Ajokorttia, mitkä luokat?
Onko sinulla
24
<50
Vastaukset
On A ja B. Muille ei ole ollut eikä ole tarvetta.
- Anonyymi
Pelkkä b.
- Anonyymi
Poistettiin, kun sanoin B, C, D, pikku E
- Anonyymi
Ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Tuskin saisitkaan tolla asenteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin saisitkaan tolla asenteella.
Ei ole aikomustakaan. Tähän ikään mennessä ei ole ollut mitään tarvetta. Jalat on keksitty. Pysyy kunnossakin.
- Anonyymi
Kaikki muut paitsi E puuttuu.
- Anonyymi
AB kortti. Ennen sai a:n kaupantekijäisiksi, kun ajoi b:n.
- Anonyymi
Mulla on AB kortti. Ajoin B:n ja A tuli kaupanpäälle.
Ajokortti maksoi 2000 markkaa eli n.330€.
Se oli tarjous kampanja siihen aikaan ja 80km/h lätkä oli silloin pakollinen vuoden ajan.
Moottoripyörällä en koskaan ole ajanut, vaikka saisi ajaa vaikka kuinka tehokkaalla tahansa.- Anonyymi
Sama. Tosin autokoulun hintaa en muista, koska isi maksoi.
- Anonyymi
Wanhus! A on pitänyt suorittaa erikseen jotain 30 vuotta.
- Anonyymi
AB kortti. Mutta ajelen enimmäkseen junalla...
Pelkkä B, ja niin kirjalliset kuin inssi ekalla läpi.
- Anonyymi
ABECE.
B:llä ajelen. Minulle auto on vain tapa päästä paikasta toiseen.
- Anonyymi
Minulla on tämä niin sanottu salainen ajokorttiluokka jolla voi ohjata kaikkia moottorikäyttöisiä kulkuneuvoja, kuten taisteluhävittäjiä sukellusveneitä sun muita, eli luokka X -ajokortti, tämä on erittäin salainen luokka edes presidenttikään ei tiedä tällaisista etuoikeuksista.
- Anonyymi
ABC. Suoritin heti kun ikä riitti. Tarvitsin kuorma-autokortin kun ajelin hevosia raveihin useina viikonloppuina. Nyt tulee ajettua sitä ajoa harvemmin.
Mainittakoon että inssi sanoi ettei tarvitse suorittaa mälilähtöä kun kulmaperuutus meni loistavasti! :D Kortti tuli ensimmäisellä yrityksellä.
-nainen-- Anonyymi
Siis mäkilähtöä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mäkilähtöä tarkoitin.
Ajattelin mielessäni mälilähdöstä että otit inssin mällit suuhun ja siksi sait kortin ensimmäisellä yrityksellä.
Kortti on, AB
ABEC-kortti. Parisen vuotta sitten ajelin A;n. Oon ajanut pikku E;nkin, kun ei tullut just anomalla vaan... ois kuukautta aikasemmin pitänyt kortti saada.
Noilla oon hyvin pärjännyt...- Anonyymi
Oli ABCE 51 vuotta vaikka C:tä ja E:tä en koskaan tarvinnut. Niistä tuli vain turhia kuluja - kortin uusinta aina 5 v välein. Kun täytin 70 v jätin C:n pois, koska olisi pitänyt uusia 2 v välein.
Olen ajanut reilusti yli miljoona km pikkuautoilla. Ja parissakymmenessä Euroopan maassa. Suomessa kaikilla keleillä. Ilman ensimmäistäkään kolaria. AB-kortti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3592493Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602044Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111712- 1091425
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851400- 741375
- 271355
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171247Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401086