Miettikää nyt noita hiton sohvaperunoita. Luultavasti suurimman osan teistä vanhemmat ja isovanhemmat on just niitä. Te itse ette tietenkään ole, koska olette nuorempaa ja sivistyneempää sukupolvea. Jos olet ihan vaikka 2009 vuoden jälkeen käynyt lukio niin olet ehdottomasti grandioso luxus-luokkaa. Et vain ole enää sohvis koska olet mitä varmemmin vegaani, femakko tai rasmus vähintäänkin.
Jotai ihan älyttömän kantaaottavaa ja hienoo sun täytyy olla versus sun vanhemmat.
Ja sun vanhemmat, jos niillä yhtään on oikeesti jotain mielipidettä, niin ne on aika paljon hillitympiä ja varovaisempia. Tai ehkä ne on jopa onnistunut tämän kaaoksen keskellä muodostamaan oman näkemyksen asioista. Mikä ehkä poikkeaa sun romahtavasta idealismistasi.
Mikä mua huolestuttaa?
Se mitä tapahtuu kun nämä nykyiset idealistit joutuvat huomaamaan keski-ikäisinä, että kaikki oli täyttä huuhaata. Yksikään asia mihin uskoit ei pitänyt paikkaansa.
Kaikki mitä halusit oli pelkästään pahaksi kaikille.
Tälleen se nykysohvaperuna miettii.
Ehkä aika profetiaanisesti, tai ei.
Sohvaperuna miettii
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760