Täydellinen nainen?

Tuossa joku kyseli naisista. Itse en ole tavannut vielä epätäydellistä naista. Mutta tosiaan pidän punaisista hiuksista ja naisen pitää olla lyhyempi kuin minä (kait jotain alkukantaista vaistoa)

Pituus ei luone ongelmaa olenhan 188cm ja hiuksetkin voi värjätä. Mutta kokemuksesta sanon, että luonne ja käyttäytyminen ratkaisee.

Jos ihan pelkkä seksisuhde, niin minua kiinnostaisi olla lyhytkasvuisen naisen kanssa. Mutta nämä ovat niitä villejä päiväunia.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä merkitys on karvojen värillä... Minkä mielikuvan ne punaiset hiukset antaa ihmisestä... tai blondit tai ruskeat.

    • Anonyymi

      En nyt kommentoi sua. Sähän voit olla ihan normikin tapaus. Näin aitona punapäänä voin kuitenkin kysyä, että miksi kaikki punasten hiusten perään kuolaavat miehet tuntuu olevan ihan helvetillisiä pervoja. Aina jotain täysin sekopäisiä ehdotuksia. Ikänä en oo huolinu miestä, jolle punaset hiukset on joku triggeri. Nykyään nousee jo aina niskavillat heti pystyyn, kun joku sanoo tykkäävänsä punapäistä. 😅

      • Noh joo. On varmaankin niitä peruja, kun punahiuksisia ei enään pidetty noitina. Kaikkea se kristinusko teettääkin.


      • Olet ehkä lytänyt juuri ne ainoat häiriintyneet tapaukset, jotka ovat jostain ihmeestä saaneet luulon, että luontaisesti punahiuksiset naiset ovat jotain kyltymättömiä seksin ylipapittaria. Niitä nimittäin on, ikävä sanoa...

        Itse olen Idarin tavoin ollut aina mieltynyt punahiuksisiin naisiin, enkä ymmärrä sitä ensinkään, sille ei ole mitään perustetta eikä siinä ole mitään järkeä, rationaalisesti ajatellen., joten jokin geeniperimän kummajainen se siellä kiusaa.

        Rationaalisesti olette katoava vähemmistö kuten miehet ylipäänsä, olette suvunjatkamisen mielessä geneettinen tappio keskiverto geenipoolille ja jostain syystä teidän vuoksenne tapellaan. Keskivertomiehelle todennäköisyys löytää kumppaniksi, pysyvämmin, punahiuksinen nainen on muistaakseni luokkaa 5/1000, suvunjatkamisen todennäköisyys vielä vähemmän ja nuo henkensä menettämisen uhalla :)

        Joten, jos löydät itseesi vakavasti suhtautuvan asiallisen miehen, niin olet lähellä lottovoittoa. Sekopäät on luku erikseen, niitä on 13 tusinassa, vähintään :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olet ehkä lytänyt juuri ne ainoat häiriintyneet tapaukset, jotka ovat jostain ihmeestä saaneet luulon, että luontaisesti punahiuksiset naiset ovat jotain kyltymättömiä seksin ylipapittaria. Niitä nimittäin on, ikävä sanoa...

        Itse olen Idarin tavoin ollut aina mieltynyt punahiuksisiin naisiin, enkä ymmärrä sitä ensinkään, sille ei ole mitään perustetta eikä siinä ole mitään järkeä, rationaalisesti ajatellen., joten jokin geeniperimän kummajainen se siellä kiusaa.

        Rationaalisesti olette katoava vähemmistö kuten miehet ylipäänsä, olette suvunjatkamisen mielessä geneettinen tappio keskiverto geenipoolille ja jostain syystä teidän vuoksenne tapellaan. Keskivertomiehelle todennäköisyys löytää kumppaniksi, pysyvämmin, punahiuksinen nainen on muistaakseni luokkaa 5/1000, suvunjatkamisen todennäköisyys vielä vähemmän ja nuo henkensä menettämisen uhalla :)

        Joten, jos löydät itseesi vakavasti suhtautuvan asiallisen miehen, niin olet lähellä lottovoittoa. Sekopäät on luku erikseen, niitä on 13 tusinassa, vähintään :)

        No ... enpä ole yhtään itse löytänyt, vaan ihan itse ovat tulleet ehdottelemaan. Jos nyt kuitenkin mies, jolla ei ole turhan voimakkaita mielipiteitä naisen hiusten väristä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ... enpä ole yhtään itse löytänyt, vaan ihan itse ovat tulleet ehdottelemaan. Jos nyt kuitenkin mies, jolla ei ole turhan voimakkaita mielipiteitä naisen hiusten väristä.

        Mielipide on eri asia kuin jokin, jota ei itsekään ymmärrä, vaikka tiedostaakin, ehkä.

        Itse en omaa mielipiteitä hiustenväristä, kumppanit ovat olleet siinä mielessä kirjavia, mutta huomaan, että pääni kääntyy luontaisen punahiuksisen kohdalla välittömästi, muiden kohdalla vain jos on muutenkin herättänyt kiinnostuksen. En tiedä miksi, mutta haluaisin tietää. Nyt on vain oletettava, että genetiikka, mikä on tylsä näkökulma eikä ole selitys ensinkään.

        Muutoin ei kiinnosta pätkääkään, minkä väriset hiukset ovat, ei edes se, että ne vaihtavat väriä kerran viikossa. Mielipide ei siis ole voimakas, mutta jokin muu tuottaa ajoittain häiriöitä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ... enpä ole yhtään itse löytänyt, vaan ihan itse ovat tulleet ehdottelemaan. Jos nyt kuitenkin mies, jolla ei ole turhan voimakkaita mielipiteitä naisen hiusten väristä.

        Geenipoolista en tiedä. Omassa suvussani nämä punaiset geenit tuntuvat ovat hyvinkin vahvat. Äitini kuudesta sisaruksesta neljällä. Minun ainoalla sisaruksellani vaaleat, mutta hänen neljästä lapsestaan kahdella punaiset. Meistä kahdeksaksasta serkuksesta neljällä. Äitini äidillä oli käytännössä pikimustat hiukset, mutta hänen sisaruksistaan kahdella punaiset. Isoäidin äidillä oli kuulemma todella kuparinpunaiset hiukset. En tiedä kuinka katoava se geeni sitten todella mahtaa olla, kun tuolla saamelaisen verenperinnön seassa on pysynyt näin voimakkaana pinnalla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olet ehkä lytänyt juuri ne ainoat häiriintyneet tapaukset, jotka ovat jostain ihmeestä saaneet luulon, että luontaisesti punahiuksiset naiset ovat jotain kyltymättömiä seksin ylipapittaria. Niitä nimittäin on, ikävä sanoa...

        Itse olen Idarin tavoin ollut aina mieltynyt punahiuksisiin naisiin, enkä ymmärrä sitä ensinkään, sille ei ole mitään perustetta eikä siinä ole mitään järkeä, rationaalisesti ajatellen., joten jokin geeniperimän kummajainen se siellä kiusaa.

        Rationaalisesti olette katoava vähemmistö kuten miehet ylipäänsä, olette suvunjatkamisen mielessä geneettinen tappio keskiverto geenipoolille ja jostain syystä teidän vuoksenne tapellaan. Keskivertomiehelle todennäköisyys löytää kumppaniksi, pysyvämmin, punahiuksinen nainen on muistaakseni luokkaa 5/1000, suvunjatkamisen todennäköisyys vielä vähemmän ja nuo henkensä menettämisen uhalla :)

        Joten, jos löydät itseesi vakavasti suhtautuvan asiallisen miehen, niin olet lähellä lottovoittoa. Sekopäät on luku erikseen, niitä on 13 tusinassa, vähintään :)

        Punahiuksiset miehet taas ei taida juurikaan naisia viehättää.. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Geenipoolista en tiedä. Omassa suvussani nämä punaiset geenit tuntuvat ovat hyvinkin vahvat. Äitini kuudesta sisaruksesta neljällä. Minun ainoalla sisaruksellani vaaleat, mutta hänen neljästä lapsestaan kahdella punaiset. Meistä kahdeksaksasta serkuksesta neljällä. Äitini äidillä oli käytännössä pikimustat hiukset, mutta hänen sisaruksistaan kahdella punaiset. Isoäidin äidillä oli kuulemma todella kuparinpunaiset hiukset. En tiedä kuinka katoava se geeni sitten todella mahtaa olla, kun tuolla saamelaisen verenperinnön seassa on pysynyt näin voimakkaana pinnalla.

        Faijalla oli outo kombo, kun hiukset oli mustat, mutta sitten hällä kasvoi oranssit viikset.. ( karseat).


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Faijalla oli outo kombo, kun hiukset oli mustat, mutta sitten hällä kasvoi oranssit viikset.. ( karseat).

        Jonkun jutun mukaan Suomessa on eniten punapäitä, liittyi jotenkin neandertaalien geeneihin..😬


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Punahiuksiset miehet taas ei taida juurikaan naisia viehättää.. 🤔

        Muista en osaa sanoa, mutta minusta punaisissa hiuksissa ei ole mitään vikaa. Esimerkiksi se yksi Ylen punapäinen ajankohtaistoimituksen toimittajamies on varsin namu. En nyt muista nimeä, mutta jonain EU kirjeenvahtajana kai toimi aiemmin ja viimeksi näin vetämässä A-studiota. Mulle kelpais vaikka heti. Tiedän useamman varsin kelpaavan punapäisen miesyksilön myös reaalielämästä.

        Jos nyt henkilökohtaisista preferensseistä sanon, niin itselleni kelpaisi ehdottomasti ennemmin punapää kuin kunnon blondi. Vaaleat kulmakarvat ja ripset nyt eivät vaan minusta kehystä kasvoja kunnolla ja vaalea parransänki on lähinnä naurettavan näköinen (jos nyt vähän liiottelen 😉).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Geenipoolista en tiedä. Omassa suvussani nämä punaiset geenit tuntuvat ovat hyvinkin vahvat. Äitini kuudesta sisaruksesta neljällä. Minun ainoalla sisaruksellani vaaleat, mutta hänen neljästä lapsestaan kahdella punaiset. Meistä kahdeksaksasta serkuksesta neljällä. Äitini äidillä oli käytännössä pikimustat hiukset, mutta hänen sisaruksistaan kahdella punaiset. Isoäidin äidillä oli kuulemma todella kuparinpunaiset hiukset. En tiedä kuinka katoava se geeni sitten todella mahtaa olla, kun tuolla saamelaisen verenperinnön seassa on pysynyt näin voimakkaana pinnalla.

        Mun äitini isoäiti oli punapää ja kotoisin Tanskasta. Hänen tyttärellään -siis mummini- ja ainoalla lapsella, oli vaaleat hiukset. Mummini sai neljä lasta, eikä yhdelläkään lapsista ollut punaisia hiuksia saati edes selkeästi punasävyä.

        Meistä alkuperäisen punapään jälkeläisiä on yhteensä viisi, ja vain kahdella meistä on punaista tai punertava sävyä karvoissaan. Yhdellä muuten vaalealla serkullani sävyä löytyy luonnostaan parrasta, ja itselläni hiuksista.

        Avatarin kuvassa mahdollisesti erottuva punainen ja vaalea eivät ole omaa väriäni vaan purkista, eikä punaisen sävyä erota omassa värissä hiusteni ollessa lyhyet. Vielä kolmisen vuotta sitten hiukseni olivat puoleen selkään asti, ja niskasta alaspäin hiukset näyttivät enemmän kuparinpunaisilta, kuin ruskeilta.

        Joten punageeni voi hypätä useamman sukupolven yli. Avaan mitä tarkoitan tuolla lauseella: eli geeni kyllä periytyy jokaiselle alenevassa polvessa, mutta punaisen värin esiintulo saattaa hypätä useampien sukupolvien yli ilman, että yhdelläkään näihin sukupolviin kuuluvalla ihmisellä väri ei tule esiin, vaan muut värit dominoivat.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Mun äitini isoäiti oli punapää ja kotoisin Tanskasta. Hänen tyttärellään -siis mummini- ja ainoalla lapsella, oli vaaleat hiukset. Mummini sai neljä lasta, eikä yhdelläkään lapsista ollut punaisia hiuksia saati edes selkeästi punasävyä.

        Meistä alkuperäisen punapään jälkeläisiä on yhteensä viisi, ja vain kahdella meistä on punaista tai punertava sävyä karvoissaan. Yhdellä muuten vaalealla serkullani sävyä löytyy luonnostaan parrasta, ja itselläni hiuksista.

        Avatarin kuvassa mahdollisesti erottuva punainen ja vaalea eivät ole omaa väriäni vaan purkista, eikä punaisen sävyä erota omassa värissä hiusteni ollessa lyhyet. Vielä kolmisen vuotta sitten hiukseni olivat puoleen selkään asti, ja niskasta alaspäin hiukset näyttivät enemmän kuparinpunaisilta, kuin ruskeilta.

        Joten punageeni voi hypätä useamman sukupolven yli. Avaan mitä tarkoitan tuolla lauseella: eli geeni kyllä periytyy jokaiselle alenevassa polvessa, mutta punaisen värin esiintulo saattaa hypätä useampien sukupolvien yli ilman, että yhdelläkään näihin sukupolviin kuuluvalla ihmisellä väri ei tule esiin, vaan muut värit dominoivat.

        Lisään sen mikä unohtui kertoa miten punainen väri esiintyi omissa hiuksissa jo nuorena.

        Olin lukiossa, enkä siihen hetkeen mennessä ollut kertaakaan värjännyt hiuksiani. Kerran koulusta kotiin tullessa isäni kysyi olenko käynyt parturissa, ja kun kieltävästi vastaten ihmettelin mitä hän tarkoitti kysymyksellään, sain vastaukseksi että mun hiukset näyttää ihan punaiselta. Olin siis 16-17v. noihin aikoihin.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Mun äitini isoäiti oli punapää ja kotoisin Tanskasta. Hänen tyttärellään -siis mummini- ja ainoalla lapsella, oli vaaleat hiukset. Mummini sai neljä lasta, eikä yhdelläkään lapsista ollut punaisia hiuksia saati edes selkeästi punasävyä.

        Meistä alkuperäisen punapään jälkeläisiä on yhteensä viisi, ja vain kahdella meistä on punaista tai punertava sävyä karvoissaan. Yhdellä muuten vaalealla serkullani sävyä löytyy luonnostaan parrasta, ja itselläni hiuksista.

        Avatarin kuvassa mahdollisesti erottuva punainen ja vaalea eivät ole omaa väriäni vaan purkista, eikä punaisen sävyä erota omassa värissä hiusteni ollessa lyhyet. Vielä kolmisen vuotta sitten hiukseni olivat puoleen selkään asti, ja niskasta alaspäin hiukset näyttivät enemmän kuparinpunaisilta, kuin ruskeilta.

        Joten punageeni voi hypätä useamman sukupolven yli. Avaan mitä tarkoitan tuolla lauseella: eli geeni kyllä periytyy jokaiselle alenevassa polvessa, mutta punaisen värin esiintulo saattaa hypätä useampien sukupolvien yli ilman, että yhdelläkään näihin sukupolviin kuuluvalla ihmisellä väri ei tule esiin, vaan muut värit dominoivat.

        Joskus tosiaan menee noin. Toisissa suvuissa taas on todella vahvana. Olen itse tullutkin siihen olettamaan, että punahiuksisuutta aiheuttavia geenejä on taatusti useampia ja osa on resessiivisiä ja osa ei. Tosin noinhan se menee eläimilläkin, että punertava pigmentti voi tulla monesta geenistä. Menee siis varmasti ihmisellä aivan samoin.

        Itselläni on mm. yksi brasilialainen ystävä, jonka suvussa punaiset hiukset puskevat esiin joka puolelta. Brasilia on sellainen "sulatusuuni", että siellä sitten todella löytyy ihan kaikkea geeniä. Ystävälläni itsellään on tummahko lattari-iho, mustat silmät ja tummanpunaiset hiukset. Tuolla yhdistelmällä on hänen suvussaan monia. On myös punaisia hiuksia muutoin aasialaisilla piirteillä. Eräällä serkullaan kun on japanilainen vaimo. Näitä muuten on omassakin suvussani, kun tosiaan tuota saamelaisverta löytyy paljon. Itsellänikin on tumman kuparinpunaiset hiukset, eli ei mitkään porkkanat. Tummanruskeat silmät ja yhtään pisamaa minulla ei ole koskaan ollut. Rusketun myös aika helposti, vaikka luonnollinen ihonvärini onkin hyvin vaalea.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Lisään sen mikä unohtui kertoa miten punainen väri esiintyi omissa hiuksissa jo nuorena.

        Olin lukiossa, enkä siihen hetkeen mennessä ollut kertaakaan värjännyt hiuksiani. Kerran koulusta kotiin tullessa isäni kysyi olenko käynyt parturissa, ja kun kieltävästi vastaten ihmettelin mitä hän tarkoitti kysymyksellään, sain vastaukseksi että mun hiukset näyttää ihan punaiselta. Olin siis 16-17v. noihin aikoihin.

        Tuo punainen pigmentti on tosiaan siitä outo, että saattaa tulla esiin jossain kohtaa. Oma siskoni oli lapsena ihan pellavablondi ja nyt aikuisenakin hiuksensa ovat selkeästi vaaleat. Hän on välillä yrittänyt värjätä hiuksiaan ja silloin punapigmentti pomppaa esiin. On kuulemma ihan sama mitä väriä hän päähänsä laittaa, niin lopputulos on aina punainen. Kampaajat ovat muutaman kerran todenneet, että ei kannata yrittääkään värjätä millään muulla, kuin punaiseen taittavilla väreillä.


    • Anonyymi

      Sellain en nainen on se "varteen" otettava? Vai mitä tarkoitetaan.

    • Nyt varoitus tosikoille, älä lue:

      Sinä punatukka, miksipäsi et tulisi Timo-sedän kellaria katsomaan. Kyllä minä sinulle ruokaa rarjoan. Onhan minulla ollut koirakin joten osaan huolehtia.

      Pari kertaa päivässä vedän takaapain samalla kun hakkaan nyrkillä niskaan. Lisäksi raahaan sinulle säilyketölkkejä.

      Mitä muuta sinä mieheltä odotat?

    • Anonyymi

      Ei sellaisia ole mutta jokin robotti joku esim kuin rocky elokuvissa oli joka toi paulielle olutta no sanotaan robotti imuri eli tekee työnsä eikä puhu ja työn tehtyään palaa latausasemaansa eli nainen tekis työnsä ja kun ei tarvita palaa sänkyynsä nukkumaan

      • Anonyymi

        No hyi. Sinähän olet ilkimys, mikäli tosissaan kirjoitit. Tosin en usko, että oikeasti olet tuota mieltä. Ajattelisin sinun olevan joko katkera ätmi tai juuri viime aikoina eronnut.

        Tosin jos oikeasti olet tuota mieltä, niin onnea vain parisuhteen muodostamiseen. Onnea sinä todellakin tulet tarvitsemaan.

        Mutta asiasta kolmanteen. Naurattaako ketään muuta koskaan, kun herää ja lähtee pissille, niin joka ikinen paikka rutisee ja paukkuu?

        >simiti idari>


    • Anonyymi

      Miksi lyhytkasvuinen nainen ei kelpaisi elinikäiseen parisuhteeseen?

      • Toki kelpaisi siinä kuin muutkin. Heitin vain fantasiani ilmoille, jossa minä pitkä mies harrastaisin seksuaalista kanssakäymistä lyhytkasvuisen naisen kanssa.

        Mielestäni se on realistinen toive, toisin kuin nykykossien yksisarvisten perseeseenpanot ja keijukaisten raiskaukset.


    • Luonne ja käyttäytyminen munkin mielestä ovat kaikkein tärkeimpiä asioita, mitkä pitää osua kohdalleen, mutta pelkästään ulkonäköä ajatellen niin onhan se Maisa aika lailla esimerkkitapaus täydellisestä naisesta 😍

      • Kuka helkkarin Maisa? Varmaankin jotain temppari-idiotismia? Jos telkusta haetaan, niin nuorena oli tietty Gillian Andersson alias Dana Scully. Mutta nykyään olen ihastunut Mary Padiaan. 🥰


      • Anonyymi

        Kumitissit boing boing


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumitissit boing boing

        No olishan niitä ihana kähmiä ja tuntea omaa rintaa vasten halatessa 🤩

        Mutta viimeaikaisia otsikoita ja ylilaudan keskusteluja lukeneena en huolisi vaimokseni vaikka lampun henki toteuttaisi kolme toivomusta 😅


      • Idari kirjoitti:

        Kuka helkkarin Maisa? Varmaankin jotain temppari-idiotismia? Jos telkusta haetaan, niin nuorena oli tietty Gillian Andersson alias Dana Scully. Mutta nykyään olen ihastunut Mary Padiaan. 🥰

        Maisa Torppa eli Jari-Matti Latvalan exä. Tai ainakin näin ymmärtäisin että häntä tarkoitettiin.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Maisa Torppa eli Jari-Matti Latvalan exä. Tai ainakin näin ymmärtäisin että häntä tarkoitettiin.

        Kyllä, sama henkilö, ja taitaa pian olla tämän it-tyypinkin exä.

        Sama Maisa, jonka kanssa kirjoittelin muistaakseni 2009 tai 2010 Kuvake.net sivustolla ja sen aikaisessa mesessä. Sama Maisa, joka lähetteli mulle (ja varmasti monelle muullekin) pikkutuhmia kuvia, jotka mulla on vielä tallessa 😁 Ei muistaakseni kovinkaan syvällisiä keskusteluja käyty, jonkin aikaa kirjoiteltiin kuulumisia suht yleisellä tasolla.

        Mutta hän ei taida pidemmän päälle lämmetä miehille joilla on taipumuksia ajella pitkin peltoja :( Tai ainakin näin olen lukenut palstalta itse tekeväni 🙄😂


      • peris234 kirjoitti:

        Kyllä, sama henkilö, ja taitaa pian olla tämän it-tyypinkin exä.

        Sama Maisa, jonka kanssa kirjoittelin muistaakseni 2009 tai 2010 Kuvake.net sivustolla ja sen aikaisessa mesessä. Sama Maisa, joka lähetteli mulle (ja varmasti monelle muullekin) pikkutuhmia kuvia, jotka mulla on vielä tallessa 😁 Ei muistaakseni kovinkaan syvällisiä keskusteluja käyty, jonkin aikaa kirjoiteltiin kuulumisia suht yleisellä tasolla.

        Mutta hän ei taida pidemmän päälle lämmetä miehille joilla on taipumuksia ajella pitkin peltoja :( Tai ainakin näin olen lukenut palstalta itse tekeväni 🙄😂

        Mistäs tiedät että se oli oikeasti Maisa? 😯


      • Frouva kirjoitti:

        Mistäs tiedät että se oli oikeasti Maisa? 😯

        Webcam oli joskus päällä, tosin en muista että sitä kautta olisin nähnyt yhtään sen enempää kuin jostain sen aikaisesta Rantalentis tms. ohjelmasta missä hän hillui bikineissä 😃 Mutta eipä hän silloin ollut edes vielä mikään kovin tunnettu julkkis tai koko kansan puheenaihe, joten ei tällä asialla nyt liikaa pidä keulia. Varmasti sai huomiota miehiltä silloinkin, mutta oli kuitenkin vielä ihan "tavis", mitä periaatteessa on nytkin, jos asiaa ajatellaan esim. verotettavien ansiotulojen tai varsinaisen ammatin (ja siihen soveltuvuuden) kannalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe