Miksi Sinusta tuli adventisti?

Anonyymi

Useille on vaikea on hahmottaa mihin rahastava adventismi oikein pyrkii.
Oppia opin päälle, Raamatun tulkintoja ja amerikkalaisuus antaa vakuuttavan vaikutuksen.

Yleensä adventistit eivät ole uudestisyntyneitä vaan ainoastaan kirjanoppineiden työstämiä kurssituksilla ja pettävillä lupauksilla.

Mikä on adventismin motiivi?

Oppi ns. TUTKIVASTA TUOMIOSTA ja oppi sielun tiedottomuudesta ovat eristäneet adventistit aika etäälle muista kristillisistä ryhmittymistä omaksi joukokseen.
-Adventistien mukaan roomalaiskatolinen kirkko ja paavi ovat ilmestyskirjan babylonia ja peto.
- Adventistien mukaan lepopäivän vietto sunnuntaina on saatanan eksytys ja näin ns."PEDON MERKKI" ! Adventistit liittävät sunnuntain Rooman "auringon jumalan päivään"
( ilmestyskirjan mukaan jokainen, joka ottaa itselleen tämän pedon merkin, tuomitaan kadotukseen.)

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Adventismia häpeillään.
      Tuskin naapuritkaan tietävät.

    • Anonyymi

      Ei jaksa vääntää vuodesta toiseen näitä pöljiä aloituksia. Se, miksi minusta tuli adventisti, ei kuulu sinulle. Miksi sinä pyörit vuodesta toiseen täällä adventistien sivuilla? Kiihottaako adventismi sinua? Etkö pääse adventismista eroon? Hanki kuule elämä!

      • Anonyymi

        Terveisiä bunkkerista.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja uudesti syntynyt ?

      Voit varmaan kertoa meille kaikille uskoon tulemisesi !

    • Anonyymi

      Minusta tuli adventisti, koska vanhempani ovat adventisteja. Kun minä kasvoin aikuiseksi, niin hylkäsin sen, mikä lapsen on, eli adventismin. Tulin siis järkiini sekä aikuistuin. Vain lapselliset ja nenästä vedettävät lapsen asteelle jääneet ovat vielä adventisteja.

      • Anonyymi

        Valheesi ei meitä hetkauta.


    • Anonyymi

      Miksi sinusta tuli jankkaava, luonnehäiriöinen ihminen kaikille lähimmäisillesi?

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut adventisti. Evlut paskaan minut pakkoliitettiin vauvana. Erosin heti 18-vuotiaana.

      T: iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Adventismiin kaivattaisiin nauruherätystä.
        Nauru ja ilo pidentää ikää.


      • Anonyymi

        Miksi sitten edes kommentoit? Se kertoo sinusta enemmän kuin itse ymmärrätkään.


    • Anonyymi

      Käännyin adventistiksi, koska Jeesus johti minut adventistiksi. Siksi.

      • Anonyymi

        Kukas niistä pastoreista on Jeesus?


      • Anonyymi

        Sinä kuvittelet, että Jeesus sitä ja Jeesus tätä. Etkö adventistina tiedä, että Jeesus on ja pysyy taivaassa eikä hän sieltä tule sinua neuvomaan yhtään mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuvittelet, että Jeesus sitä ja Jeesus tätä. Etkö adventistina tiedä, että Jeesus on ja pysyy taivaassa eikä hän sieltä tule sinua neuvomaan yhtään mistään.

        "että Jeesus on ja pysyy taivaassa "

        Parempi uskoa Jeesusta.

        Joh14:13Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "että Jeesus on ja pysyy taivaassa "

        Parempi uskoa Jeesusta.

        Joh14:13Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

        Höpöhöpö! Kyseessä on kielikuva!!!


    • Anonyymi

      "Useille on vaikea on hahmottaa mihin rahastava adventismi oikein pyrkii."

      No siinähän se vastaus jo tuli: rahastamaan niin kuin kaikki muutkin kirkot ja lahkot.

      Jokaisen täytyy vaan keksiä, mistä ja miten sen oman kannattajakuntansa löytää. Tarjolla täytyy siis olla monenlaista taivaallista kauppatavaraa, koska ostajilla on erilaisia tarpeita.

      • Anonyymi

        En ymmärrä tuollaisia rahastus ajatuksia. En ole laittanut adventtikirkolle yhtään rahaa vuosikausiin. Paitsi oman adventtiseurakuntani soppakeittiöön, jossa rahallani ostetaan ruokaa, joka jaetaan vähävaraisille vapaaehtoistyönä. Kirkko ei saa siitä senttiäkään. Yksikään kirkon jäsen ei saa siitä senttiäkään, ellei satu olemaan vähävaraisten leipäjonossa. Ja tiedän, että siihen jonoon ei omia jäseniä turhaan päästetä, koska olen itse mukana toiminnassa.

        Milloin viimeksi sinä lahjoitit hyväntekeväisyyteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tuollaisia rahastus ajatuksia. En ole laittanut adventtikirkolle yhtään rahaa vuosikausiin. Paitsi oman adventtiseurakuntani soppakeittiöön, jossa rahallani ostetaan ruokaa, joka jaetaan vähävaraisille vapaaehtoistyönä. Kirkko ei saa siitä senttiäkään. Yksikään kirkon jäsen ei saa siitä senttiäkään, ellei satu olemaan vähävaraisten leipäjonossa. Ja tiedän, että siihen jonoon ei omia jäseniä turhaan päästetä, koska olen itse mukana toiminnassa.

        Milloin viimeksi sinä lahjoitit hyväntekeväisyyteen?

        "En ymmärrä tuollaisia rahastus ajatuksia. En ole laittanut adventtikirkolle yhtään rahaa vuosikausiin."

        No siinä se tuli vastaus, miksi Adventtikirkolla pyyhkii niin huonosti. Mummot kuolee, nuorempaa polvea ei kiinnosta, etkä sinäkään ylläpidä Jumalan maanpäällistä pyhäkkölaitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tuollaisia rahastus ajatuksia. En ole laittanut adventtikirkolle yhtään rahaa vuosikausiin. Paitsi oman adventtiseurakuntani soppakeittiöön, jossa rahallani ostetaan ruokaa, joka jaetaan vähävaraisille vapaaehtoistyönä. Kirkko ei saa siitä senttiäkään. Yksikään kirkon jäsen ei saa siitä senttiäkään, ellei satu olemaan vähävaraisten leipäjonossa. Ja tiedän, että siihen jonoon ei omia jäseniä turhaan päästetä, koska olen itse mukana toiminnassa.

        Milloin viimeksi sinä lahjoitit hyväntekeväisyyteen?

        Tarkoitatko, että et halua tukea kirkkoasi ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että et halua tukea kirkkoasi ollenkaan?

        Enkö juuri kertonut, että haluan antaa rahaa vähävaraisten ruokkimiseen. Sitähän Jeesus kehotti tekemään: rakastamaan lähimmäistä. Ja sitä teen muuallakin Suomessa. Mulla on kummilapsi World wide visionissa. Hän ja hänen kylänsä saa säännöllisesti minulta rahaa. Annan sen lisäksi myös Punaisen ristin ja Kirkon ulkomaan avun keräyksiin. Olen antanut rahaa myös Venäjälle vietävien Raamattujen painattamiseen sekä ulkomailla tehtävään vapaaehtoistyöhön perustuvaan lähetystyöhön. Minulla on liian vähän rahaa käyttää sitä organisaatioiden pyörittämiseen tai palkkojen maksuun. Samalla rahalla saa vapaaehtoistyössä kymmenkertaisen avun avuntarvitsijoille verrattuna siihen, mitä isojen kirkkolaitosten pyörittämiseen laitetuilla rahoilla saa.

        Kyse ei ole siitä, etten haluaisi. Kyse on siitä, että Jumala on puhutellut minua tällä asialla ja olen päätynyt siihen, että juuri tämä on minun tehtäväni. Laittakoot ne, jotka ovat työelämässä, enemmän kuin mitä minä eläkkeestäni pystyn auttamaan.


    • Anonyymi

      Etsin kirkkoa, jolle voin antaa kymmenykseni ja jota voin tukea viikkottaen runsailla kolehdeilla ja jota voin muistaa myös testamentissani. Löysin parhaan vaihtoehdon ja olen onnellinen vaeltaja. Jumala on siunannut palauttamani kymmenykset monin verron takaisin ja uskoni ja luottamukseni Jumalaan kasvaa päivä päivältä ja iloitsen siitä, kun saamme yhdessä Jumalan kansan kanssa palvella Jumalaa sapatti sapatilta.

      • Anonyymi

        Pidä ensin itsestäsi huolta. Älä jakele rahojasi maailmalle.


    • Anonyymi

      Kiitos, huolehdin kyllä itsestänikin, että jaksan auttaa apua tarvitsevia. Ja mitä rahoihin tulee, niin taivaassa niitä ei tarvita ja helvetissä ne palavat, mutta täällä niillä voidaan viedä Jumalan työtä eteenpäin ja siksi palautan iloisesti täydet kymmenykset Herralle , että seurakunnan evankelioimistyö voisi mennä voimallisesti eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe