Lasten hankkiminen..

Anonyymi

Jos joku sanoo sanoo, että ettei halua lapsia ja että on jokaisen oma asia, hankiiko lapsia vai ei.

Niin miksen minä voisi sanoa, etten halua käydä töissä ja on jokaisen oma asia, elääkö tuilla vai käykö töissä?

Samalla tavalla kuin lapseton olettaa, että muiden lapset elättävät hänet ja maksavat hänen eläkkeensä, minä oletan, että muut käyvät töissä ja elättävät minut.

Eikö tämä ole reilupeli?

10

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se! Minä myös tuun sun seuraksi. Aamulla bubiin tupakalle ja kaljalle. Huudettaisi sieltä töihin meneville ohikulkijoille että " tseeeeemppiä" !
      Sitten naurettaisiin kovalla äänellä tukka pystyssä.
      Niin ne sitten raataa töitä jotta voi tuoda meille lisää rahaa!
      Ahh.. samalla saa kaikki maailman sosiaaliturvapaikan hakijat parempaa puuroa.

• Anonyymi

Jos nyt kuitenkin menisit pubiin...

• Anonyymi

Lasten pukkaaminen maailmaan ei takaa, että ne maksaisivat kenenkään eläkkeitä. Tai sitten Afrikassa on vallan kamalan suuret eläkkeet.

• Anonyymi

Muutetaan siis suomalainen hyvinvointi afrikan hyvinvoinniksi.

• Anonyymi

Yksin asuvia täällä aina sorsitaan eniten

• Anonyymi

tähän samaan voisi lisätä, koska jokaisen keho on moma ja jokainen saa kehollaan tehdä mitä tahansa, niin miksei sitten saa vuokrata kohtuaan, jos haluaa. Sijaissynnyttämisen kieltäminen loukkaa oikeutta omaan kehoon.

• Anonyymi

Äärifeminismi on ihmisvihaa. Sen lisäksi telaketjufemakoiden tarkoitus on kaataa "patriarkaalinen" yhteiskunta. Lapsettomuus ja syntyvyyden romahdus kaataa hyvinvointiyhteiskunnan muutamassa vuosikymmenessä.

Äärifeminismin edistäminen on vihateko.

• Anonyymi

Ethän sinäkään elätä kenenkään synnyttäneen tai maksa heidän eläkkeitä, joten miten voit edes kirjoittaa tälläisiä avauksia?

• Anonyymi

Minä pistin röörit poikki ulkomailla käydessä jo 35 vuotta sitten.Ei tule ruokkoja enkä ole ikinä naisystävilleni kertonut edes asiasta en edes terveydenhuollolle suomessa. Pääsee muijasta eroon kun en saa muksua aikaiseksi tai sitten muija tulee paksuksi.Molemmissa tapauksissa ero tulee toisen kohdalla lähden minä.

• Anonyymi

Tottakai voit jäädä elelemään tuilla. Monikin tekee niin, etkö sitä tiennyt?

Älä kuitenkaan odota kovin suuria rahamääriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      256
      2657
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      30
      2348
    3. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      258
      1650
    4. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      57
      1591
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      71
      1518
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      77
      1324
    7. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1133
    8. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1105
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      39
      1105
    10. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      320
      1075
    Aihe