Onko sähköautoissa myös sähkötuolit?

Anonyymi

Yksi kaveri väitti niin, että sähköautot eivät ole turvallisia, koska niissä tuolitkin on sähköistetty. Aikoinaanhan Amerikassa sähkötuoliin istuminen tiesi varmaa hengenmenoa, mutta ovatko sähköautojen sähkötuolit sitten turvallisempia? Pitääkö sähköautolla ajettaessa laittaa jalkaan kumisaappaat ja pukeutua myös eristäviin kumihousuihin, jotta sillä voisi turvallisesti matkustaa? Kumma juttu, että viherpiipertäjät eivät ole tuoneet sähköautojen vaarallisia sähkötuoleja ollenkaan esille näissä keskusteluisa.

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tiedustellut sähköautoja paremmin tuntevilta ihmisiltä näistä sähkötuoleista, ja saamani vastauksen perusteella väite näyttää olevan tosi. Paremmissa bensiinkäyttöisissä autoissa on erilaisia mekaanisia väristyksiä tuottavia istuimia, mutta sähköautoissa nämä väristykset tarjoillaan sähköisessä muodossa. Sähkövirtaa on kuitenkin rajoitettu niin paljon, ettei hengenvaaraa pitäisi olla. Sähköyliherkkyydestä kärsivät ihmiset eivät kuitenkaan voi näitä sähkötuoleja käyttää.

• Anonyymi

Ovatkohan myös ID.3 sähköautojen sähkötuolit jo nyt turvallisia vai tuleeko turvatakuu vasta uuden ohjelmistopäivityksen myötä. Voivatko siis lapsetkin istua turvallisesti ID.3 autoissa?

• Anonyymi

Jokunen on sähkötuolista selvinnyt hengissä ja sen jälkeen on kuulemma vapaa mies. Tiedä häntä, olisiko ollut jotain vikaa laitteissa.

• Anonyymi

Uskaltaakohan ID.3 autossa kuljettaa hankalaa anoppia?

• Tiesittehän, että sähkötuolin keksi amerikkalainen humaani hammaslääkäri, joka piti hirttämistä ja muita teloitustapoja epäinhimillisinä.
        Niin, olen hammaslääkäri ja ajanut nyt VW ID.3 Maxilla runsaan kuukauden. Autossa on täyssähköistetyt hierovat etuistuimet. Magee (paitsi käyttöliittymä!).

• Anonyymi

Eipä noissa minun Nissan Leafini penkeissä ole muuta sähköä kuin penkinlämmittimet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe