Mikä tätä palstaa oikein vaivaa?
😁
Boring - Ei lainkaan seksiä eikä väkivaltaa
31
<50
Vastaukset
Tylsyys
😁Ehkä tämä palsta on näennäisälyllistynyt, joka kaikissa tapauksissa tarkoittaa sitä että seksiä ja väkivaltaa ei esiinny.
😂- Anonyymi
Tylsyys on aivan loistavaa.
- Anonyymi
Ehheh en uskoa, että pitkään on enää tylsää. Pitää vaan ensin
Funeau kirjoitti:
Ehkä tämä palsta on näennäisälyllistynyt, joka kaikissa tapauksissa tarkoittaa sitä että seksiä ja väkivaltaa ei esiinny.
😂Maisasta ainakin oli juttua..
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Ehkä tämä palsta on näennäisälyllistynyt, joka kaikissa tapauksissa tarkoittaa sitä että seksiä ja väkivaltaa ei esiinny.
😂oikeassa elämässä
Wwuwuw kirjoitti:
Marmeladivoileivät pelastaa päivän.. 👋☺
Miulle tulee aina noista karhuherran appelsiinimarmeladivoileivistä mieleeni mun lapsuus 70-luvulla: me reissattiin paljon ulkomailla, eikä hotelliaamiaisilla ollut tarjolla leivän kanssa kuin appelsiinimarmeladia.. ei lainkaan voita. Hihii.
Mä muuten vihaan vihreitä kuulia.. 😖Anonyymi kirjoitti:
Tylsyys on aivan loistavaa.
Tarkoitatko että tylsyys on terävää?
Eli siis tylsyys on eräs terävyyden lajeista.
(naurua)
- Anonyymi
Pitäähän niitä jonkun olla suorittamassakin.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Ja sitten loppuporukka juoruilee näistä tapahtumista.
🤣Ei ole mitään kerrottavaa ellei ensin tee
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään kerrottavaa ellei ensin tee
Kokeile fiktiivisenä. Fiktiivisyys on kuin Buranaa päänsärkyyn.
😁- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kokeile fiktiivisenä. Fiktiivisyys on kuin Buranaa päänsärkyyn.
😁ehei
Tää onkin idaripalsta
- Anonyymi
Voit alkaa läiskii ittees perssiille ja myö voiaa kahtella.
- Anonyymi
Kiva, että toivot säpinää
sitä tilattu Mä kelaan leffoissa kaikki ylipitkät seksi- väkivalta- ja takaa-ajokohtaukset ohi.
Ja kyllä vain, siis kelaan, sillä olen boomeri☝️- Anonyymi
Minä skippaan ne kannettavalla katsoessa, helpompaa kuin VHSn kelaaminen. Mutta joo.. Etenkin seksikohtaukset menee aika tylsäksi kun ne kaikista vähiten liittyy tarinaan mitenkään ja on vain elokuvalle grinding halt. Pakko vain vajaille ihmisille myydä leffa jotenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Minä skippaan ne kannettavalla katsoessa, helpompaa kuin VHSn kelaaminen. Mutta joo.. Etenkin seksikohtaukset menee aika tylsäksi kun ne kaikista vähiten liittyy tarinaan mitenkään ja on vain elokuvalle grinding halt. Pakko vain vajaille ihmisille myydä leffa jotenkin.
No ei mulla mitään vhs:iä ole..
Onhan täällä seksiä ja ainakin henkistä väkivaltaa, kun sitä osaa vaan kaivaa. Pitää olla tarkkasilmäinen.
- Anonyymi
Karhu Herra Paddington on liian kesy kaveri. Tykkään tämän nallen ajatuksen kulusta.
https://www.youtube.com/watch?v=9fbo_pQvU7M
AsianVierestäAnonyymi kirjoitti:
Ted on rajumpi nalle.
https://www.youtube.com/watch?v=S3AVcCggRnU
AsianVierestäTommosen voi helposti potkasta seinään..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tommosen voi helposti potkasta seinään..
:)
Ted olisi sinulle sopiva. Et ainakaan pitkästyisi.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808