Kenellä palstalaisella on paras nauru

Mitä luulette???

86

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hihii 🤗😍
      Niin, sinähän niitä palstalaisia tunnet. Itse en tiedä yhtäkään. Ja hyvä niin.

• Arvailuahan tää on, mutta ehkä Funeaulla vois olla

• Anonyymi

HOH HOH hohottajalla.

• Havaintoja ainakin on useammastakin hohottajasta

• Anonyymi

Väliksellä. Vai osaako se nauraa

• Osaa varmaan, luulen että on iloinen velikulta

• Monien ihmisten naurut on jotenkin luotaantyöntäviä. Kellä on palstan kamalin nauru?

• Ei ainakaan minulla

• Sulla. *räkäistä naurua*

• Minusta Dissellä on paras nauru, sillä se on sellaista epäsuoraa savolaista naurua, jonka yhteydessä väännetään savolaisittain eri asioista.

• Voin kyllä kuvitella Dissen nauravan partaansa

• Dissellä on ihan hersyvä nauru. :)

• Hmm, kellähän vois olla. Ihan_Sivusta kasvot ainakin näytti kivan hymyileviltä, sanotaan hänellä.

• Jaa, kelläs täällä on sivukasvot näkyneet?

• pujotteIija kirjoitti:

Jaa, kelläs täällä on sivukasvot näkyneet?

No nimimerkin Ihan_sivusta naisella. Leppoisat kasvot.

• Gaylord_Focker kirjoitti:

No nimimerkin Ihan_sivusta naisella. Leppoisat kasvot.

Ai nii, en muistanut, on sen verran uusi palstalainen

• pujotteIija kirjoitti:

Ai nii, en muistanut, on sen verran uusi palstalainen

Juu.

• Anonyymi

Sinulla, naureskelet meille hihaasi 🤗

• Kieltämättä kyllä joskus, mutta täytyy muistaa että kuulun itsekin "meihin" :D

• Hmm. Voisi olla vaikka kenellä. Näen sieluni silmin, miten moni nauraa partaansa tai ilman kun kieli poskessa vääntää näitä juttuja :-D

Sanotaanpa nyt kuitenkin että Valtakunnalla. Hänellä on se "se parhaiten nauraa joka vimeiseksi nauraa"-hymiökuva aina kommenttien täytteenä.

• Tää oli kyllä yllätysveto, tai mulle ainakaan ei ois Valtis tullut mieleen

• pujotteIija kirjoitti:

Tää oli kyllä yllätysveto, tai mulle ainakaan ei ois Valtis tullut mieleen

Etkö ole koskaan miettinyt tekstin ja emojin ristiriitaa? Siis yleensä? Ja mitä sanoin juuri partaan nauramisesta yms.

• elisakettu kirjoitti:

Etkö ole koskaan miettinyt tekstin ja emojin ristiriitaa? Siis yleensä? Ja mitä sanoin juuri partaan nauramisesta yms.

Todennäköisesti en ole miettinyt, pitää jatkossa panostaa enemmän miettimiseen. Nyt nukkumaan. Hyvii öitä

• pujotteIija kirjoitti:

Todennäköisesti en ole miettinyt, pitää jatkossa panostaa enemmän miettimiseen. Nyt nukkumaan. Hyvii öitä

"Palstakirjoittelun mikroeleitä"

Kauniita unia Pujis -

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

"Palstakirjoittelun mikroeleitä"

Kauniita unia Pujis -

Pujis tarkoittaa pujopartaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis tarkoittaa pujopartaa...

pujis ehkä, mutta Pujis on palstalaisten antama lyhenne/lempinimi.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

pujis ehkä, mutta Pujis on palstalaisten antama lyhenne/lempinimi.

Ja suali-palstalaiset ovat no-lifejä ja pujoparta-asiassakin aivan väärässä. Vakkarit on jotain maajusseja ja erakkomökkiläisiä pihtiputailta.

Pujis tarkoittaa pujopartaa.

• Anonyymi

Mulla! Ehhehe-ehhehe-hehhehe heh heh heh.

• Anonyymi

Viimeisellä,

• Anonyymi

Mitä yhteistä palstan naurajilla, virkamiehillä, traficuralla
      ja koronaepidemialla on ? Ehdotus: Tarttuva & tappava nauru.

• Parhaiten se joka viimeksi. Viimeksi se, jolla pisimmät piuhat ja hitain sytytys. Kova ja tasainen kilpailu.

• Anonyymi

Sekä sinun elämäntarkoitus on? Odottaa että saat räkäisimmät naurut?

• Anonyymi

Sellainen viekas, ilkeä paholaismainen, ivallinen nauru.

• Anonyymi

Eräällä työnjohtajalla, sellaisella pullealla ukkelilla, oli erikoinen nauru: sellainen noita-akkamainen käkätysnauru, se herätti huomiota työpaikalla, aina kuuli missä se kulkee, mistä käkätys kuuluupi.

• Anonyymi
    • Millä tavalla paras?

Tarttuvin vai?

Mun naurut on lyhyitä ja ytimekkäitä hihkaisuja, jotka vaimenee viimeistään kun vedän henkeä. Tai sitten jonkun pöljän mielikuvan aikaansaamia hiljaisia hihityskohtauksia, jotka saattavat välillä loppua alkaakseen taas uudelleen.

• Anonyymi

Kulkurin nauru: hihittelee kävellessään itsekseen, jokaisella askeleella tulee rytmikäs hih-hah-hoh. 1-2-3.

• Se kellä on osuvin lääkitys. 😂

No Foker ainakin joskus tursutti a-yogurtit nokasta, joten veikkaan, että silloin on nauru lähtenyt syvältä. 😬
      Nauru on alkuvoimainen reaktio mikä ei katso paikkaa ja aikaa. Meinasin verrata pieruun, mutta sekin on vielä mieto, joku aivastus olisi paras esimerkki. Lähtee kutkutuksesta ja räjähtää. Sitten vapauttaa ja toisaalta voi jatkua putkeen useammankin purkauksen sarjatulituksena. Vastaa sadan kymmenen metrin aitojen juoksua. 😃
      Sitä parhaimmillaan makaa selälleen lattialla ja höhöttää vielä äksänä minuuttitolkulla perään...

• Tai putoaa tuolilta kesken kikatuskohtauksen. 😂

Tai: Been there, done that, tosin nauru vaan yltyy eikä enää tullut ääntä. 🤣

• Ihan_sivusta kirjoitti:

Tai putoaa tuolilta kesken kikatuskohtauksen. 😂

Tai: Been there, done that, tosin nauru vaan yltyy eikä enää tullut ääntä. 🤣

No nauru on kyllä huikea juttu. 😁

Täällä välillä porukka tuntuu niin tosikkomaiselle ja asialinjaiselle, että joku Ainoinkeri Ankeinen tulee mieleen. 😂

https://youtu.be/jn2McuYVRfI

Ehkä näille tosikoillekin pitäis vaan nauraa enemmän. 😀

• Aika usein lähtee, kun haulit piipusta nauru ilmoille tällä palstalla seikkailessa. :)

Aika usein lähtee, kun haulit piipusta nauru ilmoille tällä palstalla seikkailessa. :)

Se on hyvä. 😁👌

Mielikuvien kautta tulee parhaimmat hekotukset. 😁👌

• Disse kirjoitti:

Täällä välillä porukka tuntuu niin tosikkomaiselle ja asialinjaiselle, että joku Ainoinkeri Ankeinen tulee mieleen. 😂

Kaveri nauraa isona samallailla sakkolapun saadessaan, mihin tätä tarttee ja rips raps. :D

https://youtu.be/RP4abiHdQpc

• Disse kirjoitti:

Se on hyvä. 😁👌

Kai säkin olet tätä harrastanut lastes kanssa? :D

https://youtu.be/5vlTEA_lCa0

Helkkari..

• Disse kirjoitti:

"Se kellä on osuvin lääkitys. 😂"

Hei, mä repesin ja kunnolla tälle. 🤣

Kaveri nauraa isona samallailla sakkolapun saadessaan, mihin tätä tarttee ja rips raps. :D

No nuo kaiffarit osaa nauraa kyllä aidosti, eikä tartte olla ihmeellinen juttu. 😆

Oikeen meni varpaatkin kippuraan. 😂

"Se kellä on osuvin lääkitys. 😂"

Hei, mä repesin ja kunnolla tälle. 🤣

Niin, mä haluun samat napit kuin se joka vetää asiasta kuin asiasta kekkanaurut. Silloin on dosetissa täsmänapit! 😬👌

Kai säkin olet tätä harrastanut lastes kanssa? :D

https://youtu.be/5vlTEA_lCa0

Helkkari..

No en muista millekkä rutkattivat, mutta pitihän se aina yrittää naurattaa. 😀

Tyttö ainakin mönki välillä isin syliin vaippaikäisenä selälleen ja piti saada tulla ”kukitetuks”, sitten kainaloita, kylkiä ja varpaita kutitettiin vuoronperään sen aikaa että hiki tuli nauraessa. 😬

Nauruterapiahetki... sitten taas pysty lähtee touhkasemaan omien lelujen kanssa. 😁

Suihkutuokion aika. 😊

• Disse kirjoitti:

No nuo kaiffarit osaa nauraa kyllä aidosti, eikä tartte olla ihmeellinen juttu. 😆

Oikeen meni varpaatkin kippuraan. 😂

Lapsena se tulee niin vilpittömästi, mutta miksei aikuisenakin. Täytyy vaan säilyttää se lapsenmielisyys. :)

• Disse kirjoitti:

No en muista millekkä rutkattivat, mutta pitihän se aina yrittää naurattaa. 😀

Tyttö ainakin mönki välillä isin syliin vaippaikäisenä selälleen ja piti saada tulla ”kukitetuks”, sitten kainaloita, kylkiä ja varpaita kutitettiin vuoronperään sen aikaa että hiki tuli nauraessa. 😬

Nauruterapiahetki... sitten taas pysty lähtee touhkasemaan omien lelujen kanssa. 😁

Suihkutuokion aika. 😊

Heh, muksut osaa pitää hauskaa ja vaatii viihdykettä. Meillä oli eilen iltasella isompi likka rähmällään sängyllä mun päällä ja vaati kutittamista. Tokihan mä aina riehumiseen lähden mukaan ja nauramiseen, niin kutitin oikeen kunnolla. Lopulta piti jo hellittää, alkoi mennä jo hapenpuutteen puolelle. :)

Mutta monta kertaa uudestaan. Aina saa hassuttelemalla lapset mukaan.

Löysit sitten mun naurun tubesta. Tota ei voinu kattoo purskahtamatta itse samanlaiseen, mutta kovempiääniseen nauruun. 😂

Löysit sitten mun naurun tubesta. Tota ei voinu kattoo purskahtamatta itse samanlaiseen, mutta kovempiääniseen nauruun. 😂

Hahah, löysin vai? No jumatsuikka. Sulla on sitten tarttuva nauru. x)

On se nauru vaan kumma, kuinka se tarttuu itseenkin vaikkei edes tietäisi mille nauretaan.

• Disse kirjoitti:

Se on hyvä. 😁👌

Mitä tulee mielikuviin, niin saatat muistaa 2000-luvun alussa kun oli myynnissä sellainen pyöreä jätskipatukka, jonka molemmat päät oli kastettu suklaaseen. En muista minkä firman jädeä se oli. Mutta....

Olin silloin Eurassa sijaitsevan Kariniemen kanatehtaan ruokalan keittiössä harjoittelussa. Me keittiöläiset syötiin viimeisenä, ja se olikin päivän ainoa pitempi tauko. Kyseinen päivä tais olla vielä perjantai, ja aamusta aikaisesta oli tullut painettua töitä niska limassa. Jälkkäriksi syötiin kyseiset jätskipatukat, jotka oli silloin jotain uutuuksia.

Kalsmielisellä mielikuvituksella pystyy kuvittelemaan mitä kyseisen jätskin syöminen muistuttaa, ja koko keittiöporukka repes nauruun, minä mukaan lukien.

Mulla on sellanen hihitys-kikatus, joka jatkuu ja jatkuu vesien valuessa silmistä, ja siitä huolimatta että lopulta vatsalihasten tullessa kipeäksi nauramisesta ja äänen loppuessa nauru vain jatkuu ja jatkuu, eikä sitä pysty lopettamaan.

Ollessani tuossa naurun äänettömässä vaiheessa, onnistuin tippumaan nauraessa tuolilta lattialle, jolloin koko porukan -oma mukaan lukien- nauru repesi uudelleen valloilleen entistä makeampana, ja kovempiäänisenä.

Ruokalassa vielä muutama syömässä ollut katsoo meitä oudosti, kun lähes kymmenpäinen akkalauma nauraa kippurassa vedet silmissä huutonaurua minuutista toiseen.

Sitähän sanotaan että nauru pidentää ikää, ja mulle sitä ikää on tullut päivä kaupalla täällä ollessa. 😂

Heh, muksut osaa pitää hauskaa ja vaatii viihdykettä. Meillä oli eilen iltasella isompi likka rähmällään sängyllä mun päällä ja vaati kutittamista. Tokihan mä aina riehumiseen lähden mukaan ja nauramiseen, niin kutitin oikeen kunnolla. Lopulta piti jo hellittää, alkoi mennä jo hapenpuutteen puolelle. :)

Mutta monta kertaa uudestaan. Aina saa hassuttelemalla lapset mukaan.

Nauruterapian tarve. Rutkattaminen kuuluu lapsuuteen vahvasti. Siinä voi olla se, että osataan tökkästä oikeaa hormoonia menemään reseptoreihin ja keuhkot vahvistuu, mutta oli mikä oli, hyvää se tuntuu tekevän. 😁

Mitä tulee mielikuviin, niin saatat muistaa 2000-luvun alussa kun oli myynnissä sellainen pyöreä jätskipatukka, jonka molemmat päät oli kastettu suklaaseen. En muista minkä firman jädeä se oli. Mutta....

Olin silloin Eurassa sijaitsevan Kariniemen kanatehtaan ruokalan keittiössä harjoittelussa. Me keittiöläiset syötiin viimeisenä, ja se olikin päivän ainoa pitempi tauko. Kyseinen päivä tais olla vielä perjantai, ja aamusta aikaisesta oli tullut painettua töitä niska limassa. Jälkkäriksi syötiin kyseiset jätskipatukat, jotka oli silloin jotain uutuuksia.

Kalsmielisellä mielikuvituksella pystyy kuvittelemaan mitä kyseisen jätskin syöminen muistuttaa, ja koko keittiöporukka repes nauruun, minä mukaan lukien.

Mulla on sellanen hihitys-kikatus, joka jatkuu ja jatkuu vesien valuessa silmistä, ja siitä huolimatta että lopulta vatsalihasten tullessa kipeäksi nauramisesta ja äänen loppuessa nauru vain jatkuu ja jatkuu, eikä sitä pysty lopettamaan.

Ollessani tuossa naurun äänettömässä vaiheessa, onnistuin tippumaan nauraessa tuolilta lattialle, jolloin koko porukan -oma mukaan lukien- nauru repesi uudelleen valloilleen entistä makeampana, ja kovempiäänisenä.

Ruokalassa vielä muutama syömässä ollut katsoo meitä oudosti, kun lähes kymmenpäinen akkalauma nauraa kippurassa vedet silmissä huutonaurua minuutista toiseen.

Sitähän sanotaan että nauru pidentää ikää, ja mulle sitä ikää on tullut päivä kaupalla täällä ollessa. 😂

Hepulinaurut on hyviä. 😀

Mulle tais viimeisimmäks tulla hepulit, kun kaaduin ykskaks tuossa pikkueteisessä. Siinä ei ollut mitään naurettavaa, sattu pirusti ja oli niskat nyrjähtää. Tukijalka lähti alta ja lensin suoraan nurin... penskat ihan kauhuissaan. Satutin kyynärpään ja laitoin siitä kuvan siskolle, se laitto, että mistä oikeen laitoit kuvan, sitten katsoin kuvaa vasta itsekin ja kyllä irtos hepulit... penskat jo mietti, että kyllä tais ukko kolauttaa päänsä totaalisesti. Löydänköhän mä sen vielä?

https://aijaa.com/44gDKC

Voishan tuo haava olla kyljessäkin? 😂😂😂

• Disse kirjoitti:

Hepulinaurut on hyviä. 😀

Mulle tais viimeisimmäks tulla hepulit, kun kaaduin ykskaks tuossa pikkueteisessä. Siinä ei ollut mitään naurettavaa, sattu pirusti ja oli niskat nyrjähtää. Tukijalka lähti alta ja lensin suoraan nurin... penskat ihan kauhuissaan. Satutin kyynärpään ja laitoin siitä kuvan siskolle, se laitto, että mistä oikeen laitoit kuvan, sitten katsoin kuvaa vasta itsekin ja kyllä irtos hepulit... penskat jo mietti, että kyllä tais ukko kolauttaa päänsä totaalisesti. Löydänköhän mä sen vielä?

https://aijaa.com/44gDKC

Voishan tuo haava olla kyljessäkin? 😂😂😂

Auts.

Auts.

No sellaiseen kulmaan kopsahti. Enää ei osannut tehdä niin kissamaisen smoothia alastuloa. 😆

• Disse kirjoitti:

No sellaiseen kulmaan kopsahti. Enää ei osannut tehdä niin kissamaisen smoothia alastuloa. 😆

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. 🤔

Taidat kuulua samaan "ainaisten lentäjien -ryhmään". Olemme erikoistuneet pää edellä lentämiseen erilaisissa paikoissa, kuten portaat, kaivo, pöydät, jää jne.

Itse aloitin kyseisen harrastuksen 1-vuotispäivänä, ja onnistunut tässä useasti mustelmia lukuunottamatta pysymään ehjänä. Paitsi ne pari helkkarin ylämäkeä. 😂

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. 🤔

Taidat kuulua samaan "ainaisten lentäjien -ryhmään". Olemme erikoistuneet pää edellä lentämiseen erilaisissa paikoissa, kuten portaat, kaivo, pöydät, jää jne.

Itse aloitin kyseisen harrastuksen 1-vuotispäivänä, ja onnistunut tässä useasti mustelmia lukuunottamatta pysymään ehjänä. Paitsi ne pari helkkarin ylämäkeä. 😂

No yleensä pysyn hyvin pystyssä, mutta muuten kyllä tulee kuuppaan osumia...😃

• Mulla. Ei niinkään siksi että nauraisin kovinkaan äänekkäästi, mutta yleensä viimeisenä 🤗

• Pitkät piuhat vai mikä kestää, että viimeisenä? ;)

Pitkät piuhat vai mikä kestää, että viimeisenä? ;)

Näköjään niinkin pitkät piuhat, että piti googlettaa mitä tuo sanonta tarkoittaa 😂 Hidasälyisyyttä ilmeisesti, mikä ei ollut se alkuperäinen pointti.

Lähinnä tarkoitin yleisellä tasolla elämässä ja muutenkin vertauskuvallisesti. Aina joutunut kokemaan ja sietämään huonoa kohtelua jostain suunnasta tai joltain taholta, mutta yleensä loppupeleissä mä olen ollut se joka viimeisenä ja parhaiten nauraa tai vähintäänkin säilyttää kasvonsa.

Esimerkkinä vaikkapa halvan käytetyn auton myyminen osamaksukaupalla aikoinaan niin rehvakkaalle ex-koulukaverille, joskaan ei nyt kiusaajista kaikkein pahimmalle. Tai se kun esim. tällä palstalla on vuosikausia lentänyt pilkkakirveitä selkään, mutta kuitenkin loppujen lopuksi karistin poikuuden housuistani sen muslimitytön kanssa ja sen jälkeen olen seurustellut muutamaan otteeseen. Sellaisia asioita, joista nämä huutelijat voivat vain haaveilla. Vaikea sanoa montako niitä a**attelijoita täällä oli, mutta tyhmin jäi rysän päältä kiinni ja tietääkseni kortistoon mars. PS. Terkkuja jos luet tän 😘

• peris234 kirjoitti:

Näköjään niinkin pitkät piuhat, että piti googlettaa mitä tuo sanonta tarkoittaa 😂 Hidasälyisyyttä ilmeisesti, mikä ei ollut se alkuperäinen pointti.

Lähinnä tarkoitin yleisellä tasolla elämässä ja muutenkin vertauskuvallisesti. Aina joutunut kokemaan ja sietämään huonoa kohtelua jostain suunnasta tai joltain taholta, mutta yleensä loppupeleissä mä olen ollut se joka viimeisenä ja parhaiten nauraa tai vähintäänkin säilyttää kasvonsa.

Esimerkkinä vaikkapa halvan käytetyn auton myyminen osamaksukaupalla aikoinaan niin rehvakkaalle ex-koulukaverille, joskaan ei nyt kiusaajista kaikkein pahimmalle. Tai se kun esim. tällä palstalla on vuosikausia lentänyt pilkkakirveitä selkään, mutta kuitenkin loppujen lopuksi karistin poikuuden housuistani sen muslimitytön kanssa ja sen jälkeen olen seurustellut muutamaan otteeseen. Sellaisia asioita, joista nämä huutelijat voivat vain haaveilla. Vaikea sanoa montako niitä a**attelijoita täällä oli, mutta tyhmin jäi rysän päältä kiinni ja tietääkseni kortistoon mars. PS. Terkkuja jos luet tän 😘

Okei. :)

• Anonyymi

noita-akalla.

• Mulla on räkäinen ja vähän ilkikurinen nauru.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.

Ja kuuluu kauas!

• Roskaruoka polttanu äänihuulet vatsahapoilla?

Roskaruoka polttanu äänihuulet vatsahapoilla?

Paljon mahdollista :D

• Pummi kirjoitti:

Paljon mahdollista :D

Arvasin. :P

• Mjaa

Itse vakavana ihmisenä en ole koskaan todella ymmärtänyt sitä mitä tarkoitetaan, jos totisella ilmeellä ilmoitetaan, että tämä on naurettavaa.

:(

• Oisko tää...

Piuf..piufff..krääh krääh..hiih hiii... hii huphup..hoo.. Ahhahhiii..piifpiif..fff..hiihiih..iiffff..

Mitään?

• Anonyymi

Se iloiten nauraa hysteerisesti joka elämää eniten pelkää.

• Anonyymi

Nauru on pelon merkki ja haju.

• Anonyymi

Palstanaiset nauraa kuin hyeenat

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Mä kieltämättä nauran näin ikään kuin.

https://youtu.be/LSJkMBMEwPk

Shaakelin pipo pisti naurattamaan. Heh, onhan se pingu pipo. xD

• Anonyymi

Pelon haistaa monilta poliitikoilta kuten Sauli Niinistöltä sekä Jenni Haukiollakin: pelon tuoksu leijuu ilmassa kuin parfyymi.

• Anonyymi

Se parhaiten nauraa joka itselleen nauraa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe