Elämä on karkkipussi...

nam

Elämä on karkki pussi. Osa syö koko pussin heti..toiset hellii pidempään..odottaa karkkipäivää...joku ei kestä ja paukauttaa namipussin ..runttaa roskiin..joku vain nuuskii ihana tuoksu..joku nuolee hartaudella ja yksitellen..jokaisen irtokarkin erikseen..joku antaa kaverinkin maistaa ei ole nuuka...Itse jaksan odottaa omaani kauan...Mukavaa päivää kaikille makeisten rakastajille...juu..peskää hampit..

170

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli

niit on kiva rouskutella...sisältä parhaita!

• jasu

muuten hyvää ,mut sulaa nopeasti..onks ideoita..ettei tuhris kaikkee?

• maistuu

hyvälle..juu..juu

• suklaata

ja turkiksii...... Mun bestari inhoo nallekarkkeja ns. kumikarkkeja........=)

• just

lakuista tykkää kaikki.

• varo

niitä...

• man

kirpeet irtokarat.

• himo

on herkkua

• vaahdossa

pinkit vaahtokarkit..ku pötkötän sängyllä ja rakas vimppaa niitä suukkiin..niih!

• ankara opettajasi

kröhöm..sopii imageen...

• voijuku

ikäraja 18v...

• krunts

semmosii pikkasii murusii...

• kielimies

ekaks ihan mieto..sit polte leviää noo..ympäri suuta ..luulit sä muuta..

• sammakkorinssi

tosi hyvä jos hakee rinssiä netistä...

• eisanotuksisaa

kismet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

• kolli

NIITÄ NUOLEN MIELUUSTI..sisällä ON tahnaa , vissii jotain toffeen kaltasta..en oo varma.

• tuoksu

joo..oon sellanen tuoksua ja tunteita tyyppi..en halua että mun karkit loppuu koskaan hei..se on mun pussi...

• aih...

tykkään siitä jännityksestä , et lähteekö paikka hampaasta vai mikä on homman nimi..

• jaksaanetissä

Ilman muuta oon patukan perään..nimittäin marspatukan jaksaa käydä treffeillä poikien kanssa ja semmosii..ja sitten ainaki jonkinlaista patukkaa iteki.

• marme

äidin keittämä..sokerin murusia..siit pidän..

• kännit

monta niitä pitäis syödä ,että olis ihan tillin tallin..ei varmaankan monta..ainakaan tämmösen tiimalasitytön..

• mansikka

kuvittele iso mansikka uppooaa sulaan valkoiseen suklaatiin,vimppaat sen suukkiin, pyyhkäset suupielet..ahhhh..

• sisu

lasketaanko ne makeisiin..no ei ne oikein apteekin puolella kuulu ..joo sisua olla pittää..

• merimiehen ruusu

ón sit vähän ku meillä..semmonen hurja kans ku on se piippu..jo yök..ei tupakkia..oikeesti tää on lakua ei vahingoita keuhkosia...

• kauhiastisorttia..

nätit värit on on ja niiku vaihtoehtoja..ne ei värjää kieltä vaikka moni sellasta pelkää..kato vaikka..

• rusina vaan

no ne mis on sitä..rommirusina hommelia..niit palasia..siin on sit vitamiinit sokeri ihan kaikki niiku samassa..äitiki tykkää ku niitä rusinoita...

• ABC

ABC kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen..tai iso musta kissa istu ikkunalaudalla ja bingo oli sen nimi..tulee toi aina mieleen ku niitä mässyttää...

• inhoon valitsemista

joo ei tartte pähkäillä ja kaveritklin ilahtuu..

• penni

mun lapsuudessa pennillä sai vaikka mitä ja isin lapsuudessa..nyt ei saa joo ei enempää tästä jos stasi valvoo..

• neliö

fudge on sellanen neliö..yleensä sen huomaa..mokan värisiä..voipi haukata..älä kokonaista ettei happi lopu.voi puolittaa myös

• makustelija

Siis ihan kaikki mis on banskun maku..juu en voi vastustaa..Pikku vinkki treffirakastavaisille...

• no näin

väri on kiva punavalkonen..maku on kiva..jo hinta on kiva..joo helvat.. kivaa noin niinku kaiken kaikkiiaan..

• venyyyy
        no näin kirjoitti:

väri on kiva punavalkonen..maku on kiva..jo hinta on kiva..joo helvat.. kivaa noin niinku kaiken kaikkiiaan..

ne täytyy kaiva hampeista irti tai sit vaan imuttaa hurjasti..joo on jännää niiku tietokoneella kekkuminen..

• Heidi Hopea
        venyyyy kirjoitti:

ne täytyy kaiva hampeista irti tai sit vaan imuttaa hurjasti..joo on jännää niiku tietokoneella kekkuminen..

Silloin joskus "ennen vanhaan" hopeatoffeeta myytiin patukkana. Sama hyvä maku säilynyt vuosikymmenet vaikka muoto muuttunut.
        NAM!

• pussailija

joo jos tyttökaveri naputtaa kokoajan vimppaa sille laatikko niitä..voit katsoa jalöista rauhassa..eihän sitä koskaan tiedä jos sua sitten PUSSAA MÄISKÄYTTÄÄ ja katsoo simmuihin..

• hörhö

ei se oo karaa..mut se on pinkki tahmee..sokrua..joo lintsil oon syöny..en laita pussiin ku ne muut karkit sit sotkeentuu..kauniit värit ja kaiki..ai hylätty nyt näytän sulle kuuluisan pandailmeeni joo rinkulat ja kaikki..ai saan pitää karkkina..lasketaan..huh..heu kiitti joo en ala parkua..mä syön tän ,nam..

• hyvinvointi

juu..tässä pussissa on niitäkin..voi olla iloisella mielellä..karjalanmummuku voi syödä ja mä ja sä kyl kuule moni ilahtuu ku meitäki on muistettu..

• lastenvahti

juu ku vilauttaa pikkuhoidokeille..ni joku täräyttää voltin ja tulee paljon niinku kavereita..ja hurjan hyvä mieli..juu..

• värikylläisyys
        lastenvahti kirjoitti:

juu ku vilauttaa pikkuhoidokeille..ni joku täräyttää voltin ja tulee paljon niinku kavereita..ja hurjan hyvä mieli..juu..

niitä voi venyttää niist tulee silo littanoita ja hauskan näkösiä..tai jos siitä jellystä pitää ni sillee vetää..tai pokkana imeskelee..mut EI saa nauraa ettei jää kurkkuun...

• eirajoja

no joo..mulle on aina ollu vaikeaa toi päättäminen..syöt kuule omasi rauhassa..mä jemmaan mun pussin tyynyn alle ja sit yöllä ku uni ei tuu SIMMUIHIN kaivan sen pussin esiin siis rapistelen ihan vaan piruuttaan ja spädäm syön jokaikisen namin!

• imeskelijä

just pyörittäminen..joo en oo sellanen jutunpyörittäjä..enkä hiirenpyörittäjä vaan pastellin pyörittäjä..ai kuis? no pistät pastillin suukkiin ja sit sillee kielel siirtelet..täysin sallittua..hitaasti..samalla voi funtsii elämää ja semmosii..siis jos tahtoo..ei oo pakko..kokeile..

• rullalle

No niitä saa Porvoosta siit ruottalaisesta namutehtaasta..en mainosta..Kerron miten: pyörität ekaks vaikka pöytää vasten sillee palloks..voi pistää linttaa sellaseks pyöreeks levyks kanssa..sit vaa nautit joo ei ,oo väkeviä..kiva kerman maku..

• herkku

joo..en koskaan puhu politiikkaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia..joo Ruottisakin on silleen..Mut kyl ne on hyviä. Kerran yks pussi levis leffan lattialle..kivat värit , suklaata ja mikä parasta..niit on paljon..

• sen olla pitää

siis tumma maitosuklaa

• kuoruttelija

kaikki namuset ,,jotka voi kuorruttaa..siis ihan kaikki..hetkinen EI SE mitä 99% AJATTELEE. VAAN NAMUSET. mitä voi ostaa vaikka joltain kipsalta ..huom.ei kiska vaan kipsa..varmuudeks jos stasi kurkkaa karkkipussiin..ollaan niiku varauduttu on semmonen plaani. joo eiku kuoruttelemaan..vesihaudetta jos käyttää varo ettei simmuihin..käsille roisku..

• nappiSIMMUT

Ehdottomasti..hieno rasia..hieno ..muoto..maku..kaikki natsaa.. ne vaan ON hyviä..TULEE LAPSUU MIELEEN..

• ällötys

joo..just se ristiriitasuus viehättää..tulee kylmät väreet..sit toisaalta ..no makunsa kullakin...

• hrrrrrrrr

ei kaivanne selityksiä...

• tuoksuuuu

kahvi..vaik murusia..antaa hienon..sofistikoituneen saundin namiin...............................................................................................................................................

• kevyt

ei oo pahoja..otan kahdeksannen...

• eirivo

hei oikeesti hyviä ..joo saa karkkipussista yms.

• mitämieltä

toiset tykkää..toiset ei.. mitä mieltä..noo koskaan ei voi miellyttää kaikkia..

• mäiskismäiskis

saa mun varpaat kipristelemään...

• tryffe

nam..namm

• sallittua

no..olkoon menneeksi..kai ne on namia..

• yllättäjä

rakastan ihan kaikkia yllätyksiä siks van..

• yesyes

lapsena syötiin..kauniit käärepaperit myös...

• yesyes

ne on sairaan hyviä..pehmosia..

• jaksaa

kijotella näitä..

• askii

on ku 70-luvulta..mut pastilleissa on potkua..

• poksauttaja

tos niin paljo syöty jo karkkia..et välil purkka..ihan vaan muistaessa

• mars

siin on vähän niiku kaikkiin hetkiin ...tällee yölläki..mielummin istun täs koneel ku esim. treffeillä mis seura on puisevaa tai muuten huonoa..

• panda

rinkulat..joo se on mun sanonta alunperin nilkeille tiedoksi PANDARINKULAT!

• merkki

hyviä..hiukan liian isoja..jos lapsia..varo..ettei jää kurkkuun..esim.ei saa kutittaa tasi naurattaa ku niitä syö..

• bbb

siin on sitä kookosta..tulee aina etelänmatkat mieleen...

• pikkasen

ei paljon ihan vähäsen..on tarkka tossa

• tosipyöree

tosi vaikeita kuvailla..kantsuu syödä imuttamalla..älyttömän vaikea halkasta kahtia..joo... kaikille omat

• esim

No..joo..esi..sitruuna , mansikka , salmiakkki tai suklaatäyte ,minttu myös..yesyes

• ne on hyviä

sillee aika hienostuneita..tuliaisiks..tädille..rakkaalle..turhan paljon niiku yksittäispakattuja..luonnon kuormitus ja semmosta muuten yesyes.

• seonsiinä

ei siis seksipommi..vaan salmiakkipomi..joo kyl ne erottaa toisistaan..

• kaikkikäy

joo sitkeät irtokarkit..hyvä jos vähän kirpeä jälkimaku..semmonen bitter sweet..joo niiku siinä laulussa..se on hyvä..kokeile näitä yhtäaikaa..hauskempaa ku treffeillä...

• mieluiten

maksi tai jos kaverille pitää antaa mittaan viivottimella puoliksi..jo lapsena tein näin..

• ilmava

joo kompakti pallo..sisällä crispiä..narisee kivasti hampaissa..

• gangesteri

suklaa on ku italian mafian suklaa..sellanen jänskä..omalla tavallaan..

• isopussi

nii..ei tartte riidellä kaverin kanssa..sille voi antaa yhden..okei kaksi palaa..tai onks pakko?

• just ne

must se kirstupussi on hieno..tulee mieleen merirosvot..15 miestä arkulla vainaa hiihoo ja rommiapullo.. spädäm..on ne karkit hyvii tommosiin fiilistelyihin...

• maapähkinäfriikki

no..jos on allerginen tai ei välitä pähkinöistä..kaivaa pähkinät veks ja antaa ne kurreille juujuu..joku ainaki ilahtuu.. kurre tarkoittaa oravaa jos oot esim. kivierämaassa kasvanut...

• joooooooooooo

siin on hieno sheippi..niiku pyramidi aavikolla..heti tulee seikkailijan olo..hiekkaerämaa..neitopulas..stasi..ups ei täs..ku tietenkin aavikon sankari joka tarjoo tobleronea tytsälle ja sit ne katsoo toisiaan SIMMUIHIN...voi juku..taidan syödä tään yksin ja vähän fiilistellä..

• pääsiäiskäsi

ei kauhian kummonen..mut sopii kevääseen..mentaliteettia löytyy yesyes...

• minttutoffee

semmoses peltiaskissa..iloset ajat Englannissa ..onks siitä jo niin kauan..taidan tänä kesänä mennä..biisi..she had a boifrend..who looked like a girlfriend..siinä pähkäillessä koko peltipurkki menee ihan kevyesti..ei vai noo..

• haaskatar

Ajatella..en tajunnukkaan että mun pussi on ku sampo siinä Kalevalassa tai pandoran lipas jummi jammi nää ei lopu millään vaikka parhaani teen..ai mun oma suosikki noista..no..ihan kaikkea ei viitsi jakaa ku sen oikean miehen kanssa..jos se vaikka huomenna löytyis tohon viekkuun..muten jatkan tätä nami listaa..on niinku pientä rajaa..et millanen sen oikean olla pitää..joo pese hampaat hyvin ettei tuu ilkeä hammaspeikko viekkuun ja ala bilettää sun purukalustollas..ei olis yhtään kivaa..

• dietillä

joopa joo niitä on valitettavan paljon..vaikka tajuan kyllä että näitten kanssa täytyy olla aika huolellinen..monta syö..sit juoksee puntarille..hiisi jos otan vyön pois houista sit voin taas syödä kaksi..yleensä pikkasen luupaavat enemmän ku antavat..no life is hard..

• niiskuttaja

Semmosia hyviä kun niissä on ne hahmot..oon semmonen niiskuneiti ja mullakin ON AIDOT HELMET ..jatkan kirjottelua ku se halvatin muumipeikko ei tullu viekkuun taaskaan.. no joo näis tykkää lapset ja vähän vanhemmatkin..kukapa ei tykkäis muumeista..niissä masu on ihan myönteinen asia..muutenkin toi iänikuinen painon vaahtaaminen on ankea juttu..kyl muumitkin saa rantsulle tulla...

• ihania

Alunperin nää on Belgiasta..kauniita ..ihania simpukan..merihevosen..kotilon muotoja..ku haukkaa..sisällä pehmyt ..semmonen nugaa suklaa täyte..näitä tarjoisin semmoselle spesiaalille..niinku vaik miehelle..niinku ton rakkauden merkiksi...välillä syön koko rasian yksin..ihan vaan piruuttani..ne on ihania..

• raikas
        ihania kirjoitti:

Alunperin nää on Belgiasta..kauniita ..ihania simpukan..merihevosen..kotilon muotoja..ku haukkaa..sisällä pehmyt ..semmonen nugaa suklaa täyte..näitä tarjoisin semmoselle spesiaalille..niinku vaik miehelle..niinku ton rakkauden merkiksi...välillä syön koko rasian yksin..ihan vaan piruuttani..ne on ihania..

Mainitsen nämä kun niistä on nin moneksi. Esim. antaa semmosta varmuutta..jos tarttee esiintyä ulkopuolella tietokoneen..tai vaikka treffeillä..jos ne menis silleen hyvin..sais vaik pusun..en nyt tarkota semmosta..että ota kaveria korvista kiinni ja spädäm..vaan ekan söpön treffipusun..sit jos on mporukois..voi vetästä pisteet kotiin ja tarjota toisille..useimmat pitää raikkaasta hengityksrestä pohjimmiltaan..

• ohuet
        raikas kirjoitti:

Mainitsen nämä kun niistä on nin moneksi. Esim. antaa semmosta varmuutta..jos tarttee esiintyä ulkopuolella tietokoneen..tai vaikka treffeillä..jos ne menis silleen hyvin..sais vaik pusun..en nyt tarkota semmosta..että ota kaveria korvista kiinni ja spädäm..vaan ekan söpön treffipusun..sit jos on mporukois..voi vetästä pisteet kotiin ja tarjota toisille..useimmat pitää raikkaasta hengityksrestä pohjimmiltaan..

NO..nää on semmosia pyöreitä ja samassa lokerossa on joku 15 kpl päällekkäin..just se paperin ohut jos keskeltä sormella vähän koskee..jakautuu usein sektoreihin..tarjoon näitä aina jollekin..kultuurin ystävälle esim..teatteri-illan jälkeen..sopii muuten teen kyytipojaksi hienosti.Nää syödään aika hitaasti jos on kiire päivä ei semmosiin tunnelmiin...

• vahva
        ohuet kirjoitti:

NO..nää on semmosia pyöreitä ja samassa lokerossa on joku 15 kpl päällekkäin..just se paperin ohut jos keskeltä sormella vähän koskee..jakautuu usein sektoreihin..tarjoon näitä aina jollekin..kultuurin ystävälle esim..teatteri-illan jälkeen..sopii muuten teen kyytipojaksi hienosti.Nää syödään aika hitaasti jos on kiire päivä ei semmosiin tunnelmiin...

jos ne on niitä alkuperäsiä..niin pieni varotuksen sana.. se pölisevä suklaapinta on vanheuten kaakaota..joo et voi alkaa yskittää jos nauraa..eli keskittyy kun nautiskelee..aika rasvasia kun sisältää voita ja kermaa mut hieno saundi esim. todella vahvan kahvin kanssa..enemmän aikuisten makuun..se kaakao pikkasen tuhrii käsiä ,,joten kosteuspyyhkeestä saa pisteet..jo vaatteisiin ei pyyhitä käsiä..eikä pöytäliinaan..

• Itävalta
        vahva kirjoitti:

jos ne on niitä alkuperäsiä..niin pieni varotuksen sana.. se pölisevä suklaapinta on vanheuten kaakaota..joo et voi alkaa yskittää jos nauraa..eli keskittyy kun nautiskelee..aika rasvasia kun sisältää voita ja kermaa mut hieno saundi esim. todella vahvan kahvin kanssa..enemmän aikuisten makuun..se kaakao pikkasen tuhrii käsiä ,,joten kosteuspyyhkeestä saa pisteet..jo vaatteisiin ei pyyhitä käsiä..eikä pöytäliinaan..

Näis kannattaa olla tarkkana..nimittäin oikeissa on hopeinen käärepaperi .ne tehdään käsityönä..Itävallassa..SALSBURG on sen kaupungin nimi..joo Mozartin kotikaupunki. Maailmalla liikkuu sitten ne toiset jotka löytyy ainakin hesan herkkukaupoista. Punakulta paperi ja Mozartin nassu keskellä.. Suklaapallo ja sisällä marsipaania.. Itse syön näitä aina kun kaipaan pientä jännitystä elämään..oon allerginen marsipaanille...

• wien

Askin kehtaa antaa vaikka kummitädille .esim.jos kutsuu kylään..on aika esteettisen näköisiä..aina kun katson sitä pari ..joka siinä kevyesti tanssiin tietty Wiiniläisin sävelmin ..imeskelen yhden sellasen nampan hyvin mhitaasti ja kuuntelen klassista..sit silitän sen paperin rypyttömäksi..joo jos laittais sen käärepaperin vaikka lompsaan..ja esittelis ylpeenä juu juu tässä olen just Itävallassa mieheni kanssa..kukaan ei varmaan väittäis toisin..joo hyviä on....

• hedelmä

No..niissä on se hedelmän miten sitä nyt kuvailis no pääryynän oikea maku..varmaan jotain ikävää esanssia ..väriä EEEE tä käytetty..mutta yllättävän hyvin maistuu ja onhan ne vihreitä jos ei sitten muuta..Yks juttu kuitenkin..kyllä kieli on sitten vihreä oon katsonut peilistä..

• ruottalainen
        hedelmä kirjoitti:

No..niissä on se hedelmän miten sitä nyt kuvailis no pääryynän oikea maku..varmaan jotain ikävää esanssia ..väriä EEEE tä käytetty..mutta yllättävän hyvin maistuu ja onhan ne vihreitä jos ei sitten muuta..Yks juttu kuitenkin..kyllä kieli on sitten vihreä oon katsonut peilistä..

Kyllä ne tossa meren yli ku mennään osaa tehdä jotain ihan hyvääkin niinku just toi suklaaa..no se minttukrokanttiversio on musta parempi ku ihan se perus..sen koostumusta on jotenkin muutettu ..vissiin enemmän sokeria ku aikaisemmin..levy on aika riittoisa..vaikka jollekin vaellukselle..sit semmosta perus namia..ei esitä mitään..

• riisi
        hedelmä kirjoitti:

JOO.. TÄÄ ON SIELTÄ Porvoosta taas..mä en tajua kuinka ne riisit on saatu säilyttämään muotonsa..muutenkin jotenkin antaa energiaa silleen tasasesti. palat vois olla pikkasen pienempiä..sottaa jos katkasee keskeltä..mut hyviä on..jollain messuilla näitä myös on kaupan..

• kuntoilijatar
        hedelmä kirjoitti:

Nää on aika ovelia kun ne on niinku semmosia kuntoilijan namusia.. Ikään kuin tekis jonkun hyvän työn kun syö pari patukkaa..on silleen tavallisten karkin mässyttäjien yläpuoleella.. no joo esim jos sotkee polkupyörällä hurjaa vauhtia ei tasan ole vikana maalissa...Se mysli on kyllä hyvä..ylensä mukana on myös marjoja tai jotain hedelmä biittejä.. Mutta ei tää aamun Eloveena hetkeä hakkaa..ettei eletä missään harhaluuloissa...

• kotonatehdyt

Jouluun sopii tosi hyvin..esim kerää mökillä marjoja kesällä..heittää pakkaseen ja sit tomusokeria päälle..huom pitää eka sulattaa ja kuivata..ei tomusokeri muuten siinä pysy..voi myös kuorruttaa kinuskilla. Se makeus ja kirpeys niinku sekottuu silleen..aika erikoisesti..suositan..

• täti

No nää on vähän semmonen salanen ase..otetaan vaikka kuinka hapan täti..kuule tarjoat tämmösen..ei ole kauan hapan..hiukan oon yllättynyt ..että jotkut vanhemmat miehetkin on näisen perään..no antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

• pussi

ei oo mainos..mut tää sopii semmoselle ..jonka kauhian vaikea valita..mistä tykkää..mulle jää aina samat jäljelle.. kaikki aika kovia et imuttamalla..älä purase--voi hampi lohjeta.. tuttuja lapsuudesta monille..aika paljon väriaineita..no kukapa meistä olisi täydellinen..

• rullaatirullaati

En millään malttais yksitellen syödä..semmonen on aika kiva leikki..et pidät suuta auki ja kaveri heittää kopin sun suukkiin..kehittää koordinaatiokykyä kummasti. Must ne minttu täytteiset on parempia kun ne toffeetäytteiset..vaikka en mä niillekään ei sano.

• nöfnöfnöf
        rullaatirullaati kirjoitti:

En millään malttais yksitellen syödä..semmonen on aika kiva leikki..et pidät suuta auki ja kaveri heittää kopin sun suukkiin..kehittää koordinaatiokykyä kummasti. Must ne minttu täytteiset on parempia kun ne toffeetäytteiset..vaikka en mä niillekään ei sano.

niin onhan se pikkasen tuhmaa ku siitä leikkaa viipaleita..mutta sehän oon vaan possu leikisti ..ni ei tartte kenenkään eläinten ystävänkään pelästyä..ruottin sukulaiset lähettää aina jouluksi..siis joka joulu..ne on saanu päähänsä et se on mun suosikki nami..no annetaan ihmisten pitää illuusionsa..ei pahalla..ainaku siitä leikkaa viipaleen ..pikkasen hymyilyttää..thats life!

• irtis

no ku on tua koira täytyy tunnustaa..et välillä nää maistuu..no koiralle keksiä..ei mitään tämmösiä. Joo imeskele..niin muoto muuttuu sit.ketakaikkiian hyviä!

• väriä kehiin

Vähän oon ihmetelly ku monet ei tykkää..Musta ne on ihan hyviä ei siinä mitään.. kauheesti eri valmistajia..joten taso vaihtelee pirukseen..kokeile semmoset kolmen eri valmistajan saa tota tuntumaa..et missä on se sun saundi..

• pikkasen
        väriä kehiin kirjoitti:

Vähän oon ihmetelly ku monet ei tykkää..Musta ne on ihan hyviä ei siinä mitään.. kauheesti eri valmistajia..joten taso vaihtelee pirukseen..kokeile semmoset kolmen eri valmistajan saa tota tuntumaa..et missä on se sun saundi..

aika pieni pakkaus..joo esim jos on sisko nin ala sitä siten puolittelee..ei kerrota tästä kauhean monella nin saa yksin syödä sillee ilkeesti.

• marianne
        väriä kehiin kirjoitti:

no ilman muuta ku sopii tohon nimeen..sitä en tajua ku ennen oli ne mikot jois oli sininen kääre ..mihin katosivat..en ole löytänyt ku näitä. Minttukuori aika raikas..sitku imeskelly sisällä se perussuklaa aika hyviä..niis mikois on toffee täyte..ei hullumpi sekään..

• pinkkiä olla pittää

jos tässä jotain väriä pitäis tunnustaa ei politiikkaa vaan väriä niin mitä vanhemmaks tuun ni pinkkiä olla pitää..oon kerran tehny näistä semmosen helminauhan ku tuli yllätysmeno.. hyvin toimi ei siinä mitään...joo imeskele esim.nakkaa suuhun pari kerrallaan aika pieniä ovat..

• friikki

se aitous.ei väriaineita..ei eeeee hommaa. pikkasen sokrua..hyviä jos meinaan on lakujen ystävä..itse olen..malli on enemmän sellanen kömpelö aika symppaattinen...näkee ettei ole mitään tusinatavaraa..juu eikä sitten vedetä sitä pandarinkula ilmettä ku ei ole mitään syytä..nää on kertakaikkiaan hyviä..

• saippuaa

hyvä täyte..joo ei se saippua..vaan suklaa..

• meistäonmoneks

ei tavallaan kuulu karkkeihin,,meinaan vaan jos stasin pojat on taas kulmilla..äkkiä suukkiin ja kauluspystyyn niin saa taas energiaa varjostuspuuhiin..no sopii älyttömän hyvin jos meinaa tehdä kotitekoisen suklaakakun..mulla ei kyllä edes tämä säily kun kiipeen yläkaapille..mutta se on hyvää jumppaa se kiipeily..ylös-alas..semmonen pitkämies olis kyllä hyvä niin ei tarttis koko ajan kiipeillä...

• bansku

on hyviä..energiaa..nipommatkin yleensä hyväksyy nää..no vähän siinä rajalla..mut laitetaan makeisiin niin ei ketään sorsita tässä pussissa..

• juhlija

niin jos esim. ryntää kylään ja ei ole kutsutte nin eiku tämmönen SIMMUJEN eteen niin luulis..että kahvit keittää..joo jos se rasia menee kaappiin ja sanoo pokkana kitos..ei kantsu ehkä mennä enää sinne kylään..hei avatun rasian antamisesta ei saa kauhean hyviä pisteitä ellei sitten ovelana vaan totea..että vaan maistoi ettei ne oo pilalla tai semmosta...

• japaniin

Joku aamu vaan kimono päälle..keität teet ja vimppaat kullalles boksin näitä..kuule ei marmata sukista lattialla eikä imurointivuoroista..no joo jos ei sitä kultaa just nyt ole vaan vähän myöhemmin..voi itteelleen viritellä semmosen japanilaisen aika seesteisen tunnelman funtssii elämää ja nauttii näitä hitaasti..sunnuntaisin aika sopivia..ne pikkumurut kielellä meinas unohtua..jännän hentosia...

• niinniin
        japaniin kirjoitti:

Joku aamu vaan kimono päälle..keität teet ja vimppaat kullalles boksin näitä..kuule ei marmata sukista lattialla eikä imurointivuoroista..no joo jos ei sitä kultaa just nyt ole vaan vähän myöhemmin..voi itteelleen viritellä semmosen japanilaisen aika seesteisen tunnelman funtssii elämää ja nauttii näitä hitaasti..sunnuntaisin aika sopivia..ne pikkumurut kielellä meinas unohtua..jännän hentosia...

jos tykkää kahvista..tykkää tästä as simle as that...

• himo

pakko saada nuita aina väliin..ei sille voi mitään..hurjan hedelmäisiä jos lappaa kourallisen suukkiin niin suunnilleen tukka nousee pystyyn..jännä vaikutus ketakaikkiian.joo..aika paljon väriä siis keinomeininki..ei hyvä.

• kettuilija

sopii tohon imageen hurjan hyvin..joo on sokeria..on tunnelmaa..joo niitä on ollu jo meikäläisen lapsuudessa..siellä kauppa-autolla pussi keikku nenän edessä lähellä kassaa..semmosen ku mutsi osti niin suu oli messingillä..niin sillon ei ollu niin paljon sortteja ku nykyisin on..

• aikakivaa

siin on se valkonen onks se nikus nugaatia välis sit yleensä punanen semmonen marmeladi hommeli ja suklaakuori..tykkään..saaks niitä vielä..toivottavasti.

• ladyyyyy
        aikakivaa kirjoitti:

siin on se valkonen onks se nikus nugaatia välis sit yleensä punanen semmonen marmeladi hommeli ja suklaakuori..tykkään..saaks niitä vielä..toivottavasti.

Tää on semmosile hienostuneille meinaan jos on pikkasen luksuksen perän..hyvä saundi joo voita jsa kermaa..aika samettinen..onneks vaan 5 palaa ku en kykene hillitsemään itseäni..tässäkään..

• sheikkifeikki
        ladyyyyy kirjoitti:

Tää on semmosile hienostuneille meinaan jos on pikkasen luksuksen perän..hyvä saundi joo voita jsa kermaa..aika samettinen..onneks vaan 5 palaa ku en kykene hillitsemään itseäni..tässäkään..

No aavikon namista on kyse..täs on semmonen neito joutunut aavikolle ja on hurja hiekkamyrsky ja systeemit siis sitä hiekkaa on suut ja silmät täynnä.. no sit just sopivasti tulee tää omarmies..tarjoo neidollekin ja ne katsoo nätisti toisiaan simmuihin..kermassa pyöritetty ja aika sokerisia..mutta hyviä onon..

• sienestäjä
        sheikkifeikki kirjoitti:

No aavikon namista on kyse..täs on semmonen neito joutunut aavikolle ja on hurja hiekkamyrsky ja systeemit siis sitä hiekkaa on suut ja silmät täynnä.. no sit just sopivasti tulee tää omarmies..tarjoo neidollekin ja ne katsoo nätisti toisiaan simmuihin..kermassa pyöritetty ja aika sokerisia..mutta hyviä onon..

jee..ne vaan on pahuksen hyviä..

• pariisi

hih..hih.. ei ole se paikka Pariisissa..vaan älyttömän hyvä suklaati..semmonen kansainvälinen..

• lämäri

no joo..just hyviä jos on vaikka matsii katsomassa..eikä viitti kokoajan kiljua toisen korvaan.. aoka vahva maku..salmiakkiin päin..kääre vähän ku 70-luvulta...

• heppafriikki

tummia ja vaaleita löytyypi... sopii myös kaupunkiratsastajille...pehmeä täyte....

• irtari

toiset tykkää..toiset ei..kaikkia ei voi koskaan miellyttää....

• köyhää

jos ei pääse..etelään auttanee ensihätään...

• nuolija

nää on hyviä..kaikki maut on mansikka..suklaa..sitruuna..appelsiini..kola..yllättävän pitkään kestää..esim lue hyvää kirjaa samalla..täydellinen nautinto.

• puhinaa

Yess.. nää sopii hienosti perheen pienemmillekin..vaikka lauantai pussin tilalle..tulee vaihtelua tohon arkiseen aherrukseen..Paljon kivoja värejä..aika symmetrisiä..

• miksi?

Näppärä muovirasia..mökille tai vaikka auto-matkalle..jos on nuuka voi säilyttää vaikka voileipiä tai kakkua..hyvä kombinaatio kertakaikkiaan..sopii hyvin erityylisille makeisten ystäville.

• kissssssssssssssss

siinä' on niinku kissa ja suklaa..pikkasen keksimäinen koostumus..rapsahtaa kivasti kun murtaa palasen..riittoisa..maitosuklaatia on on..

• hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

vanha kunnon ja semmosii..selvitttää myös kurkun.

• käck

muistuuku mieleen niitä saa vielä..että on niikus jotain pysyvää tässä muuttuvassa maailmassa..musta ..toffeen kaltanen..sit kuiteski ihan muuta..vaatii maistelua...joo värjää kielen..

• jugurttinamia

jugurttinamia..älyttömän hyviä..imeskelyn jälkeen mojova hedelmäyllätys..nam!

• mäoonniinpop

kiva salmiakin viipyilevä maku..kaikenkaikkiaan tikkari josta monet tykkää..

• lukutoukkkis
        mäoonniinpop kirjoitti:

kiva salmiakin viipyilevä maku..kaikenkaikkiaan tikkari josta monet tykkää..

kiva väritys..hitaasti syötävä..yllättävä sisus.

• pääkallomies

no.. näyttää merirosvon kallolta..aika hurjan näkösiä..älä syö kovin myöhään jos oot yksin kotona...

• mnnnnnnnnnnnnnnnn

pirteä marjanmaku..tulee kesäiset marjareissut mieleen...suositan....mnnnnnnnnnnnnnn

• mittaaja

hyvä idis jos kavereita tulee.. syö kerralla enemmän..riittoisa..hassu nimi metrilaku..

• ekstraaja

paikkaa kinkkisiä tilanteita...raikas pastilli kertakaikkiaan!

• nallukka

pehmyt vaahtotäyte..suklaakuorrutus..ne näyttää ihan no sulosilta nalleilta...

• sitkis

maistuu aidolle kokikselle..kiva venytellä pikkusormin jos tarttee keskittyä johonkin mahottoman tärkeeseen..

• aarre

on meillä aarre verraton..mistähän toikin tuli mielehen..joka tapauksessa hyvä tikkari yleensä toffee tai suklaa tikku ei nukkaa suussa..

• munherkku

todella tykkään..ripsakka maku..jännä kova sisältä se krokantti ja päällä suklaahuntu..tämän suunnittelija on kyllä nerokas..varo kuitenkin jos haukkaat hampaitas..löytyy muös irtokarkkeina esim laivalta..

• tvistinaru

niin 50-luvun saundit , veivaaminen..aku ja iines..sit nää namit..kääre kiemuralle lopuks..toimii hyvin..aika harvoissa paikoissa saatavilla.

• pastillit

upea kuuma juoma jos pikkasen flunssaa..kuumaan veteen sekotetaan näitä..juodaan heti..olo helpottuu..kiva myös imeskellä..jotenkin näitä on aina ollut..

• haaskatar

noniin todella hyvä harjaus..ettei mee hampit ihan mäiskäks..on tossa sen verran irroteltu...meinaan makeisten kanssa.. mistä karkeista ne miehet tykkää..lähen miettimään tota...

• passanger

kiva lakritsi sisus..valkoisia,liiloja,keltaisia..mielummin näitä kuin nappeja..ei mee pää sekasin ja semmosii..

• kumipohjalliset

ilosen näköinen namunen.. ei siinä mitään..tulee kevät juoksut mieleen..pikkasen liikaa väriä..venyy hyvin jos sellasesta tykkää...

• hiihoi
        kumipohjalliset kirjoitti:

ilosen näköinen namunen.. ei siinä mitään..tulee kevät juoksut mieleen..pikkasen liikaa väriä..venyy hyvin jos sellasesta tykkää...

voi hyvin puolittaa..kiva röpelö pinta..kiinteä suklaa sisus..maistuu rommille..pikku drinksun kanssa?

• terveys
        hiihoi kirjoitti:

voi hyvin puolittaa..kiva röpelö pinta..kiinteä suklaa sisus..maistuu rommille..pikku drinksun kanssa?

jaa aa..mitä sanois..no saa apteekista..huuhaa

• Kermavaahto kuorrutus!

Nam!Eikä edes lihota(varsinkaan jos jättää kerma kuorrutuksen pois!

• haaskatar

mun karkkipussi meni nyt pöytälaatikkoon. toi edellisen kirjoittaja ei ole varmaan koskaan saanut namia oikeesti.. syö noi edelliset ehkä piristyt. t. Haaskatar

• spesiaali

unelman hyviä..näitä on valkosuklaalla ja tummalla suklaalla. Jos viettää mukavaa iltaa sellaisen kanssa josta todella pitää. Sopivat tunnelmaan..kauniita..sydän..niin rakkaus on voimavara..aikuisten makuun..häivähdys paratiisia?

• neito

ei niitä oikein raaski syödä kun ne on niin kauniita...hienostunut eri hedelmiä..painokuva on kaunis..tulee iloiseksi..

• grrrrr

löytyy kahta versiota..pienemmät pehmeitä.toisetvähän kovempia..aika voimakas salmiakin maku..pahvirasia tai pussi..erikoista ,että nimi on sama..

• pitkälle

pitkä , ohut , hienostunut,peltipurkissa,

• muotohon

sellanen ystävällinen pyöreä muoto..kiva sokeri huurre..

• venetsiaan

jotenkin semmonen italialainen tunnelma..voimakas maku...tulee romanttinen soutrlu siellä siltojen alla mieleen...

• vihriä

pikuinen pallo kiva pyöritellä suussa...kokeile kuka saa pisimmälle..neppis tyyliin..riittoisa pussi

• utuinen

siis ihan mielöttömän keveitä..oikeastaan ei ehdi tehdä mitään..siis sulaa suuhun hyvin pehmeitä aiai..elämän sietämätön keveys..joo se Kunderan kirja sopii näitten kanssa yhteen...

• haaskatar

syödään taas namipäivänä..pesehän hampit hyvin.

• kilisee

no joo outo nimi ..mutta maku ei petä..joo oo salmiakkia ehtaa kamaa..ei oo feikkii..

• peikois

jos haluua olla ihan friikki..kattelee sen röllikuvan samalla..sisällä kiva yllätys..noo en kerro kuka sit enää yllätys..

• fellini

niin.. mieleen tulee ne elokuvat..mutta..mutta pikkase täytyy pinnistellä..semmonen takapotku puuttuu täysin..

• TÄSTÄ INNOSTUN

Tässä on kivaa se muovinen teline..ne namit on siinä päälekkäin..sit vaan klikkaat ja se hahmo avaa suukin..itse pastillit ei kovin kummosia..pirtein on vissin toi appelsiini maku..

• pitkä ja hankala nimi

kauheesti tekstii mihin kaikkeen "auttaa" no joo makunsa kullakin..vai ,että zip..

• pikkupojille

Tonne maakuntaan pientä vinkkiä...juu Vaasaan näissä on myös toyota ..bemukka..mersu..lada..kuplafolkkari jne. lakritsin ja salmiakin aika erikoinen yhdistelmä ,no koskaan ei voi miellyttää kaikkia...

• suklaata

Vähän hämmentää noi smurfin siniset kääreet..pikkasen ristiriidassa itse tuotteen kanssa..jaa vaikea määritellä kelle näitä nyt sitten lykkäis..ehkä työkaverille?

• aivannnn

jos on sellanen vanhanaikanen koti .uskonto.isänmaa tyyppi ei näitä sitten ymmärrä. Meinaan ,että nää on aina ollu turvallisesti vihreitä..Huokaus..kaikki ympärillä muuttuu..pohjakosketus suuntamme näyttää.. siit laulusta , no marmeladia kummiskin.

• pyramidi

Rouskutellessa tulee taas ihan kauhia matkakuume...reissuun pitäis päästä ,no nää on sellanen köyhän naisen matkavinkki..sirottellee hiekkaa lattialle ja laittaa lukulampun aika lähelle kasvoja nin tunnelm on valmis joo napostellee namuja samalla.

• kivanimi

täl kisul on kynnet sisällä..ei tartte yhtään näitä jännittää siis syödessä..eikä haittaa vaikkei itsellä ole kissaa nää jää.

• vahvoja

siis näissä jengi jakautuu tasan kahtia kyllä ja ei jengit..allergisen katsuu miettiä ensn , ellei sitten halua sitä kuuluisaa jännitystä elämäänsä. Jos tykkää aniksen mausta..nää hajoo jännästi suussa..

• suklaaosastoa

toffee suklaatia kerroksittain ,haukatessa jättää kivan toffee vanan..niiku jälkeensä..aika keksimäinen..miksei kiireisen välipala. Tuolla Englannissa lapset vetä näitä kouluvälipalana..onneks meillä saa verilettuja tai muuta ravitsevaa joooooooooo.

• Haaskatar

Samat kuviot turvallisesti pese hampaat , tsekkaa kieli ja käytä hammaslankaa ..pikku yllätysmomentti hammaspeikoille kun ne kuitenkin vaanii sua jossain..takahampaiden pehmeässä ientaskussa.. joo semmosia..

• Anonyymi

Elämä on kuin karkkipussi, en vaan tykkää niistä mustista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe