Yleensä pahan teko tulee omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.
Myös isien pahat teot kostetaan lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen asti.
Raamatussa lukee näin,uskon siihen.
Paha saa palkkansa
9
1025
Vastaukset 9
- Anonyymi
On kyllä kova rankaistus lapsille. Minä en oikein siihen usko, että lapsia viel rankaistaan.
Yleen pahat ihmiset menestyvät hyvin, kuten kokoomukselaiset, siis oikeat kokoomukselaiset.- Anonyymi
Käy silti vaika mä oon siis tosi nirso ja valo kaikelle antaa aikaa. Ei täs kummempaa kohta varmaan jäiden patoama vesistö syösyy kuin kesä tulva ja vie mukanaan menbeen talven roskat
- Anonyymi
on todettu monessa tapauksessa.
- Anonyymi
Lue raamatustasi myös ne kohdat joissa kirjoitetaan koston julistajista.
- Anonyymi
Uskon täysin raamatun sanaa ja JUmalan olemassa oloon ja hyvyyteen.
- Anonyymi
Ei siinä ole kysymyksessä mistään kostosta.
- Anonyymi
usko on tyhyjä iliman tekoja, pölöväästi
- Anonyymi
No ollaan me nytkin aikusia ei ku sä
- Anonyymi
Se on oikein,niin paljon pahuutta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993131Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt492541Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501341Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3271122- 401078
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154911Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11891Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk53704- 38675