Mita vaadit kumppaniltasi

Anonyymi

Onko jotakin asioita joita vaadit suhteessa tai seksissä kumppaniltasi itse voisin vaatia että joka päivä naiseni on annettava minun antaa kielihoidon hänelle ja jos ei suostu niin eron paikka niin kerran kaksi päivässä on minimi

19

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamukahvit sänkyyn :)

• Anonyymi

Arvostus, kunnioitus ja välittäminen

• Anonyymi

Tykkäät nuolla.

• Anonyymi

Kumppanilta vaadin että luotettava ja roteva ja lihaksikas ja halukas ja sopivan ikäinen. On unelmauros.

• Anonyymi

Nostan 120 kg penkistä. Riittääkö se?

• Kyllä hän sitten huomaa, jos jotain tuli töllöiltyä. En osaa mitään vaatimuslistoja laatia. Kunnioittaa minua omana itsenäni, toimii.

• Anonyymi

Jos jotain pitäisi vaatia niin se, ettei ole sinkkupalstan Gaylord Focker eikä miestä esittävä partanainen.

En kyllä vaadi edes sitäkään. Sellaiset on helppo tunnistaa ja ohittaa. :)

• Go fuck your self.

• Tunnehan on molemminpuolinen. :D

• Itse olisin sanonut että naista esittävä mies, mutta että miestä esittävä nainen :D

• Vaadin kumppanilta että hän osaa ja uskaltaa olla aidosti oma itsensä.
      Ei tarvii olla täydellinen, sillä rosoisuutta pitää olla. Kunhan on aito, mulle kelpaa..
      Feikit upotkoon suohon...

• Anonyymi

Niin, rehellisyys on hyvä asia.

• Anonyymi

Mitä jos haluaisi mieluummin sormilla hyväilyä?

• Anonyymi

Ei mun kieleni tarvi mitään hoitoa! Pesen kieleni itse hammasharjalla.

• Anonyymi

Iso rinnat, pitkät vaaleat hiukset, laiha, pitkät sääret, turpeat huulet ja antava

• Heh. Minun ei tarvitse mitään vaatia, koska saan kumppanilta ... ah ... ihanaa. Tuntuu ihanalta. Nam nam, Toivottavasti ette kadehdi minua.

• Anonyymi

Onko kiva olo Jälkkäri-istujalla?

• Anonyymi

Mitä vaatisin?
      Kumppanin tulisi olla nainen jolla on vahvat omat käsitykset siitä mitä hän haluaa. Itsenäinen nainen joka ei välttämättä miestä tarvitse. Mies olisi hänelle vain lisä elämässä jota hän mielellään itse ohjailee sellaiseksi kuin itse haluaisi.
      Tasapainoinen, ei äkkipikainen, ehkä jopa hieman kylmä ja ylpeä.
      Positiivinen asenne elämään, jopa vaikeuksien keskellä hän katsoisi vain tulevaan märehtimättä vaikeuksissa. Toisia ihmisiä kunnioittava perusluonne.

AsianVierestä

• Anonyymi

Jonkin tason kunnioitus pitäisi olla. Vedättäjistä en ole kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      161
      8614
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      134
      3232
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      165
      2120
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      92
      1827
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      171
      1753
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      180
      1637
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      138
      1322
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      996
    9. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      934
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      98
      901
    Aihe