Mitä apua papeista ja Ellenistä on ollut?

Anonyymi

Ota pois peite silmiltäsi ja älä viitsi valehdella itsellesi. Se on erittäin tyhmää.
Käärmeen kolosta, bunkkerista ja adventistipapeilta tuskin apua löytyy.

Papeista/paimenista ja profeetoista lopunaikana

Jer. 2:8 Papit eivät kysyneet: 'Missä on Herra?' Lainkäyttäjät eivät minua tunteneet, ja paimenet luopuivat minusta; profeetat ennustivat Baalin nimessä ja seurasivat niitä, joista ei apua ole.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeremiankirja ei kertonut lopunajoista. Opettele Raamattusi paremmin.

      • Anonyymi

        Hoos. 4:9 Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.


      • Anonyymi

        Uudessa Testamentissa ei ole sapattikäskyä.
        Sapattilaki ei kerro lopunajoista opettele Raamattusi paremmin.


    • Anonyymi

      Alittajan liha puhuu, sydän ei ole puhdas, tulisitko itse bunkkeristasi ulos.
      Tapasi mukainen sota on ohi.

    • >>> 1 Piet 2:9 on kaikki papit siinä.

      Pappi on ammattinimike nykyisin.

      • Anonyymi

        Anna ja myy sielusi näille ammattipapeille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna ja myy sielusi näille ammattipapeille.

        Ammattipapit tekevät työtään. Maailmassa on ammattipappejakin moneen lähtöön.

        Adventtikirkon ammattilais-sarjan papit ovat olleet uskolleen, Jumalalle, Kristukselle pyhittyneitä olevaisia -en tunne poikkeuksia.

        Pappeutta koskee paremminkin nykyisin 1 Piet 2:9, että ns. pyhittyneet uskovaiset läpeensä ovat "pappeja" mutta näitä ei voi nimittää papeiksi, sillä pappi on nykyisin ammattinimike samalla tavalla kuin esim. nosturinkuljettaja, tai konduktööri, sekä laitos-siistijä.
        Nämä kuuluvat 1 Piet 2:9 "yleiseen pappeuteen."
        Erityinen pappeus on vain Jeesuksella Kristuksella -Ylipappina taivaan pyhäkössä, josta maallinen pyhäkkö oli esikuva/vertaus-kuvaa palveluksineen ja pyhäkön pappeineen.
        Pappisjärjestelmä on päätynyt Golgatan ristille pyhäkön myötä-.


      • Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Ammattipapit tekevät työtään. Maailmassa on ammattipappejakin moneen lähtöön.

        Adventtikirkon ammattilais-sarjan papit ovat olleet uskolleen, Jumalalle, Kristukselle pyhittyneitä olevaisia -en tunne poikkeuksia.

        Pappeutta koskee paremminkin nykyisin 1 Piet 2:9, että ns. pyhittyneet uskovaiset läpeensä ovat "pappeja" mutta näitä ei voi nimittää papeiksi, sillä pappi on nykyisin ammattinimike samalla tavalla kuin esim. nosturinkuljettaja, tai konduktööri, sekä laitos-siistijä.
        Nämä kuuluvat 1 Piet 2:9 "yleiseen pappeuteen."
        Erityinen pappeus on vain Jeesuksella Kristuksella -Ylipappina taivaan pyhäkössä, josta maallinen pyhäkkö oli esikuva/vertaus-kuvaa palveluksineen ja pyhäkön pappeineen.
        Pappisjärjestelmä on päätynyt Golgatan ristille pyhäkön myötä-.

        Korjaustäsmennys; Pappisjärjestelmä on päättynyt Golgatan ristille pyhäkön myötä.

        Ei siis; nk. kirjoitin; "Pappisjärjestelmä on päätynyt Golgatan ristille pyhäkön myötä-."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna ja myy sielusi näille ammattipapeille.

        Korjaustäsmennys; - Pappisjärjestelmä on päättynyt Golgatan ristille pyhäkön myötä.

        Ei siis; nk. kirjoitin; "Pappisjärjestelmä on päätynyt Golgatan ristille pyhäkön myötä-."


    • Mrs. Ellen on valottanut ymmärrykseen monia Raamatun kohtia, ja on ollut hyvä opettaja että rahvas osaisi erottaa pyhyyden synnistä.

      • Anonyymi

        Adventismiin hurahtaneet pitävät Elleniä totuuden valona ja oikeana profeettana.
        Kunnon jenkkilahkolaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Adventismiin hurahtaneet pitävät Elleniä totuuden valona ja oikeana profeettana.
        Kunnon jenkkilahkolaisuutta.

        Jenkeissä on kunnollista "lahkolaisuutta."

        Ihmisten sisältämissä organisaatioissa on ihmisten organisaatioihin tuomia vajauksia ja vikoja.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Jenkeissä on kunnollista "lahkolaisuutta."

        Ihmisten sisältämissä organisaatioissa on ihmisten organisaatioihin tuomia vajauksia ja vikoja.

        Montakohan eri lahkoa on adventismista syntynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan eri lahkoa on adventismista syntynyt?

        "Adventismi" on sana jota en itse koskaan käytä, ja jos käytänkin, niin sana on lainausmerkeissä, syy;
        - En pidä ihmisten nimittelyistä ja karsinoimisesta sanoilla jotka muistuttavat sanahirviöitä, -ismi on inhottava sana.

        "Adventismi" -jos sellaista pitää käyttää, mielestäni sopii vain korkeintaan teologeille.

        Käytän esim. "Adventtikirkkolainen" -kuvaamaan kirkkojärjestön jäsenyyttä olevaisissa.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        "Adventismi" on sana jota en itse koskaan käytä, ja jos käytänkin, niin sana on lainausmerkeissä, syy;
        - En pidä ihmisten nimittelyistä ja karsinoimisesta sanoilla jotka muistuttavat sanahirviöitä, -ismi on inhottava sana.

        "Adventismi" -jos sellaista pitää käyttää, mielestäni sopii vain korkeintaan teologeille.

        Käytän esim. "Adventtikirkkolainen" -kuvaamaan kirkkojärjestön jäsenyyttä olevaisissa.

        Se apu papeista ja pastoreita on ollut, että persreikä on nyt väljempi ja kovatkin kikkareet tulevat ulos paljon helpommin. Kun kantoa kiilaa, niin se levenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se apu papeista ja pastoreita on ollut, että persreikä on nyt väljempi ja kovatkin kikkareet tulevat ulos paljon helpommin. Kun kantoa kiilaa, niin se levenee.

        Hyi kauheeta miten Sinulle on käynyt kamalasti,

        Minä olen perseestä neitsyt, -ei papit ole perseeseen vetäneet.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Hyi kauheeta miten Sinulle on käynyt kamalasti,

        Minä olen perseestä neitsyt, -ei papit ole perseeseen vetäneet.

        Et sinä mikään neitsyt ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mikään neitsyt ole.

        Kyllä minä olen ihka oikea perseneitsyt, joka on siis todella perseestä neitsyt.
        Minä en ole solminut kummankaan sukupuolen peräsuoleen rakkaus-suhdetta- omaanikaan koskaan.
        Aamen. Absolut totuus on tämä näin.
        Vainoharhaiset uskovaiset, ei tarvitse olla aina uskovainen ollaksensa luuloinen, - luulevat poikamiehiä homoiksi, jos ovat itte nussineet ruttuista ja lihavaa akkaansa jo 18-20 vuotiaasta. - Sinä olet semmonen eikö vain.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Kyllä minä olen ihka oikea perseneitsyt, joka on siis todella perseestä neitsyt.
        Minä en ole solminut kummankaan sukupuolen peräsuoleen rakkaus-suhdetta- omaanikaan koskaan.
        Aamen. Absolut totuus on tämä näin.
        Vainoharhaiset uskovaiset, ei tarvitse olla aina uskovainen ollaksensa luuloinen, - luulevat poikamiehiä homoiksi, jos ovat itte nussineet ruttuista ja lihavaa akkaansa jo 18-20 vuotiaasta. - Sinä olet semmonen eikö vain.

        Ethän sinä naisista välitä.
        Sittenhän sinulla olisi naisystävä viriili poikamies.
        Et sinä ole mikään neitsyt ja eilisen teeren poika.
        Ajokalumiehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä naisista välitä.
        Sittenhän sinulla olisi naisystävä viriili poikamies.
        Et sinä ole mikään neitsyt ja eilisen teeren poika.
        Ajokalumiehiä.

        On parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa.
        Parisuhteiden solmiminen on edelliseltä sukupolvelta sujunut aikansa tapaan.
        Minun sukupolvi nai 20- ikäisenä vain pakkotilanteissa.
        Pakkotilanne oli sekin, kun piti suurista sisarusparvista lähteä mualimalle kaupunkiin töihin, eikä se onnistunut yksinään. Pappa potkaisi mäkituvasta mualimalle.
        Minulle on kelvanut vain rakkaus, enkä rakkauksiani saanut.
        Työuupumukseen kaatunut työura, -liian laiha lompsa, ei vetänyt naisia perhettä perustamaan. On ollut helpompi laskea muutamia harvoja lantteja yksin, kuin riidellä muutaman harvan lantin käytöstä nykyajan naisen kanssa. Ne näkevät kyllä miten paljon paremmin naapurin Reiska elättää akkansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä naisista välitä.
        Sittenhän sinulla olisi naisystävä viriili poikamies.
        Et sinä ole mikään neitsyt ja eilisen teeren poika.
        Ajokalumiehiä.

        Olen ollut elämästäni pitkät ajat niin intensiivisessä ja aktiivisessa uskonelämässä hengellisesti etten ole yhtenäkään sekuntina ollut seksuaalisissa tarpeissa.

        Sitten on aina tullut neidot joihin rakastun- niin kävi nytkin, mutta en saanut rakkauksiani.

        En ole insinööri joka rationaalisesti pelkän pillun, ruanvalmistuksen ja pyykinpesun vuoksi ottaisi mistä saisi jonkun jollakin konstilla suhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä naisista välitä.
        Sittenhän sinulla olisi naisystävä viriili poikamies.
        Et sinä ole mikään neitsyt ja eilisen teeren poika.
        Ajokalumiehiä.

        Erektiokykyni on erinomainen ja pippeli saattaa ponnahtaa pelkästä ajatuksesta, niin kuin rippukoulupoikasella.

        Minä en ole ajokalumiehiä- tosin työelämässäni olin nuorena autojen kanssa.

        Minun isän isoisä on Suomen historian tuotteliain ajokaluseppä. Hänen pajasta lähti lähes 200- hevosajokalua vuosittain- 200- kun sepän usein tuhersivat 1-2 viikkoa yksien kärryjen kanssa, mutta nopeimmat sepät pari työpäivää. Tämä isäni paappa pani omin käsin rautoihin kärryt yhtenä pitkänä työpäivänä, ja oli siten kaikkein nopein ajokaluseppä. Tämän vaimo oli ajokalukauppias. Junavaunuissa lähti ympäri Suomen isän paapan ajokaluja. Tämän vaimon ruotsinkieli oli peräisin edellisiltä sukupolvilta Raippaluodon saarelta merenkurkusta, ja vaimo myi ruotsinkielisille. Raippaluodon saarella on edelleen iso tukku isoisäni paapan pajan ajokaluja.
        Etelä-Pohjanmaalla oli käsiteollisuutena Suomen suurin ajokalukäsiteollisuus joka yhden kylän sisällä oli yli 30 pajaa- ja pari naapurikylää mukaan luettuna missä oppi saatiin ja ajokalupuut pajoihin tästä yli 30 pajan kylästä- niin tämä koko ajokalujen rakennuksen lysti käsitti yli 40 pajaa. Hämeen Tuuloksen ja Hauhon kylät yhdessä vastaavaa käsiteollisuutta oli 24- pajalla hyvänä kakkosena. Minun isoisä oli vielä ammatti-ajokalu-kärryseppä.

        Aamen.
        Minun suvussa oli ammatti-ajokalujen rakentajia viidessä sukupolvessa.


      • Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Erektiokykyni on erinomainen ja pippeli saattaa ponnahtaa pelkästä ajatuksesta, niin kuin rippukoulupoikasella.

        Minä en ole ajokalumiehiä- tosin työelämässäni olin nuorena autojen kanssa.

        Minun isän isoisä on Suomen historian tuotteliain ajokaluseppä. Hänen pajasta lähti lähes 200- hevosajokalua vuosittain- 200- kun sepän usein tuhersivat 1-2 viikkoa yksien kärryjen kanssa, mutta nopeimmat sepät pari työpäivää. Tämä isäni paappa pani omin käsin rautoihin kärryt yhtenä pitkänä työpäivänä, ja oli siten kaikkein nopein ajokaluseppä. Tämän vaimo oli ajokalukauppias. Junavaunuissa lähti ympäri Suomen isän paapan ajokaluja. Tämän vaimon ruotsinkieli oli peräisin edellisiltä sukupolvilta Raippaluodon saarelta merenkurkusta, ja vaimo myi ruotsinkielisille. Raippaluodon saarella on edelleen iso tukku isoisäni paapan pajan ajokaluja.
        Etelä-Pohjanmaalla oli käsiteollisuutena Suomen suurin ajokalukäsiteollisuus joka yhden kylän sisällä oli yli 30 pajaa- ja pari naapurikylää mukaan luettuna missä oppi saatiin ja ajokalupuut pajoihin tästä yli 30 pajan kylästä- niin tämä koko ajokalujen rakennuksen lysti käsitti yli 40 pajaa. Hämeen Tuuloksen ja Hauhon kylät yhdessä vastaavaa käsiteollisuutta oli 24- pajalla hyvänä kakkosena. Minun isoisä oli vielä ammatti-ajokalu-kärryseppä.

        Aamen.
        Minun suvussa oli ammatti-ajokalujen rakentajia viidessä sukupolvessa.

        :. Mainitsin ajokalukäsiteollisuudesta- en tehtaista-.


    • Anonyymi

      Tv 7 tarjoaa taas ylittämätöntä viihdettä. Urakkarukukset käsittävät kaikkea mahdotonta.
      Nainen ja mies releoivat Jumalalle hiusten puutteesta, vääristä hormoneista sekä syövistä. Minkään vaivan parantuminen ei ole ongelma. Pitää vain uskoa helevetisti!
      Ja anovat maksavat vielä tällaisesta valehtelusta.

    • Anonyymi

      Olen Ellenin kirjaa lukiessani saanut janon lukea lisää Jeesuksesta, mikä sitten lopulta johti minut uskoon. Olisin ehkä muutenkin tullut uskoon mutta näin se nyt meni. Sen jälkeen en ole Elleniä lukenut.

      • Anonyymi

        Vai että lukemalla ja opiskelemalla yhä syvemmälle adventismiuskoon.
        Muistahan maksaa pastorillesi oikein kunnon uhrit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että lukemalla ja opiskelemalla yhä syvemmälle adventismiuskoon.
        Muistahan maksaa pastorillesi oikein kunnon uhrit.

        En minä sanonut olevani adventisti. Enkä anna senttiäkään adventtikirkolle. Mitäs hölmöilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sanonut olevani adventisti. Enkä anna senttiäkään adventtikirkolle. Mitäs hölmöilet?

        Älä valehtele.
        Montakos adventtikirkon kurssia olet käynyt?
        Harkitse vielä eroa adventisteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.
        Montakos adventtikirkon kurssia olet käynyt?
        Harkitse vielä eroa adventisteista.

        Voihan sitä olla vaikka nimiadventisti nimellisesti.
        Turha hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.
        Montakos adventtikirkon kurssia olet käynyt?
        Harkitse vielä eroa adventisteista.

        En ole adventisti. Sinua se harmittaa se, että Ellen White on johtanut jonkun Kristuksen luo.


    • Anonyymi

      Mutta ei oppia joka muka johtaa pelastukseen pitäisi hävetä että surkeana puolustella. Sitä pitäisi riemulla ja hengellä julistaa.

      Edellyttäen tietenkin että se käy yksiin sanan kanssa eikä tarvitse selitellä sitä mitksi Raamattu kertoo aivan päinvastaista ja käännösvirheiden kautta joutuu oman pelastussanoman kertomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe