Naturaali kehonrakennus turhaa

Anonyymi

Olen 5 vuotta käynyt samalla salilla ja näen selviä natu jamppoja jotka eivät ole muuttuneet 5 vuoden käynnillä yhtään ja samoilla painoilla veivaavat vuodesta toiseen. Itsellä oli natuna penkki 120kg jonka jälkeen aloitin dopingin nyt nostan 160kg mutta nämä samat naturaalit puhkuvat vieläkin jonkun hikisen 100kg kanssa :D

11

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tämä. Pikkupoikana odotukset oli kovat. Ronnie Colemankin oli natu ja itsekin pääsisin helposti siihen kuntoon. Edelleen 15 vuoden jälkeen olen tuulen n. vinkuheinä.

• Anonyymi

Ei kaikille pullistu lihakset kuin hollywuud sankareille?

• Anonyymi

Toisilla saleilla ne natutkin kehittyy... ja 160kg natikkana on ihan hyvä saavutus, mutta roinarille ihan paska!

• Anonyymi

Esimerkiksi Smulter nosti natuna 300 kiloa raakapenkistä, joten sulla on vielä matkaa siihen.

• Anonyymi

Toiset uskoo jumalaan ja toiset 300kg natupenkkiin. Viisas ei usko kumpaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset uskoo jumalaan ja toiset 300kg natupenkkiin. Viisas ei usko kumpaankaan.

Niin... no mutta smulteri on kuitenkin testatuimpia urheilijoita Suomessa, eikä ole koskaan kärynnyt... eli vaikka hän on todistanut olevansa natu, on hän silti roinari...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... no mutta smulteri on kuitenkin testatuimpia urheilijoita Suomessa, eikä ole koskaan kärynnyt... eli vaikka hän on todistanut olevansa natu, on hän silti roinari...

Jos joka päivä testattaisiin jokainen urheilija niin kaikki käryäisi.

• Anonyymi

Natumaksimi tulee vastaan aika nopeasti. Mutta tällä tiedolla ei myydä lisäravinteita tai treeniohjelmia. Sen takia porukalle on uskoteltu, että lihasta tulisi vuodesta toiseen kunhan vain treenaa kovaa (mielellään ostetulla ohjelmalla) ja syö lisäravinteita. Koko kehonrakennusbisnes perustuu tähän huijaukseen.

• Anonyymi

Eihän se mitään huijausta ole. Vaan kapitalismia... tyhmiltä rahat pois... ihan yhtälaillahan työn teko on huijausta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se mitään huijausta ole. Vaan kapitalismia... tyhmiltä rahat pois... ihan yhtälaillahan työn teko on huijausta...

Selitä miten se ei ole huijausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitä miten se ei ole huijausta.

tota naturaalin pystyy vissii nostaa 140,180,220 yhteituloksen nii sano stuart mcrobert ja utti vähä ylitää noi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe