Mitä teet nyt?
Mitä huomenna ja mitä viiden vuoden päästä?
Kantsii vastava, sillä jos luoja suo, ja kinkku on uunissa niin tulee se joulu sullekin.
Käyhä, mitä teit tänään?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keskity omiin asioihin äläkä kysele muilta köyhy.
- Anonyymi
Tiedän jo kaikki asiani ja olen tosi utelias, siksi kysyn. Kerro kerro sinäkin älää pihtaile, onko sulla jotain salattavaa?? Aijaa... jos et kerro niin sulla on jotain mustia pilviä ollu.
- Anonyymi
Olin tänää pakkas-ilma kotona viikol ojan kaivuuta jne lapiohommii.5v päästä oisinko kuollu.Tai asun maalla.Haave palata johki.Saattaa toteutuu kesät oon maalla..
- Anonyymi
Varmaankin ilmottelen täällä ensivuonna , miksi sairastuin maksakirroosiin ja keuhkosyöpään, kun tuli naukkailtua ja kärryyteltyä köyhänä rahat savuna ilmaan ja vedettyä vessaa talkoohengessä kokoajan.
ainiin, voi olla etten ilmottele... - Anonyymi
Konjakkia maistelen ja käryytän kaffeesikaria.
- Anonyymi
Mie lötköttelen tänään ja huomenna koko päivän, luen kuuntelen joululauluja ja syön karkkia. Huomennakin,
Ensiviikolla olen vaan ja käyn kaupassa ja teen käsitöitä.
Paketoin lahjoja ja laitan joulua.
Ensivuonna jatkan ihanaa työttömänä oloa, ja nautin elämästä vailla kurjuutta sitä työtä.
Elämä on elämisen arvoista ei työ sitä minulle määrittele, tehkööt ne jotka huutelee ja haluaa tehdä, minä en.
Motto: Tehkää työ työt minä kulutan. ;))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872