Parempi juoda kuin katua

Anonyymi

Parempi juoda nuorena viinaa ja löytää kumppani kuin katua vanhana ettei juonut ja jäi yksin.

t. viinamies

20

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat tuli nuorena tehtyä eikä enää ole jäljellä kumpaakaan, eli aika huono neuvo.
      Kuitenkaan ei kaduta.

    • Anonyymi

      Viinamies jää hyvin pian yksin. Ei kukaan viinamiestä kumppanikseen halua.

      • Anonyymi

        Kylläpäs haluaa. sellainen joka itsekin juo viinaa. Siinä sitten yhdessä läträtään kossua.Päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs haluaa. sellainen joka itsekin juo viinaa. Siinä sitten yhdessä läträtään kossua.Päivästä toiseen.

        Myös raitis nainen valitsee viinamiehen.
        Raitis mies ei naisia tapaa.

        t. viinamies


    • Viinamies on juonut jo vuosien ajan ja millä menestyksellä? Yksin on edelleen.

      • Anonyymi

        Viinamies juo viinaa ja on mukana porukoissa. Hänen ei yksin tarvitse olla.

        Raitis mies on yksin kotona.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies juo viinaa ja on mukana porukoissa. Hänen ei yksin tarvitse olla.

        Raitis mies on yksin kotona.

        t. viinamies

        Ja silti viinamies on yksin. Vai onko sinulla naista?


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Ja silti viinamies on yksin. Vai onko sinulla naista?

        Entä jos se on tehnyt perheitä usean naisen kanssa ja perheitä siellä täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se on tehnyt perheitä usean naisen kanssa ja perheitä siellä täällä?

        Ei vastannut kysymykseen.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Ei vastannut kysymykseen.

        Ei näemmä, veikkaan, että viinamies on aina lopulta yksin, tai sitten loppuelämän jonkin deekuporukan kanssa jossa on kaltaisiaan jossain torinnurkan kantisjengissä


    • Anonyymi

      Minä join nuorena viinaa ja tuntuu näin jälkeenpäin, et vieraannutin sillä itseni naisista? Jälkiviisaana voin todeta, jos olisin järkevämmin osannut olla nuorena olisi tilanne täysin toinen nyt? Ei voi tietää, mut oletan näin. Viina piru toi kokemuksia krapulasta ja söi luottamusta kohdata mieleistä naista. Nyt vanhempana voin todeta yksinolon kohtalokseni, siltä vahvasti tuntunut viime vuosina, en suosittele viinamiehen neuvoja.

      • Anonyymi

        Jos et nuorena olisi juonut viinaa olisit ollut yksin kotona vailla mitään naiskontakteja. Et tietäisi naisista mitään.

        Vain viinaa juomalla pääsee nuorena mukaan porukoihin ja löytää naisseuraa.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et nuorena olisi juonut viinaa olisit ollut yksin kotona vailla mitään naiskontakteja. Et tietäisi naisista mitään.

        Vain viinaa juomalla pääsee nuorena mukaan porukoihin ja löytää naisseuraa.

        t. viinamies

        Olettamuksia on monenlaisia. Mitä kukakin haluaa uskoa mieleisekseen. Viinaan en itse uskoisi kuitenkaan, toisin kuin sinä, joka luulee sen olevan jonkinlaista taikajuomaa? Minä uskon ja oletan toisin, tiedän myös, et raakaa viinaa on käytetty lääkkeenäkin joskus. Lekureilla oli pirtupullonsa, minullakin sellainen kaapissa, perintönä saatuna.

        Harrastukset enemmän mieleen, sieltäkin moni löytänyt elämänkumppanin itselleen, sitä suosittelen paljon parempana vaihtoehtona kuin viinaa ja baareja. Jokainen toki tekee niin kuin parhaimmaksi näkee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettamuksia on monenlaisia. Mitä kukakin haluaa uskoa mieleisekseen. Viinaan en itse uskoisi kuitenkaan, toisin kuin sinä, joka luulee sen olevan jonkinlaista taikajuomaa? Minä uskon ja oletan toisin, tiedän myös, et raakaa viinaa on käytetty lääkkeenäkin joskus. Lekureilla oli pirtupullonsa, minullakin sellainen kaapissa, perintönä saatuna.

        Harrastukset enemmän mieleen, sieltäkin moni löytänyt elämänkumppanin itselleen, sitä suosittelen paljon parempana vaihtoehtona kuin viinaa ja baareja. Jokainen toki tekee niin kuin parhaimmaksi näkee?

        Kumppanin löytäminen jostain harrastuksista ilman viinaa on vain romanttista haihattelua jota ei todellisessa elämässä tapahdu. Ei kannata pettää itseään vaan tunnustaa elämän tosiasiat eli vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.

        Toki joku voi sanoa tavanneensa kumppaninsa harrastusten parissa, mutta tällöinkin totuus on se että harrastuskaveriin on törmätty baarissa juodessa tai suhde on alkanut kun on oltu harrastusporukalla ryyppäämässä.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Seurustelen naisen kanssa johon tutustuin 12 vuotiaana joka asui naapurissa silloin ja 14 vuotiaana juotiin ekan kerran viinaa porukoissa ja silloin myös alettiin seurustelemaan vaikka siinä ennen pari vuotta oltiin yhdessä aina mutta emme virallisesti puhuneet edes seurustelusta. Sitten erosimme joskus 19 vuotiaana kun kävin armeijaa mutta 13 vuotta myöhemmin tapasimme sattumalla baarissa kun olin siellä viinaa juomassa. Siinä välissä seurustelin kahden naisen kanssa. Mutta aloimme näkemään usein tämän mun ekan tyttöystävän kanssa ja lopulta 4 vuotta sitten päätimme alkaa seurustelemaan. Viinaa juomalla tapaa naisia ja kumppani löytyy baarista.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Suomalaiset on ujoja eikä ne tutustu selvinpäin naisiin. Siksi pitää juoda viinaa ja mennä baariin koska viinaa juomalla rohkeutta tulee enemmän ja helpommin naisiin tutustuu. Olin myös ujo nuorena enkä esimerkiksi uskaltanut pussata sitä tyttöä kun vasta kahden vuoden tutustumisen jälkeen kun joimme viinaa yhdessä. Sitten tuli sitä rohkeutta enemmän kun join viinaa ja pyysin tyttöä tyttöystäväksi.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Saako coca colaa juova mies naisia vai pitääkö juoda viinaa?

    • Anonyymi

      Viinamies voisi saada naisen,mutta viina
      loppuu kesken.

    • Anonyymi

      Miksi viinamies ei ämpäriä pelkää.Vast.ei
      tippa tapa ja ämpäriin ei huku.

    • Anonyymi

      Viinamies ei naista saa,koska nainen tykkää
      rakastajista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe