Jos tarvitset tulkkaus/käännösapua autan mielläni.
Saksa/ruotsi. Myös tekninen sanasto aika hyvin hallussa.
Eläkkeellä oleva naisope.
Tulkkausapua auto n tuontiin
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
En ainakaan minä tarvitse mitään tulkkausta, sillä suomessa pärjää aika hyvin suomella autoliikkeissä asioidessaan. Toki ne köyhät saksasta käytettyjä ostavat ovat sitten kokonaan eri asia.....
- Anonyymi
Pelkkä käännös onnistuu Googlen kääntäjällä. Vähän enemmän tietoa pitäisi olla autonostosta tai autosta, jos laskuttaa asian hoidosta.
- Anonyymi
Edelliselle kirjoittajalle vain, että aiotko hoitaa sen kaupankäynnin henkilökohtaisen osan myös Googlella, eli molemmat katsovat läppäriensä ruutuja?
Olen jossain muussa osastossa äskettäin - viikko, pari sitten kirjoittanut, ettei kielitaidolla autokaupassa itse asiassa ole niin suurta merkitystä, mikäli ostaja on tosissaan ja pätäkkää on.
Ongelmat ovat aivan muualla, kun ei olla salonkikelpoisia, eikä osata liikkua suurkaupungeissa paikasta toiseen.- Anonyymi
Juuri siksi ei pelkkä Google tai kääntäjän käännös riitä autokaupoilla. Ei riitä myöskään pelkkä halu ostaa ja ja pätäkkää on. Useimmissa tapauksissa onnistuu saamaan auton ostettua, mutta onko se sitä kuin piti olla? On ilmoituksia autoista, joita ei ole edes olemassa - ne ovat kaikkein kiinnostavampia, koska hinta täsmää. Salonkikelpoisuudella ei myöskään pitkälle pötkitä, automyyjät ovat joskus räväkämpää porukkaa.
Mutta: Leben und leben lassen. Jokainen vastaa itse ostoksistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165