On murhattu turvapaikkaturistien toimesta? Mutta jos palautetulle sattuu jotain, niin sitten tulee.
Miksi valtio ei saa ihmisoikeustuomiota kun kymmeniä Suomalaisia...
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ne jotka ovat tehneet ne sopimukset, ovat täysiä idiootteja. Tänne pääsee vapaana kulkemaan, vaikka joukkomurhaaja toisesta valtiosta, ilman taustojen selvittämistä!
- Anonyymi
Ihmisoikeudet toimivat vain toiseen suuntaan. Samoin kuin oikeusvaltioperiaate.
- Anonyymi
Ehkäpä valtio ei saa ihmisoikeustuomiota sen takia, kun valtio ei ole murhannut ketään.
- Anonyymi
Valtio on päästänyt rajan yli murhaajan tai raiskaajan ilman taustojen tarkistamista. Rikos ihmisyyttä vastaan!
- Anonyymi
Niinpä.
Pitää muistaa ensimmäisen suomalaisen kansallissankarin ja Nuijasodan johtajan Jaakko Ilkan sanat, kun häntä vietiin hirsipuuhun: ” Ei oikeutta maassa saa ellei itse sitä hanki!”.
Luuletteko tosiaan, että valtaeliitin lakeijatuomarit syyttäisivät mistään sen jäseniä!?
Kyllä kansan itse pitää hankkia oikeutta syrjäyttämällä väkisin suomalaisvastaisen eliittimme.
Muuten suomalaiset ja suomalaisuus ovat tuhon omia jo lähitulevaisuudessa! Tuhoisan lumivyöryn aiheuttava lumipallo on jo tarkoituksella heitetty korkean vuoren huipulta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131920Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28939Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917