Tässä eilen käytyäni lähikaupassa huomasin kuitissa seuraavanlaiset kirjaimet LN.
Kotiin päästyäni tutkailin ja kyllä siinä kuitissa lukee Mastercard**** LN
Mitä tämä siis tarkoittaa kuitissa ja maksamisessa olen huomannut kerran visa debit kortin perässä on ollut jokin muu kirjain kuin tämä LN.
Kiitoksia avusta jos osaat selventää tätä ja uskon myös muillakin olevan korttimaksun jälkeen tämä kirjain kuitissa.,
Korttimaksaminen ja kassakuitin tutkiminen
6
3841
Vastaukset
- Anonyymi
LN on yleensä tullut lähimaksutapahtumissa. Suomen kuiteissa näkyy tapahtumssignaukset, maksu ohjelmat ja muuta.
- Anonyymi
Kappas niin kiitoksia vastauskestanne . Nyt siis selvisi sekin kirjain maksutapahtuman kuitissa. Aina oppi uutta. Kiitän.
- Anonyymi
Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.
Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".
Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.
Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".
Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi?LN on nykynörttien tekemä ohjelmointimoka. Oikeastaan se ei olekaan moka vaan lukihäiriön aiheuttama vierekkäisen mäppäinem painallus.
- Anonyymi00005
Mäkin oon miettiny kun kuitissa mikä näkyy
On loppu CP
Ja kuin hain passin niin viivakooditarra takana oli sarjanumero CP ja numeroita.
Voiko tämä kertoa jostain :D - Anonyymi00006
Kysyin tätä tekoälyltä ja vastaus oli suht looginen:
"Kuitissa esiintyvät lyhenteet
LN ja CP liittyvät todennäköisesti maksutapahtuman teknisiin tietoihin tai korttimaksamisen varmennuksiin. LN voi viitata linjaan (Line) tai verkkoyhteyteen, kun taas CP tarkoittaa yleensä "Card Present" (kortti läsnä) -tapahtumaa. Tarkka merkitys riippuu laitteesta ja maksunvälittäjästä. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770