Miksi miehet menevät katukaivoihin kuolemaan? Järvenpää-ja pikku-huopis. Eikö ole synkkää päättää päivänsä katukaivossa? Ei rikosta.
katukaivoihin kuolemaan
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
jos oma elämä ihmisenä on ollut absoluuttista arvottomuutta ja näkymättömyyttä niin oman kuolemansakin haluaa piilottaa ulkopuolisten katseilta. Poistuu näyttämöltä näkymättömästi kuten on elämänsä elänytkin. Hyvin julma elämänkohtalo sellainen.
- Anonyymi
Mnuun synkkä vaiheensa elämässä johtui siintä, että mull oli niin ankee lapsuus.
Nykyään sanottais, notta tuo poika on lapsi psykopaatti. Kun olin heiveröinen, sain aina selkään.
Australiaan muuttanut mun tätinsä kustansi lopulta naisen kasvattamaan mua elämään.
Niin se hillitöine mun käyttäytymisensä muuttui ajan kanssa. Lientyi se ittetuhoinen vouhkaaminen. Liika rehellisyyskin tässä maassa saa jotkut vajoamaan pohjalle. Monet huono- osaisimmista ei anna arvoa itselleen ja päätyvät mielestään ansaitsemaansa loppuun. Parkkilan Arska sai kuitenki (ihme kyllä) jopa patsaan Lapinlahteen, Helsinkiin. "Ihminen Nousee Roskalaatikosta" on teoksen nimi. Voisi olla sellainenkin patsas kuin "Ihminen Jää Katukaivoon". Siinä voitaisiin käyttää aitoa viemärivettä hyödyksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Arvo_Parkkila- Anonyymi
Pervokista en ole aivan varma, mutta roskarobotti robotin kommentteja pidän sekä viihdyttävinä, että huolellisesti suodatettuna opettavaisina.
Aivan ehdottomasti professoriainesta Firenzen eurooppalaiseen yliopistoon! - Anonyymi
Venäjällä on enemmän viemäreissä asuvia lapsia kuin Suomessa asukkaita. Tätä sietää miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523