Seksiä haluttaisi kunnolla vanhemman miehen kanssa

Anonyymi

Joka olis vähintään 60-v. Haaveilee kolmekymppinen nainen. Pitäisi olla sellainen jota ei runsas karvoitus naisella haittaa, alapääni on todella karvainen, samoin sääreni ovat karvaiset, kainalot ja alavatsa. Hieman myös rinnoissa. Olen päättänyt etten ajele enää karvojani kenenkään takia, monta vuotta jo ollut näin, uskon että jostain kuitenkin voi löytyä mies joka jopa syttyy naisen karvoista. Maailma on kuitenkin jo pullollaan silosäärisiä ja sheivattuja, vahattuja, sokeroituja neitokaisia, miksi siis minä olisin yksi heistä? En ole mikään lesbo, olen aivan naisellisen näköinen nainen, söpöt kasvot, naiselliset muodot, 160-senttinen, pitkät hiukset. Ja varmasti keskimääräistä kauniimpi. Mutta en halua enkä jaksa olla osa mitään karvojenajelemis-humpuukikulttuuria, vain sen takia että yleinen mielipide on että naisen kuuluu olla karvaton. Jos en miellytä miehiä karvaisuuteni tähden, niin onhan heille maailma pullollaan niitä silosääriä ja posliinipilluja, joiden luo he voivat hakeutua.

12

93

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Kuulostaa erittäin hyvältä! Pidän hyvin paljon naisella tuuheasta, runsaasta, täysin ajelemattomasta häpykarvoituksesta! Itse olen pitkä, miellyttävä, luotettava, suomalainen mies. .Jättäisitkö yhteystietosi niin otan sinuun yhteyttä!

• Anonyymi

hei,miten sinuun saisi yhteyden....olen naisen huomioiva 63v mies joka tykkää luomunaisesta...NAM

• Anonyymi

Moi ! 62 v , saa olla karvotus ja nuolen silti , muu seksi tietysti, kun saisin yhteys?

• Anonyymi

Kirjoittakaa sähköpostiin [email protected], ja kertokaa mistä päin olette ja edes vähän itsestänne, niin katsotaan voisiko tapaaminen onnistua.

• Anonyymi

Moi! 62 v vastasi sulle

• Anonyymi

missä päin asut

• Anonyymi

Lähde vetämään täältä, dorka. Katkeruus muita kohtaan on turhaa, se ei oloasi muuta miksikään. Huolehdi siitä että saat itse orgasmeja, niin ei tarvitse sekaantua muiden ihmisten väliseen viestimiseen. T. Ap

• Anonyymi

Missäpäin asustelet, Moongirl?

• Anonyymi

Veikkaanpa, että sinä olet kuitenkin täällä se suurin trolli.

• Anonyymi

Ja sinä olet nainen kaikesta päätellen

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      58
      1351
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1128
    Aihe