Mää HALUUN kalifiksi, mää haluun, äääääää. Hallaaho heitti maalaiset ulos puolueesta (kuitenkin ne oli salassa soinisteja) ja saa sillä lähiökuppiloiden juopot kaikki itseään äänestämään hesan kalifiksi,
Menkööt vaan maalaisten kannatus,
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ovat maamiehen syöpä.
- Anonyymi
Persut puolustaa maatalouttamme enemmän kuin kepu pettää aina- puolue.
- Anonyymi
Persu kumartaa vaikka taliban-imaamia jos saa hillotolpan.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan vihreitä ja demareita kuin myös kepua, etenkin Hutisaloa.
- Anonyymi
EU ne tuet nyt maksaa ja Kepu on eu-parlamentissa ALDE- ryhmässä joka
vastustaa maatalouden tukia
kepu siivotkoon oman karsinansa
- Anonyymi
Halla-aho tietää, että puolue ei saa maan kattavaa kannatusta eikä pääse tulevaisuudessa hallitukseen. Siksi hän haluaa itse pysyä hillotolpalla ja saada paljon ääniä Helsingissä.
- Anonyymi
Todellakin! Halla-aho on ainoa kansanedustaja, joka haluaa kansanedustajaksi! Hätätilassa voi haluta pormestariksi.
No, ompahan edes yksi, joka haluaa tehdä jotakin. Muut nuokkuu hiljaa ja tarkistelee vaan tililtään, onko kansanedustajan ja ministerin palkkio tullut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233