Tarviiko naisia kehua usein?

Anonyymi

Kehutteko kumppanianne tai ystävä naisianne useinkin. Sanotteko että näyttää tänään kauniilta tai jotain muuta?

88

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nojaa, kaiketi riippuu taas yksilöstä. Jotkut elää kehuilla ja riutuu, kun ei kehuja saa. Mutta en taida tuntea ketään naista joka olisi kehujen kipee. Kehun, jos on kehuttavaa.

      • Anonyymi

        Tyypillinen kehuissa säästelevä juntti mies!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kehuissa säästelevä juntti mies!

        No, ai että kun sää oot niin kauheen nätti. Ihan silmiin sattuu. :)

        Oikeesti, miksi pitäisi kehua jos ei ole sellaiseen tarvetta?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No, ai että kun sää oot niin kauheen nätti. Ihan silmiin sattuu. :)

        Oikeesti, miksi pitäisi kehua jos ei ole sellaiseen tarvetta?

        Pyh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyh.

        Heh. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kehuissa säästelevä juntti mies!

        Ei tarvitse säästellä kehuissa, jos sellaisiin on aihetta.

        Toisaalta on olemassa naisia (ja miehiä), jotka tarvitsevat pientä tukea elääkseen mukavasti itsensä kanssa. Tällaisia en vain halua kavereikseni. Jos itsetunto ei riitä siihen, että on ilman ylimääräisiä kehuja tyytyväinen itseensä, saat hankkia sen ylimääräisen tuen muualta.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No, ai että kun sää oot niin kauheen nätti. Ihan silmiin sattuu. :)

        Oikeesti, miksi pitäisi kehua jos ei ole sellaiseen tarvetta?

        Olet aika vekkuli pystyt syömään sanasi sun piti lopettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika vekkuli pystyt syömään sanasi sun piti lopettaa

        Toista tommosta en ole ennen nähnytkään joka sanansa syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika vekkuli pystyt syömään sanasi sun piti lopettaa

        Mä olenkin aikamoinen vesseli. :)

        Sanojani en syö, en vaan lupaa mitään. :D


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mä olenkin aikamoinen vesseli. :)

        Sanojani en syö, en vaan lupaa mitään. :D

        Sinä lupasit lopettaa ja toivotit palstalaisille hyvät joulut ja uudet vuodet ja koko ensi vuoden ja joku kysyi että tulet takaisin niin vastasit enpä löis vetoa mutta et sitten lopettanutkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lupasit lopettaa ja toivotit palstalaisille hyvät joulut ja uudet vuodet ja koko ensi vuoden ja joku kysyi että tulet takaisin niin vastasit enpä löis vetoa mutta et sitten lopettanutkaan

        Sinun omaa tulkintaa. :)

        Käyppä etsimässä se ketju missä kommentoin.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Sinun omaa tulkintaa. :)

        Käyppä etsimässä se ketju missä kommentoin.

        Kysy muilta mitä lupasit ja mistä sanasi syöt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy muilta mitä lupasit ja mistä sanasi syöt

        Ei mua kiinnosta kysellä kenenkään mielipiteitä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kehuissa säästelevä juntti mies!

        Eipä ole Suomalaisessa valittavassa akassa mitään kehumista......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse säästellä kehuissa, jos sellaisiin on aihetta.

        Toisaalta on olemassa naisia (ja miehiä), jotka tarvitsevat pientä tukea elääkseen mukavasti itsensä kanssa. Tällaisia en vain halua kavereikseni. Jos itsetunto ei riitä siihen, että on ilman ylimääräisiä kehuja tyytyväinen itseensä, saat hankkia sen ylimääräisen tuen muualta.

        Minä en sitten yhtään kaipaa sinun kaltaisia verrattomia yli-ihmisiä lähelleni. Jos on ystävällinen toiselle ja sanoo jotain mukavaa, ei se tarkoita että se toinen olisi silti mitään tukea vailla oleva ressukka. Olen vain sitä mieltä, että jokainen normaali, tunteva ihminen ilahtuu pienestä ystävällisyydestä joskus, eikä se ole keltään pois.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Sinun omaa tulkintaa. :)

        Käyppä etsimässä se ketju missä kommentoin.

        Käy itse etsimässä mitä sanoit kun et muista. Toivottelit hyvää uutta vuotta mutta mitään taukoa ei kuitenkaan tullut. Sanasi syöjä olet niin kauan kunnes toisin todistat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy itse etsimässä mitä sanoit kun et muista. Toivottelit hyvää uutta vuotta mutta mitään taukoa ei kuitenkaan tullut. Sanasi syöjä olet niin kauan kunnes toisin todistat.

        Evvk.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kehuissa säästelevä juntti mies!

        Tuo kirjoittaja ei ole juntti mies, koska on oikeastaan parisuhteessa elävä kahden lapsen äiti, joka esittää täällä miestä niin kuin wuwwis. Se olisi huomioitava häntä arvosteltavissa kommenteissa.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tuo kirjoittaja ei ole juntti mies, koska on oikeastaan parisuhteessa elävä kahden lapsen äiti, joka esittää täällä miestä niin kuin wuwwis. Se olisi huomioitava häntä arvosteltavissa kommenteissa.

        Aa, säkin olet trolli. :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Aa, säkin olet trolli. :)

        Miten niin minäkin olen trolli? Esitin vain faktoja. Olen muuten onnellinen, kun Juventus on parhaimmillaan voittamassa Barcelonaa ja ilmeisesti voittaa lohkonsa. Ronaldo on tehnyt kaksi maalia - Messi ei yhtään! :) Sinua ei taida jalkapallo kiinnostaa?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Miten niin minäkin olen trolli? Esitin vain faktoja. Olen muuten onnellinen, kun Juventus on parhaimmillaan voittamassa Barcelonaa ja ilmeisesti voittaa lohkonsa. Ronaldo on tehnyt kaksi maalia - Messi ei yhtään! :) Sinua ei taida jalkapallo kiinnostaa?

        Esitit väärää tietoa faktoina. Ei kiinnosta ei.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Esitit väärää tietoa faktoina. Ei kiinnosta ei.

        Eikö siis pidä paikkansa, että sinulla on äitinä kaksi lasta miehen kanssa, miehen, jonka olet löytänyt Miehen logiikka -palstalta? Nyt esität täällä jonkinlaista miehen logiikkaa niin kuin wuwwis, vaikka olet naisia perimmältään. Voit tietysti olla jonkinlainen bi tai henkilö, jolla on miehesiä puolia trans-tyyliin?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eikö siis pidä paikkansa, että sinulla on äitinä kaksi lasta miehen kanssa, miehen, jonka olet löytänyt Miehen logiikka -palstalta? Nyt esität täällä jonkinlaista miehen logiikkaa niin kuin wuwwis, vaikka olet naisia perimmältään. Voit tietysti olla jonkinlainen bi tai henkilö, jolla on miehesiä puolia trans-tyyliin?

        On eri asia esittää miestä, kun indetifioituvia mieheksi. Esittäminen on esittämistä, minä en esitä. Minä olen.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        On eri asia esittää miestä, kun indetifioituvia mieheksi. Esittäminen on esittämistä, minä en esitä. Minä olen.

        Indetifioitua korjaan.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        On eri asia esittää miestä, kun indetifioituvia mieheksi. Esittäminen on esittämistä, minä en esitä. Minä olen.

        Mutta olet samalla kahden lapsen äiti, joten asia ei ole niin yksinkertaista, vaikka sinulla olisi maskuliinisia puolia. Maskuliinisuus (eli miehekkyys) tarkoittaa ominaisuuksia, käyttäytymistä ja rooleja, jotka yleensä liitetään miehen sukupuoleen. Nykyään yhteiskuntatieteilijät katsovat maskuliinisuuden syntyvän sekä "luonnon" että "kasvatuksen" vaikutuksesta, koska siihen vaikuttavat sekä biologiset että sosiaaliset tekijät. Sinua ei ole kasvatettu mieheksi vaan olet ilmeisesti lapsesta lähtien omaksunut jotain itse ja sinulle on syntynyt jonkinlainen transidentiteetti, vaikka samalla olet äiti.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mutta olet samalla kahden lapsen äiti, joten asia ei ole niin yksinkertaista, vaikka sinulla olisi maskuliinisia puolia. Maskuliinisuus (eli miehekkyys) tarkoittaa ominaisuuksia, käyttäytymistä ja rooleja, jotka yleensä liitetään miehen sukupuoleen. Nykyään yhteiskuntatieteilijät katsovat maskuliinisuuden syntyvän sekä "luonnon" että "kasvatuksen" vaikutuksesta, koska siihen vaikuttavat sekä biologiset että sosiaaliset tekijät. Sinua ei ole kasvatettu mieheksi vaan olet ilmeisesti lapsesta lähtien omaksunut jotain itse ja sinulle on syntynyt jonkinlainen transidentiteetti, vaikka samalla olet äiti.

        Ei sillä ole mitään merkitystä onko isä vai äiti, se on vain biologiaa. Identiteetti on henkistä sorttia, jota ei määritä biologiset tekijät kuten sukuelimet.

        Jos olisin saanut valita itse, olisin syntynyt poikana ja kasvanut cis mieheksi. Kun ei kysytty. :)

        Olen jo 4 iässä puhunut kasvattavani aikuisena parran ja vilpittömästi uskonut kasvavani mieheksi, isäksi. En minä itseäni tyttönä miettinyt, vain silloin kun joku sanoi menes nyt siitä pojan viikari ja äiti korjasi, hän on tyttö.

        Mulle se pojan viikari tuntui ihan normaalilta. Mua ei varsinaisesti kasvatettu sukupuolena muutenkaan.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään merkitystä onko isä vai äiti, se on vain biologiaa. Identiteetti on henkistä sorttia, jota ei määritä biologiset tekijät kuten sukuelimet.

        Jos olisin saanut valita itse, olisin syntynyt poikana ja kasvanut cis mieheksi. Kun ei kysytty. :)

        Olen jo 4 iässä puhunut kasvattavani aikuisena parran ja vilpittömästi uskonut kasvavani mieheksi, isäksi. En minä itseäni tyttönä miettinyt, vain silloin kun joku sanoi menes nyt siitä pojan viikari ja äiti korjasi, hän on tyttö.

        Mulle se pojan viikari tuntui ihan normaalilta. Mua ei varsinaisesti kasvatettu sukupuolena muutenkaan.

        No, en ala tappelemaan identiteetistäsi täällä, joten hyvää yötä tämän päivän osalta. Itse alan pian nukkumaan. Hyvää yötä!


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään merkitystä onko isä vai äiti, se on vain biologiaa. Identiteetti on henkistä sorttia, jota ei määritä biologiset tekijät kuten sukuelimet.

        Jos olisin saanut valita itse, olisin syntynyt poikana ja kasvanut cis mieheksi. Kun ei kysytty. :)

        Olen jo 4 iässä puhunut kasvattavani aikuisena parran ja vilpittömästi uskonut kasvavani mieheksi, isäksi. En minä itseäni tyttönä miettinyt, vain silloin kun joku sanoi menes nyt siitä pojan viikari ja äiti korjasi, hän on tyttö.

        Mulle se pojan viikari tuntui ihan normaalilta. Mua ei varsinaisesti kasvatettu sukupuolena muutenkaan.

        Yhdessä vaiheessa muistan, että mua yritettiin pukea mekkoihin. Mummo oli tehnyt keltaisen himpsumekon ja sitä olisi pitänyt pitää. Pidin kerran ja synttäreillä oli usein laitettava mekko. Muuten valitsin housut ja lenkkarit.

        Kuten teen edelleen. :)

        Tytöstä alettiin puhua teininä enempi, kun aloin olla sukukypsä ja porukoita hirvitti seksuaalisuus. Jos joku käyttääkin mua hyväksi, kun olen tyttö. Ja silloin kun sain ekat rintsikat oli se noloa, jos mikä.

        Olen kyllä koittanut monet kerrat löytää oman femiinin puoleni vaattein ja meikeinkin, mutta olo on aina kun näytelmässä. Ei tunnu omalta. Meikit ahdistaa, naisten vaatteet ahdistaa. Poikamaiset reisitaskuhousut ja farkut on kyllä kelvanneet.

        Poikatyttö tyyli ennen, kun päätin suosiolla ostaa sitä mistä tykkään. Miesten vaatteet.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        No, en ala tappelemaan identiteetistäsi täällä, joten hyvää yötä tämän päivän osalta. Itse alan pian nukkumaan. Hyvää yötä!

        Eipä siinäbtapeltavaa ole. Se on niin kun sanon ja muu on muiden mielikuva. Öitä.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        No, en ala tappelemaan identiteetistäsi täällä, joten hyvää yötä tämän päivän osalta. Itse alan pian nukkumaan. Hyvää yötä!

        Siksees tämä kulkee kai geeneissä. Äidin äiti koki olevansa kaksipuolikas, siis mies että nainen. Äitini taas sukupuoleton identiteetiltään ja mä sitten koen kuuluvani mies "lokeroon".

        Suksi tökkii muillakin suvussa siis. ;)


      • You wish. Piilopervo. Pillua mielummin, jos jotakin. ;P,,


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No, ai että kun sää oot niin kauheen nätti. Ihan silmiin sattuu. :)

        Oikeesti, miksi pitäisi kehua jos ei ole sellaiseen tarvetta?

        Jokainen nainen haluaa olla hyvännäköinen miehensä mielestä. Haloo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nainen haluaa olla hyvännäköinen miehensä mielestä. Haloo

        Niin? Ja luultavasti onkin, kerran on miehenkin saanut. Tietysti kaikki ei pidä naisensa ulkonäköä kaksisena, mutta eiköhän ne juntit ole harvassa.


    • Anonyymi

      Varmasti monelle korkeastikoulutetulle naiselle vois kehua että oot hyvä juomaan viiniä ja kehua kun pystyy juomaan 2-3 plo viinia joka ehtoo tai kehua et ole kotona tehnyt mitään muuta kuin juonut viiniä tai et ole 5 viikkoon koskenutkaan imuriin

    • Itsensä kanssa sinut oleva aikuinen ihminen ei tarvitse kehuja, mutta osaa ottaa ne vastaan pyyteettömästi, jos niitä tulee.

      Heikkoitsetuntoinen saattaa tarvitakin kehua, mutta usein se ei mene läpi puhtaasti, vaan hän näkee sen tarkoitushakuisena... ”hän sanoo noin, kun haluaa piristää vaan minua, tai haluaa minulta jotain..”

      Itse en säästele kehuja. Positiiviset palautteet on hyvä juttu.

      • No täsä, kiitos, säästyn naputtelulta, laiska jätkä kun olen.

        Sen lisään Dissen lausumaan omasta puolestani ja vain omasta puolestani, että jos ne jatkuvat kehut ovat itsetunnon tai parisuhteen elinehto, niin olen väärä ihminen vastakappaleena, ei ole minun tapani rakastaa enkä ajatellut sitä tapaa muuttaa, jos kohta hienosäätöä on näemmä tarpeen tehdä.

        Basta.


    • Ei tarvitse kehua. Minä tiedän muutenkin, että olen viehättävä, tyylikäs, hieno ihminen.

    • Anonyymi

      Minä tykkään kyllä, jos mies puhuu minulle nätisti tai joskus jopa tuhmastikkin..eli tykkään verbaalista antamisesta.

      Kehut tuntuu kivalta, kun tekee jotain, niin toinen huomaa ja osaa arvostaa. Tietenkin olisi hyvä, että olisi miesystävä joka osaisi arvostaa juuri minun tekemisiäni. Naiset tekee eri juttuja eikä kaikki miehetkään arvosta naisissa samoja asioita.

      Mielistelystä ja teeskentelemisretä en tykkää. Jos sanallinen antaminen ei ole luonnollista, vaan velvollisuus, ei se tunnu kivalta, vaan lähinnä ahdistavalta.

      Lahjoista en esim oikein osaa tykätä. Jotkut on pettyneet, kun en innostu lahjoista yhtään tai palvelemisesta.

      Läheisyys ja selvä, välittävä ja rakastava kommunikaatio tuntuu hyvältä yhdessä.

      • Anonyymi

        Juksaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juksaat

        En. Minulla on niin paljon hienoja tavaroita, kaikki olen itse ostanut ja valinnut, tarkka maku.

        Voin sanoa, että jos mies antaa joululahjaksi valkokultaisen, yhden karaatin timanttiriipuksen ketjuineen ja pullon ranskalaista parfyymia, niin sitten voin olla jopa tyytyväisen näköinen. Pelkkä parfyymi on jo liian arkipäiväistä.

        Tai ostaa häälahjaksi hienon uuden omakotitalon.

        Tai valkoisen Rolls Roycen syntymäpäivälahjaksi.....

        Mutta eihän tuon tason lahjoista puhuta, ei sellaista voi vaatia edes upporikkaalta mieheltä, menee vähän liiallisuuksiin.

        Joten pitäkööt kuppaiset tilpehöörinsä, ei minun tarvitse niitä sietää ja teeskennellä kiitollista.

        Hellä ja kiihkeä rakkauden tunnustus taas...ah, nytkin saa hymyn nousemaan huulilleni❤


    • Anonyymi

      Naisia kannattaa kehua silloin, kun on aihetta, ei muuten.

    • En vaikka kuulemma pitäisi (naisten mukaan) 🤭
      Saavat siitä jotain itsetunnon korotusta vaan eipä sellaiset pelleilyt jaksa kiinnostaa 🥳

    • Anonyymi

      Ei naisiakaan aiheetta tarvitse kehua. Jos on erityisen nättinä niin voihan tuota kehaistakin. Tyhjät kehut taas tuntuvat sekä vastaanottajasta että antajasta typeriltä.

    • Anonyymi

      En kehu, enkä kehuja kaipaa. Olen sillä tavalla suomalainen, että alkaisin vain miettimään että mitä tuo nyt on vailla, jos alettaisiin suotta kehuskelemaan.

    • Anonyymi

      Minä en halua kehuja koska se olisi valehtelua. Kun ei ole kaunis niin sen kokee pilkkaamisena. Ja sitähän se onkin.

      • Ettei olisi vaan itsetunto-ongelmia?


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Ettei olisi vaan itsetunto-ongelmia?

        Voi olla osaksi sitäkin, mutta kyllähän minä realiteetit tiedän. Kaikki ei vain ole kauniita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla osaksi sitäkin, mutta kyllähän minä realiteetit tiedän. Kaikki ei vain ole kauniita.

        Tajuatko kuinka loukkaat sellaista, joka pitää sinua kauniina?


      • Anonyymi
        Bartakaweri kirjoitti:

        Tajuatko kuinka loukkaat sellaista, joka pitää sinua kauniina?

        Ei vaan kyllä se kehu loukkaa itseä, kun tietää mitenkä asia on. Sellainen toiminta on kiusaamista ja sitä ei saisi olla. Miehet kehuu kaikkia jos vain joltakin heruisi. Se on absoluuttinen totuus.


    • Anonyymi

      Jos kehuu liikaa naista, niin nainen alkaa helposti kuvittelemaan että on liian hyvä sille miehelle joka kehuu ja jättää hänet ja yrittää löytää paremman :)

      • Anonyymi

        Jos ei kehu ollenkaan niin se nainen alkaa helposti viehättymään niistä miehistä jotka ymmärtää silloin tällöin kehaista.

        Niin tai näin niin aina ne naiset näköjään jättää ja ettii paremman.

        Jännä että Suomessa silti valtaosa väestöstä on parisuhteissa, vaikka palstalla jatkuvasti väitetään ettei naisille kelpaa kukaan ja ettei miehet ikinä saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kehu ollenkaan niin se nainen alkaa helposti viehättymään niistä miehistä jotka ymmärtää silloin tällöin kehaista.

        Niin tai näin niin aina ne naiset näköjään jättää ja ettii paremman.

        Jännä että Suomessa silti valtaosa väestöstä on parisuhteissa, vaikka palstalla jatkuvasti väitetään ettei naisille kelpaa kukaan ja ettei miehet ikinä saa naista.

        Voi teitä. Yrittäkää nyt päättää, alistatteko suoraan vai alistatteko ylistämällä. Jos ei kaunis ajatus tule aidosti, niin ehkä kannattaa pitää se suu kiinni. 🤫


    • Anonyymi

      Ei tarvi kehua usein. Mutta ei siitä haittaakaan ole kun kehuu silloin jos tuntuu siltä.

    • Anonyymi

      Kehuu jos on syytä. Esim. Laittautunut normaalia enemmän niin olis kiva kuulla näytätpä hyvältä/seksikkäältä. En mä itsekään miestä koko ajan kehu ellei oo syytä.

    • Anonyymi

      Ei kannata kehua liikaa koska nainen tajuaa muuten että on kaunis joten se jättää sinut ja etsii komeamman miehen.

      • Anonyymi

        Turha luulo, että tuolla juonella saat pidettyä kaunista naista "aisoissa".

        Nainen vain pitää sinua idioottina.


    • Anonyymi

      Persttä pitää kehua jos on hyvä, muuten kannattaa olla hiljaa.

    • Ei naisten kehuminen kauniiksi ole aina niin relevanttia. Joskus voi kehua ihan muita asioita kuin ulkoisia. Voi olla tosi suuri pettymys, kun odottaa kehuja ihan jostain muusta, ja toinen osapuoli alkaa kehua ulkonäköä. Tulee olo, että "okei, ihan kiva, mutta mitä mä tällä kehulla ja tiedolla teen".

      • Anonyymi

        Tuo on muuten totta. Itse koen vaivaantumista, jos suht koht vieras ihminen alkaa ylistämään ulkonäköä vaikka. Kaverimiehet voi sanoa kyllä ulkonäöstäkin välillä. Ja voi sanoa vaikka jostain asiasta, missä onnistui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten totta. Itse koen vaivaantumista, jos suht koht vieras ihminen alkaa ylistämään ulkonäköä vaikka. Kaverimiehet voi sanoa kyllä ulkonäöstäkin välillä. Ja voi sanoa vaikka jostain asiasta, missä onnistui.

        Joo. Mutta joskus jos kaverimies kehuu ulkonäköä voi tulla myös olo, että mitäs nyt. Ei kai se nyt minua siinä mielessä kattele. Että mihinkäs sen jutut nyt oikein meni.. Mutta tietty voihan ulkonäkökehu olla ihan vilpitön, ilman mitään taka-ajatuksia:) Taka-ajatus oli vaan itsellä.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo. Mutta joskus jos kaverimies kehuu ulkonäköä voi tulla myös olo, että mitäs nyt. Ei kai se nyt minua siinä mielessä kattele. Että mihinkäs sen jutut nyt oikein meni.. Mutta tietty voihan ulkonäkökehu olla ihan vilpitön, ilman mitään taka-ajatuksia:) Taka-ajatus oli vaan itsellä.

        Kyllä mä luulen että tunnen ne sillain, että ovat todellakin ihan vaan kavereita. :) Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, voisihan se jossain tapauksissa noinkin olla.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo. Mutta joskus jos kaverimies kehuu ulkonäköä voi tulla myös olo, että mitäs nyt. Ei kai se nyt minua siinä mielessä kattele. Että mihinkäs sen jutut nyt oikein meni.. Mutta tietty voihan ulkonäkökehu olla ihan vilpitön, ilman mitään taka-ajatuksia:) Taka-ajatus oli vaan itsellä.

        "voihan ulkonäkökehu olla ihan vilpitön, ilman mitään taka-ajatuksia:) "

        Ulkonäkökehu voi myös vilpitön, mutta sisältää taka-ajatuksia :) Toinen ei sulje pois toista, sekä-että -tilanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "voihan ulkonäkökehu olla ihan vilpitön, ilman mitään taka-ajatuksia:) "

        Ulkonäkökehu voi myös vilpitön, mutta sisältää taka-ajatuksia :) Toinen ei sulje pois toista, sekä-että -tilanne.

        Nojoo, noinhan se on. Jos itsekin kehuu vaikka jonkun miehen ulkonäköä, niin vaikka se on vilpitöntä, niin siinä sekä saattaa olla, että saattaa olla olematta taka-ajatuksia:)


    • Anonyymi

      Joskus kannattaa sanoa jotkut asiat suoraankin, esim. ei kannata alkaa kehumaan erittäin herkulliseksi naisen valmistamaa ruokaa joka oikeasti on hirvittävän ällöttävän makuista, joudut sitten syömään loppuelämän sitä ruokaa kun nainen luulee että pidät siitä.

      • Anonyymi

        Joskus kyllä kannattaa pitää suunsa kiinni, ellei tykkää naisen valmistamasta ruuasta. Makuasia. Tunnelma ja ilmapiiri kärsii jos käy moittimaan ruokaa ällöttäväksi. Tunnelma ja ilmapiirin luominen/ylläpitäminen etenkin parisuhteessa on pääasia.


    • Anonyymi

      Mutta ma teen iltapalleron valmistelen sitä, aina sama pastilli, menthol-minttu kova pastilli RAIKAS 2 pussillista Twinings vihreä-minttu-tee, kuppiin, ja sitten keksejä, voileipäkeksejä erilaisilla päällyseillä kylvyn jäljeen kun rentoudun katsomaan tv-ohjelmia ennen uniukon suurhyökkäystä.

    • Anonyymi

      Tykkään jos mies kehuu tahdikkaasti eikä imelällä tavalla. Mulla on ihan kaverimiehiä, jotka sanoo joskus jotain ohimennen, vaikka nätiksi taikka että on hyvä peppu. Vieläkin paremmalta tuntuu kun kaverinaiset kehuu. Kun sanoin, että näytän ihan kauhealta, kun on punaset posket ja muutenkin räytynyt olo (olin vähän itkenyt aiemmin). Siihen kaverinainen, että katoin kun sä tulit, että näytätpä kauniilta. Ja tytötkin voi kehua toistensa peppua.

      Mutta kaikkein parhaimmalta tuntuu se, kun ihastus sanoo että olet kaunis, tai muuta vastaavaa, kunhan se on aitoa. Joskus pieni kehaisu piristää kummasti, kun on herkällä päällä ja tuntuu että kaikki maailmankaikkeuden lait ovat sinua vastaan. Naama roikkuu, olo tuntuu jotenkin vanhentuneelta, eikä juurikaan hymyilytä. Toinen voi ohimennen saada pikku huomaamisella hymyn huulille ja ulottumaan ihan sinne silmiin asti. Hymy kaunistaa aina ja on kasvojenkohotus ilman kirurginveistä.

      Eikö joskus ollut joku positiivisuuskampanja, kehu kaveri päivässä? Itse teen sitä aika luonnostani ja erityisesti silloin, kun toinen tuntuu tarvitsevan kannustusta. Eikä se ole minulle edes vaikeaa, koska minulla on kyky nähdä jokaisessa ihmisessä jotain kaunista. Naisilla on tarve kuulla joskus ulkopuolisen mielipide ulkonäöstään. Että niin kuin tietää kelpaavansa. Naama on kuitenkin vähän niin kuin käyntikorttisi ja sitä joutuu tarjoamaan joka vastaantulijalle. Älkää nyt pantatko niitä kehuja. Ei tässä kulttuurissa sitä joudu kukaan liikaa kuulemaan.

      • Anonyymi

        Myös itseään voi kehua ja tsempata 😁


      • Anonyymi

        Erittäin samaa mieltä! Monissa kommenteissa näkyy tuo vanhanaikainen ajattelu, että ihminen ylpistyy jos kehutaan tms. Normi-ihminen on niin itsekriittinen, ettei tosiaan kehut päähän pääse nousemaan. Maailma on kova ja kylmä, sen vastapainoksi jokainen meistä tarvitsee hyvän sanan ja lämpöä. Mitä enemmän saa kehuja ja ystävällisyyttä, sen enemmän niitä myös antaa. Hyvä kiertämään!


    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa eikä käy baareissa niin ei tutustu naisiin eikä sitten voi kehua naisia. Raitis mies istuu illat aina kotona eikä pääse naisia kehumaan.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Ällös öyhötä jälleen viinamies.

    • Anonyymi

      Joka toinen tunti riittää, ei tarvi kokoajan kuitenkaan? Olemme yksilöitä, joten kannattaa kysyä, ettei tule pettymyksiä, ku ette ymmärrä toisianne?

    • Myönteistä palautetta olen usein saanut. En kuitenkaan odota kehuja, koska tiedän muutenkin olevani viehättävä.

      • Anonyymi

        Mainiota, kun peiliin katsoessa huomaa noin.


    • Anonyymi

      Onhan se ihan peruskohteliaisuutta kommentoida, jos toisella ykköstä päällä, puleerattu naama ja hiuksetki viimeisen päälle, ihan jo kiitoksena vaivannäöstä. Sitä vastoin luojan antimien kommentointi ei ehkä aikuisilla enää ole relevanttia, no tuhmat puheet poislukien. Ja parasta tietenki kun saa kehua jostain suorituksesta.

    • En tarvitse kehuja, koska minulla joka tapauksessa on kumppanini kanssa hauskaa. Ihanaa. Nam nam.

      • Anonyymi

        Sama. Sitäpaitsi tiedän itsekin olevani kiva, mukava, söpö - ja kaikenlisäksi älykäs, aikaansaava, käytännöllinen. Minua parempaa kumppania on mahdoton löytää.


    • Anonyymi

      En. Jos tapaan pitkästä aikaa jonkun, niin voin heittää kohteliaisuuden jostakin kampauksesta tai muusta mutta aika pidättyväistä muuten. Hieman vierastanut koko ideaa. Tähän voisi huomioida sen supisuomalaisen suhtautumisen "mitä toi oikee kehuu mua, mitähän sillon mieles". - cu-

    • Anonyymi

      Jos pystyy. Kaikkien kohdalla ei onnistu.

    • Anonyymi

      Mie en ala akkaa kehumaan.

      • Anonyymi

        Aviopuolisoa ei saa sanoa akaksi.


    • Anonyymi

      Vedä takaapäin vaan niin pysyy hiljaa ja tyytyväisenä.

    • Anonyymi

      Naisia pitää kehua aina. Kun juo vinaa ja tutustuu baarissa naisiin niin naista pitää kehua ja humalassa naiset tykkää kun mies kehuu ja silloin mies saa naisen. Viinaa kehumalla naisia kauniiksi nainen lähtee miehen mukaan baarista.

      t viinamies

    • Kehuminen aiheesta on hyvä tapa kannustaa muita ihmisiä, sellaisen ihmisen kanssa oleminen joka peilaa itseään muiden ihmisten mielipiteiden kautta ja itsetunto rakentuu saaduista kehuista on äärimmäisen rasittavaa pitkällä aikavälillä.
      Nykymuotoinen some ei ainakaan ole auttanut asiaa millään tavalla.

      • Anonyymi

        Aivan. Kehun on ikäänkuin irrottava luonnostaan.

        Meillä oli työpaikalla sellainen "leikki" että laiteltiin kehuja/kiitoksia työkavereista lapulle ja lappu seinälle. Vähän teennäinen.


    • Anonyymi

      Joku voi leimata nyt katkeruudeksi. Mutta päivittäin kehuin ex vaimoa n. 16v ajan.. Mutta ero hetkellä en kuulema koskaan sanonut mitään hyvää jne.. Varmasti naisista on kiva saada kehuja mutta kun liikaa kehuu niin kehut menettävät merkityksen ja jopa unohtavat ne jokapäiväiset pienet asiat. Ja jos kolmas osapuoli tulee kuvioihin naisen puolelta, voit olla varma että et ole koskaan sanonut mitään hyvää.

      • Anonyymi

        Katkeruutta havaitsen kirjoituksessasi 🤔
        Se on kuule tuo erohetki (ennen ja jälkeenkin) sellainen, että yleensä kannattaa olla hiljaa. Ettei tuota tarpeettomasti (lisää) pahaa mieltä toiselle eikä edes itselleen. Kuten parisuhteessa, erossa ja kaikessa muussakin ajoitus on tärkeintä. Ei ole hyvä erotessa miettiä tulevan exänsä hyviä puolia, sillä niistä on kummallekin vain tarpeetonta kuormaa. Ja tuo ex-vaimosi sanoma "ero hetkellä en kuulema koskaan sanonut mitään hyvää jne.." oli pikemminkin hajuraon ja tilan tekemistä välillenne. Olen varma, että ex-vaimosi halusi tiedostamattaan tai tietoisestikin unohtaa eron hetkellä hyvä sinussa. Se valmistaa sekä häntä itseään sekä myös sinua henkiseen eroon. Vuoden tai muutaman päästä erosta on saanut ex-suhteeseen sen verran etäisyyttä, että voi tarkastella sitä kokonaisuutena.

        Ja kolmannelle osapuolelle ei missään nimessä kannata ex-suhteesta oikeastaan mitään. Alkaisitko itsekään uudessa suhteessa kehua exääsi? Itse en alkaisi. En myöskään valittaisi mitä toinen on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Tietysti joskus on käytännön syistä - etenkin jos on lapsia - kerrottava pääosin mikä ex-suhteessa nakersi eroon asti ja mikä siinä tuottaa edelleen (lasten asioita hoitaessa) hankaluuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeruutta havaitsen kirjoituksessasi 🤔
        Se on kuule tuo erohetki (ennen ja jälkeenkin) sellainen, että yleensä kannattaa olla hiljaa. Ettei tuota tarpeettomasti (lisää) pahaa mieltä toiselle eikä edes itselleen. Kuten parisuhteessa, erossa ja kaikessa muussakin ajoitus on tärkeintä. Ei ole hyvä erotessa miettiä tulevan exänsä hyviä puolia, sillä niistä on kummallekin vain tarpeetonta kuormaa. Ja tuo ex-vaimosi sanoma "ero hetkellä en kuulema koskaan sanonut mitään hyvää jne.." oli pikemminkin hajuraon ja tilan tekemistä välillenne. Olen varma, että ex-vaimosi halusi tiedostamattaan tai tietoisestikin unohtaa eron hetkellä hyvä sinussa. Se valmistaa sekä häntä itseään sekä myös sinua henkiseen eroon. Vuoden tai muutaman päästä erosta on saanut ex-suhteeseen sen verran etäisyyttä, että voi tarkastella sitä kokonaisuutena.

        Ja kolmannelle osapuolelle ei missään nimessä kannata ex-suhteesta oikeastaan mitään. Alkaisitko itsekään uudessa suhteessa kehua exääsi? Itse en alkaisi. En myöskään valittaisi mitä toinen on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Tietysti joskus on käytännön syistä - etenkin jos on lapsia - kerrottava pääosin mikä ex-suhteessa nakersi eroon asti ja mikä siinä tuottaa edelleen (lasten asioita hoitaessa) hankaluuksia.

        Kaipaan totuutta. Joka tasolla. Ei valheita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe