Aikuista naista hyväiltäväksi

Hei sinä erotiikkaa ja hellyyttä kaipaava aikuinen nainen!

Olen itse 56v ehdottoman täysipäinen ja luotettava herrasmies, aina naista
arvostava ja kunnioittava, osaan pitää suuni kiinni kaikesta mitä näen tai koen.

Haluaisinkin tavata sinut, antaa sinulle hellyyttä ja nautintoa hyväilemällä vaikkapa
alusvaatteiden päältä tai sitten aivan alasti, ihan mitä sinä itse tahdot. Sinun ikäsi (kunhan olet täysi-ikäinen), ulkoinen olemuksesi tai parisuhdetaustasi on aivan sivuseikka. Sinä ja nimenomaan sinun nautintosi on tärkein. Ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan lisää. Minut tavoittaa laittamalla osoitteeksi: [email protected].

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan täysjärkinen ei täältä hae mitään

• Anonyymi

Sitten ollaan kaikki mukana omituisten otusten kerhossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ollaan kaikki mukana omituisten otusten kerhossa..

Ja yleensä nämä hakijat on niin vastenmielisiä jotta yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yleensä nämä hakijat on niin vastenmielisiä jotta yök

Ehkä sellaisiakin on mutta on täällä ihan mukaviakin ihmisiä, sekä naisia että miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sellaisiakin on mutta on täällä ihan mukaviakin ihmisiä, sekä naisia että miehiä

Ei voi mitään jos ei lärvi miellytä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi mitään jos ei lärvi miellytä

No joo, onhan se näinkin, mutta aina ei pidä tuijottaa pelkkää ulkoista olemusta. Monet ihmiset ovat vaan luonnostaan ujoja ja ensi alkuun heille tuottaa vaikeutta avautua ja siksi voivat antaa itsestään poistyöntävän kuvan.

• Anonyymi

Onnistuisiko myös hieronta naiselle?

• Hei!

Tietysti onnistuu eli kaikki mikä tuottaa mielihyvää käy kyllä, ota vain rohkeasti yhteyttä, toki en ole mikään ammattihieroja mutta jonkinlaiset hierontataidot omaan kyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7390
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5500
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3039
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1578
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      195
      1416
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1109
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      242
      1025
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe