Ajokorttia, mitkä luokat?
Onko sinulla
24
<50
Vastaukset
On A ja B. Muille ei ole ollut eikä ole tarvetta.
- Anonyymi
Pelkkä b.
- Anonyymi
Poistettiin, kun sanoin B, C, D, pikku E
- Anonyymi
Ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Tuskin saisitkaan tolla asenteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin saisitkaan tolla asenteella.
Ei ole aikomustakaan. Tähän ikään mennessä ei ole ollut mitään tarvetta. Jalat on keksitty. Pysyy kunnossakin.
- Anonyymi
Kaikki muut paitsi E puuttuu.
- Anonyymi
AB kortti. Ennen sai a:n kaupantekijäisiksi, kun ajoi b:n.
- Anonyymi
Mulla on AB kortti. Ajoin B:n ja A tuli kaupanpäälle.
Ajokortti maksoi 2000 markkaa eli n.330€.
Se oli tarjous kampanja siihen aikaan ja 80km/h lätkä oli silloin pakollinen vuoden ajan.
Moottoripyörällä en koskaan ole ajanut, vaikka saisi ajaa vaikka kuinka tehokkaalla tahansa.- Anonyymi
Sama. Tosin autokoulun hintaa en muista, koska isi maksoi.
- Anonyymi
Wanhus! A on pitänyt suorittaa erikseen jotain 30 vuotta.
- Anonyymi
AB kortti. Mutta ajelen enimmäkseen junalla...
Pelkkä B, ja niin kirjalliset kuin inssi ekalla läpi.
- Anonyymi
ABECE.
B:llä ajelen. Minulle auto on vain tapa päästä paikasta toiseen.
- Anonyymi
Minulla on tämä niin sanottu salainen ajokorttiluokka jolla voi ohjata kaikkia moottorikäyttöisiä kulkuneuvoja, kuten taisteluhävittäjiä sukellusveneitä sun muita, eli luokka X -ajokortti, tämä on erittäin salainen luokka edes presidenttikään ei tiedä tällaisista etuoikeuksista.
- Anonyymi
ABC. Suoritin heti kun ikä riitti. Tarvitsin kuorma-autokortin kun ajelin hevosia raveihin useina viikonloppuina. Nyt tulee ajettua sitä ajoa harvemmin.
Mainittakoon että inssi sanoi ettei tarvitse suorittaa mälilähtöä kun kulmaperuutus meni loistavasti! :D Kortti tuli ensimmäisellä yrityksellä.
-nainen-- Anonyymi
Siis mäkilähtöä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mäkilähtöä tarkoitin.
Ajattelin mielessäni mälilähdöstä että otit inssin mällit suuhun ja siksi sait kortin ensimmäisellä yrityksellä.
Kortti on, AB
ABEC-kortti. Parisen vuotta sitten ajelin A;n. Oon ajanut pikku E;nkin, kun ei tullut just anomalla vaan... ois kuukautta aikasemmin pitänyt kortti saada.
Noilla oon hyvin pärjännyt...- Anonyymi
Oli ABCE 51 vuotta vaikka C:tä ja E:tä en koskaan tarvinnut. Niistä tuli vain turhia kuluja - kortin uusinta aina 5 v välein. Kun täytin 70 v jätin C:n pois, koska olisi pitänyt uusia 2 v välein.
Olen ajanut reilusti yli miljoona km pikkuautoilla. Ja parissakymmenessä Euroopan maassa. Suomessa kaikilla keleillä. Ilman ensimmäistäkään kolaria. AB-kortti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973