Korttimaksaminen ja kassakuitin tutkiminen

Anonyymi

Tässä eilen käytyäni lähikaupassa huomasin kuitissa seuraavanlaiset kirjaimet LN.
Kotiin päästyäni tutkailin ja kyllä siinä kuitissa lukee Mastercard**** LN
Mitä tämä siis tarkoittaa kuitissa ja maksamisessa olen huomannut kerran visa debit kortin perässä on ollut jokin muu kirjain kuin tämä LN.

Kiitoksia avusta jos osaat selventää tätä ja uskon myös muillakin olevan korttimaksun jälkeen tämä kirjain kuitissa.,

6

4086

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LN on yleensä tullut lähimaksutapahtumissa. Suomen kuiteissa näkyy tapahtumssignaukset, maksu ohjelmat ja muuta.

• Anonyymi

Kappas niin kiitoksia vastauskestanne . Nyt siis selvisi sekin kirjain maksutapahtuman kuitissa. Aina oppi uutta. Kiitän.

• Anonyymi

Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.

Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".

Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.

Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".

Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi?

LN on nykynörttien tekemä ohjelmointimoka. Oikeastaan se ei olekaan moka vaan lukihäiriön aiheuttama vierekkäisen mäppäinem painallus.

• Anonyymi00005

Mäkin oon miettiny kun kuitissa mikä näkyy
      On loppu CP

Ja kuin hain passin niin viivakooditarra takana oli sarjanumero CP ja numeroita.

Voiko tämä kertoa jostain :D

• Anonyymi00006

Kysyin tätä tekoälyltä ja vastaus oli suht looginen:

"Kuitissa esiintyvät lyhenteet
      LN ja CP liittyvät todennäköisesti maksutapahtuman teknisiin tietoihin tai korttimaksamisen varmennuksiin. LN voi viitata linjaan (Line) tai verkkoyhteyteen, kun taas CP tarkoittaa yleensä "Card Present" (kortti läsnä) -tapahtumaa. Tarkka merkitys riippuu laitteesta ja maksunvälittäjästä. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe