Rajoittaakohan vaihtosähköstä toisen puoliaallon asettamalla Sähkölaitoksen lähtöön diodin?
Pirkanmaan randemiaryhmä, ns. koronafisti, on kokoontunut lauantaina, kuten myös Treen härötilanteiden ryhmä.
– Joudumme kiristämään koronatoimia. Toimenpiteet koskevat monia elämänalueita, kertoilee sähkömies.
Koronafisti kertoo tarkemmin toimista su klo 12.
Sähkömies Lyly meinaa ruveta rajoittaan
18
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa sykkivää tasasähköä! Mulla sykkii jo housuissa.
- Anonyymi
Hyvä, kaikki kiinni ja soheltajat harvasalon saarelle aseellisen vartioinnin alaisiksi.
- Anonyymi
Koronatautiset on siirrettävä Tarjanteella Siilinkarille.
- Anonyymi
Mikä mies olet itse? Tsi miesoletettu?
- Anonyymi
Hänmieshän minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänmieshän minä.
Kuvitteellinen olento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteellinen olento.
Vain peilikuvani on kuvitteellinen. Siihen voi ampua vaikka 9 millisellä, ja silti jään henkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain peilikuvani on kuvitteellinen. Siihen voi ampua vaikka 9 millisellä, ja silti jään henkiin.
12mm voisi jo tehdä vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12mm voisi jo tehdä vahinkoa.
Rikkoo peilin, ja paksuudesta riippuen jopa kuparisen.
- Anonyymi
Taas yksi keskustelu, jossa ei ole muuta asiaa, kuin aloittajan tarve päästä purkamaan pitkästymistään.
- Anonyymi
Oletko sinä joku sähköinsinööri vai? Mielestäni diodi on hyvä keino säästää sähkössä. Kulutus putoaa huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä joku sähköinsinööri vai? Mielestäni diodi on hyvä keino säästää sähkössä. Kulutus putoaa huomattavasti.
Olen.
- Anonyymi
Eipä ollut ennen ratikkaa koronaongelmia. Selkeästi nämä liittyvät toisiinsa.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti että ajojohtimet aiheuttavat koronan kiihtymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen vahvasti että ajojohtimet aiheuttavat koronan kiihtymistä.
Korona on ihmiselle harmiton. Ilmiön aiheuttaa ilman ionisoituminen ajojohtimen ja ratikan välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona on ihmiselle harmiton. Ilmiön aiheuttaa ilman ionisoituminen ajojohtimen ja ratikan välillä.
Kipinöinnin ja valokaaren yhteydessä muodostuu hengenvaarallista otsonia, joka on edellytys elämälle maapallolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipinöinnin ja valokaaren yhteydessä muodostuu hengenvaarallista otsonia, joka on edellytys elämälle maapallolla.
Ai Tarjanne se itse. Pitihän arvata. Vielä on valtaa pahuuteen. Eikö riittänyt jo työaika.
- Anonyymi
Coronapugnus Birkariae saattaa kertoa tänään taas uusista suosituksista, koska ilmaantuvuusluku on noussut 67,0:sta 76,1:een.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait683362Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41194- 22974
Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3970Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es34725Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29663Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647