Olisin tarvinnut myyjän apua, oven sulkeutuessa, varaston puolella oleva myyjä huomasi että vilkutin hänelle, että jotain asiaa, painoi nappulaa ja avasi oven varaston puolelle, sanoin: en yltä ottamaan noita katkarapuja tuolta pakasteesta, korkein hylly ja kaikki aivan perällä siellä... tuli auttamaan sitten ja sanoi: kiitos ostoksesta.
Teen siis katkarapukeittoa jossa on noin 750grammaa katkarapuja kermakastike kuin lohikeitto vähän samaa.
Kaupassa varaston ovi lähti sulkeutumaan uhkaavasti.
4
107
Vastaukset
Eikös kaupassa ole lilliputeille niitä jakkaroita?
- Anonyymi
Onhan niitä mutta olen 182cm enkä siltikään pystynyt kurkottamaan, enkä viitsinyt kiipeillä, pyysin myyjän apuun :D
- Anonyymi
Eilen yritin katsoa tuota Arnoldin elokuvaa Eraser, oli toimintaa täynnä, mutta en jaksanut katsoa ihan loppuun asti, uni vei... sama temppu tänään, nyt on uusia päällysteitä voileipäkekseihinkin ja kuuma kylpy minttutee keksit rentoutuminen ja elokuva uni.
- Anonyymi
Katkaravuissa ihan oma makunsa, nuudeleissa ehdottomasti paras se Mamas tom yam katkarapu. Ylikalastettuja noi. Suomessa alettu jalostaan noita roskakaloiksi kutsuttuja. Söin viime viikolla sellaista, mureketyyppistä, siihen oli jauhettu haukea, lahnaa, särkee, joku oli vielä, en muista ja sitte herneproteiinia. Se oli kebablihan näköstä, paistettiin pannulla, ihan hyvää, vahvasti maustettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275