Mikä ihmeen Qanon?

Anonyymi

Itselleni on tullut tutuksi lähinnä vasurilehdiston propagandasta, joka näkee tuota kaikkialla. Ketkä poliitikot siis tätä vasemmiston olkiukkoa hyödyntävät, ja miten?
Ja onko aate oikeasti verrattavissa vaarallisuudeltaan esim. antifasisteihin, kettutyttöihin tai BLM:iin?

"Vasemmistoliiton Honkasalo perää sisäministeriöltä tehokkaampia QAnon-toimia.
Vasemmistoliiton kansanedustaja Veronika Honkasalo on huolissaan Qanon-liikkeen nopeasta leviämisestä Suomessakin.

Hän kiittää sisäministeri Maria Ohisaloa (vihr.) oikeansuuntaisesta vastauksesta lokakuussa jättämäänsä kirjalliseen kysymykseen Suomeenkin rantautuneesta QAnon-salaliittoteoriasta. Samalla Honkasalo esittää vielä tehokkaampia toimia, joita kultin torjumiseksi on syytä tehdä.

Poliitikot hyödyntävät
QAnonin vaikutus pitää nähdä osana isompaa kokonaisuutta.
Honkasalo kysyi kirjallisessa kysymyksessään, miten sisäministeriössä kerätään tietoa QAnon-liikkeestä, millä aikataululla yhteisöön päätyneille kehitetään exit-prosessi ja millä keinoin erityisesti nuoria suojataan QAnonin vaikutusvallalta.

– QAnon-liike leviää nopeasti erilaisten vaihtoehtoajattelutapojen keskuudessa, ja erityisen huolestuttavaa on, että myös osa suomalaisista poliitikoista hyödyntää politiikassaan QAnonin tarjoamia salaliittoteorioita, Honkasalo sanoo.

Sisäministerin vastauksen mukaan suojelupoliisi ja poliisilaitokset seuraavat väkivaltaiseen ekstremismiin liittyvää toimintaa netissä ja netin ulkopuolella. Ministeriö julkaisee säännöllisesti väkivaltaisen ekstremismin tilannekatsausta, ja vuoden 2021 katsauksen teemana ovat koronapandemiaan liittyvät netissä leviävät ekstremistiset narratiivit, propaganda ja salaliittoteoriat, myös QAnon.

ILMOITUS
Samaan aikaan julkaistaan myös Helsingin yliopiston tutkijoiden laatima ekstremististen narratiivien tutkimus valtioneuvoston rahoituksella.

– Tilannekatsaus ja yliopistotutkimus aiheesta ovat kiireesti paikallaan, sillä aiheesta ei ole Suomessa tutkimukseen perustuvaa tietoa. Tieto pitäisi kuitenkin saada myös viestittyä laajemmin, Honkasalo sanoo.

– Ministeriö voisi tässä hyödyntää esimerkiksi QAnonin ongelmallisuuteen perehtyneitä tutkijoita, toimittajia ja sosiaalisessa mediassa toimivia kansalaisvaikuttajia.

Varhainen tunnistaminen tärkeää
QAnon-yhteisöön joutuneiden osalta ministeriön vastaus ei ole Honkasalon mukaan riittävä. Vastauksessa todetaan, että Uskontojen uhrien tuki ry tarjoaa apua uskonnollisista yhteisöistä ja kulteista irti haluaville.

– Uskontojen uhrien tuki tekee tärkeää työtä, mutta ei valtiovalta voi nojata yhden kolmannen sektorin toimijan varaan koko painollaan. Toisekseen yhdistyksen toiminta perustuu pitkälti siihen, että ihminen itse haluaa irtautua lahkosta ja osaa hakea apua, Honkasalo toteaa.

– QAnonin ja salaliittoteorioiden mahdollinen radikalisoiva vaikutus pitää nähdä osana isompaa kokonaisuutta, jossa ennalta ehkäisevällä mielenterveys- ja kasvatustyöllä on iso rooli. On erityisen tärkeää tunnistaa varhain radikalisaation riskitekijöitä ihmisten elämissä. Lisäkoulutusta aiheesta tarvitaan poliisin lisäksi ainakin sote- ja kasvatusalan ammattilaisille"

- KU(kommunistien uutiset)

77

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähinnä nämä on näitä yhdysvaltain kristillisen oikeiston äärilaidan juttuja.

      Obaman vaimon penis ja klopalistit

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Trumputtajien salaliittouskontokultti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumputtajien salaliittouskontokultti.

        Salaliittoteorioilla on aina ollut omat kannattajansa, niin oikealla kuin vasemmallakin - vaikka vasurit ovatkin omineet oikeuden olla ainoana oikeassa kaikessa, ja siinä suhteessa ovat pahempia, että vasurien mädätys näkyy suoraan kadunkuvassa ja ihmisten elämässä, siinä missä jotkut liskoihmisiin uskovat - monesti myös skitsofreniaa sairastavat - vain paasaavat netissä näkymätöntä vihollistaan vastaan.


    • Anonyymi

      Vasemmiston uusi olkiukko, johon sijoittaa eri mieltä olevia epämääräisin syytöksin...?

    • Anonyymi

      Mitään Qanon-kulttia ole olemassakaan, vai onko?

    • Anonyymi

      Täyttä hörönlöröä. Miten helvetissä Trump ehtisi twiittaamisen, golfaamisen ja television vahtaamisen välissä taistella jotain pedosalaliittoa vastaan?

    • Anonyymi

      "Itselleni on tullut tutuksi lähinnä vasurilehdiston propagandasta, joka näkee tuota kaikkialla"

      Ei se kaikkialla ole, mutta aika monet niistä teemoista on lyöneet läpi täällä Suomessakin.
      Ennen ihmisiä haukuttiin suvakeiksi, mokuttajiksi tai kommareiksi, jos oli eri mieltä persuilijoiden kanssa. nykyään saa sitten myös kuulla olevansa mahdollinen satanisti-pedo, että se on ainakin tullut q:n myötä laajasti puheisiin.
      Samaten myös Trumpin palvonta on laajaa. Aika tosi monet ihmiset uskoo, että kultaisella pöntöllä kakkiva pröystälijä on jonkinlainen ihmiskunnan suuri vapauttaja.

      • Anonyymi

        Ai? Aika uutta minulle. Kaikki mainitsemasi "Trumpin palvontaa" myöten.

        Olen toki itsekin joskus puolustellut Trumppia ylimenevältä kohtuuttomalta lokakampanjoinnilta ihan vain silkasta periaatteesta, enkä tosiaankaan ole mikään "trumpin palvoja", saatika kuullutkaan mistään satanisti-pedofiileistä - paitsi mitä nyt niistä perinteisistä illuminateista, liskoihmisistä ja maailmaa hallitsevista saatananpalvojista ja pedofiileistä, joista pahimmat salaliittohörhöt ovat jauhaneet jo VUOSIKYMMENIÄ ennen mitään Qanoneja...

        Taitaa olla vasurien lokakampanjointia tämä koko Qanon, millä pyritään tekemään naurettaviksi kaikki Trumpin kannattajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai? Aika uutta minulle. Kaikki mainitsemasi "Trumpin palvontaa" myöten.

        Olen toki itsekin joskus puolustellut Trumppia ylimenevältä kohtuuttomalta lokakampanjoinnilta ihan vain silkasta periaatteesta, enkä tosiaankaan ole mikään "trumpin palvoja", saatika kuullutkaan mistään satanisti-pedofiileistä - paitsi mitä nyt niistä perinteisistä illuminateista, liskoihmisistä ja maailmaa hallitsevista saatananpalvojista ja pedofiileistä, joista pahimmat salaliittohörhöt ovat jauhaneet jo VUOSIKYMMENIÄ ennen mitään Qanoneja...

        Taitaa olla vasurien lokakampanjointia tämä koko Qanon, millä pyritään tekemään naurettaviksi kaikki Trumpin kannattajat.

        ------ joista pahimmat salaliittohörhöt ovat jauhaneet jo VUOSIKYMMENIÄ

        Avainsana tässä on "pahimmat". Mutta eipä niitä pahimpia näkynyt joukoittain esim. USAn pressan kampanjatilaisuuksissa tai presidenttiä tukevissa mielenilmaisuissa ennen. Toi qanon on enemmän valtavirtaa kuin mikään salaliittoteoria pitkiin aikoihin.

        ---- Taitaa olla vasurien lokakampanjointia tämä koko Qanon, millä pyritään tekemään naurettaviksi kaikki Trumpin kannattajat.

        Ei kaikki 70 miljoonaa äänestäjää tietenkään ole mitään q-ihmisiä.
        Mutta ei toi ennen ollut mitään normaalia, että kommariksi haukkumisen lisäksi syytellään pedosatanistiksi. nykyisin esim. entinen MV-lehden päätoimittaja huutelee koko ajan jotain pedoista. Eikä hän todellakaan ole mikään pahin salaliittohörhö (vaikka muuten täysi k-pää), se on vaan uusi solvaus jota on alettu käyttää ja väitän kyllä että juuri ton qanon takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai? Aika uutta minulle. Kaikki mainitsemasi "Trumpin palvontaa" myöten.

        Olen toki itsekin joskus puolustellut Trumppia ylimenevältä kohtuuttomalta lokakampanjoinnilta ihan vain silkasta periaatteesta, enkä tosiaankaan ole mikään "trumpin palvoja", saatika kuullutkaan mistään satanisti-pedofiileistä - paitsi mitä nyt niistä perinteisistä illuminateista, liskoihmisistä ja maailmaa hallitsevista saatananpalvojista ja pedofiileistä, joista pahimmat salaliittohörhöt ovat jauhaneet jo VUOSIKYMMENIÄ ennen mitään Qanoneja...

        Taitaa olla vasurien lokakampanjointia tämä koko Qanon, millä pyritään tekemään naurettaviksi kaikki Trumpin kannattajat.

        ------ Olen toki itsekin joskus puolustellut Trumppia ylimenevältä kohtuuttomalta lokakampanjoinnilta....

        Lisään vielä edelliseen viestiin, että niin olen minäkin. Varsinkin siltä kannalta, että media on tarttunut turhan helppoihin täkyihin, kun välillä Trump on tarkoituksella provosoinut tai sitten vaan heittänyt läppää. Esimerkkinä "stable genius". Toi nyt on vaan suunsoittoa ja läppää, so what, ja siitäkin piti nostaa kohu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ------ Olen toki itsekin joskus puolustellut Trumppia ylimenevältä kohtuuttomalta lokakampanjoinnilta....

        Lisään vielä edelliseen viestiin, että niin olen minäkin. Varsinkin siltä kannalta, että media on tarttunut turhan helppoihin täkyihin, kun välillä Trump on tarkoituksella provosoinut tai sitten vaan heittänyt läppää. Esimerkkinä "stable genius". Toi nyt on vaan suunsoittoa ja läppää, so what, ja siitäkin piti nostaa kohu.

        Mutta tästä päästään edelleen siihen, että mitä uutta, vaarallista ja vaikuttavaa on tässä Qanonissa? Kun katson tuota videota aiheesta, niin se ihan sitä samaa mitä salaliittohörhöt ovat paasanneet jo kymmeniä vuosia. Rothchildit, illuminatit, saatananpalvojat jne kaikki ovat mukana perinteiseen tapaan.

        Ja sinälläänhän olen peräti samaa mieltä siitä, että maailman superrikkaita tulisikin tarkkailla hiukan tarkemmin, koska raha on suoraa valtaa. Sen ovat osoittaneet jo valittu kansa ja Israel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tästä päästään edelleen siihen, että mitä uutta, vaarallista ja vaikuttavaa on tässä Qanonissa? Kun katson tuota videota aiheesta, niin se ihan sitä samaa mitä salaliittohörhöt ovat paasanneet jo kymmeniä vuosia. Rothchildit, illuminatit, saatananpalvojat jne kaikki ovat mukana perinteiseen tapaan.

        Ja sinälläänhän olen peräti samaa mieltä siitä, että maailman superrikkaita tulisikin tarkkailla hiukan tarkemmin, koska raha on suoraa valtaa. Sen ovat osoittaneet jo valittu kansa ja Israel.

        Jankutan tätä samaa vielä, mutta toi on enemmän valtavirtaa kuin mitkään entiset salaliittoteoriat. Joo, kaikki on tunteneet jonkun yksittäisen hörhön, joka paasasi liskoista ja ufoista.
        Voisitko vaikka kuvitella, että presidentti Reaganin kampanjatilaisuuksissa tällaisilla ihmisillä olisi ollut näkyvä edustus? Tai Bushien, tai Clintonin tai Obaman?

        Nähdäkseni erona aiempiin salaliittoihin on myös se, että tämä q-liike keskittyy täysin yhden yksittäisen ihmisen palvontaan. Jos itse muistelet vuosikymmenten takaa salaliittoteorioita, niin ei ne ole ikinä kiertyneet yhden ihmisen ympärille. Koko ton liikkeen idea on, että vain vapahtaja Trump tulee pelastamaan maailman. Ei mitkään old school salaliittoteoriat olleet samanlaisia, että vain USAn presidentti, rikas miljonääri on se the valittu henkilö, joka tulee muuttamaan kaiken. Ennen oltiin epäluuloisia "virallista totuutta" vastaan, mutta ei siinä palvottu yksittäistä poliitikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankutan tätä samaa vielä, mutta toi on enemmän valtavirtaa kuin mitkään entiset salaliittoteoriat. Joo, kaikki on tunteneet jonkun yksittäisen hörhön, joka paasasi liskoista ja ufoista.
        Voisitko vaikka kuvitella, että presidentti Reaganin kampanjatilaisuuksissa tällaisilla ihmisillä olisi ollut näkyvä edustus? Tai Bushien, tai Clintonin tai Obaman?

        Nähdäkseni erona aiempiin salaliittoihin on myös se, että tämä q-liike keskittyy täysin yhden yksittäisen ihmisen palvontaan. Jos itse muistelet vuosikymmenten takaa salaliittoteorioita, niin ei ne ole ikinä kiertyneet yhden ihmisen ympärille. Koko ton liikkeen idea on, että vain vapahtaja Trump tulee pelastamaan maailman. Ei mitkään old school salaliittoteoriat olleet samanlaisia, että vain USAn presidentti, rikas miljonääri on se the valittu henkilö, joka tulee muuttamaan kaiken. Ennen oltiin epäluuloisia "virallista totuutta" vastaan, mutta ei siinä palvottu yksittäistä poliitikkoa.

        Ihan vanhaa samaa se näyttää kyllä minun silmissäni olevan, ihan täsmälleen samat jutut mitä noissa piireissä on aina kiertäneet. Toki se on nykyään jonkinsortin valtavirtaa, ainakin kieroutunut osa sitä, koska nettiaikana kaikki potentiaaliset hörhöt sen löytävät helpommin kuin koskaan.

        En ole sarjassa vielä noin pitkällä, että pystyn vahvistamaan tuon Trumpin palvonnan olevan osa Qanonia. Saatika että Qanon on mikään salaiittoteoreetikoiden yhdistäjä yhden lipun alla. Salaliittoväki kun on aivan liian epäileväistä ja vainoharhaista sellaiseen.

        Ja ennen oli ennen. Ennen ei ollut esim. intersektionaalimädätystä, joka on ainakin omasta mielestäni paljon huolestuttavampaa kuin jokin Qanon, joka ei jurikaan vaikuta muualla kuin salaliittoteoreetikoiden puheissa (ja paljonko lopulta edes siellä?). Intersektionaalinen fasismi kun muokkaa aktiivisesti yhteiskuntia.

        Nykyinen media on kaikkinensa todella pahasti kieroutunut ja totuus on siellä jossain. Vainoharhaisuus on ihan yhtä hyvä työkalu sen kaiken tarkastelemiselle ja tonkimiselle kuin kaikki muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankutan tätä samaa vielä, mutta toi on enemmän valtavirtaa kuin mitkään entiset salaliittoteoriat. Joo, kaikki on tunteneet jonkun yksittäisen hörhön, joka paasasi liskoista ja ufoista.
        Voisitko vaikka kuvitella, että presidentti Reaganin kampanjatilaisuuksissa tällaisilla ihmisillä olisi ollut näkyvä edustus? Tai Bushien, tai Clintonin tai Obaman?

        Nähdäkseni erona aiempiin salaliittoihin on myös se, että tämä q-liike keskittyy täysin yhden yksittäisen ihmisen palvontaan. Jos itse muistelet vuosikymmenten takaa salaliittoteorioita, niin ei ne ole ikinä kiertyneet yhden ihmisen ympärille. Koko ton liikkeen idea on, että vain vapahtaja Trump tulee pelastamaan maailman. Ei mitkään old school salaliittoteoriat olleet samanlaisia, että vain USAn presidentti, rikas miljonääri on se the valittu henkilö, joka tulee muuttamaan kaiken. Ennen oltiin epäluuloisia "virallista totuutta" vastaan, mutta ei siinä palvottu yksittäistä poliitikkoa.

        Eikä trumpin suosio vaaleissa todellakaan selity millään trumpin palvomisella tai Qanonilla, vaikka vasemmisto epäilemättä haluaakin tällaista narratiivia tuputtaa.

        Trumpin kannatus on ilmiö maailman kahtiajakautumisesta, ja yksi suurimmista tekijöistä tässä on nykyinen intersektionaalinen aate, josta on nopeasti noussut uuden ajan "kommunismi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vanhaa samaa se näyttää kyllä minun silmissäni olevan, ihan täsmälleen samat jutut mitä noissa piireissä on aina kiertäneet. Toki se on nykyään jonkinsortin valtavirtaa, ainakin kieroutunut osa sitä, koska nettiaikana kaikki potentiaaliset hörhöt sen löytävät helpommin kuin koskaan.

        En ole sarjassa vielä noin pitkällä, että pystyn vahvistamaan tuon Trumpin palvonnan olevan osa Qanonia. Saatika että Qanon on mikään salaiittoteoreetikoiden yhdistäjä yhden lipun alla. Salaliittoväki kun on aivan liian epäileväistä ja vainoharhaista sellaiseen.

        Ja ennen oli ennen. Ennen ei ollut esim. intersektionaalimädätystä, joka on ainakin omasta mielestäni paljon huolestuttavampaa kuin jokin Qanon, joka ei jurikaan vaikuta muualla kuin salaliittoteoreetikoiden puheissa (ja paljonko lopulta edes siellä?). Intersektionaalinen fasismi kun muokkaa aktiivisesti yhteiskuntia.

        Nykyinen media on kaikkinensa todella pahasti kieroutunut ja totuus on siellä jossain. Vainoharhaisuus on ihan yhtä hyvä työkalu sen kaiken tarkastelemiselle ja tonkimiselle kuin kaikki muukin.

        Ymmärrän tuon sinun näkökulman. Mielestäni kuitenkin toi q- homma alkaa olla aika paljon yhdistävä tekijä ja tulee selkeästi myös läpi valtavirtaan.
        Trumpin laajaa suosiota toi ei tietenkään selitä, vaan siinä on paljon muita ymmärrettäviä asioita takana. Silti on ihan selvästi huomattavissa, että toi ei ole mikään normi salaliittoteoria, vaan se on levinnyt laajalti, enemmän kuin mikään muu vastaava pitkiin aikoihin. Periaatteessa se on Trumpin palvontaan keskittynyt kultti kuitenkin, mutta tutki itse asiaa

        "Vainoharhaisuus " ja median epäily on periaatteessa ihan ok, mutta jossain vaiheessa on pakko palata todellisuuteen, realismiin. Ei kannata hypätä syvään päätyyn. Trump hävisi, mitä sitten, ei siinä ole mitään outoa tai erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä trumpin suosio vaaleissa todellakaan selity millään trumpin palvomisella tai Qanonilla, vaikka vasemmisto epäilemättä haluaakin tällaista narratiivia tuputtaa.

        Trumpin kannatus on ilmiö maailman kahtiajakautumisesta, ja yksi suurimmista tekijöistä tässä on nykyinen intersektionaalinen aate, josta on nopeasti noussut uuden ajan "kommunismi".

        ----- josta on nopeasti noussut uuden ajan "kommunismi".

        Miksi pitää käyttää sanaa kommunismi? Kannattaako joku muu kuin pari henkilöä vallankumousta ja tuotantovälineiden ottamista yhteisomistukseen?
        Ei tuollaista kannata muut kuin pahimmat hörhöt. Minkä näkee myös vaalituloksista. Ei ole mitään kommunismin uhkaa.

        Itsekin olen tehnyt monta vuotta yrittäjänä töitä. Kommarit ei ole tulleet ottaneet mun tietokoneita ja sähkötyöpöytiä puolueen tai valtion haltuun. Ehkä ne kohta tossa soittaa ovikelloa, ja hakee minun, törkeän porvarin, tuotantovälineet jonnekin keskuskomitean tiloihin. Sitten mun kalliilla hinnalla etätöihin ostama sähköpöytä on varmaan kohta jossain kommareiden työtiloissa, Tämän nyt sitten pitäisi olla uhkakuva,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankutan tätä samaa vielä, mutta toi on enemmän valtavirtaa kuin mitkään entiset salaliittoteoriat. Joo, kaikki on tunteneet jonkun yksittäisen hörhön, joka paasasi liskoista ja ufoista.
        Voisitko vaikka kuvitella, että presidentti Reaganin kampanjatilaisuuksissa tällaisilla ihmisillä olisi ollut näkyvä edustus? Tai Bushien, tai Clintonin tai Obaman?

        Nähdäkseni erona aiempiin salaliittoihin on myös se, että tämä q-liike keskittyy täysin yhden yksittäisen ihmisen palvontaan. Jos itse muistelet vuosikymmenten takaa salaliittoteorioita, niin ei ne ole ikinä kiertyneet yhden ihmisen ympärille. Koko ton liikkeen idea on, että vain vapahtaja Trump tulee pelastamaan maailman. Ei mitkään old school salaliittoteoriat olleet samanlaisia, että vain USAn presidentti, rikas miljonääri on se the valittu henkilö, joka tulee muuttamaan kaiken. Ennen oltiin epäluuloisia "virallista totuutta" vastaan, mutta ei siinä palvottu yksittäistä poliitikkoa.

        Nähdäkseni et tiedä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon sinun näkökulman. Mielestäni kuitenkin toi q- homma alkaa olla aika paljon yhdistävä tekijä ja tulee selkeästi myös läpi valtavirtaan.
        Trumpin laajaa suosiota toi ei tietenkään selitä, vaan siinä on paljon muita ymmärrettäviä asioita takana. Silti on ihan selvästi huomattavissa, että toi ei ole mikään normi salaliittoteoria, vaan se on levinnyt laajalti, enemmän kuin mikään muu vastaava pitkiin aikoihin. Periaatteessa se on Trumpin palvontaan keskittynyt kultti kuitenkin, mutta tutki itse asiaa

        "Vainoharhaisuus " ja median epäily on periaatteessa ihan ok, mutta jossain vaiheessa on pakko palata todellisuuteen, realismiin. Ei kannata hypätä syvään päätyyn. Trump hävisi, mitä sitten, ei siinä ole mitään outoa tai erikoista.

        No, odotan ja katselen tuleeko Qanonista vielä suurikin trendi kun siitä niin kovin vouhkataan. Ei luulisi menevän kauaakaan kun siihen törmään jossain, mikäli asia on noin kuten sanot. Epäilen hyvin vahvasti.

        Salaliittovouhkaaminen on lisääntynyt ihmisillä paljon näin netin aikakaudella, ja kuten jo kirjoitin aiemmin, ja kaikki se on sitä samaa vanhaa; liskoihmiset, pedofiilit, saatananpalvonta, eliitti, NWO, Rothchild, Soros jne jne. Nyt on sitten trumppikin mukana kuvioissa "messiaana" - tai sitten ei lähimainkaan niin paljoa mitä vasemmistolaisesti virittynyt valtamedia haluaa meidän uskovan. Jokainenhan noista salaliittojen elementeistä kokoaa oman vainoharhaisen palapelinsä - ja hurjintahan tuossa on se, että pieni osa on siitä ihan tottakin, osasta ei kukaan osaa sanoa, osaa on mahdotonta todistaa puolin tai toisin ja loppu menee kaupaksi heille joilla sille löytyy tilausta.

        Qanon on kuitenkin kätevä työkalu liittää mitä tahansa käteensopivaa kun vastapuolta demonisoidaan. Ja Qanon"kultti", onko sellaista?

        Todellisuus on nykyään koottava monista eri palasista, suomen ja ulkomaiden valta- ETTÄ vastamediasta, siitä mitä siellä sanotaan ja siitä mitä siellä ei sanota. Mitään matalaa päätyä ei enää taida olla olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----- josta on nopeasti noussut uuden ajan "kommunismi".

        Miksi pitää käyttää sanaa kommunismi? Kannattaako joku muu kuin pari henkilöä vallankumousta ja tuotantovälineiden ottamista yhteisomistukseen?
        Ei tuollaista kannata muut kuin pahimmat hörhöt. Minkä näkee myös vaalituloksista. Ei ole mitään kommunismin uhkaa.

        Itsekin olen tehnyt monta vuotta yrittäjänä töitä. Kommarit ei ole tulleet ottaneet mun tietokoneita ja sähkötyöpöytiä puolueen tai valtion haltuun. Ehkä ne kohta tossa soittaa ovikelloa, ja hakee minun, törkeän porvarin, tuotantovälineet jonnekin keskuskomitean tiloihin. Sitten mun kalliilla hinnalla etätöihin ostama sähköpöytä on varmaan kohta jossain kommareiden työtiloissa, Tämän nyt sitten pitäisi olla uhkakuva,,,,

        Uusi kommunismi -> vasemmiston uusi musta. Vaikka kommunismi on myös vahvasti nostanut päätään vasemmistolaisessa ajattelussa ja aktiiveissa. Sitä vain kutsuvat nykyään "antikapitalistismiksi".

        En itsekään näe mitään akuuttia kommunismin uhkaa, mutta katsotaan nyt kun vasemmisto niin kovin innokkaasti käy tuota nykyistä kulttuurisotaansa, voitoista voittoihin - tuleeko vielä ulos kaapista tuossakin suhteessa, itse en yllättyisi lainkaan, kun sitä mieletöntä käsitystään "tasa-arvoisuudesta" lähtevät toteuttamaan...


    • Anonyymi

      Qanon on osa Trumpin kampanjaa, jonka tarkoituksena on mustamaalata hänen vastustajiaan. Se aktivoitui 2016 presidentin vaalien alla ja suoltaa edelleen mitä eriskummallisempia salaliittoteoriota.

      • Anonyymi

        Tossa on varmaan takana ihan vaan pari tyyppiä alun perin. Eikä siinä mitään, saahan sitä nettiin roskaa kirjoittaa mutta mistä ihmeestä ne kaikki "hyödylliset idiootit" tulee, jotka uskoo siihen roskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa on varmaan takana ihan vaan pari tyyppiä alun perin. Eikä siinä mitään, saahan sitä nettiin roskaa kirjoittaa mutta mistä ihmeestä ne kaikki "hyödylliset idiootit" tulee, jotka uskoo siihen roskaan

        Ehkä parempi kysymys on, että missä ne kaikki Qanonin kannattajat sitten ovat?
        Ja vielä parempi kysymys, että mitä uutta tai erityistä haittaa tuollaisiin uskovista salaliittohörhäistä sitten on? Aika marginaalista sakkiahan ovat aina olleet.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vasemmisto tarvitsee vihollisensa, joita vastaan yhdistää taistelunsa "pahuutta" vastaan. Joillekin se Star Warsin tuijottaminen tekee kyllä todella pahaa.

    • Anonyymi

      Eliitin muodostama deep state, syvä valtio, koostuu pedofiilien ja satanistien verkostosta, jota vastaan liikkeen edustajat taistelevat. Näin uskovat salaliittoteoria QAnonin kannattajat

      joopa joo just just...

      • Anonyymi

        Eihän tuossa ole edelleenkään mitään uutta. Salaliittohörhöt ovat kertoneet noita samoja asioita jo vuosikymmenet. Miksi nyt yhtäkkiä kohistaan jostain ihmeen Qanonista? Missä se näkyy? Missä siihen törmää? Mitä siitä seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa ole edelleenkään mitään uutta. Salaliittohörhöt ovat kertoneet noita samoja asioita jo vuosikymmenet. Miksi nyt yhtäkkiä kohistaan jostain ihmeen Qanonista? Missä se näkyy? Missä siihen törmää? Mitä siitä seuraa?

        Eihän vasuro osaa moisiin kysymyksiin vastata. Vasuri tietää vain, että "orange man bad", "Qanon bad".

        Eikä sinällään mikään ihme etteivät ihmiset oikein tiedä mihin uskoa nykypäivänä kun valtamediakin on vajonnut aatteelliseksi valemediaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän vasuro osaa moisiin kysymyksiin vastata. Vasuri tietää vain, että "orange man bad", "Qanon bad".

        Eikä sinällään mikään ihme etteivät ihmiset oikein tiedä mihin uskoa nykypäivänä kun valtamediakin on vajonnut aatteelliseksi valemediaksi.

        Usko sinä liskoihmisiisi. Eihän se kiellettyä ole.


    • Anonyymi

      Osaako joku vasuri kertoa mikä on ero Qanonien ja NWO-hörhöjen välillä?

      • Anonyymi

        En ole vasuri, mutta eipä noilla hörhöporukoilla käytännössä mitään eroa taida olla. Ehkä jotain vivahde-eroja, eri aikakausien ilmiöitä kun ovat, mutta monessa asiassahan nuo ovat hyvin samankaltaisia uskovaisten omituisia sekoiluja.


    • Anonyymi

      Qanon ei ole lopultakaan muuta kuin villiintynyt lopputulos valtamedian epäonnistumisesta kertoa totuudellisesti asioista.

      • Anonyymi

        Jaa, että nyt pitäisi sitten olla juttuja tunnelisodista ja että lapset on pelastettu ja kabaalipedot saatu teloitettua? No, miksei Trump itse kerro niistä mitään?
        Eihän se ole mikään valtamedian epäonnistuminen. DJT voisi vaan itse kertoa niistä suorissa lähetyksissä, ja kaikki menisi heti läpi ympäri maailmaa. "DJT:n johtamat joukot pelastivat tuhansia lapsia tunneleista". Toi olisi otsikko joka ikisessä mediassa maailmassa, jos ja JOS se vaan olisi totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että nyt pitäisi sitten olla juttuja tunnelisodista ja että lapset on pelastettu ja kabaalipedot saatu teloitettua? No, miksei Trump itse kerro niistä mitään?
        Eihän se ole mikään valtamedian epäonnistuminen. DJT voisi vaan itse kertoa niistä suorissa lähetyksissä, ja kaikki menisi heti läpi ympäri maailmaa. "DJT:n johtamat joukot pelastivat tuhansia lapsia tunneleista". Toi olisi otsikko joka ikisessä mediassa maailmassa, jos ja JOS se vaan olisi totta

        Ei, mieluummin kattavasti informoivia puolueettomia artikkeleita ilman poliittisia painotuksia. Enkä edes tiedä mistä tuossa intoilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mieluummin kattavasti informoivia puolueettomia artikkeleita ilman poliittisia painotuksia. Enkä edes tiedä mistä tuossa intoilet.

        En intoile mistään. Koko q-asian pointti on, että maailmaa hallitsee joku eliitin satanastipedo-ryhmä. nämä q-tyypit sitten ovat näkyvästi läsnä Trumpin kannattajina maailmanlaajuisesti. En minä intoile mistään, vaan he intoilevat.

        Muutenkin sulla on luettavana kaikki maailman mediat, ja voit vaan itse päättää mitkä niistä on totta. Ei mitään ongelmaa. Voit lukea vaikka WashPostia tai NYT:tä, siinä missä Breitbartia tai mitä muuta tahansa. Esim NYT tilaus maksaa ulkkareille vissiin pari euroa kuukaudessa nykyään. Sama mun mielestä WP:ssä. Ei pitäisi olla mahdottoman iso raha, jos haluaa oikeasti lukea noita amerikkalaisia lehtiä.

        Siinä kohtaa vaan, kun kansanedustajat ja entiset presidenttiehdokkaat esiintyy samassa Fixit-tilaisuudessa kun maan ehkä johtavin q-teoreetikko, niin pistäähään se vähän miettimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En intoile mistään. Koko q-asian pointti on, että maailmaa hallitsee joku eliitin satanastipedo-ryhmä. nämä q-tyypit sitten ovat näkyvästi läsnä Trumpin kannattajina maailmanlaajuisesti. En minä intoile mistään, vaan he intoilevat.

        Muutenkin sulla on luettavana kaikki maailman mediat, ja voit vaan itse päättää mitkä niistä on totta. Ei mitään ongelmaa. Voit lukea vaikka WashPostia tai NYT:tä, siinä missä Breitbartia tai mitä muuta tahansa. Esim NYT tilaus maksaa ulkkareille vissiin pari euroa kuukaudessa nykyään. Sama mun mielestä WP:ssä. Ei pitäisi olla mahdottoman iso raha, jos haluaa oikeasti lukea noita amerikkalaisia lehtiä.

        Siinä kohtaa vaan, kun kansanedustajat ja entiset presidenttiehdokkaat esiintyy samassa Fixit-tilaisuudessa kun maan ehkä johtavin q-teoreetikko, niin pistäähään se vähän miettimään.

        Ovatko Qanonit vahvasti läsnä Trumpin kannattajissa ja ovatko he jokin huomattava yhtenäinen ryhmä?

        Jokainen joo päättää mitä ja ketä haluaa uskoa ja miksi, ja ainakin tällä hetkellä tuntuu, että koko Qanon on kärpäsestä tehty härkänen eikä tuo juurikaan oikeastaan mitään uutta vanhoihin salaliittoteoreetikoiden konsepteihin, ja koko homman paisuttelu on vasemmistolaista yhteisen vihollisen määrittelyä olkiukkoilun kautta.
        Oikeistolaisen ja "äärioikeistolaisen" tai "natsin" määritelmä on jatkuvasti paisunut uskomattomiin mittasuhteisiin vasemmiston retoriikassa, enkä yhtään ihmettele kun Qanonhöpötyksestä tulee samanlainen työkalu.

        Ja kuka on tämä "maan johtavin Qanon-teoreetikko"? Ja mikä on hänen vaikutuksensa yhtään mihinkään, saatika millään huomattavalla mittakaavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko Qanonit vahvasti läsnä Trumpin kannattajissa ja ovatko he jokin huomattava yhtenäinen ryhmä?

        Jokainen joo päättää mitä ja ketä haluaa uskoa ja miksi, ja ainakin tällä hetkellä tuntuu, että koko Qanon on kärpäsestä tehty härkänen eikä tuo juurikaan oikeastaan mitään uutta vanhoihin salaliittoteoreetikoiden konsepteihin, ja koko homman paisuttelu on vasemmistolaista yhteisen vihollisen määrittelyä olkiukkoilun kautta.
        Oikeistolaisen ja "äärioikeistolaisen" tai "natsin" määritelmä on jatkuvasti paisunut uskomattomiin mittasuhteisiin vasemmiston retoriikassa, enkä yhtään ihmettele kun Qanonhöpötyksestä tulee samanlainen työkalu.

        Ja kuka on tämä "maan johtavin Qanon-teoreetikko"? Ja mikä on hänen vaikutuksensa yhtään mihinkään, saatika millään huomattavalla mittakaavalla?

        "Ovatko Qanonit vahvasti läsnä Trumpin kannattajissa ja ovatko he jokin huomattava yhtenäinen ryhmä?"

        Jatketaan nyt vielä vähän.
        Ne on kaikki Trumpin kannattajia. Ei se välttämättä tarkoita, että he ovat jotain äärioikeistolaisia, mutta trumpisteja he ovat 100 prossaa.
        Onko se yhtenäinen ryhmä? No ainakin jutut on samaa ympäri maailmaa, ja se kaikki keskittyy presidentti Trumpin hyvyyden julistamiseen. He myös tosiaan keräävät ja kuulevat "tietonsa" ympäri maailmaa eri lähteistä, joten jonkinlaista verkostoitumista on.

        Trumpin tilaisuuksissa niitä q-tunnuksia on todella paljon näkynyt. Periaatteessa se symboli tarkoittaa, että maailmaa hallitsevat pedosatanistit on saatava pois. Se on koko asian ydin. Voisitko kuvitella, että jossain Reaganin kampanjatilaisuudessa olisi julistettu samalla tavalla sitä, että reptiliaanit ovat vallanneet maailman? Ei, kun silloin oli edes joku tolkku ja hörhöt oli marginaalia.

        "Johtavimman teoreetikon" nimen löydät helposti siitä fixit-puhujien listasta. En viitsi kirjoittaa hänen nimeään tähän, mutta JE on nimikirjaimet. Oliko kansanedustajat ennen puhumassa samoissa tilaisuuksissa kuin vaikka liskoihmisistä vauhkoava hörhö? No ei olleet, mutta sun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, että nyt olivat.

        Ei kannata liioitella ilmiötä, mutta ei myöskään vähätellä. Ainakin juuri nyt todella pitkälle menevä salaliittohörhöily on tullut osaksi valtavirtaa. Voi olla että se menee ohi, mutta varmasti vuosikymmeniin tällainen touhuilu ei ole ollut niin suosittua.
        Joskus 911 jälkeen se salaliittoilu levisi myös vasemmistoon aika laajalti vähäksi aikaa. Sanoin kyllä siitäkin, että lopettakaa nyt jo tuollainen hölmöily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ovatko Qanonit vahvasti läsnä Trumpin kannattajissa ja ovatko he jokin huomattava yhtenäinen ryhmä?"

        Jatketaan nyt vielä vähän.
        Ne on kaikki Trumpin kannattajia. Ei se välttämättä tarkoita, että he ovat jotain äärioikeistolaisia, mutta trumpisteja he ovat 100 prossaa.
        Onko se yhtenäinen ryhmä? No ainakin jutut on samaa ympäri maailmaa, ja se kaikki keskittyy presidentti Trumpin hyvyyden julistamiseen. He myös tosiaan keräävät ja kuulevat "tietonsa" ympäri maailmaa eri lähteistä, joten jonkinlaista verkostoitumista on.

        Trumpin tilaisuuksissa niitä q-tunnuksia on todella paljon näkynyt. Periaatteessa se symboli tarkoittaa, että maailmaa hallitsevat pedosatanistit on saatava pois. Se on koko asian ydin. Voisitko kuvitella, että jossain Reaganin kampanjatilaisuudessa olisi julistettu samalla tavalla sitä, että reptiliaanit ovat vallanneet maailman? Ei, kun silloin oli edes joku tolkku ja hörhöt oli marginaalia.

        "Johtavimman teoreetikon" nimen löydät helposti siitä fixit-puhujien listasta. En viitsi kirjoittaa hänen nimeään tähän, mutta JE on nimikirjaimet. Oliko kansanedustajat ennen puhumassa samoissa tilaisuuksissa kuin vaikka liskoihmisistä vauhkoava hörhö? No ei olleet, mutta sun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, että nyt olivat.

        Ei kannata liioitella ilmiötä, mutta ei myöskään vähätellä. Ainakin juuri nyt todella pitkälle menevä salaliittohörhöily on tullut osaksi valtavirtaa. Voi olla että se menee ohi, mutta varmasti vuosikymmeniin tällainen touhuilu ei ole ollut niin suosittua.
        Joskus 911 jälkeen se salaliittoilu levisi myös vasemmistoon aika laajalti vähäksi aikaa. Sanoin kyllä siitäkin, että lopettakaa nyt jo tuollainen hölmöily.

        Ok, eli jotkut salaliittoteoreetikot ovat löytäneet yhteisen lipun(Trump), jonka alle voivat liittyä. Mielenkiintoista. Mutta mikä on se suuri ongelma ja miten se ilmenee? Onko kyse suurestakin ilmiöstä, joka saa ihmiset tekemään ylilyöntejä, kuten vaikkapa jokin islaminusko tai kunniakulttuuri?

        Jarmo Ekman näyttää noipealla vilkaisulla olevan näitä new age-henkisiä ihmisiä, tai jos niin haluat, hengellisiä hörhöjä. Näitä on aina ollut maailma väärällään, melkoisen harmitonta sakkia pääasiassa ovat olleet kun vertaa vaikkapa islaminuskoisiin.

        Siinä sentään olemme samaa mieltä, että ennen marginaalisemmasta salaliittohäröilystä on tullut enemmän valtavirtaa kun sellaiselle alttiit ihmiset sille altistuvat. Mutta edelleenkin, mitä sitten? Ei mikään silti todella ole nähdäkseni dramaattisesti muuttunut siitä mikä oli tilanne vaikkapa viisi-kymmenen vuotta sitten tässä suhteessa. Muussa suhteessa sitten nimenomaan taas on.

        Vasemmiston hörhöily kun on siinä suhteessa erilaista kun siinä on se ikävä puoli, että se oikeasti vaikuttaa vahvasti suomalaiseenkin yhteiskuntaan ikävillä tavoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli jotkut salaliittoteoreetikot ovat löytäneet yhteisen lipun(Trump), jonka alle voivat liittyä. Mielenkiintoista. Mutta mikä on se suuri ongelma ja miten se ilmenee? Onko kyse suurestakin ilmiöstä, joka saa ihmiset tekemään ylilyöntejä, kuten vaikkapa jokin islaminusko tai kunniakulttuuri?

        Jarmo Ekman näyttää noipealla vilkaisulla olevan näitä new age-henkisiä ihmisiä, tai jos niin haluat, hengellisiä hörhöjä. Näitä on aina ollut maailma väärällään, melkoisen harmitonta sakkia pääasiassa ovat olleet kun vertaa vaikkapa islaminuskoisiin.

        Siinä sentään olemme samaa mieltä, että ennen marginaalisemmasta salaliittohäröilystä on tullut enemmän valtavirtaa kun sellaiselle alttiit ihmiset sille altistuvat. Mutta edelleenkin, mitä sitten? Ei mikään silti todella ole nähdäkseni dramaattisesti muuttunut siitä mikä oli tilanne vaikkapa viisi-kymmenen vuotta sitten tässä suhteessa. Muussa suhteessa sitten nimenomaan taas on.

        Vasemmiston hörhöily kun on siinä suhteessa erilaista kun siinä on se ikävä puoli, että se oikeasti vaikuttaa vahvasti suomalaiseenkin yhteiskuntaan ikävillä tavoilla.

        "Siinä sentään olemme samaa mieltä, että ennen marginaalisemmasta salaliittohäröilystä on tullut enemmän valtavirtaa kun sellaiselle alttiit ihmiset sille altistuvat. Mutta edelleenkin, mitä sitten?"

        Ymmärrän hyvin sun näkökulman. Ei tämä q ole tosiaan mikään eksistentiaalinen uhka, mutta en myöskään vähättelisi sitä. Ei ikinä tällainen aivan täysi hörhö salaliittoteoria ole tullut niin isosti valtavirtaan. Ehkä ufot joskus 50-60-luvulla, mutta sekään ei ollut ikinä mitään niin sekopäistä kuin tämä qanon.
        Vasemmiston hörhöilystä saa aina valittaa, mutta se on kuitenkin avointa eikä väitä että vastapuoli on salassa pedosatanisteja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voe kiesusksen v-ttu mitä holhoamista tai oikeammin "holhouksen varjolla" yritetään kieltää Q/Anon sosiaalisesta webistä. Nuo vassarit ei ole pätkän vertaa mistään muusta huolissaan kuin oman ideologian vastaisesta suosiosta Q/Anonin kohdalla.

      Olen seurannut Q/Anonia jonkin verran näiden tubettajien kautta ja heidän sanomassa ei ole yhtikäs pätkän vertaa mitään väkivaltaan yllyttävää tai muuta radikaalia toimintaa, yleensä niissä käydään läpi maailman politiikkaa vähän toisesta perspektiivistä mitä valta (vassari-vale) -media tarjoaa!

      Mikään taho ei maksa Q/Aanoneille että menkääppä riehumaan sinne kadulle ja polttamaan autoja, mutta toista se on näillä antifanteilla, Soroksen lompakon voimalla ne riehuvat. Mutta näinhän se menee näillä yleensä, että syytä toista sillä mitä itse teet!!

      Katsoin librystä dokumentin "The fall of the Cabal" ja veikkaan että yksi syy Q/Anonin suosioon on luultavasti se, että siinä Q liitetään John F. Kennedyn murhaan, jonka Cabal murhasi, tähän liittyy myös Trump, joka oli JFK Juniorin kaveri ja Trump aikoi kuivattaa suon näiden murhien takia. En tiedä pitääkö paikkansa, mutta itse kukin voi tehdä omat päätelmänsä chekkaamalla itse.

      Omalla kohdalla on ollut viimeiset 12 vuotta tunne siitä (2008 taantuma ), että maailman meno on päin p-settä ja paskavyöry vain kasvaa, se on vähän kuin tuntuisi kuristusote kurkusta, ettei kaikki ole okke tässä maailmassa! Seuraamalla Q/Anonin juttuja saa vihdoin tähän tunteeseen edes jostain järkevää vastausta, miksi maailmassa asiat on v-turallaan ja tämä on se hyvä juttu!

      Eli omalla kohdalla Q/Anonissa on kyse vastauksien etsimisestä. Q/Anon ei lähde sillä pois että se kielletään, koska tämä v-tutuksen tunne EI LÄHDE SILLÄ KIELTÄMISELLÄ POIS vaan politiikan muuttamisella järkevään suuntaan ja ahneiden paskiaisten karsiminen pois vallasta.

      Tämä juttuni on erityisestä Johannes Koskelle! Että lueppa siitä!

      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin, että tuo sama kanta on kasvavalla määrällä ihmisiä. Valtamedia ja hulluuteen asti livennyt nykyvasemmisto sekä erityisesti luomansa ihmisten kahtiajako ovat itse syypäitä tällaiseen kehitykseen.


      • Anonyymi

        "Omalla kohdalla on ollut viimeiset 12 vuotta tunne siitä (2008 taantuma ), että maailman meno on päin p-settä ja paskavyöry vain kasvaa,"

        Sain itsekin kenkää silloin töistä, nuorena ja toiveikkaana poikana. Harmittihan se ja jätti tietynlaista katkeruutta, onneksi nyt on töitä.
        mutta en mä nyt sitten siihen voi uskoa, että JFK jr. on elossa ja kohta pelastaa tunnelilapset ja satanistipedot teloitetaan. Vastaukset omiin / työpaikkojen /valtion talouden ongelmiin ja henkilökohtaisiin pettymksiin on kyllä haettava muualta.
        Monille käy niin, että menettää uskonsa viralliseen totuuteen eikä usko enää mihinkään. Sitten kuitenkin alkaa uskoa täysillä johonkin netin syövereistä syydettyyn roskaan. En suosittele. Joskus ennen sanottiin että muistetaan se maalaisjärki. Se kannattaakin muistaa.


    • Anonyymi

      Just sellasta paskaa mitä persut alkaa levittämään totena. Älä pliis tuo tätä paskaa suomeen. Kohta Qanon hulluja joka puolella.

      • Anonyymi

        Edelleenkin, mitä merkittävää eroa ja vaikutusta on jollain Qaonilla kun vertaa jo olemassaoleviin NWO/Rothchild/liskoihmiset/eliitti/saatananpalvonta/kannibalismi-narratiiveihin, jotka ovat kiertäneet salaliittoteoreetikoilta toiselle jo vuosikymmeniä?

        Mikään muu ei ole muuttunut paitsí vasurien valtamediassa herännyt hysteria, mikä on vähän sama kuin jollain 80-luvulla jokin saatananpalvontahysteria aikanaan. Silkkaa paskaa sekin oli tuolloin.

        Ja sinäkin teet lampaana juuri sitä mitä vasurimedia haluaakin: käytät Qanonia - osaamatta kertoa mikä siinä edes on erityisen vaarallista - leimaamaan "persuja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, mitä merkittävää eroa ja vaikutusta on jollain Qaonilla kun vertaa jo olemassaoleviin NWO/Rothchild/liskoihmiset/eliitti/saatananpalvonta/kannibalismi-narratiiveihin, jotka ovat kiertäneet salaliittoteoreetikoilta toiselle jo vuosikymmeniä?

        Mikään muu ei ole muuttunut paitsí vasurien valtamediassa herännyt hysteria, mikä on vähän sama kuin jollain 80-luvulla jokin saatananpalvontahysteria aikanaan. Silkkaa paskaa sekin oli tuolloin.

        Ja sinäkin teet lampaana juuri sitä mitä vasurimedia haluaakin: käytät Qanonia - osaamatta kertoa mikä siinä edes on erityisen vaarallista - leimaamaan "persuja".

        Onko toikin sitten vähän leimaamista että "vasurimedia" tekee sitä ja tätä ja yrittää huijata sinua ja kaikkia muita? Ei se nyt ihan niin mene.

        Huhtis yms. persut väittää että kaikki muut kuin he ovat kommareita. Häiritseekö sua yhtään sen hysteerisyys? Että tullaanko me ei-persut nyt sitten sosialisoimaan teidän tuotantovälineet, eli minä tuun hakemaan sun tietokoneet ja työpöydät ja työtuolit ja auton, ja kohta aletaan valtailla sitten tehtaita ja toimistoja.

        Täytyy kuitenkin muistaa, että 80 prossaa kansasta ei ole persuja. Eli persut on nyt sitten omasta mielestään kommarien armoilla, ja kommarit voisivat tehdä tällä enemmistöllä mitä vaan. On niitä vallankumouksia pieni vähemmistö tehnyt, jostain syystä tämä 80 prossaa suomalaisista ei kuitenkaan noudata kommunismin periaatteita ja ryöstä tuotantovälineitä valtiolle.

        Sorokselta tulee kohta tosi kivat joulubonukset :) ootteko muut kommarit jo saaneet tilille rahat? Täytyy sitten laittaa iso lahjoitus antifalle. (sarkasmia, mutta monet uskoo tähän oikeasti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, mitä merkittävää eroa ja vaikutusta on jollain Qaonilla kun vertaa jo olemassaoleviin NWO/Rothchild/liskoihmiset/eliitti/saatananpalvonta/kannibalismi-narratiiveihin, jotka ovat kiertäneet salaliittoteoreetikoilta toiselle jo vuosikymmeniä?

        Mikään muu ei ole muuttunut paitsí vasurien valtamediassa herännyt hysteria, mikä on vähän sama kuin jollain 80-luvulla jokin saatananpalvontahysteria aikanaan. Silkkaa paskaa sekin oli tuolloin.

        Ja sinäkin teet lampaana juuri sitä mitä vasurimedia haluaakin: käytät Qanonia - osaamatta kertoa mikä siinä edes on erityisen vaarallista - leimaamaan "persuja".

        "mikä on vähän sama kuin jollain 80-luvulla jokin saatananpalvontahysteria aikanaan. Silkkaa paskaa sekin oli tuolloin."

        No niin, tässä on hyvä vertaus. Toi hysteria vaikutti ympäri maailmaa ja tuli valtavirran puolelle vahvasti. Ei toi q myöskään totta ole, mutta se saattaa silti vaikuttaa yllättävänkin laajasti, kuten juuri toi s-palvontahysteria.
        Minultakin vanhemmat kyseli teininä, että ootko alkanut johonkin epämääräiseen touhuiluun kun kuuntelet heviä. En ollut. Samaten eräät kaverit alkoi ton hysterian takia oikeasti flirttailla satanismin ja kaiken maailman kulttien kanssa vähäksi aikaa.

        Eli se on tavallaan sama onko se asia totta vai ei. Jos ihmiset uskoo siihen, niin he alkavat toimia sen mukaan. mun mielestä tää qanon on juuri tällainen ilmiö, että se saattaa alkaa yhä enemmän lipua hörhömaailmasta valtavirtaan. Jos nyt sanon näin, ei se tarkoita että leimaan persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toikin sitten vähän leimaamista että "vasurimedia" tekee sitä ja tätä ja yrittää huijata sinua ja kaikkia muita? Ei se nyt ihan niin mene.

        Huhtis yms. persut väittää että kaikki muut kuin he ovat kommareita. Häiritseekö sua yhtään sen hysteerisyys? Että tullaanko me ei-persut nyt sitten sosialisoimaan teidän tuotantovälineet, eli minä tuun hakemaan sun tietokoneet ja työpöydät ja työtuolit ja auton, ja kohta aletaan valtailla sitten tehtaita ja toimistoja.

        Täytyy kuitenkin muistaa, että 80 prossaa kansasta ei ole persuja. Eli persut on nyt sitten omasta mielestään kommarien armoilla, ja kommarit voisivat tehdä tällä enemmistöllä mitä vaan. On niitä vallankumouksia pieni vähemmistö tehnyt, jostain syystä tämä 80 prossaa suomalaisista ei kuitenkaan noudata kommunismin periaatteita ja ryöstä tuotantovälineitä valtiolle.

        Sorokselta tulee kohta tosi kivat joulubonukset :) ootteko muut kommarit jo saaneet tilille rahat? Täytyy sitten laittaa iso lahjoitus antifalle. (sarkasmia, mutta monet uskoo tähän oikeasti)

        Ei se ole leimaamista vaan asian toteamista, valitettavasti. Ja niinkö "Huhtis" tosiaan väittää? Enpä usko, edes vaikka en tämän suurin fani olekaan.

        Ja en ihmettelisi, vaikka ihan lähitulevaisuudessa näidenkin asioiden kirjoittamisesta tulisi kutsu jonnekin poliisiasemalla ja kone takavarikkoon. Ei välttämättä ihan kaukana enää olla sellaisesta.

        Eikä se mahdollinen kommunismikaan tulee seuraavalla kerralla minkään vallankumouksen rytinällä vaan hiljaa askel kerrallaan kun maailmasta tulee enemmän ja enemmän "woke" ja sitähän siitä tulee nykyään melko nopealla tahdilla...

        Enkä tiedä mikä on Soroksen agenda ja kuka on miehiänsä, mutta ei kestänyt montaa sekuntia löytää jotain oikeasti hämärää googlella.

        https://www.breitbart.com/europe/2020/11/24/euro-anti-hate-group-boss-discussed-necessity-of-killing-whites/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mikä on vähän sama kuin jollain 80-luvulla jokin saatananpalvontahysteria aikanaan. Silkkaa paskaa sekin oli tuolloin."

        No niin, tässä on hyvä vertaus. Toi hysteria vaikutti ympäri maailmaa ja tuli valtavirran puolelle vahvasti. Ei toi q myöskään totta ole, mutta se saattaa silti vaikuttaa yllättävänkin laajasti, kuten juuri toi s-palvontahysteria.
        Minultakin vanhemmat kyseli teininä, että ootko alkanut johonkin epämääräiseen touhuiluun kun kuuntelet heviä. En ollut. Samaten eräät kaverit alkoi ton hysterian takia oikeasti flirttailla satanismin ja kaiken maailman kulttien kanssa vähäksi aikaa.

        Eli se on tavallaan sama onko se asia totta vai ei. Jos ihmiset uskoo siihen, niin he alkavat toimia sen mukaan. mun mielestä tää qanon on juuri tällainen ilmiö, että se saattaa alkaa yhä enemmän lipua hörhömaailmasta valtavirtaan. Jos nyt sanon näin, ei se tarkoita että leimaan persuja.

        Jooh, mutta edelleenkin, missä asioissa se Qanon nyt sitten vaikuttaa ja miten? Ja miten laajalla skaalalla, saatika mitenkä järjestäytyneesti tai edes yhtenäisesti?

        Kuinka huolestunut siitä pitää nyt olla, ja miksi?

        Tuo kasarin saatananpalvontahysteria tuhosi oikeasti monia ihmiselämiä täysin turhaan ja se oli pitkälti valtavirtaa. Kuten nyt vassarimedia koettaa saada tehtyä nyt jostain Qanonista itselleen uutta leimakirvestä ja, jonka vaikutuksia en ainakaan itse onnistu näkemään missään, saatika osaa niistä huolestua sen enempää kuin jostain illuminaatti-jorinoista, joita on levitelty vähintään kasareilta saakka näihin päiviin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole leimaamista vaan asian toteamista, valitettavasti. Ja niinkö "Huhtis" tosiaan väittää? Enpä usko, edes vaikka en tämän suurin fani olekaan.

        Ja en ihmettelisi, vaikka ihan lähitulevaisuudessa näidenkin asioiden kirjoittamisesta tulisi kutsu jonnekin poliisiasemalla ja kone takavarikkoon. Ei välttämättä ihan kaukana enää olla sellaisesta.

        Eikä se mahdollinen kommunismikaan tulee seuraavalla kerralla minkään vallankumouksen rytinällä vaan hiljaa askel kerrallaan kun maailmasta tulee enemmän ja enemmän "woke" ja sitähän siitä tulee nykyään melko nopealla tahdilla...

        Enkä tiedä mikä on Soroksen agenda ja kuka on miehiänsä, mutta ei kestänyt montaa sekuntia löytää jotain oikeasti hämärää googlella.

        https://www.breitbart.com/europe/2020/11/24/euro-anti-hate-group-boss-discussed-necessity-of-killing-whites/

        Vasurimedia: "Ei se ole leimaamista vaan asian toteamista, valitettavasti. Ja niinkö "Huhtis" tosiaan väittää? Enpä usko, edes vaikka en tämän suurin fani olekaan."

        Itse olen valtamediassa töissä, kohta lähdössä aikaiseen aamuvuoroon. Luuletko oikeasti, että kaikki on siellä vasureita. Ei todellakaan ole. Jotkut on. Johtoporras on lähes aina kok/kepu tyyppejä tai jotain sellaisia joilla ei edes ole mitään poliittista kantaa, ja nehän sitä toimitusta vetää ja päättää mitä julkaistaan. 20 vuoden kokemuksella sanon tämän.

        Ei me siellä jutella tänään mistään antifan asian edistämisestä tai kommunistisesta vallankumouksesta. Perheen asioista jutellaan, välillä vaikka lemmikeistä mitä niille kuuluu ja kaikista työhön liittyvistä yksityiskohdista, jotka ei ketään muuta kiinnosta. Ei se ole mikään salakavala operaatio, jossa yritetään huijata ja valehdella suomalaisille ja mädättää koko maa.

        Huhtasaaresta sen verran, että voit lukea nuo hänen kommunisti-kommenttinsa ihan hänen twitteristään alkuperäislähteestä. Ei niitä voi kiistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toikin sitten vähän leimaamista että "vasurimedia" tekee sitä ja tätä ja yrittää huijata sinua ja kaikkia muita? Ei se nyt ihan niin mene.

        Huhtis yms. persut väittää että kaikki muut kuin he ovat kommareita. Häiritseekö sua yhtään sen hysteerisyys? Että tullaanko me ei-persut nyt sitten sosialisoimaan teidän tuotantovälineet, eli minä tuun hakemaan sun tietokoneet ja työpöydät ja työtuolit ja auton, ja kohta aletaan valtailla sitten tehtaita ja toimistoja.

        Täytyy kuitenkin muistaa, että 80 prossaa kansasta ei ole persuja. Eli persut on nyt sitten omasta mielestään kommarien armoilla, ja kommarit voisivat tehdä tällä enemmistöllä mitä vaan. On niitä vallankumouksia pieni vähemmistö tehnyt, jostain syystä tämä 80 prossaa suomalaisista ei kuitenkaan noudata kommunismin periaatteita ja ryöstä tuotantovälineitä valtiolle.

        Sorokselta tulee kohta tosi kivat joulubonukset :) ootteko muut kommarit jo saaneet tilille rahat? Täytyy sitten laittaa iso lahjoitus antifalle. (sarkasmia, mutta monet uskoo tähän oikeasti)

        niinpä

        https://www.youtube.com/watch?v=S5CI6-KQWMQ


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole leimaamista vaan asian toteamista, valitettavasti. Ja niinkö "Huhtis" tosiaan väittää? Enpä usko, edes vaikka en tämän suurin fani olekaan.

        Ja en ihmettelisi, vaikka ihan lähitulevaisuudessa näidenkin asioiden kirjoittamisesta tulisi kutsu jonnekin poliisiasemalla ja kone takavarikkoon. Ei välttämättä ihan kaukana enää olla sellaisesta.

        Eikä se mahdollinen kommunismikaan tulee seuraavalla kerralla minkään vallankumouksen rytinällä vaan hiljaa askel kerrallaan kun maailmasta tulee enemmän ja enemmän "woke" ja sitähän siitä tulee nykyään melko nopealla tahdilla...

        Enkä tiedä mikä on Soroksen agenda ja kuka on miehiänsä, mutta ei kestänyt montaa sekuntia löytää jotain oikeasti hämärää googlella.

        https://www.breitbart.com/europe/2020/11/24/euro-anti-hate-group-boss-discussed-necessity-of-killing-whites/

        Hehe. Breitbart. Saako nauraa?


    • Anonyymi

      Qanon on joogastudioiden levittämää äärioikeistopropagandaa ja joogastudioissa käyviä yritetään tällä metodilla käännyttää terrorismisoluihin.

      • Anonyymi

        Mielestäni kultti ON ERITTÄIN VAARALLINEN KULTTI ( verrattavissa uskonnolliseen hurmos kulttiin )!
        Miksikö???
        Siksi koska kaikki sen vaikutuspiiriin eivät osaa rationaaliseen ajatteluun maalisjärjellä!
        Poikani joka on asperger on ollut hyvin ahdistunut monta kuukautta syksyn aikaan ja syytä siihen en heti tiennyt.
        Kysyin varovasti että missä nyt mättää kun on alakuloinen, ahdistunut ja ruoikahaluton ym... hän alkoi kertoa videoista mitä oli nähnyt Youtubesta ( Yazka Love, Samuli Perälä, Jarmo Ekman, BlokkiMedia ym. joista monet näistä poistettu tekijänoikeuslain nojalla nytten. ).
        Katsoin itse myös muutamia videoita ja voi pojat miten aivopesu tekstiä pedofiileistä, saatananpalvojista, soroksesta, kaninkoloista yms.
        En yhtään ihmettele miksi kultti on leimattu Yhdysvalloissa "vaaralliseksi". Varsinkin monet nuoret jotka ovat tavalla tai toisella syrjäytyneet alkavat helposti uskoa että tämä heille syötettävä asia on täyttä totta. Itsemurhia tai "vasemmiston" ampumistapauksia ei suomessa vielä ole luultavasti tämän vuoksi nähty mutta en yhttän ihmettele vaikka näitäkin tapahtuisi jossain päin maailmaa....
        Hirveää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kultti ON ERITTÄIN VAARALLINEN KULTTI ( verrattavissa uskonnolliseen hurmos kulttiin )!
        Miksikö???
        Siksi koska kaikki sen vaikutuspiiriin eivät osaa rationaaliseen ajatteluun maalisjärjellä!
        Poikani joka on asperger on ollut hyvin ahdistunut monta kuukautta syksyn aikaan ja syytä siihen en heti tiennyt.
        Kysyin varovasti että missä nyt mättää kun on alakuloinen, ahdistunut ja ruoikahaluton ym... hän alkoi kertoa videoista mitä oli nähnyt Youtubesta ( Yazka Love, Samuli Perälä, Jarmo Ekman, BlokkiMedia ym. joista monet näistä poistettu tekijänoikeuslain nojalla nytten. ).
        Katsoin itse myös muutamia videoita ja voi pojat miten aivopesu tekstiä pedofiileistä, saatananpalvojista, soroksesta, kaninkoloista yms.
        En yhtään ihmettele miksi kultti on leimattu Yhdysvalloissa "vaaralliseksi". Varsinkin monet nuoret jotka ovat tavalla tai toisella syrjäytyneet alkavat helposti uskoa että tämä heille syötettävä asia on täyttä totta. Itsemurhia tai "vasemmiston" ampumistapauksia ei suomessa vielä ole luultavasti tämän vuoksi nähty mutta en yhttän ihmettele vaikka näitäkin tapahtuisi jossain päin maailmaa....
        Hirveää.

        Ei se ole mikään kultti vaan yksi salaliittoteoria muiden joukossa. Ja näihin uskovia on suomessakin nykyään paljon, sitä en kiellä, mutta missä niiden konkreettiset vaikutukset näkyvät?

        Ja kai ymmärrät mitä seuraa siitä jos tietyistä teorioista keskusteleminen kielletään?

        Vasemmistolaisesti painottunut valtamedia voisi korjata tilanteen, mutta se on itse aiheuttanut sen ettei siihen voi täysin luottaa. Ja hyvästä syystä ei voi.

        Joogakouluissa, ei helvetti mitä läppää... miksi juuri jossain joogakouluissa? :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään kultti vaan yksi salaliittoteoria muiden joukossa. Ja näihin uskovia on suomessakin nykyään paljon, sitä en kiellä, mutta missä niiden konkreettiset vaikutukset näkyvät?

        Ja kai ymmärrät mitä seuraa siitä jos tietyistä teorioista keskusteleminen kielletään?

        Vasemmistolaisesti painottunut valtamedia voisi korjata tilanteen, mutta se on itse aiheuttanut sen ettei siihen voi täysin luottaa. Ja hyvästä syystä ei voi.

        Joogakouluissa, ei helvetti mitä läppää... miksi juuri jossain joogakouluissa? :DD

        Joogakouluissa, kyllä.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/10/25/helsinkilainen-joogaharrastaja-kertoo-miten-joutui-qanonin-pauloihin

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-salaliittoteorioita-levittava-qanon-iski-suomen-joogapiireihin-mia-jokiniva-ryhtyi-toimeen-siina-vaiheessa-alkoivat-halytyskellot-soida/7976776

        https://seura.fi/asiat/tutkivat/hyvinvointivalmentajia-ja-terveysguruja-hurahti-qanon-salaliittoteoriaan-joogaopettajat-jakavat-maskipelotteluita-ja-haukkuvat-koronarajoituksia/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään kultti vaan yksi salaliittoteoria muiden joukossa. Ja näihin uskovia on suomessakin nykyään paljon, sitä en kiellä, mutta missä niiden konkreettiset vaikutukset näkyvät?

        Ja kai ymmärrät mitä seuraa siitä jos tietyistä teorioista keskusteleminen kielletään?

        Vasemmistolaisesti painottunut valtamedia voisi korjata tilanteen, mutta se on itse aiheuttanut sen ettei siihen voi täysin luottaa. Ja hyvästä syystä ei voi.

        Joogakouluissa, ei helvetti mitä läppää... miksi juuri jossain joogakouluissa? :DD

        Heh. Vaikka sinä nyt kuinka kiukuttelet vastaan, niin Qanon on ihan täyttä uskovaissekoilua alusta loppuun. Ei se muuksi muutu vaikka kuinka keskusteltaisiin.


    • Anonyymi

      Qahvio.

      • Anonyymi

        Helluntailaishörhöjen keskuudessahan tämä onkin suosittua. Samoin kuin persuilu ja Trump-fanitus.


    • Anonyymi

      Qanon on paljastanut , että Biden kuuluu maailmanlaajuiseen kommunistiseen salaliittoon. Salaliittolaisilla on yleensä salamerkkejä , millä he ilmaisevat kuuluvansa siihen. Niin myös näillä kommunisteilla. Heillä on housujen vasen lahje 10 cm oikeaa lahjetta pitempi. Luonnollisesti oikea lahje on 10 cm vasenta lahjetta lyhyempi. Tämä koskee miehiä. Olen perustanut salaliiton , jossa tutkitaan , miten naiset ( hame ) ilmaisevat kuuluvansa tähän kommunistiseen salaliittoon. Meidän salaliiton merkki on päässä pidettävä karvahattu , missä vasen korvus sojottaa ylös päin , oikea alas päin. Kesähelteillä tämä aiheuttaa tietenkin hieman haittaa , mutta mitäpä sitä ei salaliiton hyväksi tekisi. Valitettavasti on kuitenkin niin , että olen tämän tutkivan salaliiton ainut jäsen . Jostain syystä , syytä en tiedä , minun on ollut hankala rekrytoida tähän tutkivaan salaliittoon jäseniä. En kuitenkaan vaivu synkkyyteen , enkä aio antaa periksi. Sitä paitsi minulla on amerikanmaalla esikuva, idoli , joka ei myöskään aio antaa periksi. Yritän jatkaa tämän esikuvani viitoittamaa kunniakasta tietä eteen päin.

      • Anonyymi

        Te lahkolaisuskovaiset olette hassuja.


    • Anonyymi

      Yritetäänpäs sentään suhtautua vakavasti qanon -kulttiin ! Väitetään , että qanon on vastavoima vapaamuurareille . Kuitenkin maailman johtavat salaliittoteoreetikot ovat tulleet siihen tulokseen , että se on vastavoima kirvesmiehille ja betoniraudoittajille.

    • Anonyymi

      Mistä tämän Qanonin viestit löytää?

      • Anonyymi

        Erinäisten salaliittosekopäiden youtubekanavilta yms. Yksi pääväitteistäänhän on se, että maailmaa hallitsevat ns. liskoihmiset, jotka ovat peräisin ulkoavaruudesta.


    • Anonyymi

      Qanon on Venäjän KGB:n luomus ja käsikassara, jolla taotaan hölmöistä putinistiseen ohjailuun sopivia zombieita.

      Desantti Bäckmanin kanssa venäläisterroristien mukana häsläillyt Jarmo Ekman on Qanon edustaja.

      Se kertonee kaiken oleellisen.

    • Anonyymi

      Qanon on pelkästään totuuden etsimistä ilman mitään johtajaa, tai käskyjä. Erilaisten tietojen jakamista ja vertailua/pohtimista. Yhden yleisen luodun totuuden hyötyjiähän tämä kiusaa.

      • Anonyymi

        Ja heidän hyödyllisiä idiootteja.


      • Anonyymi

        Heheh. Montako liskoihmistä tuo "totuuden" etsintäsi on näköpiiriisi tuottanut?


      • Anonyymi
        UUSI

        Qanon on Kremlin työkalu, johon värvää typeryksiä


    • Anonyymi

      Kommunisteja siellä, kommunisteja täällä. Joka puolella vasureita. Ei se ole helppoa tuo uskovaisen elämä.

    • Anonyymi

      QAnon on valtamedian keksimä termi. Oikeasti:

      1. On Q, joka on usa armeijan tietovuotaja. Vuotaa tietoja 8kunille.

      2. On anoneita eli nyymejä.

      3. Ei ole Qanonia.

    • Anonyymi

      Vedetty höplästä hölmöjä - uskovat näitä väittämiä, naurettavaa.
      Joukkohypnoosi.
      Trump ei koskaan ollut mikään Qanonin kannattaja, mutta hänelle yks lysti ketkä hörhöt hänen puolellaan.
      Pedofiliaa, lapsi- ja naiskauppaa on eniten oikeistossa.. missä rahaa, rikkaat, liikemiehet, yläluokat, tai äärioikeistolaiset diktatuurit, EPÄdemokraattiset kulttuurit, siellä kukoistaa ihmiskauppa ja kaikki mahdolliset rikokset ja korruptio!

    • Anonyymi

      Juutalaisvainot lietsottiin samanlaisilla mielisairailla valheilla.. ja massat saadaan aivopestyiksi.

      Usan armeijassa on tietovuotajia, oikeitakin.. ( jonkin valhesatuhahmon sijaan)
      ..heillä on vaikkapa tietoa miten Venäjä sekaantui vuoden 2016 pressan vaaleihin!
      Ja koettanut sekaantua Usan demokratian hajottamiseen kaikki nämä vuodet ja vielä nytkin...( koska Venäjällä ei ole demokratiaa)
      Nämä qanon- sekopäät... muuttakaa sotilasdiktaruureihin asumaan kun ei kelpaa demokratia.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eeeehhmm
        "QAnon onnistui yhdistämään menestyksekkäästi salaliittoverkon - Trumpin kannattajat keisarilliset kultistit, kristilliset fundamentalistit, amatöörirotujen teoreetikot, fasistit, ankarat antisemitit, herkät esikaupunkialueet, kuun laskeutuvat todistajat, kivihiilen valssaavat uuskonfederaation likapussit, vax-vastaiset räkit , sinä päätät"


    • Anonyymi
      UUSI

      Qanon on laitaoikeiston, eli foliohattusekopää siiven lauma. Nämä lampaat kun tarvitsevat oman lauman.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3127
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      2548
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1867
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1435
    5. 79
      1401
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1239
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1190
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1106
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      965
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      908
    Aihe