Biisiketju

Anonyymi

27

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää musiikkiahan MJ tekee, mutta kaveri on pedofiili. Ei jatkoon.

      • MJ oli, sillä herra on ollu toistakytä vuotta jo kuolleena.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        MJ oli, sillä herra on ollu toistakytä vuotta jo kuolleena.

        Kyllähän se julkaisi uutta musiikkia vielä kuoltuaankin :D


      • Pummi kirjoitti:

        Kyllähän se julkaisi uutta musiikkia vielä kuoltuaankin :D

        Oliko ne niitä biisejä jotka se oli ehtinyt nauhottaa, mutta ei ollut vielä ehtinyt julkaista levynä?


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Oliko ne niitä biisejä jotka se oli ehtinyt nauhottaa, mutta ei ollut vielä ehtinyt julkaista levynä?

        Ne ovat jonkun muun laulamia. Ei kuulosta ollenkaan Jacksonilta.


      • Pummi kirjoitti:

        Ne ovat jonkun muun laulamia. Ei kuulosta ollenkaan Jacksonilta.

        Ok.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joku juttu pitäisi kuunnella: Metallica ja San Francisco Symphony Orchestra :D

      • Hyvät yöt! Ompa Bryan Adams vanhentunut. Itse muistan hänet lähinnä 90-luvulta Robin Hood leffan laulusta ja duettosta jonkun Spice Girl gimman kanssa.

        Helpottiko eilen kirjoittelu oloa vai iskevätkö kaiken maailman säryt vielä päälle?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyvät yöt! Ompa Bryan Adams vanhentunut. Itse muistan hänet lähinnä 90-luvulta Robin Hood leffan laulusta ja duettosta jonkun Spice Girl gimman kanssa.

        Helpottiko eilen kirjoittelu oloa vai iskevätkö kaiken maailman säryt vielä päälle?

        Vanhahan tuo jo onkin. Ei voi enää uudelta näyttää, kun on kilsoja noinkin paljon takana. Ei ne mihkään helpota. Mukana on visusti.

        Mitäs tänään trollataan? :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Vanhahan tuo jo onkin. Ei voi enää uudelta näyttää, kun on kilsoja noinkin paljon takana. Ei ne mihkään helpota. Mukana on visusti.

        Mitäs tänään trollataan? :)

        Focker: "Mitäs tänään trollataan? :)"

        Ei mitään! Itse en ole nyt trollaustuulella. Mutta mitä sinulle kuuluu? Itse kävin tänään asioilla Joensuun keskustassa: yritin tavottaa isännöintiyrityksen henkilökuntaa, palautin kirjastoon kirjoja ja kävin apteekissa. Tarkoitus oli kävellä keskustaan, mutta ajoin sittenkin bussilla. Sinähän aikaisin olit tänään hereillä! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Focker: "Mitäs tänään trollataan? :)"

        Ei mitään! Itse en ole nyt trollaustuulella. Mutta mitä sinulle kuuluu? Itse kävin tänään asioilla Joensuun keskustassa: yritin tavottaa isännöintiyrityksen henkilökuntaa, palautin kirjastoon kirjoja ja kävin apteekissa. Tarkoitus oli kävellä keskustaan, mutta ajoin sittenkin bussilla. Sinähän aikaisin olit tänään hereillä! :)

        Okei semmonen päivä.

        Heräsin, kun piti herätä. Nyt ajattelin mennä kauneusunille. Kasvattelemaan kahta jäntevää
        partakarvaani. :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Okei semmonen päivä.

        Heräsin, kun piti herätä. Nyt ajattelin mennä kauneusunille. Kasvattelemaan kahta jäntevää
        partakarvaani. :)

        Ainiin musaketjussa, niin vanhaa hyvää musaa, loistavat sanatkin. Simply red.

        https://youtu.be/izOdvBmTDh0



      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ihan hyvää musiikkia! Oli aikanaan suuri hitti. Niin oli suuri hitti tämäkin. Bryan Adams sen mainistemani Spice Girls Mel C:n kanssa.

        https://www.youtube.com/watch?v=_W2jONIjrM0

        Jep. Nyt meen nukkumaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikkien aikojen parasta biisiä ei ole valittu koska raatia ei ole perustettu.

    • Anonyymi

      Huvittavaa että osa samanlaisista kommenteista pysyy ja osa katoaa.

      • Anonyymi

        "Tekoäly" vai moderaattori?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekoäly" vai moderaattori?

        Varmaan teko"äly".


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On toi biisi hyvin tehty, mutta Jackson liian friikki, seksuaalisten luokitusten tuolla puolen, jotku bowiemaiset ois sopinu paremmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe