Tässä eilen käytyäni lähikaupassa huomasin kuitissa seuraavanlaiset kirjaimet LN.
Kotiin päästyäni tutkailin ja kyllä siinä kuitissa lukee Mastercard**** LN
Mitä tämä siis tarkoittaa kuitissa ja maksamisessa olen huomannut kerran visa debit kortin perässä on ollut jokin muu kirjain kuin tämä LN.
Kiitoksia avusta jos osaat selventää tätä ja uskon myös muillakin olevan korttimaksun jälkeen tämä kirjain kuitissa.,
Korttimaksaminen ja kassakuitin tutkiminen
6
3999
Vastaukset
- Anonyymi
LN on yleensä tullut lähimaksutapahtumissa. Suomen kuiteissa näkyy tapahtumssignaukset, maksu ohjelmat ja muuta.
- Anonyymi
Kappas niin kiitoksia vastauskestanne . Nyt siis selvisi sekin kirjain maksutapahtuman kuitissa. Aina oppi uutta. Kiitän.
- Anonyymi
Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.
Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".
Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olit tyytyväinen hänen vastaukseensa.
Itse olisin luullut, että lähimaksun lyhenne on pikemmin "LM" kuin "LN".
Ehkä sisäpiirin ammattilaiset kutsuvat lähimaksuja lähinaksuiksi?LN on nykynörttien tekemä ohjelmointimoka. Oikeastaan se ei olekaan moka vaan lukihäiriön aiheuttama vierekkäisen mäppäinem painallus.
- Anonyymi00005
Mäkin oon miettiny kun kuitissa mikä näkyy
On loppu CP
Ja kuin hain passin niin viivakooditarra takana oli sarjanumero CP ja numeroita.
Voiko tämä kertoa jostain :D - Anonyymi00006
Kysyin tätä tekoälyltä ja vastaus oli suht looginen:
"Kuitissa esiintyvät lyhenteet
LN ja CP liittyvät todennäköisesti maksutapahtuman teknisiin tietoihin tai korttimaksamisen varmennuksiin. LN voi viitata linjaan (Line) tai verkkoyhteyteen, kun taas CP tarkoittaa yleensä "Card Present" (kortti läsnä) -tapahtumaa. Tarkka merkitys riippuu laitteesta ja maksunvälittäjästä. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233