Yle Gerdt lähetyksessä änkyttää joku suttura

Anonyymi

Änkyttävä selostajalikka on häpeällinen valinta selostamaan suuren ritarin hautajaisia. Eikö muka asiallisempaa löytynyt kuin paperista änkyttävä pimu.

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä sodan palvonta ja tekosankareiden ylistys loppuu nyt kun viimeinenkin "sotasankari" on kuopattu!

      • Anonyymi

        Kyllä, tarvitsemme uusia sankareita, Afrikasta ja Lähi-Idästä tulevia ”sotasankareita” ja raiskaajia. Tätähän me vihreät haluamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tarvitsemme uusia sankareita, Afrikasta ja Lähi-Idästä tulevia ”sotasankareita” ja raiskaajia. Tätähän me vihreät haluamme.

        1939-45 Tuomas Gerdt


        Oli estämässä laitonta maahantunkeutumista. Nykypäivänä Pekka ja Ohari näkevät asian toisin.Eli TERVETULOA KOKO Afrikka ja Lähi-Itä valloittamaan Suomea. Me Suomalaiset jopa maksamme valloituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1939-45 Tuomas Gerdt


        Oli estämässä laitonta maahantunkeutumista. Nykypäivänä Pekka ja Ohari näkevät asian toisin.Eli TERVETULOA KOKO Afrikka ja Lähi-Itä valloittamaan Suomea. Me Suomalaiset jopa maksamme valloituksesta.

        Veteraanien työ alkaa olla kohta käytännössä tuhottu, kun matujen invaasion ja eurostoliiton ylivallan edessä päättäjät nostivat kädet ylös. Enää ainoastaan perussuomalaiset yrittävät torjua lopullista tuhoa.


    • Anonyymi

      Nyt joku isomahainen pystyynnostettu sika maastopuvussa kävelee kuin mustavalkoisissa suomifilmeissä.

    • Anonyymi

      Paljon naamiaispukuja joukossa.

      Etenkin lotta asusteet ovat uustuotantoa ja siksi epäaitoja. Aikuisia ihmisiä lapsettaa kun pitää pukeutua naamiaisasuun ja kuvitella olevansa jotakin mitä ei ole. Eikä noista kukaan ole sen ikäinen että olisi aito lotta.

    • Anonyymi

      Jo löytyi Putinin palkolliset paikalle.

    • Anonyymi

      Hattu päästä pojat!!

    • Anonyymi

      Pitäähän paikalla olla myös piruntorjuntaupseeri.

      Upseeri joka saa (ison) palkkansa nollatyöstä mielikuvitusolentojen kanssa.

      • Anonyymi

        Helppo työ. Juttelee menninkäisten kanssa kaiket päivät ja pitää itseään aikuisena ihmisenä.

        Maksatko tuosta mulle palkkaa 5000€ kuukausi?


      • Anonyymi

        Sama tyyppi.


        Blogikirjoituksellaan kiivasta keskustelua herättänyt Puolustusvoimien kenttäpiispa saa jatkaa tehtävässään
        Puolustusvoimien kenttäpiispa Pekka Särkiö kirjoitti paljon keskustelua herättäneen blogitekstin, jossa hän syytti nuorten liberaaleja arvoja ja vapaata seksiä syntyvyyden laskusta.
        https://www.hs.fi/paivanlehti/26062020/art-2000006552407.html


    • Anonyymi

      Hävetkää irvileuat ilman veteraaneja olisitte uudelleen koulutus leirillä?

      • Anonyymi

        Lopeta hourailu!

        Sota on jo ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta hourailu!

        Sota on jo ohi!

        Se ei ole koskaan ohi ennenkuin karjala palautetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole koskaan ohi ennenkuin karjala palautetaan?

        Mene ja palauta!

        Minä odotan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ja palauta!

        Minä odotan...

        Kuten sanoin se ei ole koskaan ohi normaaleja välejä ei tule ennen karjalan palautusta sanon tämän siltikin vaikka kannatan persuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin se ei ole koskaan ohi normaaleja välejä ei tule ennen karjalan palautusta sanon tämän siltikin vaikka kannatan persuja?

        Eli taas yksi persu jolla isot sanat mutta nollateot.

        Jotekin tuttu kaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli taas yksi persu jolla isot sanat mutta nollateot.

        Jotekin tuttu kaava.

        Etkö edelleen ymmärrä mitä sinulle puhutaan venäjän on turha luulla että Suomi antaa koskaan anteeksi neuvostoliiton raukkamaista tekoa ellei se palauta karjalaa ja aidosti pyydä anteeksi ei näitä asioita sotimalla ratkaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edelleen ymmärrä mitä sinulle puhutaan venäjän on turha luulla että Suomi antaa koskaan anteeksi neuvostoliiton raukkamaista tekoa ellei se palauta karjalaa ja aidosti pyydä anteeksi ei näitä asioita sotimalla ratkaista?

        Mene ja palauta!

        Minä odotan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ja palauta!

        Minä odotan...

        Taidat olla hieman yksinkertainen venäjä ei saa koskaan rauhaa tekemistään vääryyksistä ellei se aidosti pyydä anteeksi ja tunnusta niitä sen minkä taakseen jättää löytää aina edestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hieman yksinkertainen venäjä ei saa koskaan rauhaa tekemistään vääryyksistä ellei se aidosti pyydä anteeksi ja tunnusta niitä sen minkä taakseen jättää löytää aina edestään?

        Se nimittäin vaikuttaa kaikkeen kanssa käymiseen älä ole noin typerä?


      • Anonyymi

        Montakos karjalaa olet itse palauttanut?


      • Anonyymi

        Ei se iso vika tarvitse olla jos se on korvien välissä tuollaiset voi jättää omaan arvoonsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos karjalaa olet itse palauttanut?

        Roistolla on roiston arvot ja moraali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roistolla on roiston arvot ja moraali?

        - Minä vaadin karjalaa takaisin!

        Mitä ajattelit tehdä asialle?

        - En niin mitään!

        Vau! Todellinen tekojen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Minä vaadin karjalaa takaisin!

        Mitä ajattelit tehdä asialle?

        - En niin mitään!

        Vau! Todellinen tekojen mies.

        Ne teot tapahtuvat kaiken aikaa venäjä pelaa itseään paitsioon koko ajan omilla toimillaan ei suomalaisten tarvitse tehdä mitään muuta kun jättää ne ostokset ja bisnekset tekemättä venäjän kanssa oletko oikeasti noin tyhmä ettet käsitä ettei tuollaisella asenteella saavuteta mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne teot tapahtuvat kaiken aikaa venäjä pelaa itseään paitsioon koko ajan omilla toimillaan ei suomalaisten tarvitse tehdä mitään muuta kun jättää ne ostokset ja bisnekset tekemättä venäjän kanssa oletko oikeasti noin tyhmä ettet käsitä ettei tuollaisella asenteella saavuteta mitään?

        Venäjä tarvitsee Suomea eikä päinvastoin joten tuollainen pullistelu ja suunsoitto on vain oman tyhmyyden julkituomista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä tarvitsee Suomea eikä päinvastoin joten tuollainen pullistelu ja suunsoitto on vain oman tyhmyyden julkituomista?

        Silti kannatan kanssakäymistä venäjän kanssa mutta se lienee mahdotonta ellei tosiasioita myönnetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos karjalaa olet itse palauttanut?

        ostin 6-pakin osa tuli aamulla kusena ulos..osa yrjönä yöllä eli KARJALA tuli takaisin t Viherpunikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin se ei ole koskaan ohi normaaleja välejä ei tule ennen karjalan palautusta sanon tämän siltikin vaikka kannatan persuja?

        Olet sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos karjalaa olet itse palauttanut?

        Aika monta.
        Minulla on Karjalan karhukoira jonka nimi on Karjala. Joskus kun se on lähtenyt menemään niin olen huutanut sille. Karjala takaisin! On se palannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta hourailu!

        Sota on jo ohi!

        Viisi vuotta Ranskan muukalaislegioonassa palvelleena sanon että sota ei todellakaan ole ohi.


    • Anonyymi

      Pääs viimeiseen korsuun?

    • Anonyymi

      Sarasvuo olisi pitänyt laittaa juontamaan saattoa.

    • Anonyymi

      Gerdt ja kumppanit eivät olleet roistoja ja ryöväreitä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vihervasemmiston paskasäkit ei tietenkään arvosta tällaisia suusmiehiä.

      • Anonyymi

        SUURMIEHIÄ.


      • Anonyymi

        Suumiehet olivat kysyttyjä korsuissa aikoinaan.


    • Anonyymi

      Sotaveteraanien niskassa ratsastaminen saisi jo Suomessa loppua. Nokka kohti uusia haasteita 2020-luvulle. Ei enää koskaan sotaa Suomen ja Venäjän välille. Siitä se on lähdettävä ulkopoliitinen ajattelu.

      • Anonyymi

        Mistäs me sitten saadaan tulevaisuuden veteraanit joita palvoa ja paapoa?


      • Anonyymi

        Kunpa Venäjä osaisi olla kuumottelematta naapurivaltioitaan, olisipa meillä normaali itänaapuri niin elämä olisi huomattavasti helpompaa kaikilla täällä päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs me sitten saadaan tulevaisuuden veteraanit joita palvoa ja paapoa?

        Veteraanikeräykset ovat nykyisin hyvin tuottoisia kerääville yhdistyksille. Veteraaneja on niin vähän että joka vuosi kerätyt miljoonat jäävät pankkitileille ja käytetään yhdistysten johtajien kosteisiin kelomökkimatkoihin lappiin.


    • Anonyymi

      Sodassa ei ole mitään ihanaa ja ylevää. Kauhea asia. Hitlerin vuoksi menetimme Karjalan.

      • Anonyymi

        Kunnon kommari ei tietenkään Stalinia syyllistä, vaikka sehän se Karjalan ja Petsamon vei ja kaikki sen tietää. Kuka se Suomeen hyökkäs.


    • Anonyymi

      Aloittaja on varmaan itse jokin puheen mestari.

      Pitäisikö selostajien olla robotteja vailla mitään inhimillisyyttä?

      Pitäisikö änkyttäjät tai hermostuneet selostajat viedä keskitysleirille tai gulagille?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe