syömällä gelatiinia..hyydykkeitä hyytelöitä pysyy iho luonnollisesti kimmoisana. Ei tartte tursotta naamaan vaan nauttii oraalisesti.
syömällä gelatiinia
8
156
Vastaukset
Onko se turvallista laittaa sitä genitaalia suuhun?
- Anonyymi
syömällä lihahyydykkeitä, vanukkaita ja hyytelöjälkiruokia 50vuotiasta luullaan 30päseksi.
- Anonyymi
Mikä olisi muhevin gelatiinin lähde? Ei kai tuo ole kieliopin termejä? Kävin kaksi vuotta luokkaa kohden, mutta sitkaasti oppi luupäähäni tarttui.
Jostain syystä vihasin kielioppia kovin rankasti. Nyt se harmittaa, ettei ope selittänyt, että nuo kieliopilliset termit ovat yleismaailmallisia. Ehkä olisin kiinnostunut. - Anonyymi
Pervokki taas kirjoitti ihan huuhaata. Gelatiini on rasistinen ihonhoito ja elintarviketuote. Koko maapallon muslimiväestöltä profeetan kieltämä.
Gelatiini on nääs puhdasta siannahkaa modifioituna.
Yksikään oikea muslimi ei saa gelatiiniin koskea. Kyllä Pervokki ihminen, sinun olisi pitänyt asia tarkistaa muslimien paikallisedustajalta Vihreästä liitosta ennen kuin noin huuhaata lähdet edistämään. Nyt kuulostit kuin Trumppi edistämässä demokratiaa!kaikki mitä syö ja juo näkyy kropassa. Olen muuten slavofiili eli tulevaisuudessa todennäköisesti ortodoksi.
- Anonyymi
Itse kätän ektoplasmaa, kun käyn rinnakkaistodellisuudessa viikottain. Kaavin sen sadetakin päältä. Poistaa rypyt tehokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492