Sähkömies Lyly meinaa ruveta rajoittaan

Anonyymi

Rajoittaakohan vaihtosähköstä toisen puoliaallon asettamalla Sähkölaitoksen lähtöön diodin?

Pirkanmaan randemiaryhmä, ns. koronafisti, on kokoontunut lauantaina, kuten myös Treen härötilanteiden ryhmä.

– Joudumme kiristämään koronatoimia. Toimenpiteet koskevat monia elämänalueita, kertoilee sähkömies.

Koronafisti kertoo tarkemmin toimista su klo 12.

18

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa sykkivää tasasähköä! Mulla sykkii jo housuissa.

• Anonyymi

Hyvä, kaikki kiinni ja soheltajat harvasalon saarelle aseellisen vartioinnin alaisiksi.

• Anonyymi

Koronatautiset on siirrettävä Tarjanteella Siilinkarille.

• Anonyymi

Mikä mies olet itse? Tsi miesoletettu?

• Anonyymi

Hänmieshän minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänmieshän minä.

Kuvitteellinen olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteellinen olento.

Vain peilikuvani on kuvitteellinen. Siihen voi ampua vaikka 9 millisellä, ja silti jään henkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain peilikuvani on kuvitteellinen. Siihen voi ampua vaikka 9 millisellä, ja silti jään henkiin.

12mm voisi jo tehdä vahinkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12mm voisi jo tehdä vahinkoa.

Rikkoo peilin, ja paksuudesta riippuen jopa kuparisen.

• Anonyymi

Taas yksi keskustelu, jossa ei ole muuta asiaa, kuin aloittajan tarve päästä purkamaan pitkästymistään.

• Anonyymi

Oletko sinä joku sähköinsinööri vai? Mielestäni diodi on hyvä keino säästää sähkössä. Kulutus putoaa huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä joku sähköinsinööri vai? Mielestäni diodi on hyvä keino säästää sähkössä. Kulutus putoaa huomattavasti.

Olen.

• Anonyymi

Eipä ollut ennen ratikkaa koronaongelmia. Selkeästi nämä liittyvät toisiinsa.

• Anonyymi

Epäilen vahvasti että ajojohtimet aiheuttavat koronan kiihtymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen vahvasti että ajojohtimet aiheuttavat koronan kiihtymistä.

Korona on ihmiselle harmiton. Ilmiön aiheuttaa ilman ionisoituminen ajojohtimen ja ratikan välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona on ihmiselle harmiton. Ilmiön aiheuttaa ilman ionisoituminen ajojohtimen ja ratikan välillä.

Kipinöinnin ja valokaaren yhteydessä muodostuu hengenvaarallista otsonia, joka on edellytys elämälle maapallolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kipinöinnin ja valokaaren yhteydessä muodostuu hengenvaarallista otsonia, joka on edellytys elämälle maapallolla.

Ai Tarjanne se itse. Pitihän arvata. Vielä on valtaa pahuuteen. Eikö riittänyt jo työaika.

• Anonyymi

Coronapugnus Birkariae saattaa kertoa tänään taas uusista suosituksista, koska ilmaantuvuusluku on noussut 67,0:sta 76,1:een.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe