Mieshän on täysääliö!
https://www.is.fi/viihde/art-2000007655836.html
Seduloihin en mene ikinä!
15
52
Vastaukset
- Anonyymi
Sedu on ihan oikeassa. Suomesta on tullut Pohjois-Korea. Yökerhot on pidettävä auki. Kansa haluaa bailata eikä synkistellä. Käyttäkää omia aivojanne, kuten Sedukin sanoo.
- Anonyymi
No, sit saatte bilettää mielin määrin, kun korona rokotus alkaa ja saatte piikin, niin voitte sitten bilettää ja muistakaa sitten bilettää loputtomiin älkääkä lopettako biletystä, ei töihinkään kannata mennä, kun vaan bilettää.
t. Ätmi toteaa
- Anonyymi
Onkohan sedu tehnyt koskaan töitä
- Anonyymi
Seduloissa juodaan viinaa ja tutustutaan naisiin. Moneen naiseen olen tutustunut seduloissa ja päässyt naisen pöksyihin. Vain viinaa juomalla seduloissa mies voi kumppanin löytää. Kannattaa siis mennä sedulaan.
T viinamies - Anonyymi
Täys idiootti se on. Bisnes on tärkeintä, muiden terveydellä ei väliä. Kaikkia se leipä elättää.
- Anonyymi
Sama tuli mieleen. Hölmöjä on helpompi manipuloida, esimerkkinä Trumppi fanit. Oltava fiksu mies, ku on valtaa ja mammonaa? Maailmanlopun meininkiä moinen. Eletään hetkessä välittämättä tulevasta?
- Anonyymi
Mutta seduloissa on kauniita naisia paljon. Nuoremapana kävin sedula yökerhoissa ja sain naisia ja nyt vanhempana myös muutaman kerran käynyt ja naisia riittää niissä paikoissa. Ei ole väärin sanottu että kun menee sedulaan niin tutustuu naisiin.
- Anonyymi
Tiedoksi vain että nyt jo pakkosiirretään aivan toisen alan sairaanhoitajia koronapotilaiden hoitoon. Ja kalliita mikrobiologian ammattilaisia tekemään vain koronatestejä. Alkaa hoitajat ja muut olla lopussa. Mistäköhän Sedu heitä palkkaa lisää - omalla kustannuksella varmasti kuten lupaa.
- Anonyymi
Sedun bilessä varmaan Sedu hoitais naisettomalle miehelle naisen, kun lupasi hoitaa koronaan sairastuneetkin.
Tosin, Sedun bileisiin ei ätmit, eikä rumat miehet pääsis. - Anonyymi
Leviltä tuli 15 tartuntaa näistä kuppiloista. Järki päähän nyt !
- Anonyymi
Juu, ei kuppiloissa ole tullut liikuttua normaali aikanakaan, joten ei haittaa, vaikka olis kuppilat lopullisesti kiinni, ei vaikuta elämään millään tavoin.
Mustaherukka mehua on kaapissa monta pulloa, et siitä vaan juomaan.
t. Raitis mies
Sehän kuulemma vaihtaa nimen ja antaa Andy McCoyn päättää uuden nimen.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla yökerhossa käymällä on mukana porukoissa ja voi tavata naisia.
Viinamies käy yökerhossa ja juo viinaa. Hän tapaa naisia ja löytää kumppanin.
Raitis mies ei juo viinaa eikä käy yökerhossa. Hän ei naisia tapaa ja jää yksin.
t. viinamies Voiko tosiaan olla noin pillun puutteessa olevia sedu-idareita? Tosi mies saa pillua vaikka koko maapallo nollattaisiin. Tekin vinkuintiaanit ihailette mokomia haittaolioita sekä jenkkejä. Hyi helvetti! Onhan teillä kädet?
Natoonkin pitäisi liittyä, kun pelottaa niin paljon, että äiskä joutuu vaihtamaan kuivat lakanat joka aamu.
Se 5:s artikla muuten ei tarkoita muuta, kuin sitä, että hyökkäyksen kohteelle lähetetään vaikkapa tonnikalapurkki, niin ehdot on täytetty. Luuletteko te idiootit, että maapallon 2 suurinta ydinasevaltiota koskaan lähtisi sotimaan keskenään?- Anonyymi
Sedu on rikastunut koska miehet käy yökerhoissa juomassa viinaa ja tutustumassa naisiin.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934