"minä jag itse" narsistinen toimenkuva

Anonyymi

Ex-vastuunkantaja ja raamatunopettaja kertoo toimenkuvastaan.
- "Koko päivä menee aina piruntorjunnassa."

Sairasta! Ilmeisesti varhaiseläkkeellä kymmeniä vuosia.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mutta jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos?"

      • Anonyymi

        Me kristityt ajamme niitä ulos opeilla, teorioilla ja lihaksilla.


    • Anonyymi

      Nämä tällaiset ovat jonkun "adventistin" juttuja.
      Kiusaa minua, kun en ole alamaisena.

    • Unohdin kirjautua; Tässä kirjattuna;

      Nämä tällaiset ovat jonkun "adventistin" juttuja.
      Kiusaa minua, kun en ole alaisenaan.

      Tai/ja erehdyin mainitsemaan joillekin joskus vuosia sitten että täällä voi uskon asioista
      keskustella. Sain niistä sitten kiusaajia.

    • Minun vointini on ollut huippu-urheilijan fyysistä kuntoa.
      Raskasta pyöräilyä. Olen nuoruudessani luopunut auton käytöstä 30- ikäisenä.
      Kävelin ja ulkoilin liikkumisen ilosta 5-8 tunnin kävelylenkkejä pitkien työ- opintovuosien päälle.
      Kävelystä sydämen lepopulssi oli joskus 36/ minuutissa kun terveyskeskuksen EKG mittasi.
      Raskaasta pyöräilystä sydämen lepopulssi on ollut 31/ kierrosta levossa minuutissa.
      Olen polkenut kesät läpeensä 10-35 kg pakkauksilla maakuntaretkiä, ja lomamatkoja Suomessa polkupyörällä. Talvisin vähintään yksi hiihto maratooni 50 km. Hiihtotalveni ovat olleet vain parin viikon pituisia.

      55- vuotiaana opiskelin nuorten kanssa yliopistolla kokonaisen ehjän 25 opintopistettä lukuvuoden keskiarvolla kiitettävä 4 asteikolla 1-5.
      > 54-56 vuotiaana yhteensä 70- opintopistettä yliopistokursseja erinomaisilla, kiitettävillä ja hyvillä arvosanoilla. Tämä ei ole suuri asia yliopistomaailmassa -mutta kertoo aivosolukkoni laadusta riittävästi että olen teräväjärkinen loogista ajattelua suorittava. Mainintani liikunnasta kertoo fyysisen kuntoni.

      Joka sana on totta.

      Vanhuuseläkkeeni alkaa täytettyäni 64- vuotta 2022.

      Toivotaan että kiusaajani ymmärtää tuon mitä tuo tarkoittaa.

    • Vielä;

      - Olen lainkuuliainen siksi hyvämoraalinen oikeusvaltion lainsäädäntöjen noudattaja ollut monta vuosikymmentä yhtäjaksoisesti.
      Syytetty ja tuomittu rattijuopumuksesta 1985.
      Minua ei ole syytetty ja tuomittu mistään muusta, sillä en ole harkittuja rikoksia suorittanut mitään muuta. Omaa tuntoani ei paina yksikään rikos.

      Minulla ei ole mitään tekemistä esim. teini-setä seksiharrasteiden suhteen.
      Minun elämäni jokaisen vuosikymmeneni seksikontaktini ja seksisuhteeni ovat tänään vuonna 2020 vähintään 50- villityksen ikäisiä ihmisiä.
      Minun nuoret seksit kuuluvat nuoruuteni päiviini 1975-1989.
      Yksi lapsi on ollut minun kanssani seksisuhteessa 1975, -15- vuotias minun ollessa vuodella vanhempi -holhoajiemme tietoisuudessa.
      Olen yli 31- vuoden ajan, pian 32- vuoden ajan torjunut jokaisen varhaisnuoren seksitarjoilun. Runsaasti on ollut tarjolla sellaisia muutaman vuosikymmenen aikana, en ole yhteenkään ryhtynyt -varhaisnuoriin pian 32- vuoteen.
      Niissä ei ollut koskaan kyse nuoresta vaimon mahdollisuudesta, vaan olivat aivan muuta. Minä en solmi seksisuhteita kenenkään poikiin siis.

    • Lisäys vielä;

      - En ole solminut seksisuhdetta koskaan samaan sukupuoleen.
      Kummankaan sukupuolen peräsuoleen -omaanikaan koskaan.
      Tämäkin on totta. En ole yhdessäkään homorakkaus-suhteessa siis koskaan elänyt päiviäni.

      Sinunkin pitää nussia ruttuista akkaasi minua parjaamatta ja herjaamatta.

    • Nuoruuteen mahtuu 1980 vuosikymmenkin varhaisnuorilla ja nuorilla ihmisillä erilaisista syistä johtuvia sekavuustiloja, äkillisiä mielenhäiriöitä, muuta nuoren harkitsemattomuutta, -

      Minun työelämäni alkoi 15- vuotiaana kesätyöstä, ja jätin ammattikouluni opinnot yhdeksi vuodeksi ja toinen vuosi jäi suorittamatta.
      Paljon työtä, pitämättömiä kesälomia, ja 1980 luvulla 2,5 tutkintoa Markkinointi-Instituutissa. Kaikki aikani meni työhön ja opintoihini. En koskaan levännyt. Illat ja viikonloput meni opintojeni parissa.
      Tuosta oli seurauksena työuupumus 1980 luvun lopulla, eikä lääketiede vielä tuntenut työuupumusta. Lääketiede oppi työuupumuksen 1990 luvulla.
      -1980 luvun jälkimmäinen puolisko oli minulle hallitsematon kaaos, em. syistä. Järkeni ja loogisen ajattelukyvyn yhä säilytin sillä 1990 luvun alussa opiskelin 1,5 vuodessa yhden uuden ammattitutkinnon, siis 1990 luvun alussa.
      Ihmiset saattavat olla hiukan kummallisilta tuntuvia uupumuksen ja/tai kovin psyykkisen paineen alla.

      Olen vanhuuseläkkeeni kynnyksellä, ja haluan viettää eläkepäiväni harrastuksieni parissa rauhassa. Esimieheksi pääsee minulle vain minulla olevan mahdollisen voimassa olevan työsopimuksen perustehtävän asioissa. Jokaisella suomalaisella alaisella on aina työsopimukset poikkeuksetta. Organisaatiojohtajien ainokaiset alaiset ovat aina organisaationsa palkkahenkilöstöissä.

      • Anonyymi

        Taas narsistista copypaste potaskaa.
        Vaasan adventtikirkko on jaksanut ihan hyvin ilman sinua.
        Me ei Vaasassa tykätä tuollaisesta harhaopettajasta helppoheikistä joka antaa väärän kuvan perusadventistista.
        Pakonomainen tarve esiintyä Adventtikirkon asianajajana vääristelyineen ja potaskoineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas narsistista copypaste potaskaa.
        Vaasan adventtikirkko on jaksanut ihan hyvin ilman sinua.
        Me ei Vaasassa tykätä tuollaisesta harhaopettajasta helppoheikistä joka antaa väärän kuvan perusadventistista.
        Pakonomainen tarve esiintyä Adventtikirkon asianajajana vääristelyineen ja potaskoineen.

        Pysy sorvisi ääressä, tai muussa työssäsi -sen osaat, -ei minuun mitään asemaa ole-, ja omassa seurakunnassasi saat viettää omaa henkilökohtaista uskonelämääsi perheinesi seurapiireinesi. En ole ollut esteenä. Moni olisi halunnut puolen vuosisadan aikana viettää uskonelämänsä seurakunnan yhteydessä viimeisen puolen vuosisadan aikana.
        Pitää vaan onnitella huippujohtajia seurakunnan vahvistumisesta ja kasvamisesta viimeisen puolen vuosikymmenen osalta.

        Kun lopetat minun kiusaamisen, niin rauha voi sydämesi vallata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas narsistista copypaste potaskaa.
        Vaasan adventtikirkko on jaksanut ihan hyvin ilman sinua.
        Me ei Vaasassa tykätä tuollaisesta harhaopettajasta helppoheikistä joka antaa väärän kuvan perusadventistista.
        Pakonomainen tarve esiintyä Adventtikirkon asianajajana vääristelyineen ja potaskoineen.

        Tämä Suomi24.fi on kansalaisfoorumi- keskustelufoorumi.

        Minä en pidä opetusvirkoja -en opetustehtäviä pidä.

        En ole jäsen uskonnon organisaatioissa missään.

        Niissä ihmiset joutuvat vaikeuksiin, koska niissä on ihmisiä, eikä kellään tietoa, ei taitoa eikä haluja ristiriitojen ratkaisuun- lukevat palkkalaisten itselleen kirjoittamaa työelämään sovellettuja ohjeita.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Pysy sorvisi ääressä, tai muussa työssäsi -sen osaat, -ei minuun mitään asemaa ole-, ja omassa seurakunnassasi saat viettää omaa henkilökohtaista uskonelämääsi perheinesi seurapiireinesi. En ole ollut esteenä. Moni olisi halunnut puolen vuosisadan aikana viettää uskonelämänsä seurakunnan yhteydessä viimeisen puolen vuosisadan aikana.
        Pitää vaan onnitella huippujohtajia seurakunnan vahvistumisesta ja kasvamisesta viimeisen puolen vuosikymmenen osalta.

        Kun lopetat minun kiusaamisen, niin rauha voi sydämesi vallata.

        Toivottavasti saat jostain apua ongelmiisi, narsismiin ja luulotautiisi.
        Tuskin sellaisia pillereitä löytyy joista olisi apua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat jostain apua ongelmiisi, narsismiin ja luulotautiisi.
        Tuskin sellaisia pillereitä löytyy joista olisi apua.

        Yritä tulla toimeen ilman minua.

        Siinä on ratkaisu.

        En minäkään tee perheellisillä ja parisuhteissa elävillä ihmisillä yhtään mitään.

        Tämä persoona on oppinut hienon sanan; "narsisti" ja on niin hieno ihminen että on tarjoillut sitä minulle tuota sanaa monen monituista vuotta, ja on onnellinen minusta.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Yritä tulla toimeen ilman minua.

        Siinä on ratkaisu.

        En minäkään tee perheellisillä ja parisuhteissa elävillä ihmisillä yhtään mitään.

        Tämä persoona on oppinut hienon sanan; "narsisti" ja on niin hieno ihminen että on tarjoillut sitä minulle tuota sanaa monen monituista vuotta, ja on onnellinen minusta.

        Vaasan Adventtikirkossa on varoitettu narsisteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan Adventtikirkossa on varoitettu narsisteista.

        Jumala loi miehen ja vaimon toisilleen.
        Mutta narsismissa on kirous.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan Adventtikirkossa on varoitettu narsisteista.

        Täällä ei olla Vaasan Adventtikirkossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe