Tässä eilen käytyäni lähikaupassa huomasin kuitissa seuraavanlaiset kirjaimet LN.
Kotiin päästyäni tutkailin ja kyllä siinä kuitissa lukee Mastercard**** LN
Mitä tämä siis tarkoittaa kuitissa ja maksamisessa olen huomannut kerran visa debit kortin perässä on ollut jokin muu kirjain kuin tämä LN.
Kiitoksia avusta jos osaat selventää tätä ja uskon myös muillakin olevan korttimaksun jälkeen tämä kirjain kuitissa.,
Korttimaksaminen ja kassakuitin tutkiminen
4
3225
Vastaukset
- Anonyymi
LN on yleensä tullut lähimaksutapahtumissa. Suomen kuiteissa näkyy tapahtumssignaukset, maksu ohjelmat ja muuta.
- Anonyymi
Kappas niin kiitoksia vastauskestanne . Nyt siis selvisi sekin kirjain maksutapahtuman kuitissa. Aina oppi uutta. Kiitän.
- Anonyymi
Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.
Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".
Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.
Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".
Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi?LN on nykynörttien tekemä ohjelmointimoka. Oikeastaan se ei olekaan moka vaan lukihäiriön aiheuttama vierekkäisen mäppäinem painallus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102413- 842101
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581612- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1501413- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148