Vaan onneksi sain kokea kadotuksen porteilla olemuksen joka veti minut pois sieltä 🙏
Se ei ollut ihminen vaan sydämeen/mieleen tuli ihanne joka alkoi minua vetämään pois sängyn pohjalta missä olin viettänyt varmaan n. Puoli vuotta kiirastulissa 🙏
Jumala Isä Kaikkivaltias on armollinen, siitä ei ole epäilystäkään!
Todistan valosta ja tervetuloa kasvojeni eteen jos täällä ilkeilet naurettavia pilkkojasi 😇
Vaikka olisit kuinka "kova" tyyppi niin syön sinut elävältä ja herätän Jumalan armon voimalla henkiin ☀️🙌
Kaikki kunnia ja kiitos Kaikkivaltiaalle Isä Jumalalle ☀️🙌
Minä? Kapinen rakki, synteihin hukkunut vaan sieltä poimittu ☀️🙏🙌
Olen tutustunut syntiin ja urakalla.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807