Kun ihmiset ovat vähentäneet tupakointia ja siirtyneet ulkomailta tilattaviin sähkötupakoihin, on valtiolla nyt oivallinen tilanne alkaa rahastamaan koronan varjolla maskeissa. Euron kappale/maski ja kymmenen maskin paketteja. Kohta tulee varmaan koronamaskivero ja sitä myötä hinta nousee varmaan 3euroa/maski. Tällöin valtio varmaan säätää myös maski pakon eli pakko maksaa
Maskit ovat oivallinen rahastus tupakan tilalle
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Piti oikein tarkistaa aloituksen kirjoitusaika moneen kertaan. Joskus keväällä joutui maskeista maksamaan tuollaisia hintoja, nyt hinnat ovat paljon halvempia. Eihän ne vieläkään ole kaukoidän hintatasolla (10-20 senttiä kappale) mutta ei niiden ostolla konkurssia tule. Ainakin hinta päivässä on rajusti vähemmän kuin tupakan poltossa.
Pieni loppukaneetti: Nikotiinituotteiden tilaaminen ulkomailta on salakuljetusta ja siksi rangaistava teko. - Anonyymi
Onkohan kohta maskien tilaaminen ulkomailta salakuljetusta? Valtio ei saa niistä veroa! Tulihan siitä aika sotku kun yrittäjät tilasivat suoraan kiinasta maskeja.
https://www.youtube.com/watch?v=2bgiqteILZY- Anonyymi
Maskeja voi käyttää useammankin kerran.
Voi myös tehdä oman maskin.
Voi laittaa kangasmaskin sen paperimaskin päälle ja pestä sitä kankaista.
Voi keittää kattilassa hellalla.
On se kumma että ei oo niin paljon viitseliäisyyttä että ompelisi oman maskin.
Se voi olla ihan helppo, ja yksinkertainen. Sitoo vaikka huivin.
Kuka on määrännyt että sen pitää olla just sellainen mikä on käytössä ja että on oltava narut korvien ympärillä?
Ei kukaan!
Ihmiset eivät vain olla itse luovia, kaikkien pitää mennä saman mallin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065