Hänet on usein mainittu tällä palstallakin positiiviseen sävyyn mutta en koe että pelkkä sivumaininta olisi riittävä huomionosoitus. Tuolle säiden jumalattarelle soisi vielä suuremman huomion. Olen katsellut internetistä varmaan kaiken mitä hänestä on tarjolla ja siltikin kaipaan vaan huomisen uutta säätä.
Hän on kaunis, ihana, keskittynyt asioihin joilla on merkitystä. Hän pitää pyöräilystä ja bongailee lintuja. Hän saattaa olla täydellinen nainen? Myönnän että kuvitteelliset harput soivat mielessäni mutta on ne soineet turhemmankin takia.
Kerttu Kotakorpi
12
134
Vastaukset
Lol.. 😂
- Anonyymi
Hyi tosi kuvottava isoperse ämmä. Pukeutuminen aivan hirveää. Ei sinulla mikäänlaita käsitystä naiskauneudesta.
- Anonyymi
Jokainen katsoo omilla silmillään ja sielullaan. Sinussa nyt näkyy tuollaista.
- Anonyymi
Meteorologikunnassa on myös nainen, jolla ei ole sitä takamusta ollenkaan.
- Anonyymi
Niin, Kerttu ei ole kaunis, mutta muuten kyllä ihana. Miksiköhän ihania ja valoisia perosoonallisuuksia kuvaillaan usein kauniiksi, vaikkeivät sitä olekaan?
Se on jokin havaintojen vääristymä, taitaa olla ns. sädekehä-ilmiö eli jos jokin omainaisuus ihmisessä on hyvä, se heijastuu siihen kuvaan ihmisen muistakin ominaisuuksista, joita sitten arvioidaan paremmiksi kuin ne todellisuudessa ovat. - Anonyymi
Kertun hameet kyllä pilaavat monesti asian. Ihan ihana se on silloin, kun ei pukeudu körttiläisiin vaatteisiin.
- Anonyymi
Eilen Kerttu päivitteli minuuttitolkulla etelän maiden kuumuutta, mutta jätti mainisematta, että täällä ja Baltiassa hytistään koleudessa.
- Anonyymi
Koska kuumuudesta hokeminen tuo ilmastouskontoa paremmin framille. Heti kun suomessakin alkaa helteet ilmestyy nämä "polttoaineen hinnat ylös" yms öyhöttäjät piiloistaan.
- Anonyymi
Pidin Kertusta vuosia, mutta kun hän alkoi öyhöttämään ilmastouskonnosta muuttui hän silmissäni oksettavaksi. Käännän heti kanavan, kun hän tulee ruutuun.
- Anonyymi
Ylen suosikki meterelogi on Anne Bodiström ei loista enää komeudella. Mutta hyvä ulosanti. Jokainen voi olla mitä vaan. Tämä on minun mielipide.
- Anonyymi
Anne on myös ihana. Annen ennustama sadekin on lempeää ja lohduttavaa sadetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anne on myös ihana. Annen ennustama sadekin on lempeää ja lohduttavaa sadetta.
Isoperse mutta kyllä siellä monen jätkän kynntillä sulas ja alkas valuttamaan steariinia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807