Ruokavalio ja lauantai uskovaiset

Anonyymi

Anna rahasi meille.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sydämesi kyllyydestä se suusi aina puhuu!

      • Anonyymi

        SDA tarkoittaa lauantain viitekehystä.
        Adventismissa ylistetään heidän ellenpainitteista ruokavaliotaan

        Adventismi sopii hyvin niille jotka ovat alttiita aivopesulle.

        Ei Jeesuksellla ollut tälläisiä oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDA tarkoittaa lauantain viitekehystä.
        Adventismissa ylistetään heidän ellenpainitteista ruokavaliotaan

        Adventismi sopii hyvin niille jotka ovat alttiita aivopesulle.

        Ei Jeesuksellla ollut tälläisiä oppeja.

        Ruokavaliosta ja lauantaista riittää adventisteilla juttua maailman tappiin saakka.
        Onhan tämä nähty ja kuultu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokavaliosta ja lauantaista riittää adventisteilla juttua maailman tappiin saakka.
        Onhan tämä nähty ja kuultu.

        Se on makuasia kun pastori nuoli satasen seteliä sapattihaavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on makuasia kun pastori nuoli satasen seteliä sapattihaavista.

        Muista lauantai ja rahapussi.
        Olemme ystäviäsi kaipaamme sinua.
        Muista tulla huomenna muttä älä pelon vuoksi jätä tulematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDA tarkoittaa lauantain viitekehystä.
        Adventismissa ylistetään heidän ellenpainitteista ruokavaliotaan

        Adventismi sopii hyvin niille jotka ovat alttiita aivopesulle.

        Ei Jeesuksellla ollut tälläisiä oppeja.

        Sinulla ei ole Jeesusta eikä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on makuasia kun pastori nuoli satasen seteliä sapattihaavista.

        Olitpa Anonyymi 27.11.2020 12:44 viisas ja älykäs. Oikein lamppu sytti korvienvälissäsi. Oletko onnellinen? Mietipä.

        Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille, tietäen, että te saatte Herralta palkaksi perinnön; te palvelette Herraa Kristusta.
        (Kol 3:23-24)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDA tarkoittaa lauantain viitekehystä.
        Adventismissa ylistetään heidän ellenpainitteista ruokavaliotaan

        Adventismi sopii hyvin niille jotka ovat alttiita aivopesulle.

        Ei Jeesuksellla ollut tälläisiä oppeja.

        Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä. (Joh 12:25-26)


        ts. Sapatin Herran jalanjäljissä, onhan Hän Luoja. Kaikki Hänessä on sangen hyvää.
        Siihen kannattaa panostaa elämänsä.
        Uskollisuus on avain uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista lauantai ja rahapussi.
        Olemme ystäviäsi kaipaamme sinua.
        Muista tulla huomenna muttä älä pelon vuoksi jätä tulematta.

        Ehkä sinullekin on neuvona se, kun ei tuo evankeliointi sulta onnistu, sijoita parempaan, eli pastoriin ja kun tuo adventismi on niin rakas, aina olet siinä äänessä, niin sinne.
        Siitä leiviskästäsi sitten saat palkan, kun ihmiset lähtevät seuraamaan Sapatin Herran jalanjälkiä.

        Eli ole hyvä palvelija, luottopalvelija Herralle, älä kelvoton.

        Sillä tapahtuu, niinkuin tapahtui, kun mies matkusti muille maille: hän kutsui palvelijansa ja uskoi heille omaisuutensa; yhdelle hän antoi viisi leiviskää, toiselle kaksi ja kolmannelle yhden, kullekin hänen kykynsä mukaan, ja lähti muille maille. Se, joka oli saanut viisi leiviskää, meni kohta ja asioitsi niillä ja voitti toiset viisi leiviskää. Samoin kaksi leiviskää saanut voitti toiset kaksi. Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan. Pitkän ajan kuluttua näiden palvelijain herra palasi ja ryhtyi tilintekoon heidän kanssansa. Silloin tuli se, joka oli saanut viisi leiviskää, ja toi toiset viisi leiviskää ja sanoi: 'Herra, viisi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset viisi leiviskää minä olen voittanut'. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.' Myös se, joka oli saanut kaksi leiviskää, tuli ja sanoi: 'Herra, kaksi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset kaksi leiviskää minä olen voittanut'. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.' Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut. Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'

        Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut. Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää. Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.' Mutta kun Ihmisen

        Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. (Mat 25:14-33)


        Ei kannata olla vuohikansaa, vaan Luojan Sapatin Herran lunastamaa kansaa. Veri on jo taivaassa merkkinä sovituksesta. Ylimmäinen Pappi ja rukouskammio on oiva paikka kokoontua tarkastelemaan omaa elämää, että missä mennään.

        Onko palstan panettelija, vai Kristuksen todistaja. Kaksi vaihtoehtoa kaksi päämäärää


    • Anonyymi

      Soittepä, tai joitte, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi.
      Aloittajalle, jos juttusi on noin typerä, niin muista, vasta kun olet kokonaan antautunut Herralle sydämestäsi, se on otollinen uhri.
      Ei jotain nappikauppaa. Se voi viedä jopa henkesi.
      Että silleen.. Näin se on muualla maailmassa.
      Kiinan vankilassa, niin miehet leipäpalastaan antaa kymmenyksenä osan nälkäiselle.
      Voittavat näin siinäkin Herralle sielun, joka on sinulle täysin käsittämätön.
      Räksäpesäläiset eivät sitä ymmärrä.

      • Anonyymi

        Jos minä sen kiittäen nautin, miksi minua herjataan siitä, mistä kiitän?
        Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi. Älkää olko pahennukseksi juutalaisille, älkää kreikkalaisille älkääkä Jumalan seurakunnalle,
        (1Ko 10:30-32)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä sen kiittäen nautin, miksi minua herjataan siitä, mistä kiitän?
        Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi. Älkää olko pahennukseksi juutalaisille, älkää kreikkalaisille älkääkä Jumalan seurakunnalle,
        (1Ko 10:30-32)

        UT ei siis ole mitään sunnuntaikielto tai sapattikäskyä, vaan kaikki mikä kiitoksella vastaanotetaan, on luvallista. Lisäksi sanotaan, että kaikki on minulle luvallista, mutta kaikki ei ole hyödyksi.

        Lakihenkinen ääliö ei vain voi ymmärtää sitä ettei lakia lueta, vaan kuvittelee että silloin voi tehdä mitä tahansa. Hänellä ei ole käsitystä siitä mitä on Hengen elämä ja hän ajattelee vain lihan mukaan kun sen vallassa lakikäskyineen joita ei koskaan pysty täyttämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe