islamilainen terrorismi on ihan jees? :)

        Mikään väkivalta ei ole oikeutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään väkivalta ei ole oikeutettua.

        Mutta et kuitenkaan maininnut ettemme tarvitse sitä islamistilaistakaan terrorismia?
        Joten oletin siis, että se on sulle ihan jees. Missä kohtaa oletin väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et kuitenkaan maininnut ettemme tarvitse sitä islamistilaistakaan terrorismia?
        Joten oletin siis, että se on sulle ihan jees. Missä kohtaa oletin väärin?

        Emme suvaitse islamistilaistakaan terrorismia, Emme suvaitse äärioikeistolaista terrorismiä. Emme suvaitse Marco de Wit'in terrorismiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään väkivalta ei ole oikeutettua.

        Islamin poistaminen länsimaista vähentäisi myös äärioikeiston terroria, tai enemmänkin jälkimmäisen uhkaa. Mediahan haluaa kaiken maahanmuuttovastaisen laskea äärioikeistoksi. Oli sitten kyse jostakin suuttuneesta twitter tai facebook viestistä, tai mistään joka liittyy millään tavalla Persuihin. Jos kaikki Muslimien rikokset samalla logiikalla laskettaisiin sitten terrorismiksi, niin Islamilaisen terrorismi olisi noussut 2015 vuodesta sellaiset 1 000 000%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme suvaitse islamistilaistakaan terrorismia, Emme suvaitse äärioikeistolaista terrorismiä. Emme suvaitse Marco de Wit'in terrorismiä.

        Logiikallasi sanallinen suvakkiterrorismi on noussut tuhansia prosentteja ja myös musujen tekemät terrori-iskut ovat suvakkien syytä eli olette itse terroristeja. Persut ja muut isänmaalliset haluaa pitää terrorismin pois maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme suvaitse islamistilaistakaan terrorismia, Emme suvaitse äärioikeistolaista terrorismiä. Emme suvaitse Marco de Wit'in terrorismiä.

        Emme suvaitse persuterrorismiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islamin poistaminen länsimaista vähentäisi myös äärioikeiston terroria, tai enemmänkin jälkimmäisen uhkaa. Mediahan haluaa kaiken maahanmuuttovastaisen laskea äärioikeistoksi. Oli sitten kyse jostakin suuttuneesta twitter tai facebook viestistä, tai mistään joka liittyy millään tavalla Persuihin. Jos kaikki Muslimien rikokset samalla logiikalla laskettaisiin sitten terrorismiksi, niin Islamilaisen terrorismi olisi noussut 2015 vuodesta sellaiset 1 000 000%.

        Sosialistinen terrori on surmannut jo yli 100 milj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme suvaitse persuterrorismiä

        Onneksi pääset muuttamaan musumaahan, ei olenkaan päätön ajatus :)


    • Anonyymi

      Vain demokraatti voi olla noin ymmärtämätön tapausten todellisista määristä. Ei ihmekään, että velkaa otetaan miljardeja, koska sehän on vain vähän suurempi kuin satasen velka.

    • Anonyymi

      ja se äärioikeisto on Suomessa
      vassarit, EU sosialistit ja niiden tuotokset.

    • Anonyymi

      Mistä päivästä lähtien rättipäistä on oikeistolaisia tullut? Saati äärioikeistolaisia. En osaa yhdistää oikeistolaisutta kurkunkatkomiseen ja pommien räjäyttelyyn ja allahu akbarin huutamiseen.

      • Anonyymi

        Pizzan pyörittäjät voii hyvinkin olla paskakokkareiden kannattajia, jotka Suomessa "äärioikeistoa". Natseihin verrattavia suomalaisista vain suvakit ja tietysti hyysäämänsä islamistit.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset ja kaikki muutkin isänmaalliset organisaatiot tulisi kieltää äärioikeistoterroristisina jäjestöinä jotka ovat vaara tavallisen kansalaisen hengelle ja elämälle. Natsit ovat terroristeja kaikki.

      • Anonyymi

        No sittenhän teillä suvakeilla ei ole mitään pelättävää, koska olette KAUKANA tavallisesta kansasta! :) :D ... valitettavasti! :/


      • Anonyymi

        Todellisuudentajusi on hämärtynyt. PS pitää Suomen puolta, moni muu suvakkina esiintyvä on sokeudessaan uhka omalle maalleen ja kansalleen.


    • Anonyymi

      Tämä onkin sitä ainoaa oikeistolaisuutta jota vihervassaritkin ihannoivat.

    • Anonyymi

      Usein yksittäisen mielisairaan valkoihoisen tekemä väkivallanteko lasketaan äärioikeistolaiseksi terrorismiksi, jos vain mitenkään keksitään jokin veruke.

      Vastaavasti yksittäisen muslimin tekemän joukkosurmankaan luokitteleminen terroriteoksi on kuin jäitä polttelisi, vaikka muslimi kuinka olisi huutanut "allahuakbaria" surmatöissään ja tunnetusti julistanut ääri-islamilaista ajatusmaailmaansa ennen tekoon ryhtymistään. Tällöin vaaditaan todistettuja ja riittäviä yhteyksiä virallisiin terroristijärjestöihin.

      Yksittäisen sekopään toteamiseen äärioikeistolaiseksi terroristiksi ei tuollaisen täyttymistä vaadita.

      Ohisaloa ja poliisien lapsia tappamisella uhkaillutta sekopäätäkin julistettiin julkisuudessa äärioikeistolaiseksi. Vain siksi koska näin haluttiin tehdä. Vasta oikeudenkäynnissä paljastuivat todisteet siitä, että kysymyksessä olikin Elokapina-liikkeen sekopää. Tuon liikkeen johto onkin jo aiemminkin uhkaillut kansanedustajia ja yrittäjiä tappamisilla.

      "Äärioikeiston terrorissa" lieneekin varsin paljon ilmaa.

      • Anonyymi

        Ja kaikki mitätönkin on rasismia matuja kohtaan, mutta niiden oikeasti rasistiset teot länsimaalaisia kohtaan ei, eihän tuossa ole järjen hiventä. Ei vähemmistoasema oieuta tekemään yhtään mitään enemmistöä kohtaan, kaikkia tekoja pitäisi käsitellä saman arvoisina.


      • Anonyymi

        Ääri-oikeitolaisuus ja terroristi ovat "aasin häntiä" ja leimoja, järjestelmä-väkivallan välineitä joilla mustamaalataan haluttuja ihmisiä sosiaalisiksi uhiksi.


    • Anonyymi

      Eli suvakkilandiassa nolla kertaa 250 % = melkeen yks? :)

      diu-diu! 🤡

      • Anonyymi

        Vasaralähetystö "keskustelemassa" Pakka Katajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasaralähetystö "keskustelemassa" Pakka Katajan kanssa.

        Äärioikeistolainen Geurt Marco de Wit, useita tuomioita. Viimeisin ehdollinen vankeustuomio tuomio väkivallasta.

        Ollut jopa kaksi kertaa oikeudessa epäiltynä lapsen pahoinpitelystä. Nytkin ehdollinen vankeusrangaistus. Mistäpä muusta kuin väkivallasta.

        https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=mvin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiB_smAqJTtAhVBlFkKHQj0ACcQ_AUoA3oECAcQAw&biw=600&bih=960


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeistolainen Geurt Marco de Wit, useita tuomioita. Viimeisin ehdollinen vankeustuomio tuomio väkivallasta.

        Ollut jopa kaksi kertaa oikeudessa epäiltynä lapsen pahoinpitelystä. Nytkin ehdollinen vankeusrangaistus. Mistäpä muusta kuin väkivallasta.

        https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=mvin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiB_smAqJTtAhVBlFkKHQj0ACcQ_AUoA3oECAcQAw&biw=600&bih=960

        Kyllä jopa De Witr on enemmänkin lähinnä vain joutunut vasurien hyökkäysten kohteeksi kuin aloittanut mitään pahoinpitelyjä, on ainoastaan provosoinut - mikä taas on sinällään ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasaralähetystö "keskustelemassa" Pakka Katajan kanssa.

        remurit vasarankäyttäjinä eivät muistaneet vanhaa työmaaviisautta että sillä
        kertaa kun lyö sormeensa pitää lyödä hiljaa


    • Anonyymi

      Ja minköhän takia sit vasemmistovalehtelija/toimittelijat päätti aloittaa vuodesta 2014?

      ”Terrorist activity increased by 80 per cent in 2014 to its highest recorded level. The largest ever year-on-year increase in deaths from terrorism was recorded in 2014, rising from 18,111 in 2013 to 32,765in 2014”

      Koska sinä vuonna maahanmuutto oli harvinaisen rikasta?

      Ja enkku-wikin äärioikeistolainen terrorismi sivun mukaan 2019 äärioikeiston terroritekoja oli hulppeat kaksi erillistä tapausta, joissa kuoli 24 ihmistä. (2020 tapauksia on ollut myös 2. Joissa kuolleita 4. Mutta jostain *köh* kumman syystä demaritoimittelijoita ei kiinnostanut kirjoitella että 2020 äärioikeiston terrorismi on laskenut edellisvuodesta parillasadalla prosentilla? :)

      Ja pelkästään yhdessä vasemmistolais-marxistisen Ballochan Liberation Armyn terrori-iskussa Pakistanissa kuoli 7.

      (Ja islamisti terroristien moni-osaamisia en jaksa edes alkaa tähän kirjoittamaan, tai loppuis kynästä muste! :/ )

      Mutta ehdottomasti! Äärioikeisto paha! Ja vasemmistolainen väkivalta hyvä ja islamistien irtopää-performanssit vielä hyvempi! :)

      • Anonyymi

        Ja Bogotassa Kolumbissa tammikuussa 2019 äärivasemmistolaisen ELN itsemurhapommittaja tappoi 68 ihmistä kerralla, eli huomattavasti enemmän kuin tää Christchurchin ”herrasmies” ja:
        Käsi ylös kuka on kuullutkaan TUOSTA tapauksesta? :)


    • Anonyymi

      Vasemmistolainen terrorismi on erilaista, parempaa tottakai, Sanna Marinin johtama coronan hoito ja velkainen Suomen talous, suhtautuminen ja kykenemättömyys, yhteistyökyvytön. Kiitos ja näkemiin ,Toukotöiden Aalto.

    • Anonyymi

      Vasurit lopettakoon muilta varastamisen.
      Jos on niin tyhmä että ei osaa itseään elättää niin kuolkoon pois . Ei tyhmiä pidä elättää.

      • Anonyymi

        Älä muuta viserrä, maataloustukiaiset heti pois, samoin muutkin yritystuet. Vuokrakatto heti takaisin, saadaan rikkaille loisille menevät asumistuetkin pois. Jättieläkkeet pois, jos ei ole isoista palkoista osannut säästää niin kuolkoot pois. Ei ahneita pidä elättää.


    • Löytyykö täältä yhtäkään, joka ei tuomitse kaikkea terrorismia? Kommenteissa tunnutaan pikemminkin pyörittelevän sitä, mikä taho tekee enemmän tai vähemmän terroritekoja. Terroristit tekevät kaikki terrori-iskut, joka ainoan. Jokainen terrori-isku on tuomittava, tekijästä täysin riippumatta. Jos joku on eri mieltä, ihan mielellään voi tulla perustelemaan. Muussa tapauksessa tässä tuskin on mitään väittelemisen aihetta.

      • Anonyymi

        Äärioikeiston aikaansaamaa ns. terrorismia ei vain näy missään, kuten ääri-islamististen tekemät julmuudet, ne ovat hyvin näkyviä.

        Onneksi sanon ja huokaan syvään!

        Sinulla on tietty puoli, huomaan ja puolustelet itse radikaalia islamterrorismia. Mietipä asenteitasi, lipsuvatko ne pahan puolelle?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No jos nyt soittasit lääkärilllesi ja pyytäisit uuden reseptin sitä Concertaasi, kun näyttää olevan loppuneet. Että jaksaisit taas sen verran keskittyä että keskustelun aihe on kylläkin terrorismi, eikä sun tänne hölöttämät trollailut! :)

        Vaikeeta?


    • Anonyymi

      Äärioikeiston marginaaliseen terrorismiin tulee puuttua välittömästi ja voimalla, mutta islamilaiseen terrorismiin riittää ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta.

    • Anonyymi

      Expolitikko väkivallasta vankilatuomion saanut Marco de Wit hyökkää jälleen satunnaisen ohikulkijan kimppuun ja löy nyrkillä puhetta kuuntelevan 15 vuotiaan katuun.

      https://youtu.be/KPRHg2MSlps

      • Anonyymi

        www.sanakirja.fi => Sieltä katsot ”ter-ro-ris-mi” sanan merkityksen? :) ... selkosuomeksi.
        Ratakiskon paksuisesta rautalangasta väännettynä.


      • Anonyymi

        Kiistaton todiste äärioikeiston terrorismista. Ei kaulojenkatkomiset ole mitään tämän rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiistaton todiste äärioikeiston terrorismista. Ei kaulojenkatkomiset ole mitään tämän rinnalla.

        Juu eikä useamman kerran päivässä maailman rauhanuskontoisissa maissa paukkuvat muiden rauhanuskontolaistenmlaukaisemat pommit! :) Ihan harmitonta pikku keppostelua äärioikeistolaisen terrorismin rinnalla! :) Joka muuten on kasvanut 250 % toissa vuodesta viime vuoteen! :) Voitteko kuvitella? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        www.sanakirja.fi => Sieltä katsot ”ter-ro-ris-mi” sanan merkityksen? :) ... selkosuomeksi.
        Ratakiskon paksuisesta rautalangasta väännettynä.

        Äärioikeiston terroristinen vasarahyökkäys Jämsänkoskella väärämielistä Pekka Katajaa vastaan. Kaikki varmaan muistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeiston terroristinen vasarahyökkäys Jämsänkoskella väärämielistä Pekka Katajaa vastaan. Kaikki varmaan muistaa

        uli-uli 🤡


      • Anonyymi

        Hahah, tönäisi vaan toistuvasti puhetta häiriköineen kevyesti pois, taisi suvakki kaatua huumehöyryissään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeiston terroristinen vasarahyökkäys Jämsänkoskella väärämielistä Pekka Katajaa vastaan. Kaikki varmaan muistaa

        Hienoa että olet suvakkina samaa mieltä, että kaikki iskut perussuomalaisia kohtaan ankarasti tuomittava! Pointsit sulle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeiston terroristinen vasarahyökkäys Jämsänkoskella väärämielistä Pekka Katajaa vastaan. Kaikki varmaan muistaa

        remurien lavastus jämsänkoskella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet suvakkina samaa mieltä, että kaikki iskut perussuomalaisia kohtaan ankarasti tuomittava! Pointsit sulle!!!

        Vihapuhujat suvakit tuomittava, lietsovat väkivaltaa persuja kohtaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Herranen aika kun ihmiset osaa narrata.

    • Anonyymi

      Mikä se myyttinen äärioikeisto sitten on?

      Jos päättelmme siitä, minkä ryhmän tekemät rikokset ovat lisääntyneet eniten, maahanmuutto alkaa näkyä ikävässä valossa.

      • Anonyymi

        Kaikki terroristi en toiminta on kitkettävä pois.


      • Anonyymi

        Katso noista videoista niin ymmärrät


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äärioikeisto puolustaa omaa politikkoaan. Ihailtavaa, ??? Mutta jos kysymys on pedofiliasta onko se ihailtavaa sittenkään?

      https://youtu.be/sftR6O7Lin8

    • Anonyymi

      Luonnollinen seuraus turvattomuuden lisääntymiseen Euroopassa?

      • Anonyymi

        Jos pedofiliaa puolustellaan, on ihmisyys toisarvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pedofiliaa puolustellaan, on ihmisyys toisarvoista.

        Suvakit kannattaa pedofiiliuskontoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äärioikeisto on armeija. Tuo kaikkien halveksima terroristijärjestö, joka juonittelee kaiken aikaa löytääkseen jonkin syyn sotia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Milloin Ano ja Mano syrjäyttää sivari-halla-ahon?

      • Anonyymi

        Sinä päivänä kun vasurien olkiukoissa on joskus jotain todellista.


    • Anonyymi

      Demokraatti...jep,jep.

      Vähän kun viitsii googlettaa, eikä olla niin sinisilmäinen.

      v. 2019, 13 800 kuoli terrori-iskuissa, mikä oli 15% vähemmän.
      (voidaan uutisoida muotoon terrorismi vähentynyt maailmassa, jee)
      tuosta 13 800 oli äärioikeistolaisten terrori-iskuissa kuolleita 89.
      250% kasvanut 5:ssä vuodessa. Enemmän kuin koko 50v. aikana.

      Mutta, mihin unohtui mainita äärivasemmisto?
      29.10.2020; " Euroopassa terrorismia harjoittavat eniten islamistiset tahot, kakkosena tulee äärivasemmisto ja vasta kolmantena äärioikeisto."
      2015 alkaen Kreikassa äärivasemmistolaiset ovat kunnostautuneet väh.5:llä pommi-iskulla jopa Italiassa 2018. Anarkisteja ei ole laskettu mukaan.

      Joka ikinen terroristinen teko tai aikomus on tuomittava ja pyrittävä estämään.
      Miksi ihmeessä Suomi syytää kehitysapurahoja juurikin valtioihin, missä terrorismi jatkuu ja terroristisia tekoja tullaan tekemään tänne EU:kin? Ruokitaanko vain kehitysvaroilla korruptiota ja terrorismia? Ne Suomenkin antamat, velaksi otetut, n. 1,3mrd kehitysrahat olisivat tarpeen täälläkin estämään terrorismia, vanhusten hoitajamitoituksiin, ruokajonoissa oleville, asunnottomille, poliisien lisäämiseen...

      Olisiko tässäkin aihetta paneutua niihin "juurisyihin"??
      Onko hyväksytty jo muiden harjoittama terrorismi kuuluvaksi EUn monikulttuurisuuteen, vai vain luovutettu kuuluvan uudeksi normiksi?

      • Anonyymi

        Miksi te julkaisette tuollaista ja teette äärioikeistosta typeryksiä? Saat... Suvakit.

        "Vääriä" kysymyksiä ei siedetä

        https://youtu.be/KPRHg2MSlps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te julkaisette tuollaista ja teette äärioikeistosta typeryksiä? Saat... Suvakit.

        "Vääriä" kysymyksiä ei siedetä

        https://youtu.be/KPRHg2MSlps

        Suvakit tekee ihan itse itsestään typeryksiä, siksi teidän kannatus laskeekin koko ajan ja isänmaallisten persujen kasvaa. Äärioikeistoa ei käytännössä Suomessa ole olemassakaan, varsinkaan terroristisessa mielessä ellei paskakokkareita halua laskea sellaisiksi. Paskakokkareet terrorisoi lähinnä taloudellsesti, kuten demaritkin ottamalla kymmeniä miljardeja velkaa ja jakamalla rikkaille, suvakit myös terrori-iskuina ottamalla musuja maahan.


    • Anonyymi

      Kaduillakaan ei enää uskalla liikkua, kun äärioikestolaiset jengit saalistavat sopivia uhreja.

      • Anonyymi

        Ja raiksaavat porukalla lapsia.


      • Anonyymi

        Nyt muslimien tekemä terrorismi on muutettu äärioikeistolaiseksi terrorismiksi. Muuta ei kyllä missään näy. Kyllä suvaitsevainen osaa kääntää kaiken muuksi, koska se uskoo unelmiin ja satuihin.


      • Anonyymi

        Musulapset haluaa olla äärikapitalisteja, joten varastavat köyhiltä ollakseen rikkaita. Rauhanuskonto oikeuttaa sopivasti hyökkäykset vääräuskoisia kohtaan.


    • Anonyymi

      Siitä on jo 102 vuotta, kun äärivasemmistolaiset terrorisoivat etelän suuria kaupunkeja ja asutuskeskuksia usean kuukauden ajan.

      • Anonyymi

        Äärioikeiston toimesta terrorille pantiin piste, luojan kiitos.


      • Anonyymi

        Lahtariterrorismi pahenee vaan, uusintaottelu paikallaan.


    • Anonyymi

      Ministeri Tuppuraisen mukaan valtionyhtiöiden hallituspalkkiot ovat jopa 150 % pienempiä kuin eräissä yksityisissä firmoissa.

    • Anonyymi

      Äärioikeiston väkivallasta jaksetaan vähän väliä huolestua hirveästi. Suomen supokin taisi tästä mainita, kun ei kehdannut tietenkään puhua vain terrorismista.

      Tosi jännä juttu vain on, että näistä ”todella yleisistä” äärioikeiston väkivaltatapauksista ei koskaan saa lukea mistään. Terrosteista juttua on sitäkin enemmän. Mutta jotenkin ei ainakaan omiin silmiini ole eksynyt mitään skiniporukan tekemää pommi-iskua Helsingin metrossa. Varmaan menneet vain mun silmieni ohi sitten, tai jotain senmoista.

      Jos tästä vasemmistolaiselle sanoo, niin hän kaivaa esimerkin jostain Brivikin 10 vuotta sitten tekemästä teosta. Jotenkin jännä homma jos näitä kuitenkin tapahtuu jatkuvasti ja kiihtyvällä tahdilla. Metka juttu.

    • Anonyymi

      Entisen kahden pienen "äärioikeiston" tekemän mielenosoituksen onkin ollut vuoden aikana 5 pientä kahinaa...tuo riittää 250% kasvuun! :D

      Noin iso prosenttuaalinen nousu kertoo ainoastaan siitä että kyse on olemattomasta ongelmasta

      Todellisena ongelmana ovat Antifan kaltaiset ulkomailta rahoitetut terroristijärjestöt ja islamismi(=islam). Noissa se todellinen turvallisuusuhka piilee

    • Anonyymi

      Rajusta kasvusta huolimatta äärioikeistolaisen terrorin uhreina kuoli viime vuonna vain 0.6 % terrorismin uhreista.

      Ei ole ihme, että tuolla kaduilla äärioikeiston uhka ei tunnu oikein todelliselta.

      • Anonyymi

        Aina, kun on joku terroriteko, niin äärioikeiston uhka kannattaa rönkäistä ulos. Tämä on ihan ylen ja vasemiston peruskauraa. Monikulttuurisuuden edistäminen on veroylen tehtävä.


      • Anonyymi

        Kuolemanriski vuotta kohti maailmanlajuisesti
        0,001 #ennenaikainen kuolema
        0,000001840 #terrorismin uhrina
        0,000000012 #äärioikeistolaisen terrorismin uhrina


    • Anonyymi

      Äärioikeisto ei halua sananvapautta kun kysymys on pedofiliasta ja Äärioikeistolaisesta politikosta. Miksi?

      https://youtu.be/sftR6O7Lin8

      • Anonyymi

        Ovat nämä äärioikeistolaiset kyllä sekaisin.


      • Anonyymi

        Taitaa tuo pedofilia olla punavihervasemmiston rakas lemmikki kuten LGBT ja muut vastaavat "poikkeavat" seksuaalisuuden muodot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tuo pedofilia olla punavihervasemmiston rakas lemmikki kuten LGBT ja muut vastaavat "poikkeavat" seksuaalisuuden muodot.

        Äärioikeistolaiset politikot "juttelevat" jäsenestään kuin Judas Iskariot Jeesuksesta. Missä Sananvapaus Marco de Wit?

        https://youtu.be/sftR6O7Lin8


      • Anonyymi

        Tottakai islamista, pedofiiliuskonnosta saa ja pitääkin varoittaa.


    • Anonyymi

      Islamistit terrorisoivat, koska ovat islamisteja, vasemmisto terrorisoi puolustaakseen islamisteja ja oikeistolaiset taas puolustautuakseen heiltä.
      Surkuhupaisaa menoa, naurattaisi jossei itkettäisi.

      • Anonyymi

        Laita jotain faktaa väitteillesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita jotain faktaa väitteillesi?

        Mille? Vasemmiston rakkaudelle islamia kohtaan? Ovat käytännössä kaikkialla ja jatkuvasti suojelemassa näitä uhrihierarkiansa kirkkaimpia helmiä. Kaikki islam-kritiikki on rasismia heidän mukaansa. Vasemmisto on käytännössä aina täysin hiljainen kunniakulttuurin ja islamin suhteen. Ei se Macron ihan turhasta tosiaankaan kritisoi länsimaiden vasemmistoa.

        Ja taas oikeiston motiiveille motivaattoreita? Tai islamistien? :DDD


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mites on tilanne Suomessa? Ketkä aiheuttavat eniten terroria täällä? Äärioikeisto, äärivasemmisto, anarkistit, kadulla istuvat eloapinat vaiko maahantunkeutujat?

      • Anonyymi

        Onko esimerkkejä?
        Itselleni tulee äärioikeiston terrori isku vasaralla Pekka Katajaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko esimerkkejä?
        Itselleni tulee äärioikeiston terrori isku vasaralla Pekka Katajaa vastaan.

        En tiedä miten poliittisesti orientoitunut tuo vasarahyökkäys oli, taisi olla ihan henkilökohtainen vihanpito kyseessä.

        Vasemmiston terrori suomessa on toistaiseksi rajoittunut lähinnä väärämielisten ahdisteluun, vainoamiseen, mustiin listoihin ja mustamaalaamiseen, jopa kunnianloukkauksiin.
        Mutta väkivaltaakin ollaan nähty, vasemmistolaiset ovat useaan otteeseen kunnostautuneet hyökkäämällä väkivaltaisesti mm. Junes Lokan kimppuun.

        Muutoin vasemmiston terrorismi keskittyy lähinnä kantaväestön oikeuksien ja etuisuuksien minimoimiseen ja islamin ja muiden kehitysmaalaisten ilmiöiden tukemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko esimerkkejä?
        Itselleni tulee äärioikeiston terrori isku vasaralla Pekka Katajaa vastaan.

        Hienoa että tuomitset ankarasti perusuomalaisiin kohdistuvat iskut! Olikohan kyseessä suvakkivasuri, eikös se perusuomalaisista erotettukin vapautettu epäilyistä. Kunpa muissakin puolueissa erottaisivat sopimattomat henkilöt, demareissa kansanedustajina montakin rikoksista tuomittua. Kaksi rasistista matuakin, husu ja mikä se toinen olikaan.


    • Anonyymi

      Persuterrorille on tehtävä jotain

    • Anonyymi

      Tais olla vuos 2000. kun näin viimeksi oikein natsin, oikean siksi, että hänellä oli oikein hakaristihihanauha käsivarressaan. Ulkoilutti cockerspanielia, varsin vaarallinen parivaljakko.

      Sitten on nämä De Wittit ja muut, jotka on lähinnä sketsihahmoja. Jonkun persun kimppuun hyökättiin, jep, lasketaanko sitä edes?

      Herkkä runopoika kuoli viikko sen jälkeen, kun hyppypotkunatsi oli hyökännyt.

      Aika erikoista tämä äärioikeiston vaarallisuus. Hakemalla saa hakea ja kaikki keissit ovat enemmänkin jotain sketsiviihdettä, kuin jotain todellista, mikä uhkaisi jotenkin tavallista kadun miestä, tai naista.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt toikin sit, eihän se ole kun yksi tapaus.

        https://youtu.be/82GLOoNayiY

        Kunpa nuo suvakkihäiriköt olisikin vain yksittäistapauksia, samoin musurikolliset ja terroristit.


    • Anonyymi

      Suomessakin Kuopiossa äärioikeistolainen sai tuomion kouluisku terrorismista.

      Ja vasara heiluu...

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo kouluiskun tekijät oo vassareita


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oijoijoi, onpa vaarallista.

        Näähän on kuin huonoa sketsiviihdettä. De Witt on aivan nössö, eikö löydy mitään parempaa?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoinpitely naurattaa kyllä pahoinpitelijää, muttei pahoinpideltyä.

        Varsinkaan jos pahoinpidelty on muutaman vuoden ikäinen lapsi.

        https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=mvin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiB_smAqJTtAhVBlFkKHQj0ACcQ_AUoA3oECAcQAw&biw=600&bih=960

        Jatkokysymys: Kummat on pahoinpidelleet (ja muistutan myt, et myös seksuaalirikokset on pahoinpitelyitä!) enemmän lapsia suomenmaassa:

        Maahanmuuttajat, vai äärioikeistolaiset?

        Mutta suvakkeja kiinnostaa ainoastaan ne noista, jotka eivät juurikaan sorru moisiin!?
        Miksi? Suvakkilogiikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkokysymys: Kummat on pahoinpidelleet (ja muistutan myt, et myös seksuaalirikokset on pahoinpitelyitä!) enemmän lapsia suomenmaassa:

        Maahanmuuttajat, vai äärioikeistolaiset?

        Mutta suvakkeja kiinnostaa ainoastaan ne noista, jotka eivät juurikaan sorru moisiin!?
        Miksi? Suvakkilogiikka?

        Jokainen lapsen pahoinpitely on väärin. JOKAINEN. Se että toisetkin pahoinpitelee ei tee kenenkään pahoinpitelystä oikeutettua.

        Mano, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen lapsen pahoinpitely on väärin. JOKAINEN. Se että toisetkin pahoinpitelee ei tee kenenkään pahoinpitelystä oikeutettua.

        Mano, miksi?

        Ei pidä mennä häiriköimaan, eikö teille suvakeille kukaan opeta tapoja? Eikä kannata olla huumeissa, tasapaino häiriintyy ja voi loukata itsensä.


    • Anonyymi

      Haahahaaha ei väliä mitä puhutaan,kunhan puhutaan T:hiihtäjä 47 härmästä

      • Anonyymi

        Mano de Wit, onko kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mano de Wit, onko kaikki hyvin?

        Eks de Witt ole mamu!? Mites toi yksi yksittäinen mamu on suvakkien erityishuomion ja vihapuheen kohteena, muttei ne sadat muut rikolliset mamut!?

        Suvakkilogiikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eks de Witt ole mamu!? Mites toi yksi yksittäinen mamu on suvakkien erityishuomion ja vihapuheen kohteena, muttei ne sadat muut rikolliset mamut!?

        Suvakkilogiikkaa?

        Ps.
        Jotkut ei nyt oikein sulata Lapsien pahoinpitelijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.
        Jotkut ei nyt oikein sulata Lapsien pahoinpitelijöitä.

        ... ilmiselvästi riippuu ihopigmenttien määrästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.
        Jotkut ei nyt oikein sulata Lapsien pahoinpitelijöitä.

        Suvakeille se ei ole mikään ongelma, ainakaan musujen tekemänä.


    • Anonyymi

      Kyllä Manon kannattaa katsoa peiliin. Jos haukkuu ihmisiä jatkuvasti vuodesta toiseen, kyllä ne alkavat jossain vaiheessa haukkua takaisin.

      • Anonyymi

        Tarkoitat että jos musut murhaa ihmisiä, niitäkin aletaan murhata. Suvakit ovat vastuussa kaikista musujen tekemistä rikoksista.


    • Anonyymi

      Lapsen pahoinpitelijöistä ja lapsipornosta pitävistä ihmisistä ei pidetä. Oli se sitten kuka tahansa.

      • Anonyymi

        Hienoa että vastustat islamia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että vastustat islamia!

        Lapsen pahoinpitelijöistä ja lapsipornosta pitävistä ja sitä harjoittavista ihmisistä ei pidetä olkoon vaikka minkä uskonnon tai politiikan edustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsen pahoinpitelijöistä ja lapsipornosta pitävistä ja sitä harjoittavista ihmisistä ei pidetä olkoon vaikka minkä uskonnon tai politiikan edustajia.

        Femakot ovat pahin väkuvaltakoneisto lapsia kohtaan Suomessa. 3000 alkoholilla vammautettua lasta ja 10 000 ehkäisyaborttia vuosittain, maassa jossa syntyykin vain 80 000 lasta.


    • Anonyymi

      Demari kirjoitti tällä palstalla, että ulkomaalaiset tuovat vain hyvää ja osaamista. Kertoisiko demari, millä lailla hyvää on terrorismi? Kenelle se tuo hyvää ja miten?

      • Anonyymi

        Persujen harhaanjohtamis-"politiikka" on osa ääri-oikeitolaista yhteiskuntaa tuhoavaa segrekaatiota.


    • Anonyymi

      Siirtolaisten tekemä väkivalta on lisääntynyt 1000%

    • Anonyymi

      Missä äärioikeiston tekemä terrorismi näkyy? Ihmeen rauhallisia ovat, jos olisivat samanlaisia kuumakalleja kuin muslimiterroristit, Euroopassa olisi jatkuva sota.

      • Anonyymi

        Esim. väkivaltatekoinen mm. persujen vasarajengi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. väkivaltatekoinen mm. persujen vasarajengi.

        Mikä se sellainen on? Oletko lukenut jotakin satukirjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. väkivaltatekoinen mm. persujen vasarajengi.

        Vasurtihan ne vasaralipun alla kulkee ja sen nimissä onkin murhattu miljoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sellainen on? Oletko lukenut jotakin satukirjaa?

        Oli uutisissa, sanomalehdissä ja televisiossa juttua. Rikospoliisi kertoi äärioikeiston vasaralähetystön olevan ammattilaisia ja osaavan piilottaa jälkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasurtihan ne vasaralipun alla kulkee ja sen nimissä onkin murhattu miljoonia.

        Kaikki väkivalta on tuomittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli uutisissa, sanomalehdissä ja televisiossa juttua. Rikospoliisi kertoi äärioikeiston vasaralähetystön olevan ammattilaisia ja osaavan piilottaa jälkensä.

        Turha on tuoda tyhjää esille, kun ei ole mitään esille tuotavaa. Höpö ja höpö! Suvaitsevainen osaa keksiä satuja ja uskoo omiin satuihinsa, tosiasioita se ei usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki väkivalta on tuomittavaa.

        Oikeiston harjoittama yhteiskunnallinen ja henkinen väkivalta heikossa asemassa olevia vastaan täyttää terrorismin määritelmän, mutta on normaalia oikeistolaisuutta vaikka todellisesti kuvailtuna näyttäytyy ääri-oikeistolaisuutena.

        Yhteiskunnan harjoittamaa terroria heikossa asemassa olevia kohtaan ei tunnisteta, koska KRP/SUPO on (ääri-)oikeiston asialla ja talutusnuorassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kamalaa, eikö äärioikeistolaiset opeta lapsilleen tapoja, mennä nyt häiriköimään isänmaallista puhetta kielloista huolimatta ja vielä huumeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa, eikö äärioikeistolaiset opeta lapsilleen tapoja, mennä nyt häiriköimään isänmaallista puhetta kielloista huolimatta ja vielä huumeissa.

        Videolla äärioikeistolainen Marco de Wit opettaa lapsille miten laittomia ja todella vaarallisia nyrkkirautoja käytetään jäämättä kiinni. Mano on usein videoillaan kertonut oppineensa väkivalta niksinsä nuorempana eri kursseilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videolla äärioikeistolainen Marco de Wit opettaa lapsille miten laittomia ja todella vaarallisia nyrkkirautoja käytetään jäämättä kiinni. Mano on usein videoillaan kertonut oppineensa väkivalta niksinsä nuorempana eri kursseilta.

        Eipä ole näkynyt, ei siis totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videolla äärioikeistolainen Marco de Wit opettaa lapsille miten laittomia ja todella vaarallisia nyrkkirautoja käytetään jäämättä kiinni. Mano on usein videoillaan kertonut oppineensa väkivalta niksinsä nuorempana eri kursseilta.

        Pelk'ääkö joku ihan tosissaan näitä naurettavia pellejä?


      • Anonyymi

        Noin 8 alkoholilla vammamutetua lasta ja lähes 30 aborttimurhattua päivittäin, femakkous on sairainta mitä voi olla.


    • Anonyymi

      Demareilla on kymmenittäin muslimeja ja islamilaisia ehdokkaita eri vaaleissa. Sen vuoksi SDP ja sen pää-äänenkannattaja Demokraatti tietoisesti sulkee silmänsä islamilaiselta, maailmanlaajuiselta terrorismilta.

      Kyseinen Demokraatti-lehden siteeraama tutkimus ( /economicsandpeace.org/ ) listaa 50 pahinta terrori-iskua viime vuodelta. Näistä vain yksi (1) on muiden kuin islam-terroristien tekemä isku.
      https://aijaa.com/BA7Upj

      Silti Demokraatti-lehti nosti suurimmaksi uutiseksi sen, että "äärioikeiston" terrorismi on noussut 250% . Tuossa lukemassa on kaikkiaan vain pari sataa uhria.

      Muslimiterroristien, Al-Shabaab, ISIS jne uhreina on ollut kymmeniä tuhansia uhreja monena vuotena. Tämä asia ei kuitenkaan SDP:tä eikä Demokraatti-lehteä kiinnosta.
      Ovathan tärkeät kuntavaalit tulossa, ja SDP-muslimeita on taas paljon ehdokkaina.

      • Anonyymi

        Marco de Wit'in johtamassa Skessä oli Suomen historian eniten tuomittuja rikollisia eduskuntavaaleissa Suomen koko historiassa. Mm. Ampuma-ase rikos, huumausaine rikoksia, huumeiden kasvattaminen, talousrikoksia, väkivaltarikoksia, yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marco de Wit'in johtamassa Skessä oli Suomen historian eniten tuomittuja rikollisia eduskuntavaaleissa Suomen koko historiassa. Mm. Ampuma-ase rikos, huumausaine rikoksia, huumeiden kasvattaminen, talousrikoksia, väkivaltarikoksia, yms.

        Marcon tehokkain ase on piikki suvakkien lihassa :D


    • Anonyymi

      Vieläkö aseellinen kumous kuuluu demarien arsenaaliin vallan anastamiseksi.

      • Anonyymi

        Nykyään vallan pystyy anastamaan vappusatasia huiskuttamalla.


    • Anonyymi

      Aiempaa useampi suunnittelee väkivaltaisia tekoja – tilanne huolestuttaa KRP-päällikköä: "Tapauksia on paljon pienessä maassa"

      • Anonyymi

        Tarkoituksellista valheellista piruja seinille maalailevaa propagandaa, jonka tarkoitus on luoda valmis malli jolla mustamaalataan minkä hyvänsä SUPO/KRP kumppanin nimeämiä vihollisia.

        Valheella tuhotaan yhteiskuntia.


    • Anonyymi

      Jos tilanne on lähestulkoon 0 ja sitten joku "kilahtaa", niin nousu on silloin jo 100%. Olisin enemmänkin huolissani mahdollisista anarkistien toimista sekä myös mahdollisista terroristien toimista. Kuka tietää paljonko Suomeen on tullut porukkaa "varastetuilla" passeilla ja kuinka paljon tehty businessta oleskeluluvilla. Rajoille pitää saada joko sormenjälkitunnistaminen tai silmän iiriksestä tunnistaminen pakolliseksi kaikille maahan saapuville henkilöille.

      • Anonyymi

        Kaikkeen Väkivaltaan on aina puututtava ankarasti. Äärioikeistolaisen Sken puoluejohtaja Marco de Wit oli Suomen historian ainut puoluejohtaja jolla oli vankilatuomio väkivallasta. Marco on ollut 2 kertaa oikeudessa epäiltynä lapsen pahoinpitelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeen Väkivaltaan on aina puututtava ankarasti. Äärioikeistolaisen Sken puoluejohtaja Marco de Wit oli Suomen historian ainut puoluejohtaja jolla oli vankilatuomio väkivallasta. Marco on ollut 2 kertaa oikeudessa epäiltynä lapsen pahoinpitelystä.

        Kaikki femakot pitäisi laittaa vankilaan kun vammauttavat alkoholilla raskausaikana tai murhauttavat ehkäisykeinona.


    • Anonyymi

      Joo ne on tulleet meitä köyhiä orjuuttamaan
      Meidän pitää tehä nopeammin ja pienemmällä palkalla töitä.
      Äärioikeistolaisia on jo niin paljon, mistä ne on tulleet.
      Onkohan ne niitä hyväosasten lusikkasuussa syntyneitä jälkeläisiä jokohan ne on tappaneet omat vanhemmat ja nyt käyvät köyhien kimppuun ko eivät muualta saa lisää rahaa mutta meillä köyhillä ei ole edes kultahampaita niin aikookohan ne sitten myydä meidän hiukset ja luut.
      Tai tekevät paistia meistä köyhistä.

      • Anonyymi

        Mano de Witin isä on alkujaan Viron romaaneja.


    • Anonyymi

      Väkivaltaisin puoluejohtaja koko Suomen itsenäisyyden ajan.

      Äärioikeistolaisen Sken puoluejohtaja Marco de Wit oli Suomen historian ainut puoluejohtaja jolla oli vankilatuomio väkivallasta. Marco on ollut 2 kertaa oikeudessa epäiltynä lapsen pahoinpitelystä.

      • Anonyymi

        Entä J. H. A


    • Anonyymi

      SUURIMMAN terrorismin uhkan Suomessa muodostavat radikaali-islamistista tai äärioikeistolaista ideologiaa kannattavat yksittäiset henkilöt tai pienryhmät, ilmenee Suojelupoliisin (Supo) julkaisemasta kansallisen turvallisuuden katsauksesta.

      Terrorismin uhka säilyy todennäköisesti lyhyellä aikavälillä neliportaisen asteikon tasolla kaksi eli kohonnut, Supo arvioi.

      Kansainväliset äärioikeistoryhmät toimivat rajojen yli verkossa ja sosiaalisessa mediassa.

      TERRORISMIN torjunnan kohdehenkilöiden määrä on Pelttarin mukaan pysynyt ennallaan, heitä on noin 390.

      Yksittäiset henkilöt tai pienryhmät saavat motivaationsa terroristisesta propagandasta.

      • Anonyymi

        Jyrkkä ei Nazi-Venäjän harjoittamalle terrorismille!

        Nazi-Venäjän Sota-Saatanaa palvovat velliperseet ovat lahdanneet 2000-luvulla jo yli 15.000 eurooppalaista kristittyä.

        ISIS kiittää Nazi-Venäjää yhteistyöstä!


    • Anonyymi

      Joko vasaralähetystö on saanut tuomion?

      • Anonyymi

        Äärioikeistolla on omat ohituskaistat tuomioiden ohottamiseen.


    • Anonyymi

      Taas täyttyy lehtien palstat äärioikeiston terrorismista.

    • Anonyymi

      Kankaanpään äärioikeiston terroristiryhmä ei varmasti ole ainoa äärioikeiston terroristiryhmä Suomessa. Ainoastaan yksi kiinnijäänyt ryhmä lisää.

    • Anonyymi

      Äärioikeiston terroristit ovat jälleen aktivoituneet

      • Anonyymi

        Eikä varmasti ainut ryhmä terroristeja äärioikeistossa.


      • Anonyymi

        Suomen tiedusteluviranomaiset ovat EU:n äärioikeistolaisen terrorismin sanansaattajia.


    • Anonyymi

      Itse ovat Suomen liittäneet EU:hun josta nyt äärioikeistolainen terrori tunkee kansalaisten tiedonhallintaan, EU on kuninkaiden liittotuma, jolle tasa-arvoinen Suomalainen kulttuuri on vierasta ja Suomalainen kansanluonne jo sinällään uhka. Vaikka Suomen kansa on eriarvoisuuteen ja kapitalismiin aivopesty, ei sen kulttuurista nousevaa ajattelua voi mihinkään kitkeä. EU Suomalaisine kätyreineen näkee uhkia siellä missä niitä ei ole.

      • Anonyymi

        Ei varmasti ole sattumaa että Korona-viruksen nimi tulee sen kruumaisesta muodosta.


    • Anonyymi

      Hirveä hölötys ja möly kun pojat on leikkineet roolileikkejä! Pojat on poikia...... Haloo.....

      • Anonyymi

        Aikaisemmin aikuisilta pojilta takavarikoitiin aseita ja räjähteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisemmin aikuisilta pojilta takavarikoitiin aseita ja räjähteitä.

        Jos noita pommimiehiä ei oteta kiinni ja rangaista ajoissa Iin kohta räjähtää ja väärässä paikassa olleet huono-onniset ihmiset sinkoutuvat palasiksi ja kerätään muovipusseihin hautaamista varten.


    • Nyt pitäisi ehdottomasti vaatia, että Suomen sisialidemokraattinen puolue, vihreä liitto ja vasemmistoliitto sanoutuvat irti ja jyrkästi tuomitsevat tämän aloittajan akselerationistisen kiihotuksen. Akselerationismi tähtää nimensä mukaisesti yhteiskunnan hajoamisen kiihdyttämiseen kunnes yhteiskunta romahtaa. Sitä aloittaja nimenomaan tekee ja em puolueiden pitäisi ehdottoman jyrkästi tuomita akselerationistinen hajotustoiminta vihervasemmistoon kuuluvien puolueiden nimissä. Elleivät ko puolueet niin tee niin ne ovat itsekin akselerationistisia.

    • Anonyymi

      Suomessakin otettiin kiinni ennaltaehkäisevästi viisi (5) peräkammarin jonnea. Mitähän lienevät suunnitelleet nämä äärioikeistolaiset reppanat? Kyllä pelottaa!

      Suopo seuraa tänään noin 400 kehitysmaalaista äärimuslimia, ( mitä vattua ne täällä tekee?) saa nähdä koska alkaa tapahtua kiinniottoja ja missä lukumäärissä?

    • Anonyymi

      Kankaanpään äärioikeiston terroristit eivät varmasti ole ainut äärioikeiston terroristiryhmä Suomessa.

      Olisiko aika herätä unesta ennenkuin terroristit räjäyttää ä ja huono-onniset ohikulkijat kerätään kadulta muovipusseihin.

      • Anonyymi

        Onko näitä äärioikeiston terroritekojen uhreja paljonkin Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näitä äärioikeiston terroritekojen uhreja paljonkin Suomessa?

        Tai koko länsi-euroopassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai koko länsi-euroopassa?

        5 uhria on tälläkin hetkellä pidätettynä Kankaanpään terroristeiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai koko länsi-euroopassa?

        Norjassa äärioikeiston terroristi räjäyttija ampui 70.
        Montako Kankaanpään terroristi olisivat kerinneet surmata ilman poliisin väliintuloa? Räjähteitähän ei Kankaanpäänterroristeiltä puuttunut.


    • Anonyymi

      Kaikki persut eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat persuja.

    • Anonyymi

      Väkivalta ja äärioikeisto

    • Anonyymi

      Äärioikeisto tulosti konetuliaseita...

    • Anonyymi

      Riikka Purralla vahvoja yhteyksiä äärioikeistoon.

    • Anonyymi

      Kun punikit häärii kaalimaalla, tutkimuksetkin ovat sitten sitä itseään.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5587
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      233
      3062
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2544
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      119
      2388
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2020
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      202
      1661
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      90
      1648
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      155
      1307
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1195
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1131
    Aihe