Tulkkausapua auto n tuontiin

Anonyymi

Jos tarvitset tulkkaus/käännösapua autan mielläni.
Saksa/ruotsi. Myös tekninen sanasto aika hyvin hallussa.
Eläkkeellä oleva naisope.

4

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ainakaan minä tarvitse mitään tulkkausta, sillä suomessa pärjää aika hyvin suomella autoliikkeissä asioidessaan. Toki ne köyhät saksasta käytettyjä ostavat ovat sitten kokonaan eri asia.....

• Anonyymi

Pelkkä käännös onnistuu Googlen kääntäjällä. Vähän enemmän tietoa pitäisi olla autonostosta tai autosta, jos laskuttaa asian hoidosta.

• Anonyymi

Edelliselle kirjoittajalle vain, että aiotko hoitaa sen kaupankäynnin henkilökohtaisen osan myös Googlella, eli molemmat katsovat läppäriensä ruutuja?
      Olen jossain muussa osastossa äskettäin - viikko, pari sitten kirjoittanut, ettei kielitaidolla autokaupassa itse asiassa ole niin suurta merkitystä, mikäli ostaja on tosissaan ja pätäkkää on.
      Ongelmat ovat aivan muualla, kun ei olla salonkikelpoisia, eikä osata liikkua suurkaupungeissa paikasta toiseen.

• Anonyymi

Juuri siksi ei pelkkä Google tai kääntäjän käännös riitä autokaupoilla. Ei riitä myöskään pelkkä halu ostaa ja ja pätäkkää on. Useimmissa tapauksissa onnistuu saamaan auton ostettua, mutta onko se sitä kuin piti olla? On ilmoituksia autoista, joita ei ole edes olemassa - ne ovat kaikkein kiinnostavampia, koska hinta täsmää. Salonkikelpoisuudella ei myöskään pitkälle pötkitä, automyyjät ovat joskus räväkämpää porukkaa.
        Mutta: Leben und leben lassen. Jokainen vastaa itse ostoksistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe