Elämänilo poissa

Anonyymi

Haluan kirjoittaa tänne, että edes yksi ihminen jos voi välttää saman kohtalon kuin minä..
Minun tarinani: olin 6- vuotias kun minut huostaanotettiin ja aikuisena jälkihuoltopetti ja jäin yksin ja ylivelkaannuin ja koulut jäivät rahahuolien takia kesken.
Sen jälkeen petti terveys ja useita vuosia kärsin oudoista oireista ja kuumeesta jota oli joka päivä ja en jaksanut enään hoitaa arjen asioita.
Ramppasin lääkäreissä ja testeissä mutta mitään selittävää ei löytynyt .
Työkyky on poissa, mutta tipuin sairaspäivärahasta toimeentulotukee ja olenkin nyt 10- vuotta elänyt pelkillä tuilla yrittäen välillä mennä kouluun joka on jäänyt kuumeilu ja kipujen takia kesken.
En halunnut elää tuilla minä en valinnut elää köyhyydessä ja silti koko elämäni ajan on ruuasta ollut pulaa ja tiedän miltä tuntuu olla kolme päivää syömättä. Nyt pari kuukautta sitten maksastani löytyi kolme kasvainta ja en tiedä vielä mikä on tuomio..mutta tämä korona aika tekee minut myös hulluksi ja nyt rahahuolet ovat entistä pahempia ja olen pyytänyt apua sosiaalitoimistosta ja he sanoivat että he eivät auta minua lisäksi minulla ei ole ystäviä eikä perhettä eikä yhtään ketään joka auttaisi minua ja joskus tuntuu siltä että haluaisin varastaa ruokani tai tehdä jotain laitonta, että saisin edes yhden hyvän kuukauden..mutta minun omatunto ja moraali ei salli sitä, vaikka olen hyvin katkera tälle yhteiskunnalle..en valinnut olla erilainen, en valinnut olla sairas ja työkyvytön ja en halua olla yksin . Auttakaa läheisiä varsinkin nuoria . Minä todennäköisesti kuolen yksin joko nälkään tai syöpään ..olisin halunnut tietää millainen on normaali perhe ja rakkaus .
Minä en tiedä ..minun viimeinen toive olisi ollut nähdä yksi ainoa ihminen joka väittää minusta, mutta en voi koska hän ei asu Suomessa ja minulla ei ole rahaa ja korona on este.. minä olen kaikki päivät yksin ja puhun ainostaan yhden ihmisen kanssa kirjoittaen. Ja nyt luovutan ei minun elämässä muutosta enään parempaan tapahdu..olen yrittänyt niin kauan lisäksi olen vielä absolutisti ja nyt ajattelen, että olisinpa sitten edes juoppo..heillä sentään on seuraa

0

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
        Maailman menoa
        55
        2537
      2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
        Maailman menoa
        63
        1682
      3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
        Maailman menoa
        7
        1640
      4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
        Ikävä
        263
        1525
      5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
        Maailman menoa
        8
        1518
      6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
        Viihde ja kulttuuri
        25
        1198
      7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
        Joensuu
        24
        1041
      8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
        Haapavesi
        41
        1012
      9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
        Kaste
        404
        1002
      10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
        Ikävä
        78
        954
      Aihe