Suomessa naisettomuudesta kärsivä ei komea keski-ikäinen mies kuvittelee, että thaimaasta löytää elmänsä naisen ja lähtee sitten lomailemaan thaimaahan.
Jonkun aikaa lomaituaan viereen lennähtää kaunis, sievä alle 25 vuotias thaineito ja mies tarjoilee naiselle juotavaa ja mitä nainen pyytääkään.
Mies tietenkin kuvittelee, että pojat sentään, nyt on mulla nainen, kattos kun se on minuun syvästi rakastunut.
Thainainen ei todellakaan ole rakastunut häntä huomattavasti vanhempaan papparaiseen, vaan miehen rahoihin ja omaisuuteen,
Nuoren thainaisen rakkautta riittää tasan siihen saakka, kun mieheltä virtaa rahaa naiselle.
Yli 95% thainaisista ajattelee miehen rahakukkaroa.
Iltasanomien ja iltalehden sivuilla on monta uutis artikkelia, kun pallomahainen ja ruma suomimies on löytänyt itseään 30 vuotta nuoremman naisen thaimaasta tai muualta aasiasta.
Siinä kuvassa mies on onnellisen näköinen ja kehuu naistaan.
Loppupeleissä taitaa mies olla rahoistaan puhdistettu ja nainen kadota sen jälkeen.
Youtubessa on suomalaisia thaimaassa asuvia mies tubettajia, jotka haluavat asiasta varoittaa, ettei kannata tulla thaimaahan kuvitelmissa löytää unelmien nainen, joka on nuori ja rakastaa papparaista.
Monelle on käynyt kepulisti, kun nainen on pyytänyt, niin mies on rakennuttanut asunnon, maksanut uuden auton ja mitä nainen vaan pyytää ja lopuksi on rahat loppu ja nainen kadonnut.
On Thaimaassa kunnollisiakin naisia, mutta hyvin pieni määrä verrattuna huijaus naisiin.
Thaimaassa ihmisten empaattisuutta ei juurikaan ole, kuten suomessa.
Joten siellä ei thai nainen sääli rahatonta miestä.
Kannattaa valita mielummin vaikka suomalainen kurppa lahnanainen.
Thaikkunaista kiinnostaa vain suomimiehen raha
35
527
Vastaukset
Säälin thai-kaunottaria, jotka joutuvat tyytymään suomalaiseen vanhaan pallomahaiseen sikaan ja joutuu elämään alisteisessa asemassa nyrkin ja hellan välissä.
- Anonyymi
Me voimme jokainen mies kantaa kortemme kekoon, ettei thai kaunotar joudu kärsimään, kun emme ota thai naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me voimme jokainen mies kantaa kortemme kekoon, ettei thai kaunotar joudu kärsimään, kun emme ota thai naista.
ATM ei ota, kun ei saa. Mitään.
narumyyjä
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä aloitus.
Kaksi täysi-ikäistä ihmistä on lain mukaan oikeutettuja solmimaan keskenään liiton josta molemmat ovat samaa mieltä. Tuohon liittoon ei tarvita suomi24 kommentteja kska ne eivät vaikuta itse päätökseen millään muotoa.
Suomessa on tuhansia thaimaalaisia naisia jotka elävät kohtalaisen onnellista elämää suomalaisten möhönahojen kanssa joten jos he eivät tällä palstalla valita oloistaan niin miksi joku suomalainen tekisi moisesta edes aloituksen?
AsianVierestä- Anonyymi
Ei tietenkään tarvita avioliiton solmimiseen suomi24 kommentteja. Silti on hyvä miettiä asioita ja ihmisten motiiveja.
Usko tai älä, niin ulkomaalaisilla, ei vain thaimaalaisilla, naisilla on Suomessa todella paljon ongelmia. Heitä käytetään hyväksi, kaupataan miesten seksileluiksi (oma aviomieskin), heihin kohdistetaan väkivaltaakin paljon enemmän kuin kantaväestöön. Minä tiedän.
Asioilla on aina puolensa.
- Anonyymi
So what? Ne ovat silti niin ihania, samahan tuo on ovatko rahan perässä vai ei.
Harmittaa ettei tänä jouluna pääsee thaimaahan, viime jouluna ja uutena vuotena olin siellä 3 viikkoa. Nytkin oli lennot sinne kolmeksi viikoksi, mutta Finnair perui ne kun eivät nyt lennä.- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Suomalaiset juoksevat rahan perässä ihan jokainen arkipäivä, jotkut jopa pyhäpäivinä. Tekopyhyydessään ovat kateellisia thaimaalaisille naisille jotka ovat löytäneet uudet tavat rahaan ja hyvinvointiin. Vapaa maa, vapaa kilpailu.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Suomalaiset juoksevat rahan perässä ihan jokainen arkipäivä, jotkut jopa pyhäpäivinä. Tekopyhyydessään ovat kateellisia thaimaalaisille naisille jotka ovat löytäneet uudet tavat rahaan ja hyvinvointiin. Vapaa maa, vapaa kilpailu.
AsianVierestäJotkut nauttivat työnteostakin.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut nauttivat työnteostakin.
Monet thai-naiset käyvät töissä. Heitä näkee paljon esim. ruokakaupoissa.
- Anonyymi
Suomi / euronainen on kyllä 100 x seksikkäämpi kuin thaikkulimuijjat. Ja suomitytöt tekee muitakin kuin keittiötöitä. kuten mm. . "käsitöitä"..:-)
- Anonyymi
Tämä on tunnettu tosiasia ollut jo kauan aikaa. Heillä on tähtäimenä saada rikas länsimaalainen mies, iällä ei väliä mutta uskooko nämä papparaiset tätä kun nuori nainen heistä kiinnostuu. Se on rakkautta rahaan. Kun mies on saatu koukkuun, voikin hän sanoa rahoilleen hyvästit.
Thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu pitää huolta koko suvusta ja kun sukuun on saatu rikkaampi länsimaalainen mies, ei rahantarpeelle tule loppua. Jos sitä ei alkuun jo ymmärrä on se myöhäistä myöhemmin kun on sitoutunut.- Anonyymi
Ei se noin mene normaalisti. Thainainen haluaa tietysti vaurautta elämäänsä ja moni on valmis jakamaan sen suomalaisen miehen kanssa yhdessä. Löytyy varmasti myös pitkiä liittoja.
Ulkomaalaisten kanssa solmittujen suhteiden alku on haastava mutta jos alun kestää ei varmasti ole eroavaisuutta normaaliin suomi-suomi suhteeseen olkoon ulkomaalainen sitten mies tai nainen.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se noin mene normaalisti. Thainainen haluaa tietysti vaurautta elämäänsä ja moni on valmis jakamaan sen suomalaisen miehen kanssa yhdessä. Löytyy varmasti myös pitkiä liittoja.
Ulkomaalaisten kanssa solmittujen suhteiden alku on haastava mutta jos alun kestää ei varmasti ole eroavaisuutta normaaliin suomi-suomi suhteeseen olkoon ulkomaalainen sitten mies tai nainen.
AsianVierestäSinulta järkevä kommentti tähän aiheeseen. :)
Itse kokisin vieraaksi jos naiseni olisi eri, hmmm, tummuusastetta kuin itse paitsi semivaaleat lattarinaiset ovat <3
- Anonyymi
Isolla osallahan näistä on "elättäjiä" useammassa maassa. Ken ehtii ensin järjestämään luvat kuntoon ja maksamaan perheelle ja vaikuttaa helpoimmin lypsettävältä, niin sinne matka käy. Ei ole yhtään harvinaista, että thainaisella on ulkomaan sulhoja useammalle sormelle.
- Anonyymi
Miksi suominaista kiinnostaa suomimiehen ja ulkomaalaisen naisen suhteet siinä määrin, että pitää aivan oma valitusketju tänne avata.
- Anonyymi
Niinpä. Ja miksi Suomi ei ottanut pakolaisina ukrainalaisia blondeja kun Krimin sota alkoi muutama vuosi sitten? Ihan Suomen mitan sijainnilla oleva maa se Ukraina ja ei sitten ei?
Sen sijaan arabialaisia diskotukkia tuli muka-pakolaisina tuhatmäärin monen tuhannen kilometrin päästä koko Euroopan halki Suomeen ja se oli sitten ok??? - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aloittaja ei tainnut olla nainen, vaan pettynyt mies..
Niin olen, mut thaimaassa en koskaan ole edes käynyt. Nuorempana meinasin mennä, mut tuli esteitä ja möin matkalaukut pois, kun en ulkomaille enää päässyt.
Mut netissä on videoita ja live videoita kun vanhat papparaiset kävelee baarikadulla ja rantabulevardilla nuori thaineito kädestä kiinni pitäen.
Papparainen kuvittelee, että nainen rakastaa häntä ja perustetaan perhe ja nainen muuttaa papparaisen luo asumaan.
Myös kumppanin hakupalstalla on nuoria thai naisia 20-25v, jotka hakee miehiä 20-45v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja miksi Suomi ei ottanut pakolaisina ukrainalaisia blondeja kun Krimin sota alkoi muutama vuosi sitten? Ihan Suomen mitan sijainnilla oleva maa se Ukraina ja ei sitten ei?
Sen sijaan arabialaisia diskotukkia tuli muka-pakolaisina tuhatmäärin monen tuhannen kilometrin päästä koko Euroopan halki Suomeen ja se oli sitten ok???'Sen sijaan arabialaisia diskotukkia tuli muka-pakolaisina tuhatmäärin monen tuhannen kilometrin päästä koko Euroopan halki Suomeen ja se oli sitten ok'
Tässä onkin yksi syy että miksi suomen sukupuolijakauma meni totaalisen sekaisin, on myös vähintäänkin osasyynä siihen että miksi niin moni suomalainenkin mies joutuu hankkimaan itselleen vaimon ulkomailta koska monet kantasuomalaiset naiset ovat pariutuneet ulkomaalaisen miehen kanssa.
Lisäksi suomessa on alle 56 vuotiaissa ihmisissä yli muutaman tuhannen verran enemmän miehiä kuin naisia. 'Väestö iän ja sukupuolen mukaan 31.12.2019'.
Joten on aika selvää, että moni suomalainen mies joutuu hankkimaan vaimonsa ulkomailta, jos mies ei halua jäädä ikisinkuksi.
Jos aikoo hankkia thaikkunaisen, se pitäisi hankkia jostain muualta kuin thaimaan baareista. Baarista hankkimalla on vielä todennäköisempää löytää sellainen epäluotettava kullankaivaja joka todellakin on pelkästään rahan perässä.
- Anonyymi
Somppu- ja arabimiestä kiinnostaa vain suomenraha. Mitä suvaitsevaisto luulee muuta?
- Anonyymi
Mitä se tähän kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tähän kuuluu?
Kyseesä on analogia, tasa-arvoa katsos.
- Anonyymi
Mikäli suomimiestä vastavuoroisesti kiinnostaa vain thaitytön pillu, niin silloinhan asiassa ei ole mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Juu, kalliiksi tulee yksi kusinen karvareikä yli 200 000€ ja rahat meni ja mitään ei jäänyt jäljelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kalliiksi tulee yksi kusinen karvareikä yli 200 000€ ja rahat meni ja mitään ei jäänyt jäljelle.
Itse asiassa 200 000 ei ole raha eikä mikään jos on vuosia saanut nauttia nuoresta pimpasta, mutta moni menettää vähintäänkin saman verran vanhalle akalle vuosien pihtailun jälkeen avioerossa.
Paljon mieluummin lahjottaisin sen summan kymmenille nuorille thaitytöille kun yhdelle suomalaiselle akalle.
- Anonyymi
Hauskoja kommentteja. Asiantuntemus suorastaan loistaa...*poissa olollaan* mut kuitenkin.
Oma Thaikkuni on minua huomattavasti vauraampi, hänen suvustaan puhumattakaan. Joten raha nyt ei ainakaan ole syynä suhteellemme. Hän kyllä tietää varallisuuteni.
Meillä nyt sattuu olemaan hyvä olla yhdessä. Teemme hyvää toisillemme ja myös hyvää muille ihmisille.
Tiedän, minusta ollaan kateellisia. Olenhan hyvin eksoottinen, pitkä, romanttinen, kiltti, mut ei vaatimaton tai ujo farang, joka asuu mystisessä maassa jossa on lunta.
Etunani on vielä se, että puhun thaita. 11 vuoden harjoittelun tulos.
Itse pidän Thaimaan perhearvoista, joissa jokaisella on oma tärkeä tehtävänsä, vauvasta vaariin.
Meillä on se etu että tulevaisuutemme on turvattu. Hänen lapsensakin voivat opiskella, niin pitkälle kuin rahkeet riittää. Eikä hänen vanhempansakaan taas häneltä tarvitse elatusapua.
Tunnen myös ihmisiä jotka kympillä tekevät 12h tuntista päivää. Lomia tai avustuksia ei tunneta. Kyllä on melko luonnollista toivoa parempaa. Jos ei rahaa, et vie lasta lääkäriin. Vaikka koulu on ilmainen, koulupuvut, kouluruoka, koulukyyti maksaa.
Maassa jossa laiskimmat eivät viitsi mennä töihin, koska se ei tukiaisten vuoksi ole kannattavaa, on mahdoton käsittää, miltä tuntuu kun lapsella on nälkä tai hätä.
Rakkaani tekeekin paljon työtä, myös vähäosaisten lasten hyväksi. Itsekin olen niihin päässyt osallistumaan. Kivaa ja tarpeellista työtähän se on.
Kysyin joskus rakkaaltani, miksi hän tekee niin paljon hyväntekeväisyystyötä? Hän vastasi: Tiedän eläväni etuoikeutettua elämää, mutta se kaikki ei ole pelkästään omaa ansiota.. Siksi on tärkeää auttaa, myös muita. Minun olisi vaikea kuvitella kenenkään suomalaisen naisen suuhun noita sanoja.- Anonyymi
"Siksi on tärkeää auttaa, myös muita. Minun olisi vaikea kuvitella kenenkään suomalaisen naisen suuhun noita sanoja."
Miksi? Monet suomalaiset naiset auttavat muita ihmisiä. Se on elämän tarkoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siksi on tärkeää auttaa, myös muita. Minun olisi vaikea kuvitella kenenkään suomalaisen naisen suuhun noita sanoja."
Miksi? Monet suomalaiset naiset auttavat muita ihmisiä. Se on elämän tarkoitus.Koska viimeksi olet vienyt, ei sukulaisen tai tuttavan vanhuksen lääkäriin, vain koska olet etuoikeutettu?
Koska viimeksi olet vieraillut, ei sukulaisen tai tuttavan, sairaan lapsen luona, vieden hänelle pikkulahjan, piristääksesi häntä?
Koska viimeksi olet järjestänyt tapahtuman usealle sadalle, esiintyjineen, tarjoiluineen, kilpailuineen, palkintoineen, tiloineen, henkilökuntineen, auttaaksesi tuntemattomia huonompi osaisia? Juonsitko gaalan?
Oletko koskaan ostanut esim. sadalle ihmiselle, elintarvikkeita, valmistaen niistä ruokaa. Mennyt sen itse myymään, antanut koko myynnin hyväntekeväisyyteen?
Maksatko jonkun ei perheen jäsenen opiskelun, koska hänellä on lahjakkuutta, muttei varaa? Jouduitko taistelemaan asiasta vanhempien kanssa, koska heidän mielestään tytön 15v olisi pitänyt mennä töihin. Asuuko tyttö nyt luonasi, maksat kaikki kulut, vaatteet, ruoan, kyydit, vapaa-ajan kulut ja käyttörahan?
Oletko koskaan ostanut skootteria antaaksesi sen tarvitsevalle, ei sukulaiselle tai tuttavalle?
Oletko koskaan mennyt rakentamaan useana vapaapäivänäsi, lapsille yleistä leikkipaikkaa, viheralueineen, jonka rahoitukseen olet itse huomattavasti osallistunut, käyttäen tarvikkeiden hakemiseen omaa ajokalustoasi?
Tunnetko ketään suomalaista naista, joka olisi näin tehnyt?
Minä en tunne.
Voisin jatkaa, vaikka kuinka.
Suominainen katsoo kaiken hyvän itse ansaituksi. Pitäen itseään marttyyrinä, leivottuaan koulunmyyjäisiin pellillisen, vähän vain palaneita mokkapaloja.
Sen naapurin tuttavan mummon lääkärireissun sijaan, hän vie sen koiransa (nimeltään rintin tin,( leevi & the l) *lenkille* naapurin postarille ja takaisin. Samaiselle koiralle hän ostaa se uuden lelun tai herkun, seku on niin ihqu. Joku sairas urpo, saa sairastaa ihan rauhassa, eihän se suominaiselle kuulu. evvk.
Tärkein pointti oli se, etten ole kenenkään suomalaisen (miehen tai naisen>>) kuullut koskaan sanovan, olevansa etuoikeutettu. Eikä se kaikki hyvä olisi itse ansaittua.
Hyväosainen suomalainen pitää itseään parempana, ollen lähinnä ilkeä, heikommille.
Hyväntekeväisyyteen ei osallistu, kun ei satu olemaan just nyt pientä. Lipaskerääjille vitsinä heittää, käykö kortti?
Thaimaassa hän haluaisi tinkiä, sen kympin päivässä tienaavan, tilipussistakin. Onhan tyhmää maksaa liikaa. Tipiksi siivoojalle jättää ne vajaat hotellin saippuat ja shampoot.
Sille aamiaistarjoilijalle, joka passasi 2viikkoa, ja oli aina neuvomassa ja auttamassa, ostettiin iso ruusu. Makso vaan jotain 30 senttiä. Vaikutti hyvin liikuttuneelta. Sillä kun on se pieni lapsikin jossain pohjoisessa. Sillon unelma duuni. Kaatelee vaan kahvii. Aattele puolvuotta töissä ja puolvuotta lomaa. Mut ei se koskaan ole kyl käynyt ulkomailla. Miksköhän? - Anonyymi
Suomeksi siis elätät mimmin koko sukua thaikuissa 😁
- Anonyymi
Naiset ihmeissään kun joku voikin olla rakkaudesta eikä rahasta niin nainen rakastaa komeaa jännämiestä niin ei kaikkien naisten rakkautta rahalla osteta eli mies sai hyvän naisen vaimon ja hyvän äidin lapsellensa
- Anonyymi
Toki thai naisia on joka lähtöön, mut niillä on hienoja piirteitä kuten rahan lähettäminen kotiin vanhemmille.se raha sit ansaitaan työllä tai p..llua myymällä ja se on heille ihan normaalia jos joku on valmis maksamaan.mut jos löytää itselle hyvän thai vaimon,pitää se miehen tyytyväisenä niin ruokapöydässä kuin makuuhuoneessa.ja jos parisuhde ei ole kaikkein paras he eivät kulje haukkumassa kumppania ympäri kaupunkia.itse nostan hattua heidän ahkeruudelle ja huolenpidolle.
- Anonyymi
Eräs työkaverni matkusti silloisen suomikantturan kanssa Thaimaaseen ja vaihtoi siellä kantturan siroon thaikkuun. Ovat olleet nyt 20 vuotta yhdessä eikä mies ole vieläkään rahojaan menettänyt. Sen sijaan suomikanttura on menettänyt seksuaaliarvonsa rippeetkin jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Tuo oli kyllä onnistunut vaihtokauppa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä onnistunut vaihtokauppa .
Tuo että joku väitti thai naisten olevan kiinnostuneita miehen rahoista,no eihän ne sitten paljoa eroa suomi naisista.
- Anonyymi
Tietysti on, suomalaisella miehellä kun on erilaisia euroja mitä saksalaisilla, italialaisilla, ranskalaisilla. Eivät ne kaikista euroista välitä. Suomalaisilla parhaat eurot.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6611581Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368139Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h496220- 626034
Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se215885Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v344179SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul5773958Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa823401PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli1233223Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73203