Hulk sarjakuvahahmo

Anonyymi

Hulkki, siis aito Hulk on sarjakuvahahmo josta tehtiin myös sarja/elokuva jossa pääosaa näytteli Arnold Schwarzenegger. Elokuvaan oli lopussa ehdolla vain kaksi henkilöä jotka täyttivät ohjaajan vision Hulkista. Toinen oli Arnold Schwarzenegger ja kehonrakennuksessa kova vastus Franco Columbu. Arska ja Columbu olivat pahimmat vihamiehet ja riita jatkui koko lopun elämn, Franco siis hukkui joku vuosi sitten. Arska vei roolin, koska oli hieman pidempi kuin Franco. Myös mike Katz oli ehdolla Hulkin rooliin, mutta poistettiin listalta liian leveiden hartioiden takia suhteessa rintalihaksiin.

Tässä vähän perustietoa ja jos kiinnostusta löytyy niin lisääkin on mahdollisesti tulossa.

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mut ne o roinaajii ja geenifriikkei eiks nii

• Kerrotko lisää faktaa (mm. valmistumisvuosi) tuosta Hulk elokuvasta, missä Arnold on pääosissa? Sellaista kun ei löydy hänen rooliluettelostaan eikä myöskään listassa missä luetellaan Hulk elokuvat/sarjat ja niiden pääosanesittäjät.

Olet nyt varmaan sekoittanut tuohon The Incredible Hulk TV:sarjaan ja siitä tehtyihin elokuviin, missä pääosaa esittää Arnordin aikainen kehonrakennuksen kilpakumppani
      Lou Ferrigno.

• Anonyymi

Tossa ei kyllä nyt mikään pitänyt paikkaansa... Arska on näytellyt herkulesta. Mutta lou näytteli kyllä hulkkia... ja arska ja Franco olivat kyllä hyviä ystäviä koko kilpailu-uran ja myös sen jälkeenkin. Pituus eroa miehille oli parikymmentä senttiä arskan hyväksi...

• Anonyymi

Voi tätä myötähäpeän määrää aloittajan puolesta. Hulk-sarjan pääosan esittäjä kun ei ollut juuri lainkaan edes Arnoldin näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1086
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      923
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      915
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      895
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      858
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      858
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      848
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      789
    Aihe