Kumpi maistuis

Anonyymi

Pyttipannu vai ranskalaiset perunat makkaralla tai nakeilla ja kumman valitsetkin niin miten teet eli mitä laitat siihen

24

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samapa tuo, molemmat on hyviä, mut enemmän kiinnittäisin huomiota niiden nakkien/makkaroiden lihapitoisuuteen. :D

• Kyllä ne makkaraperunat on vaan klassikko. Vielä kun ranskalaiset ovat sellaisia oikein rapeita. Eipä ole tullut syötyä pitkään aikaan. Kulmilla ei ole kunnollisia grillikioskeja :(

• Anonyymi

Grillistä ostetut on hyviä mutta ostan kaupasta oolannin ranskiksia ja makkaraa sipulia ja vaik kurkkusalaattia ja mausteita esim suolaa ja grillimaustetta sinappii ja ketsuppii niin hyvää on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Grillistä ostetut on hyviä mutta ostan kaupasta oolannin ranskiksia ja makkaraa sipulia ja vaik kurkkusalaattia ja mausteita esim suolaa ja grillimaustetta sinappii ja ketsuppii niin hyvää on

Ja paprikamaustetta

• Anonyymi kirjoitti:

En ole täälläpäin nähnyt Oolannin ranskalaisia.

• Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

En ole täälläpäin nähnyt Oolannin ranskalaisia.

Joka kaupassa niitä on

• Anonyymi kirjoitti:

Joka kaupassa niitä on

Pitää katsoa tarkemmin. Onko ne varmasti rapsakoita, kuten luvataan?

• Pyttipannu mikrossa. Ei sittä nauttia tarvitse, kunhan hengissä pysyy.

• Anonyymi

Kyllä paistinpannulla täytyy paistaa jos hyvää haluaa

• Anonyymi

Ranskalaiset nakeilla/ makkaralla on hyvä ku polttaa ne uunissa.

• OIKEASTI kokeilin tänään jotain ihan uutta. Uskallan väittää, ettei kukaan tai ei ainakaan moni ole sitä kokeillut ja tuli loistavaa mättöä.

Torttutaikinan päälle pekonia ja juustoa. Toki reunoille tilaa, jotta turvotessaan jää se täyte ikään kuin kuppiin.

Itselläni on, koska kohtuus ei riitä, lisäksi chilisoosia pullossa joten voihan sitäkin tiputella päälle.

• Anonyymi

Lehtitaikinalle suolaista täytettä ... ei tuo nyt niin kauhean originelli idea ole, mutta hyvää kyllä. Olen syönyt myös ihan perinteisen näköisiä tähtitorttuja useammallakin erilaisella suolaisella täytteellä. Siitä taikinasta saa myös hyviä pasteijoita. Itse olen tehnyt siitä myös erilaisia "sarvia". Juustosiivu väliin ja rullalle, tai juusto- ja joku leikkelesiivu. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Lehtitaikinalle suolaista täytettä ... ei tuo nyt niin kauhean originelli idea ole, mutta hyvää kyllä. Olen syönyt myös ihan perinteisen näköisiä tähtitorttuja useammallakin erilaisella suolaisella täytteellä. Siitä taikinasta saa myös hyviä pasteijoita. Itse olen tehnyt siitä myös erilaisia "sarvia". Juustosiivu väliin ja rullalle, tai juusto- ja joku leikkelesiivu. 👍

No ei ole mitenkään erikoista olen minäkin niin tehdyt ja vieläpä ilman toisten väheksymistä.

Jos et tajuu, niin oot varmaan sitä heikompaa sakkia, mitä kutsutaan persuksi. Itsehän aloitit.

• Anonyymi
        Idari kirjoitti:

No ei ole mitenkään erikoista olen minäkin niin tehdyt ja vieläpä ilman toisten väheksymistä.

Jos et tajuu, niin oot varmaan sitä heikompaa sakkia, mitä kutsutaan persuksi. Itsehän aloitit.

Kerrohan miten asia olisi pitänyt sanoa "vähättelemättä"? Fakta kun on se, että idea ei ole ainutlaatuinen. Kyseisen kaltaista taikinaa on maailman sivu käytetty myös suolaisissa jutuissa. Käyttäväthän sitä jotkut myös "pizzataikinana". Tosin minusta se ei ole hyvää. Ei kai ideaa voi kehua originelliksi, jos se ei sitä ole. Vai pitäisikö noin mielestäsi tehdä? Minusta ei. Anyway, uskon lopputuloksen olleen hyvä.

• Anonyymi

Pyttypannua ei ikinä! Pommes frites ja höysteenä lammasnakkeja tai currywurst.

• Anonyymi

Tämä näin.

• Anonyymi

Pataan tulee välis-ääliö :)

• Anonyymi

Millaiseen pataan ranskalaiset tai pyttipannu? :)

• Ei kumpikaan.

• Anonyymi

Nii! Pitää olla karrelle palanut camping, prkl.

-Ladylord f**ker

• Anonyymi kirjoitti:

-Ladylord f**ker

Nää, lohkoperunat ja uunikala on ihan jees.

• Anonyymi kirjoitti:

-Ladylord f**ker

Ps. Ladyford Locker olis parempi.

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Ps. Ladyford Locker olis parempi.

Mule on sopivin ladyfucker lord.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe