https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7e3d28f2-966f-40d8-aa6e-ab2b142b9805
Voi että on Sarasta tullut kaunis ja kauniit muodot tulivat esiin, kun Sara laihdutti
Kyllä naisesta tulee tosi kaunis, kun vaan nainen viitsisi laihduttaa.
On paljon pullukkanaisia, joista kuoriutuisi kauniita naisia, kun laihduttaisivat ylipainon pois.
Miksi pullukat vaan valittaa, että mä en kelpaa miehelle, kun olen tällainen lyllerö pullukka, mutta eivät tee asialle mitään, kuten ruokavalion muutos ja kuntoilun aloittaminen.
Ei se tarkoita, jos illalla on nälkä, että pitää laittaa heti ruokaa suuhun.
Nälkä tarkoittaa, että elimistö valmistautuu kuluttamaan rasvavarastoja, kunhan nälkään ei vastata laittamalla ruokaa suuuhun.
t. hoikka mies
Pullukka naisen kannattaa laihduttaa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla joku sairas mielen fiksaatio painosta?
- Anonyymi
Kuten jo mainitsin, niin pullukka naisten kannattaa laihduttaa, eikä vain makoilla sängyssä lahnoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo mainitsin, niin pullukka naisten kannattaa laihduttaa, eikä vain makoilla sängyssä lahnoina.
Eli fiksaatio siis. Yritä parantaa se jos suinkin.
Läskit äijät ne täällä ulisee, ottaisitte mallia Rouvasesta..
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/de466d94-a6f1-4f6e-86ec-c2d675714052Eikä kannata, heti on muuten rivi kuolaajia kintereillä.
Sara on jojolaihduttaja. Muutaman viikon päästä se on taas lihonut yli entisten mittojen. Ja sama kierre alkaa alusta.
PS. Mitkä muodot? Sillä on kumitissit.- Anonyymi
Onkos palstan naisen jo aloittaneet laidutus kuurin.
Taitaa olla palstalla pullukoita naisia, kun lähes suuttuivat, kun esitin heille asiallisen ohjeen, miten laihtua ja kelpaa sitten sitte top-10 miehelle, josta haaveilevat ja näkevät unia. Saapuu se prinssi sillä valkealla ratsulla, kun on saanut kiloja karsittua.- Anonyymi
Hoikka mies vai lääkkeistä pöhöttynyt pihatonttu?
- Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
En ole enkä aloita. Painoa päälle 100kg.
Pääsetkös itse maasta ylös vai tarviiko olla nosturi??
Moni ylipainoinen ei pääse omin avuin maasta ylös, vaan sätkyttelee ja huutaa, että tulkaa nostaan mut ylös, mä en pääse ominavuin ylös, kun ei ole niitä lihaksia. Anonyymi kirjoitti:
Pääsetkös itse maasta ylös vai tarviiko olla nosturi??
Moni ylipainoinen ei pääse omin avuin maasta ylös, vaan sätkyttelee ja huutaa, että tulkaa nostaan mut ylös, mä en pääse ominavuin ylös, kun ei ole niitä lihaksia.Pääsen ylös maasta, kuten pääsen myös maahan. Sen lisäksi saan kämmenet lattiaan kiinni suorin jaloin. Saatko itse?
Ihan_sivusta kirjoitti:
Pääsen ylös maasta, kuten pääsen myös maahan. Sen lisäksi saan kämmenet lattiaan kiinni suorin jaloin. Saatko itse?
Kyykkyyn en pääse ilman kantapäiden nostoa ylös, ja kyykystä ylös en suoraan pääse ilman tukea, mutta nämä eivät johdu ylipainosta, vaan siitä että mun nilkat ovat jäykistyneet murtumien myötä. En päässyt kyykkyyn edes 60 kilosena, vaan silloinkin piti kyykistyessä nostaa kantapäät ylös.
Tarkotus on kyllä saada painoa tippumaan, mut tällä hetkellä en siihen kykene, koska en pysty liikkumaan hermokipujen aikana samalla tavalla mitä silloin pystyn kun ne ovat poissa. Koska ne hermokivut on ristiselässä, niin ne vaikuttaa jokaiseen elämän osa-alueeseen. Istumiseen, liikkumiseen, makaamiseen, nukkumiseen, työkykyyn, seksin harrastamiseen. jne. Joka päiväisesti aamusta iltaan. Yritän kuitenkin etten syö hirveästi ylimääräisiä herkkuja, jotta saisin pidettyä painon ettei tulisi lisää kiloja.- Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Kyykkyyn en pääse ilman kantapäiden nostoa ylös, ja kyykystä ylös en suoraan pääse ilman tukea, mutta nämä eivät johdu ylipainosta, vaan siitä että mun nilkat ovat jäykistyneet murtumien myötä. En päässyt kyykkyyn edes 60 kilosena, vaan silloinkin piti kyykistyessä nostaa kantapäät ylös.
Tarkotus on kyllä saada painoa tippumaan, mut tällä hetkellä en siihen kykene, koska en pysty liikkumaan hermokipujen aikana samalla tavalla mitä silloin pystyn kun ne ovat poissa. Koska ne hermokivut on ristiselässä, niin ne vaikuttaa jokaiseen elämän osa-alueeseen. Istumiseen, liikkumiseen, makaamiseen, nukkumiseen, työkykyyn, seksin harrastamiseen. jne. Joka päiväisesti aamusta iltaan. Yritän kuitenkin etten syö hirveästi ylimääräisiä herkkuja, jotta saisin pidettyä painon ettei tulisi lisää kiloja.Menee kämmenet lattiaan suorin käsin. Menee syväkyykky helposti kantapäät lattiassa ja helposti pääsee kyykystä ylös jalkavoimilla, kun kaupassa pakkaan lokerikosta ruoat reppuun, niin kyykyssä silloin ollaan.
On minullakin selkä välillä kipeä, niin silloin liikkuminen on rajoitettua ja vaikuttaa elämiseen paljon.
Jossakin oli sellainen testi, että yhden jalan varassa on mentävä kyykkyn, mut ei onnistu sellainen meikäläiseltä, ottaa liikaa nilkan päälle ja meikäläisellä on lättäjalat ja nilkka aamuisin kipeä, niin ei onnistu yhdellä jalalla kyykkyyn meneminen, kuormittaa liikaa nilkkaa. - Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Pääsen ylös maasta, kuten pääsen myös maahan. Sen lisäksi saan kämmenet lattiaan kiinni suorin jaloin. Saatko itse?
Tuota kun teet varattuna niin voi olla että miehesi ei pysty vastustamaan vaan kun olet pylly pystyssä niin miehen on pakko rakastella kanssasi niin se kuva jonka laitoit tänne niin sinulla seksikäs peppu
Anonyymi kirjoitti:
Menee kämmenet lattiaan suorin käsin. Menee syväkyykky helposti kantapäät lattiassa ja helposti pääsee kyykystä ylös jalkavoimilla, kun kaupassa pakkaan lokerikosta ruoat reppuun, niin kyykyssä silloin ollaan.
On minullakin selkä välillä kipeä, niin silloin liikkuminen on rajoitettua ja vaikuttaa elämiseen paljon.
Jossakin oli sellainen testi, että yhden jalan varassa on mentävä kyykkyn, mut ei onnistu sellainen meikäläiseltä, ottaa liikaa nilkan päälle ja meikäläisellä on lättäjalat ja nilkka aamuisin kipeä, niin ei onnistu yhdellä jalalla kyykkyyn meneminen, kuormittaa liikaa nilkkaa.Ymmärrät siis hyvin mun tilanteen miksi en vielä ala painoa tiputtamaan, ja ravintoterapeutti jonka kanssa olin alkusyksystä yhteyksissä sanoi ettei tällä hetkellä kannata lähteä muuttamaan ruokavaliota hirveästi,kun tärkeintä on se että ylipäätään syön lämmin ruokaa. Sitten kun kivut hellittää joskus, palataan yhteyteen ja aletaan ruokavaliota muokata. Vituttaa vaan se, kun joutuu pakosta olemaan neljän seinän sisällä, eikä pääse juuri minnekään. Sen sijaan hankin pleikkarin että saa ajan kulumaan, ja ajatukset muualle.
Kyl se on ihan hyvä et pitää itestään huolen, ja tekee sen minkä pystyy, kunhan muistaa ettei rasita itseään liikaa, vaan antaa aikaa palautumiselle. Kerrankin nautin kesällä helteistä ja lämpimistä ilmaista, kun kipujen voimakkuuden laskivat, ja pystyin oikeasti liikkumaan ja kävelemään nauttien siitä.
Mä kannan kans mieluummin ostokseni selässä repussa kuin käsissä, etenkin painavat maitopurkit ja vastaavat. Samoin kun kuljen kaupungissa silloin tällöin bussilla, mulla on yleensä aina reppu, ja sen koko riippuu siitä käväisenkö lyhyesti vai jäänkö kaupungille pyörimään. Asun siis noin 40 kilsan päässä paikkakuntani keskustaa. Mulla onkin sellainen iso reppu johon mahtuu paljon, josta voi tulla painava, mutta kun repussa on rintaremmi kiinni, tasoittuu paino paremmin, eikä paina samalla tavalla hartioita tai käy selän päälle mitä ilman rintaremmiä oleva samankokoinen reppu tekisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717