ei ole vieläkään havaintoa mistään hengestä

Anonyymi

Olen kohta 6v pilkannut eikä merkkiäkään olemattomasta hengestänne.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollaanko samassa tilanteessa kymmenien vuosien kuluttua ?

      • Anonyymi

        Jos vuoteen 2050 jatkan samaa tykittelyä niin saatte heittää jumalanne romukoppaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos vuoteen 2050 jatkan samaa tykittelyä niin saatte heittää jumalanne romukoppaan.

        Monet anot puolustavat epäjumalaansa, joten olisiko syytä pilkata näitä taikauskoisia rekisteröidyllä nikillä?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Monet anot puolustavat epäjumalaansa, joten olisiko syytä pilkata näitä taikauskoisia rekisteröidyllä nikillä?

        Silloin kun sai nimimerkit kirjoittaa niin löytyi nimimerkkini takaa hirveä nippu tekstejäni koottuna. Silloin ryhdyin kirjoittamaan osan tekstistä nimimerkkinä, jottei tällaista tekstieni nippua syntyisi. Operaattori bännää koneen niin se on hyvä.


    • Olematon ei voi pilkasta pahastua, mutta olemattomiin uskovat tuntuvat vetävän herneen nenään.

      • Anonyymi

        Herneet tunnetusti aiheuttaa voimakasta pyhän hengen muodostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herneet tunnetusti aiheuttaa voimakasta pyhän hengen muodostusta.

        Ksylitolipurkkaa jauhaa suuria määriä niin pyhää henkeä pukkaa.


    • Anonyymi

      Olet heittänyt Jumalan kauas elämästäsi . Pilkkaamalla vahvistat erosi. Nyt olet omillasi tässä maailmassa. Kuinka voit olettaa,että Jumala kuulisi pyyntösi, joita huudat omille luulo jumalillesi?Tämän maailman ruhtinas on saatana, Kirjoituksesi perusteella, olet jäänyt hänen ansaansa ja hän panee sinut kirjoittamaan juuri noin, toiveena saada aloittelevat uskovat lankeamaan. Ala etsimään Jumalaa,Hän on armollinen,Hän lähetti poikansa Jeesuksen syntisten vuoksi tänne maailmaan. Ala lukea evankeliumeja ,sillä ne ovat avain pelastukseen,

      • Anonyymi

        Saatana on teidän noitavainonne valheittenne arvostelijoita vastaan en minä noidaksi muutu vaikka kuinka sanoisitte. Mitä tulee uskoviin niin saatte ihan pitää uskovanne siellä puolella, tosin en ymmärrä mikä prosessi johtaa uskoon ilmeisesti joku heikkomielisyys.


      • Anonyymi

        En usko valheisiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko valheisiisi.

        Minä olen kuollut joten syytä olisi minuun uskoa.


      • Anonyymi

        Tuhkamuna jumala teillä kun sai aikaan vain yhden pojan ja sekin kuoli. Eikä tule takaisin.


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi joltain jumalalta pyytää mitään? Sellaista jumalaa joka kykenisi toteuttamaan jonkin toiveen ei ole olemassa.


    • Anonyymi

      Aladdinin lampun henki on parempi. Saat esittää kolme toivomusta. Pyhä henki ei toteuta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      > Olen kohta 6v pilkannut eikä merkkiäkään olemattomasta hengestänne.

      Raamatun mukaan Pyhä Henki on totuuden henki. Eli, sinulla ei siis ole merkkiäkään totuuden hengestä?

      "Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa."
      Joh. 16:13

      • Anonyymi

        Totuuden henkesi on suurten massojen ohjailua valheiden avulla. Minä en kuulu näihin ihmismassoihin, joita johdetaan valheilla. Minä olen puhdas totuus.


    • Anonyymi

      Mene ensin sokeana syntyneen luo ja anna tälle merkki värien olemassaolosta. Mahdoton tehtävä. Samoin on mahdotonta saada epäuskoista näkemään merkkejä mistään, mikä ei ole aistein havaittavissa.

      • Anonyymi

        Tarvitsee olla perimässä ominaisuus uskoa olemattomiin, minulla ei ole .


    • Anonyymi

      Kun vedät huiviin 2 pulloa Kossua ja odotat hetken, niin johan alkaa henkiä näkyä ja tuntua.

      • Anonyymi

        Olen muistaakseni yhden vetänyt joskus ja huono olohan siitä nousuhumalan jälkeen tuli.


    • Anonyymi

      Miten hemmetissä jokin "henki" voisi olla "pyhä"? Silkkaa taikauskoa uskoa henkiin.

    • Pilkaaja eivä sitä edes tiedä eivätkä saa.Heillä yllään pysy jumalan viha synnin seurausena.

      • Anonyymi

        Hyvin tyypillistä uskiksilta alkaa uhata "jumalan vihalla" tai viimeisellä tuomiolla tai helvetin tulella ja ikuisella kadotuksella, kun argumentit loppuvat kesken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tyypillistä uskiksilta alkaa uhata "jumalan vihalla" tai viimeisellä tuomiolla tai helvetin tulella ja ikuisella kadotuksella, kun argumentit loppuvat kesken.

        Aikana sa kutakin,ei tämä aikakausi jatku ikuisesti,sen varma sana ei petä missään kohtaa, toiset uskovat toiset eivät.
        Toiset sanovat usko täysin hulluutta,mutta hullutuksen vuoksi tulikin pelastu niille jotka uskovat,se on Jumalan voima,mikä viisaus onkaan jumalattomille joka eivä usko eivätkä ymmärrä.


    • Anonyymi

      Olet 6v aikana menettänyt järkesi ja toimeentulosi, eikö se ole merkki että teet jotain väärin?

      • Anonyymi

        Elintasoni on tuona aikana noussut merkittävästi, kaikki mitä voit haaveilla tai pitää tavoiteltavana on hallussani 🙂


      • Anonyymi

        Itseasiassa järjen määrän kasvu on huomattava, teen oikeita valintoja kaikkiin ongelmiin pelottavan tarkasti.


    • Kyllä se Totuus selviää aikanaan.
      Kukaan tosin ei ole virheetön ja täydellinen ,mutta mistä moinen into pilkata olipa kohde mikä tahansa.
      Kannattaisiko mennä itseensä ja pohtia ,missä mättää.

      • Anonyymi

        Kyllä totuus selviää aikanaan, olisi teille hyvä lähtökohta, mutta ei, teette valheellanne rahaa.
        Kukaan ei ole täydellinen, totta, mutta ei se oikeuta rikollisten korottamiseen valheen avulla.
        Minä pilkkaan kaikkia, jotka saavat etua valheella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä totuus selviää aikanaan, olisi teille hyvä lähtökohta, mutta ei, teette valheellanne rahaa.
        Kukaan ei ole täydellinen, totta, mutta ei se oikeuta rikollisten korottamiseen valheen avulla.
        Minä pilkkaan kaikkia, jotka saavat etua valheella.

        No..voin sanoa ,että itse en ole saanut lantin lanttia ennemmin menettänyt.
        Samoin on monien muiden uskovien.Autetaan ketä voidaan eikä pidetä ääntä.
        Paljon on myös alko ja päihteet puolelta tullut uskoon eli uskovissa on paljon pohjalla käyneitä ja minusta se ei ole kovinkaan laadukkaan pilkan aihe.
        Toki on sellaisia huijareita ,jotka tekevät rahaa ja bisnestä uskonnon varjolla,mutta teeskentelijöitä on aina ollut ja huijareita ja tulee olemaan.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No..voin sanoa ,että itse en ole saanut lantin lanttia ennemmin menettänyt.
        Samoin on monien muiden uskovien.Autetaan ketä voidaan eikä pidetä ääntä.
        Paljon on myös alko ja päihteet puolelta tullut uskoon eli uskovissa on paljon pohjalla käyneitä ja minusta se ei ole kovinkaan laadukkaan pilkan aihe.
        Toki on sellaisia huijareita ,jotka tekevät rahaa ja bisnestä uskonnon varjolla,mutta teeskentelijöitä on aina ollut ja huijareita ja tulee olemaan.

        Alkoholista tulee hyvä olo, sanoi uskovainen. Uskonnosta tulee hyvä olo uskonholistille.
        En ole alkoholisti tai uskonholisti.


    • Anonyymi

      Jumala voi olla armollinen.

      • Anonyymi

        Jos niin kuvittelet, juupas eipäs uskovainen.


      • Anonyymi

        Se edellyttäisi jumalan olemassaoloa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    5. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1279
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1217
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      641
      1186
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1008
    Aihe