Haluaisit kylään Lucia-neidoksi pukeutuneena?
Kenet palstalta
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jazuli olis lucia neitona upee näky :))
- Anonyymi
Wuppis alaosattomissa #viidakko
- Anonyymi
En ketään jos/KUN se nainen ei ole täällä. :D
Jonkun seksikkään blondin. Vaan eihän täällä sellaisia ole.
- Anonyymi
Eikö Kimmo käy?
- Anonyymi
Olen blondi ja myös palstan seksikkäin nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Olen blondi ja myös palstan seksikkäin nainen.
Niinpä niin ja minä Roope-Ankka.
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Niinpä niin ja minä Roope-Ankka.
No ihan taatusti olen seksikkäin.
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Omasta mielestäs?;D
Varmaan kaikkien mielestä jos kuvia alettais laittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Aha, no ootko ajatellut laittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Olet blondi mies?
- Anonyymi
Bartakaweri kirjoitti:
Olet blondi mies?
Kirjoitin "palstan seksikkäin nainen". Nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin "palstan seksikkäin nainen". Nainen.
Ei kun täällä on näitä trollaaja miehiä, ihan sillä. Kiva jos täällä on seksikkäitä naisia ;)
- Anonyymi
Se pahin trolli ois aika upee näky siinä mekossa.
- Anonyymi
Kutsuitko?
- Anonyymi
En haluaisi milloinkaan tavata ketään täältä,hyissaat...
- Anonyymi
En ketään jos hän ei ole täällä.
- Anonyymi
Ei tartte tänne tulla juomaan mun kahvia ja syömään mun pullia koronansa kanssa! Pysykööt kotonansa.
Thyllerön☝️
Thymallus kirjoitti:
Käykö tummatkin siihen hommaan?
Näin muuten eilen ylimaallisen valon pimeydessä.En nirsoile..
No kerro. Mäkin oon nähnyt lapsena, enkä ollut yksin.Wwuwuw kirjoitti:
En nirsoile..
No kerro. Mäkin oon nähnyt lapsena, enkä ollut yksin.Pohjoisen taivaalla magneettikentän häiritsijöitä.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja sitten lisää..
Niin mitä lisää?
Ihan tavan revontulet ne oli. Varmaan voimakkaat, kun ohuen pilviharsonkin läpi loimottivat.Thymallus kirjoitti:
Niin mitä lisää?
Ihan tavan revontulet ne oli. Varmaan voimakkaat, kun ohuen pilviharsonkin läpi loimottivat.Jaa. En ole ikinä nähny.
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa. En ole ikinä nähny.
Ei ole totta???
Vaatii tietysti urbaanista ympäristöstä ja valosaasteesta poistumista, mutta kyllä teidänkin leveysasteella pitäisi olla mahdollista. Pirkanmaallakin olen niitä useampia kertoja ihaillut.Thymallus kirjoitti:
Ei ole totta???
Vaatii tietysti urbaanista ympäristöstä ja valosaasteesta poistumista, mutta kyllä teidänkin leveysasteella pitäisi olla mahdollista. Pirkanmaallakin olen niitä useampia kertoja ihaillut.Oon mä telkkarissa nähny..😬
Wwuwuw kirjoitti:
Oon mä telkkarissa nähny..😬
Niin, ja iltalehden filtteröidyissä revontulikuvissa.
Vaatii tietysti katon alta poistumistakin.
Täällä oli puhetta humaltumisesta, että humaltuminen paljastaisi ihmisen todellisen luonteen. Minusta mielenkiintoisen ihmiskokeen saa, kun viedään ihminen paikkaan, missä on mahdollisimman vähän viihdettä ja ulkoisia ärsykkeitä.Wwuwuw kirjoitti:
En nirsoile..
No kerro. Mäkin oon nähnyt lapsena, enkä ollut yksin.Mitäs sinä muuten näit?
- Anonyymi
Dissen.
Miksi viestini poistettiin? Eikö tiettyjä palstalaisia saa mainita?
- Anonyymi
Yritä uudestaan
Anonyymi kirjoitti:
Yritä uudestaan
Naah, toinen nikki on jo jäähyllä samasta syystä. Toisia palstalaisia ei saa vaan mainita.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja Lucia-neitona olisi mielenkiintoinen näky.
- Anonyymi
Pallomaiseksi Korona-virukseksi naamioituneen Lucia-neidon joulupukin parralla.
- Anonyymi
En mitään Artimides neitsyttä Lucia neitoa kaipaa, joku normaali mukava nainen riittää hyllyvine kylkirasvoineen:)
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973