Isä tässä sanoi että kun mä netissä pörrään niin "kato löytyykö myytävänä henkilöautonosturi". Tarttis olla sellanen kaksipilarinen (tiedän mitä hän tarkoitti). Ongelmani on vaan se etten tiedä mistä etsiä.. Osaisko joku neuvoa??
Saiskohan täältä apua??
6
620
Vastaukset
sivuilta varmasti useampiakin tarjolla.
www.keltainenporssi.fi- Taija
ehdotuksia kun toi on maksullista.. (Joo ei se nyt NIIN kallis ole) Ajattelin et jos muuallakin olis??
- j-o-r-e
Taija kirjoitti:
ehdotuksia kun toi on maksullista.. (Joo ei se nyt NIIN kallis ole) Ajattelin et jos muuallakin olis??
www.huuto.net
- Taija
j-o-r-e kirjoitti:
www.huuto.net
Vielä muita?
- effe
Taija kirjoitti:
Vielä muita?
Noista löytyy uusia.
www.motron.fi
www.arpre.fi
Tässä eri merkkejä helpottaa googlen käyttöä
TEXO, Nogra, OMCN, Blitz, nussbaum - Taija
effe kirjoitti:
Noista löytyy uusia.
www.motron.fi
www.arpre.fi
Tässä eri merkkejä helpottaa googlen käyttöä
TEXO, Nogra, OMCN, Blitz, nussbaumJa käytettyä kaivataan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381