Ätmi vs jännäjenna

30

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli kunnolla "käkättimeen". :oD

      Mä joskus kävin kaverin mukana kuntonyrkkeilyssä ensimmäisen ja viimeisen kerran. Piti heti ekalla kerralla opetella väistöjä... toinen mätti koukkuja oikealta ja vasemmalta ja ois pitänyt opetella silleen väistää vastasuuntaan...No eihän mun koordinaatio siihen riittänyt... Tuli vastaan 20 cm lyhyempi nainen ja mätti nuppiin jokakolmannen ainakin.. Kumpaakin nauratti ihan sikana...Ei siitä tullut yhtikäs mitään. :oD Mutta hauskaa oli, ei se sattunut, kun oli pehmeet hanskat...tosin kyllä nekin iskut aikanaan alkoi tasapainoon vaikuttaa. :o)

      Ei ollut mun laji nyrkkeily. :oD

      • En mä ole mätkinyt kuin joskus säkkiä.. Se ei onneks mätkässy takas..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En mä ole mätkinyt kuin joskus säkkiä.. Se ei onneks mätkässy takas..

        No oli kyllä sellainen kokemus, ettei huvittanut enää mennä sinne... Ois ehkä pikkuisen voinut rennommin aloittaa, mutta onpahan tuota ollut muutakin harrastusta, ei ehkä tuo taistelulajiviidakko ole muutenkaan mun heiniä, vaikka helkatin hyvää liikuntaahan se on...tulee käytettyä varmaan koko kroppaa kokonaisvaltaisemmin. :o)

        Kiipeily ois kyllä sellainen laji, mitä voisin harrastaa, jos täällä ois sellaiseen mahkut...muttei oo oikein... Pitäis mennä noin 80 km päähän ja en taida varsinkaan tähän korona-aikaan sellaista edes suunnitella. :o)

        Ehkä sit isona. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No oli kyllä sellainen kokemus, ettei huvittanut enää mennä sinne... Ois ehkä pikkuisen voinut rennommin aloittaa, mutta onpahan tuota ollut muutakin harrastusta, ei ehkä tuo taistelulajiviidakko ole muutenkaan mun heiniä, vaikka helkatin hyvää liikuntaahan se on...tulee käytettyä varmaan koko kroppaa kokonaisvaltaisemmin. :o)

        Kiipeily ois kyllä sellainen laji, mitä voisin harrastaa, jos täällä ois sellaiseen mahkut...muttei oo oikein... Pitäis mennä noin 80 km päähän ja en taida varsinkaan tähän korona-aikaan sellaista edes suunnitella. :o)

        Ehkä sit isona. :oD

        Sait tytöltä turpiin...hihi


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sait tytöltä turpiin...hihi

        No se oli ihan mua pikkuisen vanhempi nainen, sellainen vanttera voimapussi. :oD

        Mutta niin se leipoi ohtaan ihan kunnolla... nauroi ja läiski päin näköä. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No se oli ihan mua pikkuisen vanhempi nainen, sellainen vanttera voimapussi. :oD

        Mutta niin se leipoi ohtaan ihan kunnolla... nauroi ja läiski päin näköä. :oD

        No se ei paljon vaadi. ;D


      • Disse kirjoitti:

        No oli kyllä sellainen kokemus, ettei huvittanut enää mennä sinne... Ois ehkä pikkuisen voinut rennommin aloittaa, mutta onpahan tuota ollut muutakin harrastusta, ei ehkä tuo taistelulajiviidakko ole muutenkaan mun heiniä, vaikka helkatin hyvää liikuntaahan se on...tulee käytettyä varmaan koko kroppaa kokonaisvaltaisemmin. :o)

        Kiipeily ois kyllä sellainen laji, mitä voisin harrastaa, jos täällä ois sellaiseen mahkut...muttei oo oikein... Pitäis mennä noin 80 km päähän ja en taida varsinkaan tähän korona-aikaan sellaista edes suunnitella. :o)

        Ehkä sit isona. :oD

        Nyrkkeily on muuten kiva laji, mutta hypermobilii äkkiä saa vaurioita, se on jäykempien tyyppien hommaa.

        Noin muuten tykkäisin kyllä lajista. Kickboxingstakin. Kickboxingia ei vaan tää ruho kestä. :(


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Nyrkkeily on muuten kiva laji, mutta hypermobilii äkkiä saa vaurioita, se on jäykempien tyyppien hommaa.

        Noin muuten tykkäisin kyllä lajista. Kickboxingstakin. Kickboxingia ei vaan tää ruho kestä. :(

        No mä huomasin tuolla, ettei ainakaan tuolla kokemuksella mun yläkropan hallinta ollut kohdallaan. Ehkä ois joutunut treenaamaan tosissaan, että ois tullut rutiini väistää niitä iskuja. Niin ja motivaation se nainen poksutteli viimeistään pois. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mä huomasin tuolla, ettei ainakaan tuolla kokemuksella mun yläkropan hallinta ollut kohdallaan. Ehkä ois joutunut treenaamaan tosissaan, että ois tullut rutiini väistää niitä iskuja. Niin ja motivaation se nainen poksutteli viimeistään pois. :oD

        Kyllähän se sitä tosissaan harjoittelua vaatisi. Nopeuskin vaatii harjoitusta. Vähänhän se ketuttaa, kun ihan kaikkea ei voi harrastaa mistä tykkäis. Selkään vois kirjoittaa " Används inte mer än 20 minuter". Ja ihan vaan ettei hajoa. :)

        Se ei ehkä sitten ollut sulle muutenkaan mieluinen laji, muutenhan sitä olis vaan sisuuntunut naisen poksuttelusta. Ja hemmetti. ;D


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kyllähän se sitä tosissaan harjoittelua vaatisi. Nopeuskin vaatii harjoitusta. Vähänhän se ketuttaa, kun ihan kaikkea ei voi harrastaa mistä tykkäis. Selkään vois kirjoittaa " Används inte mer än 20 minuter". Ja ihan vaan ettei hajoa. :)

        Se ei ehkä sitten ollut sulle muutenkaan mieluinen laji, muutenhan sitä olis vaan sisuuntunut naisen poksuttelusta. Ja hemmetti. ;D

        Joo, en mä sitä kokenut omakseni... Jotenkin mulle sopii joukkuelajit kuin nenä päähän. :o)

        Niissä on muutakin nyanssia kuin vaan se oma suoritus..siinä on se joukkuehenki ja yhdessä tekeminenkin oma vivahteensa. Viikonloppunakin oli juuri siitä joukkuehengestä hyvä esimerkki, se kun lähtee kantamaan pelissä hyvin, niin voi saavuttaa vaikka mitä. :o) Se on huumaannuttavaa. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, en mä sitä kokenut omakseni... Jotenkin mulle sopii joukkuelajit kuin nenä päähän. :o)

        Niissä on muutakin nyanssia kuin vaan se oma suoritus..siinä on se joukkuehenki ja yhdessä tekeminenkin oma vivahteensa. Viikonloppunakin oli juuri siitä joukkuehengestä hyvä esimerkki, se kun lähtee kantamaan pelissä hyvin, niin voi saavuttaa vaikka mitä. :o) Se on huumaannuttavaa. :o)

        Sulla on just päinvastoin, kun mulla. Karsastan joukkuelajeja. Ja tykkään nysvätä ominpäin tai pienessä porukassa, missä toki voi myös olla me henkeä.

        Team spirit.

        Mä oon ehkä sitten taas töissä enemmän joukkuepelaaja, kun vapaa-ajalla.

        Mutta juu ymmärtänen mistä virkat.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, en mä sitä kokenut omakseni... Jotenkin mulle sopii joukkuelajit kuin nenä päähän. :o)

        Niissä on muutakin nyanssia kuin vaan se oma suoritus..siinä on se joukkuehenki ja yhdessä tekeminenkin oma vivahteensa. Viikonloppunakin oli juuri siitä joukkuehengestä hyvä esimerkki, se kun lähtee kantamaan pelissä hyvin, niin voi saavuttaa vaikka mitä. :o) Se on huumaannuttavaa. :o)

        Yhdessä onnistumisen tunne, myös pettymysten jakaminen ovat hienoja tunteita.

        AsianVierestä


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Sulla on just päinvastoin, kun mulla. Karsastan joukkuelajeja. Ja tykkään nysvätä ominpäin tai pienessä porukassa, missä toki voi myös olla me henkeä.

        Team spirit.

        Mä oon ehkä sitten taas töissä enemmän joukkuepelaaja, kun vapaa-ajalla.

        Mutta juu ymmärtänen mistä virkat.

        Juu. Mutta nykyään on jännintä tuossa porukassa, että miten ne kaikki nuoremmat ottaa mallia. Imee jotenkin jotain, jos mä vanhin pieru saan aikasiks jotain.

        Nyt viikonloppuna pelattiin kärkiporukkaa vastaan. Ne teki ensimmäisen maalin ja hallitsi peliä. Pelaajavalkku vähän äris, että huolellisuutta. Mä taas sanoin jotain, että hyvin menee, tehdään hommia.

        No sain vastustajapakin hätäilemään, kun ajoin ihan ihoon kiinni päädyssä, kaveri heitti hädissään omaa maalia päin pallon ja kerkesin ekana paikalle ja tökkäsin sen liki tyhjään maaliin. Siitä alkoi jumalaton rynnistys, johdettiinkin peliä, mutta kaveri pääs tasoihin ja yhdellä ohi. Sekunti ennen peliajan loppua rankkikuljetuksesta tasoihin.... ja kyllä oli muuten kopissa ääntä pelin jälkeen. Joka jätkä lähti 5 cm pitempinä kotiin. 😃

        Mullehan tuo on pikkuisen liikuntaa, mutta muuten elämystä. Mä loikin siellä vailla mitään näytön halua. Ei tarvii olla mitään muuta kuin hoitaa oma homma ja nuoremmat on ihan kiluissaan. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä onnistumisen tunne, myös pettymysten jakaminen ovat hienoja tunteita.

        AsianVierestä

        No pettymyksetkin kuuluu lajiin. Niistä tietää mitä pitää kehittää... nekin siis pistää eteenpäin porukkaa.

        Nyt tosin jää joulukuun pelit ainakin välistä. Liitto päätti niin. 🙄


      • Disse kirjoitti:

        Juu. Mutta nykyään on jännintä tuossa porukassa, että miten ne kaikki nuoremmat ottaa mallia. Imee jotenkin jotain, jos mä vanhin pieru saan aikasiks jotain.

        Nyt viikonloppuna pelattiin kärkiporukkaa vastaan. Ne teki ensimmäisen maalin ja hallitsi peliä. Pelaajavalkku vähän äris, että huolellisuutta. Mä taas sanoin jotain, että hyvin menee, tehdään hommia.

        No sain vastustajapakin hätäilemään, kun ajoin ihan ihoon kiinni päädyssä, kaveri heitti hädissään omaa maalia päin pallon ja kerkesin ekana paikalle ja tökkäsin sen liki tyhjään maaliin. Siitä alkoi jumalaton rynnistys, johdettiinkin peliä, mutta kaveri pääs tasoihin ja yhdellä ohi. Sekunti ennen peliajan loppua rankkikuljetuksesta tasoihin.... ja kyllä oli muuten kopissa ääntä pelin jälkeen. Joka jätkä lähti 5 cm pitempinä kotiin. 😃

        Mullehan tuo on pikkuisen liikuntaa, mutta muuten elämystä. Mä loikin siellä vailla mitään näytön halua. Ei tarvii olla mitään muuta kuin hoitaa oma homma ja nuoremmat on ihan kiluissaan. 😬

        Heh, joo ymmärrän fiilikset. Teikäläinen on nuorten idoli, rentous on sun valtti pelikentällä. Ei sellainen niuhottamalla toimi.

        👍


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh, joo ymmärrän fiilikset. Teikäläinen on nuorten idoli, rentous on sun valtti pelikentällä. Ei sellainen niuhottamalla toimi.

        👍

        No nyt tiedän, että miksi joukkueissa kaikki ei ole parhaimpia pelaajia. Se penkin viimeisin kun onnistuu, koko joukkue saa voimaa tekemiseen.

        No mulle se rooli sopii kuin nenä päähän, kun mun ei tartte näyttää, mä oon näyttöni jo antanut ajat sitten. Meen joka vaihtoon vaan antamaan satasen itsestäni ja imen muut siihen tekemiseen...

        Ei vissiin nuoremmatkaan kehtaa nostaa selkää, kun ei toi pierukaan niin tee. 😃


      • Disse kirjoitti:

        No nyt tiedän, että miksi joukkueissa kaikki ei ole parhaimpia pelaajia. Se penkin viimeisin kun onnistuu, koko joukkue saa voimaa tekemiseen.

        No mulle se rooli sopii kuin nenä päähän, kun mun ei tartte näyttää, mä oon näyttöni jo antanut ajat sitten. Meen joka vaihtoon vaan antamaan satasen itsestäni ja imen muut siihen tekemiseen...

        Ei vissiin nuoremmatkaan kehtaa nostaa selkää, kun ei toi pierukaan niin tee. 😃

        Kuulostaa hyvältä. Joo, eiköhän se hauskaa yhdessä pelaaminen ole se mikä pitää tyypit mukana. Monet nuoremmat sanoo, että kun menee liian totiseksi mielenkiinto harrastukseen loppuu.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Joo, eiköhän se hauskaa yhdessä pelaaminen ole se mikä pitää tyypit mukana. Monet nuoremmat sanoo, että kun menee liian totiseksi mielenkiinto harrastukseen loppuu.

        No mäkin oon hinesti huolissaan tuosta valkun asenteesta. En jatka enää ensi kaudella, nyt saa riittää, niin häviääkö se hauskuus mun mukana.

        Olin pois edellisen turnauksen kun oli töitä, niin hävisivät huonommille ihan pystyyn.

        Yks junnu tuli harkoissa sanomaan, että ei ollut yhtään kivaa, kun et ollut mukana. 🙄
        Ymmärrän valkkua, että se tykkää selittää sitä peliä teknisesti, mutta minusta se fiilis on tärkein peleissä.... siellä ei enää hierota kuvioita. Siellä se tekeminen lähtee fiiliksestä.

        Mutta kyllä se pukukoppi ja vaihtopenkki on mun toimistoja tuossa lajissa. Kentälle jätän loput. Ja tämän kauden vedän vielä, sit jatkan höntsäilyllä. Ehkä paikallista harrasteliigaa voin lähtee hyvään porukkaan pelaamaan. (Jäähyttelemään) 😊


      • Disse kirjoitti:

        No mäkin oon hinesti huolissaan tuosta valkun asenteesta. En jatka enää ensi kaudella, nyt saa riittää, niin häviääkö se hauskuus mun mukana.

        Olin pois edellisen turnauksen kun oli töitä, niin hävisivät huonommille ihan pystyyn.

        Yks junnu tuli harkoissa sanomaan, että ei ollut yhtään kivaa, kun et ollut mukana. 🙄
        Ymmärrän valkkua, että se tykkää selittää sitä peliä teknisesti, mutta minusta se fiilis on tärkein peleissä.... siellä ei enää hierota kuvioita. Siellä se tekeminen lähtee fiiliksestä.

        Mutta kyllä se pukukoppi ja vaihtopenkki on mun toimistoja tuossa lajissa. Kentälle jätän loput. Ja tämän kauden vedän vielä, sit jatkan höntsäilyllä. Ehkä paikallista harrasteliigaa voin lähtee hyvään porukkaan pelaamaan. (Jäähyttelemään) 😊

        Kyllä ne kylillä kyselee sua takas, jos pelit alkaa tökkimään. Tai sekin on aina mahdollista, että porukka kyllästyy mikäli valkun kanssa alkaa mennä käpy.

        Nuoret osaa olla kyllä kunnianhimoisiakin, mutta harrastus pitää pitää kivana.

        Höntsäilyä. Hsuska sana. Tuli tosta tyttären eka potatus kerta, hän istui hetken siinä potalla ja kohta riitti. Höntsis tuumasi ja ponkasi potalta menoksi. :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kyllä ne kylillä kyselee sua takas, jos pelit alkaa tökkimään. Tai sekin on aina mahdollista, että porukka kyllästyy mikäli valkun kanssa alkaa mennä käpy.

        Nuoret osaa olla kyllä kunnianhimoisiakin, mutta harrastus pitää pitää kivana.

        Höntsäilyä. Hsuska sana. Tuli tosta tyttären eka potatus kerta, hän istui hetken siinä potalla ja kohta riitti. Höntsis tuumasi ja ponkasi potalta menoksi. :)

        No mä vähän viime keväänä ihmettelin, miks halusivat että vielä jatkan. 🤔
        Mun pelaaminen oli viime kaudella tosi hakusessa, kun piti opetella juoksemaan.

        Mutta nyt kun mietin, niin se olikin toisille kovempi juttu kun mulle. Olin se Rocky Balboa, mikä taisteli ihan itsensä kanssa. Jätin kentälle kaikki, vaikka en välttämättä pisteitä tehnyt. Jokainen näki hillonpunaisen naaman ja henkeä ahneesti vetävän äijän....

        Maalivahti, joka vaihtoi joukkuetta sanoi kerran baarissa, että se pyyteettömyys veti hiljaseks porukkaa penkillä. No silloin se ei vielä koskettanut, mutta se, että jätkät halus whatsappiryhmässä mut pelaamaan vielä, pisti miettimään. Jotain annoin sinne, mitä muut halus..

        Joukkuepeleissä on ihan oma maailma mikä antaa ihan jotain muuta mitä yksilölajeissa ei mitenkään voi saada. Se on se ”me”-juttu. Jokainen kun otetaan mukaan ja jokaisella on oma juttu joukkueessa, niin mitä vaan voi saavuttaa. Nimet on nimiä, jos se ”spirit” ei toimi.

        Tällä kaudella joukkue on nimien puolesta heikompi, mutta tulos parempi kuin edellisenä kautena. 😀


    • Anonyymi

      240 kiloisella menee kaikki voimat itsensä pystyssä pitämiseen. Ei se osaa eikä ole voimia tapella vastaan.

      • Kävely jo vie voimat..


    • Anonyymi

      Isolta pojalta loppui kunto ja asenne. Ottaisin mielelläni matsin tuon naisen kanssa, lupaisin hävitä mutta sitoisin ensin hellästi mattoon ja lähikontaktiin. Pusi pusi.

      AsianVierestä

    • Minuakin saisi kaunis nainen pahoinpidellä :)

    • Jännäjennojen perässä palstan miehet heti, tottakai🙄

      • Miksei? Eikö se ole luonnollista, että ätmit tykkää jännäjennoista.


      • Anonyymi

        No ei tuollaisen naisen kanssa kehtaisi nyrkkeillä. Nopeasti jalkoihin ja sidonnat käyntiin, vaikka silleen 69 asennossa:)
        Väkivalta ei ole kivaa vaikka nyrkkeily onkin kuntoa tosi paljon kehittävä harrastus. Äkkinäinen ei jaksa käsiään heiluttaa kolmea minuuttia, väsy tulee jo puolentoista kohdalla. Paini parempi, saa välillä nojailla toisiaan vasten ja hakea yllättävää otetta. Painijat ovat muuten todella vahvoja kavereita. Luulisin ettei minusta olisi vastusta sille juuri uransa lopettaneelle naispainijalle. Veisi kuin litran mittaa.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Eipä ole koskaan mies voittanut naista ja itse en ole mutta moni nainen on tehnyt miehestä tohvelisankarin niin naiset on voittamaton vastus eli kantsii olla kaveria naisten kanssa eikä turhaan haastaa riitaa

    • Anonyymi

      Sopupeli, siinä kun äijä sai otteen naisesta olisi helposti luullut saavan naisen lattiaan omaa painoa hyödyntäen. Ei uskottavaa minusta. Huumorilla tehty matsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2574
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      319
      2355
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      93
      2124
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1694
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1420
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1397
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe