Alajärven koronan leviämisen syyt

Anonyymi

Alajärvi investoi miljoonan miljoonan perään liikuntahalleihin, köyhät naapurikunnat pienillä tasauksilla ei onneksi vastaavaan ole pystyneet.

Nyt Alajärvi urheilee ja harjoittelee halleissa ja korona leviää kulovalkean tavoin.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, Siinä missä ulkona pelattavat pelit kuten pesäpallo ei levitä koronaa levittää nämä sisällä pelattavat pelit koronaa erittäin tehokkaasti pelaajien kesken ja katsomossahan koronatartunnat aivan räjähtää käsiin.

      • Anonyymi

        Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan.

        Toivoo. Vimpelin helluntalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan.

        Toivoo. Vimpelin helluntalaiset

        Anonyymi kirjoitti:...... pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille...Näin maallikkona minä olen sitä mieltä että pimedyessä vaeltavien tulisi kaivaa kaivaa rikka omasta silmästään ja vasta sitten ruveta pyytämään armoa meille synnin orjille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi kirjoitti:...... pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille...Näin maallikkona minä olen sitä mieltä että pimedyessä vaeltavien tulisi kaivaa kaivaa rikka omasta silmästään ja vasta sitten ruveta pyytämään armoa meille synnin orjille.

        Kyllä vimpeliläiset elää pimeyden vallassa tarvitsevat rukoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi kirjoitti:...... pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille...Näin maallikkona minä olen sitä mieltä että pimedyessä vaeltavien tulisi kaivaa kaivaa rikka omasta silmästään ja vasta sitten ruveta pyytämään armoa meille synnin orjille.

        Ota vaan rukous vastaan elämä heti helpottuu jos synti painaa. HALLELUJA

        Rukoillaan sinunkin puolesta: Vimpelin helluntalainen esirukoilija


    • Anonyymi

      Kylmäkontti saarikentällä valmiina.
      Alajärven hallit on suositusten mukaan käytössä joten ole huoletta ja muista rasvata kylmäkontin saranat.

      • Anonyymi

        Täällä vimpelissä on oikea asenne noihin uskonlahkoihin , emme tarvitse esiruokoiliaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vimpelissä on oikea asenne noihin uskonlahkoihin , emme tarvitse esiruokoiliaa.

        Kyllä me rukoillaan Vimpeliläisten puolesta

        Helluntalaiset/jäsen


    • Anonyymi

      Myös me vanhalestadiolaiset rukoilemme vipeliläisten sielujen puolesta. Ruumiista ei niin väliä.

      • Anonyymi

        Olipa kauniisti tehty turmeltuneita sieluja on paljon, synnissä rypevät


        NM: VARASTORÄTTIVÄÄPELI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kauniisti tehty turmeltuneita sieluja on paljon, synnissä rypevät


        NM: VARASTORÄTTIVÄÄPELI

        Älkää yhtykö enää lepakoihin. T. Pro Vimpelin tiedotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää yhtykö enää lepakoihin. T. Pro Vimpelin tiedotus

        Sivullisena osalistun tähän keskusteluun , olen pannutmerkille että vimpelis on menty alaspäin , vaikka kuinka siellä ylistetää omaa hyvää menestystä hyvinvointia, joka perustuu pitkälti valheisiin, on nykytilanne vain varjo menneistä vuosiskymmenistä. Syy siihen löytyy paikanlisita asukaista ,vaikka sitä ei haluta tunnustaa. Mitä tuo tulevaisuus tullessaan ei kannata enkä uskalla ennustaa. . Asunut nuoruuteni vimpelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivullisena osalistun tähän keskusteluun , olen pannutmerkille että vimpelis on menty alaspäin , vaikka kuinka siellä ylistetää omaa hyvää menestystä hyvinvointia, joka perustuu pitkälti valheisiin, on nykytilanne vain varjo menneistä vuosiskymmenistä. Syy siihen löytyy paikanlisita asukaista ,vaikka sitä ei haluta tunnustaa. Mitä tuo tulevaisuus tullessaan ei kannata enkä uskalla ennustaa. . Asunut nuoruuteni vimpelissä.

        Alajärvi saa aivan käsittämättömöät summat tukea valtiolta ja veroa ei kerry. Jos jossain on menty alaspäin niin siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivullisena osalistun tähän keskusteluun , olen pannutmerkille että vimpelis on menty alaspäin , vaikka kuinka siellä ylistetää omaa hyvää menestystä hyvinvointia, joka perustuu pitkälti valheisiin, on nykytilanne vain varjo menneistä vuosiskymmenistä. Syy siihen löytyy paikanlisita asukaista ,vaikka sitä ei haluta tunnustaa. Mitä tuo tulevaisuus tullessaan ei kannata enkä uskalla ennustaa. . Asunut nuoruuteni vimpelissä.

        "sivullisena" heh heh. Joka päivä käyt täällä mollaamassa Vimpeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sivullisena" heh heh. Joka päivä käyt täällä mollaamassa Vimpeliä.

        Pysytään vaan erossa lepakoista! Pro Vimpelin tiedotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytään vaan erossa lepakoista! Pro Vimpelin tiedotus

        Itsekkin kaippaisin hyvinkin jyrkkiä määräyksiä Pro Vimpeli -liikkeeltä nyt Vimpeliläisille, millään kehoitteluilla ei taida nyt tauti Vimpelistä lähteä. Pro Vimpeli nyt ohjeistamaan yhtä karkealla kielenkäytöllä kuin ohjeisti Alajärveä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe