Eikö naisia enään ole sinkkuna, vai eivätkö vain uskalla kirjoittaa mitään?
Meni taas homokeskusteluksi
20
<50
Vastaukset
Ehkä jälkimmäinen.
Sinkkumiehiä on niin paljon, että onhan niitä sinkkunaisia jossain oltava, vai pyörittävätkö "varatut" miehet kaikki hirmuista haaremia?- Anonyymi
Ulkomaalaisilla on useampia tyttöystäviä, kuuluu kulttuuriin.
Se tasoittaa tilastoa.
Suomilaisissa on taas paljon vässyköitä ikisinkkuja und peräkamari miestä.
- Anonyymi
Eivät uskalla kirjoittaa mitään. Sentään nuo suoraan naisia alentavien tyyppien yms. kohdalla tietää missä mennään eikä asia muutu. Täällä on vain liian paljon sellaisia vakkareita, jotka esittää yes jätkiä, mutta piilottelee hirveyksiä jotka saattaa rakoilla vasta kun pidempää keskustelee. Ne on kaikista pelottavampia ja en ainakaan seuraa hakevalle naiselle ikinä suosittelisi tänne tuloa. Koska sitten saattaa joutua, miten täällä nyt sanotaan "jännämiehen" manipulaatioon.
Etenkin nuorien joilla ei ole elämänkokemusta tarpeeksi ja hyviä varoitus aisteja ihmisistä, niin olisi hyvä pysyä kaukana täältä. Muuten kyllä jos ei hae seuraa, käy vain joskus ja osaa pitää palstailun erillisenä asiana niin tämä on OK.
Yleisesti ottaen naisien arvot on enemmän siinä, että he saavat ja osaavat olla itsenäisiä. Ei kaikilla ja jokainen ihminen on omalaisensa, siihen vaikuttaa eri asiat, mutta yleisesti naiset arvostaa omaa itsenäisyyttä. Toinen, että miehet saa olal enemmän äänekkäitä ongelmistaan ja naiset sosiaalipoineiden yms. joutuu usein piilottamaan ne. Ei voi sanoa mitään ja pakko käyttäytyä nätisti.
Ihan ajatusleikkinä: Kuinka monen luokalla/koulussa se häiriö oppilas oli tyttö? En tarkoita kiusaamista vaan yleisesti niin häiriöksi, että opettajakin siihen puuttui.- Anonyymi
Hakeeko joku täältä seuraa? 😂👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeeko joku täältä seuraa? 😂👌
Kyllä tänne välillä sellaisia tosissaan eksyy ja tuntuu olevan monella taka-ajatuksena vähintään. Jokin palstan oletusarvo? Oli miten oli.. Se pieni taka-ajatuskin on turvallista häätää pois ennen kuin tänne tulee.
Meidän kuudennelta luokalta aikoinaan jäi kaksi tyttöä luokalle, lähinnä juuri käytöshäiriöiden ja lintsaamisen vuoksi.
Siis syystä: toinen tappeli kerran naispuolisen hissanmaikan kanssa niin, että veri ja hiukset lentelivät. Kummatkin haistatteli kaikille ja kuudennella luokalla ei pojilla vielä ollut mitään fyysistä ylivoimaa, ja kun tytöistä toinen oli vielä suurikokoinen, niin turpaan tuli jos heille meni aukomaan. Vetivät esimerkillä mukaan jengiin pari muutoin kiltimpää tyttöä, niin porukka oli kasassa.
Ei heille mitään mahtanut.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Meidän kuudennelta luokalta aikoinaan jäi kaksi tyttöä luokalle, lähinnä juuri käytöshäiriöiden ja lintsaamisen vuoksi.
Siis syystä: toinen tappeli kerran naispuolisen hissanmaikan kanssa niin, että veri ja hiukset lentelivät. Kummatkin haistatteli kaikille ja kuudennella luokalla ei pojilla vielä ollut mitään fyysistä ylivoimaa, ja kun tytöistä toinen oli vielä suurikokoinen, niin turpaan tuli jos heille meni aukomaan. Vetivät esimerkillä mukaan jengiin pari muutoin kiltimpää tyttöä, niin porukka oli kasassa.
Ei heille mitään mahtanut.Aika pieni on ollut hissanmaikka, jos on joutunut oikein tappelemaan 12 vuotiaan pikkulikan kanssa. 😅
Anonyymi kirjoitti:
Aika pieni on ollut hissanmaikka, jos on joutunut oikein tappelemaan 12 vuotiaan pikkulikan kanssa. 😅
12-vuotiaan pikkupojan mielestä se likka oli valtava. Vaihdoin koulua kuudennelle, joten en tiedä hänen tarinaansa, voi olla, että oli jäänyt luokalle ennenkin, ollen siis meitä vanhempikin.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
12-vuotiaan pikkupojan mielestä se likka oli valtava. Vaihdoin koulua kuudennelle, joten en tiedä hänen tarinaansa, voi olla, että oli jäänyt luokalle ennenkin, ollen siis meitä vanhempikin.
Silti on heikossa kunnossa aikunen nainen jos moisen kanssa joutuu vaikeuksiin. Ei muuta kun punttisalille moiset maikat. Tai eläkkeelle jos oli vanhuudenheikkoutta.☺
Tarkemmin en tiedä, mutta tyttäreni tuli kerran kovin vihastuneena koulusta. Minä tietenkin kysyin, että mikä hätänä.
Lapsukainen veti henkeä ja kertoi, kun se yksi on kiusannut jo pidempään, ettei kohta enään auta mietiskelykään vaan on pakko potkia Sin moo do Hapkidolla päähän.
Kysyin nimeä ja lupasin hoitaa asian. Soitin rehtorille ja kerroin olevani huolissaan. Ensin hän sanoi,että ei heidän koulussa kiusata ketään.
Minä sitten totesin siihen, että hyvä on, minä sitten annan luvan tyttärelleni käyttää välitunnilla itsepuolustustaitojansa tarvittaessa (silloin vasta vihreä vyö).
Hassusti Rehtorin mieli muuttuikin ja lupasi yrittää tehdä kaikkensa. Lopputuloksena tytöt sopivat ja välillä jopa hengailivat yhdessä.
Sitten pakollinen hapkidolinkki missä tyttönikin oli: https://www.youtube.com/watch?v=zds5A1H_ZaQIdari kirjoitti:
Tarkemmin en tiedä, mutta tyttäreni tuli kerran kovin vihastuneena koulusta. Minä tietenkin kysyin, että mikä hätänä.
Lapsukainen veti henkeä ja kertoi, kun se yksi on kiusannut jo pidempään, ettei kohta enään auta mietiskelykään vaan on pakko potkia Sin moo do Hapkidolla päähän.
Kysyin nimeä ja lupasin hoitaa asian. Soitin rehtorille ja kerroin olevani huolissaan. Ensin hän sanoi,että ei heidän koulussa kiusata ketään.
Minä sitten totesin siihen, että hyvä on, minä sitten annan luvan tyttärelleni käyttää välitunnilla itsepuolustustaitojansa tarvittaessa (silloin vasta vihreä vyö).
Hassusti Rehtorin mieli muuttuikin ja lupasi yrittää tehdä kaikkensa. Lopputuloksena tytöt sopivat ja välillä jopa hengailivat yhdessä.
Sitten pakollinen hapkidolinkki missä tyttönikin oli: https://www.youtube.com/watch?v=zds5A1H_ZaQVäärä linkki, mutta pontti tuli varmaan selväksi. Tosiaan tuota porin leirin oikeaa osaa en nyt löydä, mutta jos kiinnostaa, niin Kokkolan Hapkidoseuran sivuillakin voi olla kyseinen pätkä.
En ole huomannut täällä "homokeskusteluja". Siihen on omat alueensa.
- Anonyymi
Onko? Kun sinä aina puhut ho-mopojista kaikkialla niin vaikea erottaa mitään alueita. :D
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Kun sinä aina puhut ho-mopojista kaikkialla niin vaikea erottaa mitään alueita. :D
Saa kai homopoikaa sanoa homopojaksi, homopoika.
- Anonyymi
Bartakaweri kirjoitti:
Saa kai homopoikaa sanoa homopojaksi, homopoika.
Meni kuule molemmat osuudet yhdyssanasta väärin. :D
Olet aika jäljessä ja vajaa jos vielä haukut ihmisiä homoiksi. Anonyymi kirjoitti:
Meni kuule molemmat osuudet yhdyssanasta väärin. :D
Olet aika jäljessä ja vajaa jos vielä haukut ihmisiä homoiksi.Ei mennyt, vajukki.
Veikkaan, että palstan keskustelut meni juurikin miesten keskinäiseksi öyhöttelyksi, joten odota huomiseen. 😬
- Anonyymi
Naiset puhuu asioistaan livenä ystävilleen ja läheisilleen pääsääntöisesti(Joo on poikkeuksia ja jaadi jaadi jaa) miehet avautuu kännissä ja netissä (Joo on poikkeuksia ja jaadi jaadi jaa)
Itse en kyllä keskustelupalstaa miellä deittikanavaksi, mutta syntyyhän pareja kaikkialla missä ihmisiä nyt on. - Anonyymi
Mikä ettei täältä vois seuraa löytää. Kyllä mä ainakin pidän silmät auki joka paikassa. Riippuu tietysti jos keskustelu kovin asiatonta, niin kuka siihen viitsii vastata.
- Anonyymi
Ei paljon huvita vastata machoilua harrastaville miehille, ja niitähän täältä löytyy enemmistönä.
Jollei "tytöitetellä" naisia iästä ja ammatista riippumatta, niin vähitäänkin ollaan naikkosia tai hutsuja, sperma rännejä ja ties mitä!
Täysin kyllästyneenä moiseen suhtautumiseen, mä olen alkanut vastaamaan hiljaisuudella; pitäkää palstanne ja repikää toisianne, olette ansainneet toisenne keskustelu kumppaneina.
Mulla on mahdollisuus IRL:ssä keskusteluun työkavereideni ja asukkaidemme kanssa, sekä käydä keskustelua suvun tai ystävien kanssa videopuheluina, nyt korona aikana, kun läheisempiä fyysisiä kontakteja tulisi välttää.
trollikka
PS. Olen kyllä asiasta huomauttanut aikaisemminkin, anonyyminä; Ollen "huumorin tajuton" yksilö jne. Tulinpa nyt vielä nikkelläni kerran huomauttamaan asiasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934