Kummassa kunnassa on paremmat verotulot

Anonyymi

kun Alajärvi 2020 saa asukaskohtaisesti vos-tasausta eli köyhäinapua
1 005 euroa ja Vimpelin vastaava luku on 731 euroa?

5

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vipeli on saanut eniten valtiontukea ja rakentanut niillä siltoja, liikenneympyröitä ja muuta tarpeellista . Huonoa taloudenpitoa

• Anonyymi

Ei se nyt oikein huonoa taloudenpitoa ole ollut kun Vimpeli sa asukaskohtaisesti Alajärveä vähemmän köyhäinapua vai mitä tmp?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt oikein huonoa taloudenpitoa ole ollut kun Vimpeli sa asukaskohtaisesti Alajärveä vähemmän köyhäinapua vai mitä tmp?

Tarkat mittaukset paljastavan suuren pökäleen sulavan huomattavasti ennakoitua nopeammin. Laskelmien mukaan Vimpeli vajoaa Lappajärven alle vuoteen 2030 mennessä. Sulamisesta on jo aiheutunut merkittäviä hajuhaittoja ja liikenne Vimpelin ohitse tullaan ohjaamaan järven länsipuolelta. Liikenneympyrä rakennettiin siis turhaan ja siitä suunnitellaankin evakoimispistettä. Vimpeliläiset asutetaan naapurikuntiin, mutta ongelma on, ettei kukaan halua heitä vapaaehtoisesti oman kunnan maaperälle. Yhtenä vaihtoehtona on perustaa Vipelin siirtokunta Uralin taakse Siperian kylmimmille alueille. Putiniski on antanut hankkeelle alustavan siunauksen jos siirtokunta ympäröidään sähköaidalla. T. Pro Vimpelin tiedottaja numero 1

NM:RÄTTIVÄÄPELI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäkin vuonna Vimpeli sai 400 000 euroa eikä muut yhtään. Hyvää talodenhoitoako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäkin vuonna Vimpeli sai 400 000 euroa eikä muut yhtään. Hyvää talodenhoitoako?

Kyllä just näin Vimpeli on konkurssissa olis ollut aikoja sitten jo ollut, mutta joka vuosi pitää kinuta valtio tukia omiin kuntapalkkoihin hävytöntä veronmaksajien kusetusta.
        Yksi tonttu vaan kiertää pitkin aasia maita kaupaten keppipalloa voi onnetonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4