mulla on aivan helvetin sietämätön tunne siitä että oon arvoton mun kehityvammaisuuteni takia. Ihmiset eivät lopeta sen asian kiusaamisesta ja mulla alkaa kohta väkivalta maistua suussa. tekee niin mieli hakata joku tosi pahasti jotta saan mun pahan oloni pois. Olisin mielelläni elämäni jollekin joka sen ansaitsee. jumala teki minusta epäonnistumisen.
Tuntuu etten kuulu elämään
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
No en usko, että kehitysvammasella on kovin suurta mahdollisuutta onnistua hakkaamaan ketään. Face the facts, dude.
- Anonyymi
No,ainakin teksti on onnistunutta,ei kirjoitusvirheitä,kun nousee pohjalta ylös,useimmiten onnistuu T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Elämällä on aina joku tarkoitus. Toiset syntyy terveinä, toisilla on vaikeampaa heti alusta. Karma selittää aika pitkälle miksi me kärsimme tietyistä asioista. Saattaa olla että olet tehnyt edellisessä elämässä jotain ikävää, jonka vuoksi nyt kärsit. Yritä ajatella, että seuraavassa elämässä on helpompaa jos jaksat käydä nyt kaiken läpi. Ihmisten sanomisista ei kannattaisi välittää, vaan siitä miten itse toimii.
Jos suinkin pystyt auttamaan muita vaikka oletkin vammainen, niin saat toisten taholta myös kiitostakin. Jos pystyt tanssimaan kiirtania, se voisi lohduttaa pahan mielen ja tuoda paremman olon. Ohjeita löytyy netistä, https://www.youtube.com/watch?v=N6z2SUDGzmQ
Me olemme myös henkisiä olentoja, jos henkisesti pystyy kehittämään itseään niin sitten jaksaa psyykkisestikin paremmin. - Anonyymi
Epäkypsä hminen ei pysty hyväksymään itseään ja omia puutteitaan, joita meissä kaikissa on. Silloin ei voi olla onnellinen.
Yritä kasvaa aikuiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1242847- 872531
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651930- 1781891
- 561847
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581616Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461616- 1231423
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4081371Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281299