Mita vaadit kumppaniltasi

Anonyymi

Onko jotakin asioita joita vaadit suhteessa tai seksissä kumppaniltasi itse voisin vaatia että joka päivä naiseni on annettava minun antaa kielihoidon hänelle ja jos ei suostu niin eron paikka niin kerran kaksi päivässä on minimi

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamukahvit sänkyyn :)

• Anonyymi

Arvostus, kunnioitus ja välittäminen

• Anonyymi

Tykkäät nuolla.

• Anonyymi

Kumppanilta vaadin että luotettava ja roteva ja lihaksikas ja halukas ja sopivan ikäinen. On unelmauros.

• Anonyymi

Nostan 120 kg penkistä. Riittääkö se?

• Kyllä hän sitten huomaa, jos jotain tuli töllöiltyä. En osaa mitään vaatimuslistoja laatia. Kunnioittaa minua omana itsenäni, toimii.

• Anonyymi

Jos jotain pitäisi vaatia niin se, ettei ole sinkkupalstan Gaylord Focker eikä miestä esittävä partanainen.

En kyllä vaadi edes sitäkään. Sellaiset on helppo tunnistaa ja ohittaa. :)

• Go fuck your self.

• Tunnehan on molemminpuolinen. :D

• Itse olisin sanonut että naista esittävä mies, mutta että miestä esittävä nainen :D

• Vaadin kumppanilta että hän osaa ja uskaltaa olla aidosti oma itsensä.
      Ei tarvii olla täydellinen, sillä rosoisuutta pitää olla. Kunhan on aito, mulle kelpaa..
      Feikit upotkoon suohon...

• Anonyymi

Niin, rehellisyys on hyvä asia.

• Anonyymi

Mitä jos haluaisi mieluummin sormilla hyväilyä?

• Anonyymi

Ei mun kieleni tarvi mitään hoitoa! Pesen kieleni itse hammasharjalla.

• Anonyymi

Iso rinnat, pitkät vaaleat hiukset, laiha, pitkät sääret, turpeat huulet ja antava

• Heh. Minun ei tarvitse mitään vaatia, koska saan kumppanilta ... ah ... ihanaa. Tuntuu ihanalta. Nam nam, Toivottavasti ette kadehdi minua.

• Anonyymi

Onko kiva olo Jälkkäri-istujalla?

• Anonyymi

Mitä vaatisin?
      Kumppanin tulisi olla nainen jolla on vahvat omat käsitykset siitä mitä hän haluaa. Itsenäinen nainen joka ei välttämättä miestä tarvitse. Mies olisi hänelle vain lisä elämässä jota hän mielellään itse ohjailee sellaiseksi kuin itse haluaisi.
      Tasapainoinen, ei äkkipikainen, ehkä jopa hieman kylmä ja ylpeä.
      Positiivinen asenne elämään, jopa vaikeuksien keskellä hän katsoisi vain tulevaan märehtimättä vaikeuksissa. Toisia ihmisiä kunnioittava perusluonne.

AsianVierestä

• Anonyymi

Jonkin tason kunnioitus pitäisi olla. Vedättäjistä en ole kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7183
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4380
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3452
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      498
      3135
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2092
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1753
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1671
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe